Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik het zo teruglees was het weer een prachtige radio49nacht
beetje bijgeslapen en vandaag een relaxdagje met alleen een beetje stofzuigen (met de evil stofzuiger) tussendoor. Ik denk dat ik zo mijn bikini ga aantrekkenquote:
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beetje bijgeslapen en vandaag een relaxdagje met alleen een beetje stofzuigen (met de evil stofzuiger) tussendoor. Ik denk dat ik zo mijn bikini ga aantrekken
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Teen is een beetje dik en er zit een sneetje net naast mijn nagel, maar ik overleef het wel, ik hoef gelukkig geen dichte schoenen aan
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Middag.
Er is weer een pakketbezorger onderweg, eens zien of dat beter volgens afspraak gaat dan de vorige keer. Als die gast nou een beetje op tijd komt kan ik vandaag nog even wat boodschappen doen, dat zou wel fijn zijn.
Je weet nooit hoelang dit gaat duren.quote:
Sowieso, dat stond er de vorige keer ook ongeveer zo en 2 dagen later was ie er.quote:17 jul 2015 10:45 Bezorger is met pakket onderweg.
Reminds me, ik wacht ook nog op een pakketje uit Turkije. Ff kijken of Track & Trace al een update heeft. Meestal gaat dat vrij bagger.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet nooit hoelang dit gaat duren.
[..]
Sowieso, dat stond er de vorige keer ook ongeveer zo en 2 dagen later was ie er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |