Kut, daar gaat mijn hele thesis van: Oh ik bespeurde al een vaag Nirrep's accentjequote:
Good goodquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja werk, nog een uurtje.. maar ik mag morgen weer.
Ik heb ze ook gehad, vond er niet veel espressosmaak aanzitten. Maar misschien was dat ook omdat die Magnum nog goed bevroren was.quote:
Deze dame weetquote:
Na zonsondergang hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]Tijdens ramadan nog?
Of deed je dat na zonsondergang?
Ik vond het best wel veel eigenlijk maar ik drink ook niet elke dag koffie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gehad, vond er niet veel espressosmaak aanzitten. Maar misschien was dat ook omdat die Magnum nog goed bevroren was.Kauai
Vandaag, maar voor sommige groepen morgen (o.a ik)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bijna suikerfeest toch
Op mijn werk rond 4/5 uur echt chagrijnige moslims
Waar ligt dat dan aan, dat het voor de ene groep vandaag, de andere groep morgen is?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vandaag, maar voor sommige groepen morgen (o.a ik)
Vraag ik me ook af. Zijn misschien later begonnen omdat het anders te druk wordt?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, dat het voor de ene groep vandaag, de andere groep morgen is?
Soennieten/sjiieten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, dat het voor de ene groep vandaag, de andere groep morgen is?
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Soennieten/sjiieten.
Sjiieten zijn iets strenger, weet niet hoe ik het uit kan leggen.
Ahh okeequote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Soennieten/sjiieten.
Sjiieten zijn iets strenger, weet niet hoe ik het uit kan leggen.
Irakquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh okeeDuidelijk. Thanks
Waar kom je (dan wel je familie) oorspronkelijk vandaan, als ik mag vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |