abonnement Unibet Coolblue
pi_154363919
Die update ik straks wel :7
pi_154363996
Even de laatste posts uit het topic:

Bart heeft beide keukens meegenomen (en van dat schiereiland ook de spoelbak verplaatst in de tekening). En dan komt hij tot:









Waarbij ik moet zeggen dat het prijsverschil zo'n 200 euro is..

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:29 schreef Puala het volgende:
En ik heb dus het idee dat met dat schiereiland je effectief meer keuken overhoud qua aanrechtblad, werkruimte enz. En dat het misschien nog wel praktischer is ook..
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Elleska het volgende:
even een hele lelijke paintbewerking. maar combi tussen optie 1 en 2
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:44 schreef Puala het volgende:
Zou het dan niet te vol staan met keuken? :@
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:01 schreef Elleska het volgende:
niet veel anders dan optie 1 lijkt me. vanaf de woonkamer kijk je niet tegen een hoge kast aan dus dat lijkt ruimer.
vergeleken met optie 2 wel. die optie vind ik sowieso mooier maar het is jou huis dus je moet kijken wat voor jou mooi/praktisch is :)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind twee mooier maar weet niet of het handig is je vaatwasser aan de andere kant te hebben. Tenminste het lijkt zo alsof die daar komt.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Die zit tussen gootsteen en kookplaat in :)
pi_154364082
dan zou ik voor optie twee gaan :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154364265
Zou dit een optie zijn?

(ik mail je de tekening toe, maar de planner wil even niet meer :') )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154364354
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:18 schreef Bartjebart het volgende:
Zou dit een optie zijn?
[ afbeelding ]
(ik mail je de tekening toe, maar de planner wil even niet meer :') )
Nee want dan word het zo lastig om die ruimte er naast te betreden waar de trap zit :P Goeie trouwens. Ik moet even kijken hoe dat uit komt met plattegrond 2 :')
pi_154364372
Helder moment dit wel trouwens. Ik moet ook nog naar boven kunnen :') !
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:23:40 #7
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154364408
Wow, wat is er in deze reeks gebeurd de afgelopen dagen!

Optie 2! Hierbij heb je vrije doorgang naar je openslaande deuren, veel ruimtelijker.

Enige minpuntje is de smalle doorgang naar het gedeelte achter het schiereiland. Kan het muurtje daar niet nog iets terug? Of kom je dan in de knoei met de installaties die je daar achter hebt staan? Of het eiland iets verder de kamer in schuiven en eventueel iets korter maken?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:22 schreef Puala het volgende:
Helder moment dit wel trouwens. Ik moet ook nog naar boven kunnen :') !
Ik vond al dat er iets niet klopte aan het plaatje!
pi_154364412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee want dan word het zo lastig om die ruimte er naast te betreden waar de trap zit :P Goeie trouwens. Ik moet even kijken hoe dat uit komt met plattegrond 2 :')
Zit daar de doorgang naar de trap? :o
Waar dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154364433
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zit daar de doorgang naar de trap? :o
Waar dan?


Euhm, daar :+
pi_154364475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:24 schreef Puala het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Euhm, daar :+
Oooh
Achter de kookplaat dus. Waar gebruik je die ruimte voor? Bijkeuken?

Hoe groot is het stuk vanaf de rechterkant van het kozijn tot de hoek?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154364515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oooh
Achter de kookplaat dus. Waar gebruik je die ruimte voor? Bijkeuken?

Hoe groot is het stuk vanaf de rechterkant van het kozijn tot de hoek?
Daar komt mijn cv + vloerverwarmingsunit te hangen. En halletje voor de trap.

En ik kom er nu achter dat het qua schaal niet klopt :'(

Maar einde werkdag. Dus even naar huis, koken en opnieuw de plattegrond overnemen. Potverdorie.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:28:33 #12
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154364524
Als het haalbaar is zou ik de deur naar de wc verplaatsen naar de hal. Onder de trap kun je dan een trapkast maken waar de cv en je stofzuiger in kan. De 'bijkeuken' waar je dit nu nog hebt kun je dan komen te vervallen. Deze ruimte kun je inruilen om je deel met hoge kasten langer te maken en meer ruimte te hebben om achter je schiereiland te komen.

Je hebt maar één keer een tweede bouwdepot :7
pi_154364557
Weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Puala op 15-07-2015 17:57:38 ]
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:04:24 #14
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154365251
Ik heb net met veel plezier alle delen door gelezen ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_154365589
Heb wat nieuws ontdekt in die planner :D

Moeje 's ctrl+alt+shift+h indrukken in de 3D-weergave :7
pi_154365676
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb wat nieuws ontdekt in die planner :D

Moeje 's ctrl+alt+shift+h indrukken in de 3D-weergave :7
Oh nice...
Volgens mij kennen ze die bij IKEA zelf niet eens :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154365771
Ja zit ik dan overwachts bij de ikea in t restaurant. Kan ik niet kijken ;(
pi_154365774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh nice...
Volgens mij kennen ze die bij IKEA zelf niet eens :')
Heeft iemand in de IKEA me verteld, dus naja.
pi_154365779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Puala het volgende:
Ja zit ik dan overwachts bij de ikea in t restaurant. Kan ik niet kijken ;(
Huppel je zo even naar de keukenafdeling! ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_154365806
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Puala het volgende:
Ja zit ik dan overwachts bij de ikea in t restaurant. Kan ik niet kijken ;(
Welke stad? Ik zit er namelijk ook :7
pi_154366586
Ik snap er helemaal niets meer van maar de paint van Eleska lijkt me het handigst. De spoelbak niet op het schiereiland lijkt me handig, dan kan je het rommeligste deel van de keuken aan 1 kant houden, niet zo midden op.
Spoilers!
pi_154366724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huppel je zo even naar de keukenafdeling! ;)
Nee, dat doe ik als ik een keer alleen ben :)
pi_154366735
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:30 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Welke stad? Ik zit er namelijk ook :7
Utrecht, jij?
pi_154366888
die 3e optie is ook mooi als dat past met de deur. die lijkt helemaal ruimtelijk.

Bartjebart wat is je geheim met die planner? bij mij loopt de keukenplanner regelmatig vast. oplossing van de ikea was na elk verandering snel opslaan maar die hele planner blijft vervelend.
pi_154369239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Elleska het volgende:
die 3e optie is ook mooi als dat past met de deur. die lijkt helemaal ruimtelijk.

Bartjebart wat is je geheim met die planner? bij mij loopt de keukenplanner regelmatig vast. oplossing van de ikea was na elk verandering snel opslaan maar die hele planner blijft vervelend.
Eh... geen idee. Ik denk vooral niet te lang bezig zijn. Ik merkte dat mijn laptop/het programma bij de derde tekening ook moeilijk begon te doen. Dan even goed firefox afsluiten en weer verder.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  PR/Manusje van alles woensdag 15 juli 2015 @ 20:40:30 #26
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_154369405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Laat jij je auto ook 2000 toeren draaien bij het stoplicht?
Modulerend thermostaat. jwtz. ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:20:14 #27
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_154370843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Elleska het volgende:
die 3e optie is ook mooi als dat past met de deur. die lijkt helemaal ruimtelijk.

Bartjebart wat is je geheim met die planner? bij mij loopt de keukenplanner regelmatig vast. oplossing van de ikea was na elk verandering snel opslaan maar die hele planner blijft vervelend.
Naar aanleiding van dit topic ( ^O^ Puala) en het feit dat wij 3 augustus sleutel krijgen van ons huis, ben ik ook eens in die planner gedoken. Ding is slecht opgebouwd en trekt vrij snel geheugen van pc vol. Weinig remedie voor, behalve doorbijten en regelmatig opslaan, browser afsluiten, opnieuw starten.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_154371620
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh... geen idee. Ik denk vooral niet te lang bezig zijn. Ik merkte dat mijn laptop/het programma bij de derde tekening ook moeilijk begon te doen. Dan even goed firefox afsluiten en weer verder.
Zal wel geen optie zijn maar in Sketchup kan je bijna alle IKEA keuken onderdelen en meubels inladen. Kwestie van importeren en lekker schuiven. Ja er zit geen controle op als iets niet kan of past. Maar het tekend wel stukken beter. En ja kan nog eens een waterkoker en koffiezetapparaat op het aanrecht zetten voor het idee.
Jeroentje.
pi_154380578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Elleska het volgende:
die 3e optie is ook mooi als dat past met de deur. die lijkt helemaal ruimtelijk.

Bartjebart wat is je geheim met die planner? bij mij loopt de keukenplanner regelmatig vast. oplossing van de ikea was na elk verandering snel opslaan maar die hele planner blijft vervelend.
De 3e optie is gewoon zo'n 25 m2 keuken. En dat voelt als gewoon te veel. Met de 2e optie kan ik evt. tegen die lege wand nog een bankje zetten, misschien later het kinderspeelgoed met een tafeltje of in elk geval iets. Om het allemaal in te zetten voor een keuken voelt niet goed. En zo'n geweldige kok ben ik ook weer niet dat ik dat kan verantwoorden naar mezelf..
pi_154380585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:20 schreef Koepert het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dit topic ( ^O^ Puala) en het feit dat wij 3 augustus sleutel krijgen van ons huis, ben ik ook eens in die planner gedoken. Ding is slecht opgebouwd en trekt vrij snel geheugen van pc vol. Weinig remedie voor, behalve doorbijten en regelmatig opslaan, browser afsluiten, opnieuw starten.
Ik merk dat met chrome ik er toch niet absurd veel last van heb. Ik heb gister een uurtje of 5 zitten tekenen (onder het werk door, dus met pauzes). En zoveel vastlopers had ik gelukkig niet :)
pi_154380595
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:28 schreef Barrah het volgende:
Als het haalbaar is zou ik de deur naar de wc verplaatsen naar de hal. Onder de trap kun je dan een trapkast maken waar de cv en je stofzuiger in kan. De 'bijkeuken' waar je dit nu nog hebt kun je dan komen te vervallen. Deze ruimte kun je inruilen om je deel met hoge kasten langer te maken en meer ruimte te hebben om achter je schiereiland te komen.

Je hebt maar één keer een tweede bouwdepot :7
De wc deur zit in de hal :Y En onder de trap past helaas de cv niet. Dat kleine deurtje wat je een paar topics terug hebt gezien is de deur van de trappenkast. En ik ga het een monteur niet aandoen dat hij in een hoogte van +- 1,2 meter zijn werk moet doen.
pi_154380596
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:04 schreef laziness het volgende:
Ik heb net met veel plezier alle delen door gelezen ^O^
Leuk om te lezen ^O^
pi_154380599
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb wat nieuws ontdekt in die planner :D

Moeje 's ctrl+alt+shift+h indrukken in de 3D-weergave :7
Klopt! Gisteravond kreeg ik de tip ook :7
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh nice...
Volgens mij kennen ze die bij IKEA zelf niet eens :')
Jawel hoor, ze bieden aan om een printje te maken in die weergave :Y
pi_154380605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huppel je zo even naar de keukenafdeling! ;)
Toch wel gedaan :@ O+
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:30:54 #35
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154381282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 08:32 schreef Puala het volgende:

[..]

De wc deur zit in de hal :Y En onder de trap past helaas de cv niet. Dat kleine deurtje wat je een paar topics terug hebt gezien is de deur van de trappenkast. En ik ga het een monteur niet aandoen dat hij in een hoogte van +- 1,2 meter zijn werk moet doen.
Mja, ik ging er even vanuit dat de trap de andere kant op ging, dan had je die trapkast nog wel iets groter kunnen houden. Je bent hier uiteraard vooral gebonden aan de indeling van de bovenverdieping.
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:31:42 #36
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154381291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 08:30 schreef Puala het volgende:
En zo'n geweldige kok ben ik ook weer niet
:'(
pi_154381446
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:30 schreef Barrah het volgende:

[..]

Mja, ik ging er even vanuit dat de trap de andere kant op ging, dan had je die trapkast nog wel iets groter kunnen houden. Je bent hier uiteraard vooral gebonden aan de indeling van de bovenverdieping.
De trap gaat vanuit de nu keuken omhoog. En aan het einde van de gang zit het toilet. En dat allemaal ook nog omdraaien word wel heel erg lastig. Ik heb er wel aan gedacht hoor. Maar ik heb mijn grenzen heb ik maar besloten :P
pi_154381454
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:31 schreef Barrah het volgende:

[..]

:'(
Jij denkt dat naast 40 uur werken, klussen, sociaal leven, slapen en huishouden er óók nog tijd is om lang in de keuken te staan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:51:10 #39
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154381580
Waarom een keuken kopen bij IKEA als je gewoon kunt eten bij de IKEA ^O^
pi_154381800
Gister liep ik in het gangpad met alle spullen en dan kriebelt het wel hoor :o O+
pi_154383125
Goed, plattegronden gematcht met elkaar. De deur zit dus precies op 20 cm in de weg. Oplossing is simpel.. uitbouw 30 cm groter (liever wat speling) offff... en dat trekt me meer. Een schuifdeur. Want daar heb ik ook alle spullen al voor liggen..
pi_154383159
Schuifdeur is ook wel handig en hip
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154383201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schuifdeur is ook wel handig en hip
Dat laatste wekt wel mijn allergie voor alles wat hip en in de mode is op eigenlijk :X
pi_154383229
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:16 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat laatste wekt wel mijn allergie voor alles wat hip en in de mode is op eigenlijk :X
Dan toch die uitbouw maar 30 cm erbij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154383249
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan toch die uitbouw maar 30 cm erbij.
Dat beslis je even snel _O-

Nee, is een puntje wat ik meeneem met de aannemer. Die komt misschien volgende week langs. Afspraak maken was lastig }:| Maar wel vanwege acceptabele redenen maar goed. Even afwachten wat hij zegt.
pi_154383269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat beslis je even snel _O-

Nee, is een puntje wat ik meeneem met de aannemer. Die komt misschien volgende week langs. Afspraak maken was lastig }:| Maar wel vanwege acceptabele redenen maar goed. Even afwachten wat hij zegt.
Ja doe ik zo ff B-)

Volgende week is het gelukkig ook al zo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154383288
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja doe ik zo ff B-)

Volgende week is het gelukkig ook al zo.
Ik wil eigenlijk niet dat het zo snel volgende week is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154383366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk niet dat het zo snel volgende week is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval;

Jemig zo lang nog.. Volgende week duurt echt nog een eeuwigheid...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154383375
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In dat geval;

Jemig zo lang nog.. Volgende week duurt echt nog een eeuwigheid...
_O- _O_ *;
pi_154383402


De deur staat er in.. en ik vind het dus wel knap dat een deur van 92 cm als ie open is ineens minder ruimte inneemt op de plattegrond :')
pi_154383507
de deur komt ook die kant op te draaien? omdat in bij de eerste tekening de deur naar de trap toe draait.
1,07 totaan de deur, dan zou optie 3 net wel passen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 08:30 schreef Puala het volgende:

[..]

De 3e optie is gewoon zo'n 25 m2 keuken. En dat voelt als gewoon te veel. Met de 2e optie kan ik evt. tegen die lege wand nog een bankje zetten, misschien later het kinderspeelgoed met een tafeltje of in elk geval iets. Om het allemaal in te zetten voor een keuken voelt niet goed. En zo'n geweldige kok ben ik ook weer niet dat ik dat kan verantwoorden naar mezelf..
die lege wand heb je bij optie 3 (die van bart) toch ook?

qua ruimte lijkt optie 1 toch het meeste ruimte in te nemen, daarbij gebruik je het hele achterdeel.
bij optie 2 en 3 komt de keuken iets de woonkamer in, maar aan de linker kant bij de deuren heb je extra vrije ruimte. idd ideaal voor kinderspeelgoed in de winter/op een regenachtige dag wanneer de tuindeuren toch dicht zitten en kind(eren) meer binnen spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 16-07-2015 11:36:13 ]
pi_154383616
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:31 schreef Elleska het volgende:
de deur komt ook die kant op te draaien? omdat in bij de eerste tekening de deur naar de trap toe draait.
1,07 totaan de deur, dan zou optie 3 net wel passen.
Alle deuren in mijn huis draaien die kant op. En ik heb nagedacht, maar als ik de trap af stap dan kan die deur niet naar je toe. Want waar blijf je zelf? Op de onderste tree lijkt me niet fijn..

quote:
[..]

die lege wand heb je bij optie 3 (die van bart) toch ook?

qua ruimte lijkt optie 1 toch het meeste ruimte in te nemen, daarbij gebruik je het hele achterdeel.
bij optie 2 en 3 komt de keuken iets de woonkamer in, maar aan de linker kant bij de deuren heb je extra vrije ruimte. juist ideaal voor kinderspeelgoed in de winter/op een regenachtige dag wanneer de tuindeuren toch dicht zitten en kind(eren) meer binnen spelen.
Klopt maar eigenlijk ben ik gewoon wel verkocht aan die tekening van hierboven. Ik vind de optie van Bart (tekening gister gemist). Ook leuk maar het roept een mwah gevoel op. Terwijl ik van die hier boven wel enthousiast word..

Ja, kinderspeelgoed. Waar hou ik rekening mee trouwens :o Zal ik beginnen met een partner? :P
pi_154383882
dat was de tekening waardoor je opeens bedacht naar boven kunnen ook wel handig is ;)
maar goed punt met de deur en de trap, daar had ik dan weer niet bij nagedacht.

ik heb trouwens een hekel aan schuifdeuren. maar dat komt vooral omdat katten en kinderen de schuifdeur hier zo makkelijk open krijgen.

oppaskindjes hebben ook speelgoed nodig :Y (geef ik tenminste als excuus wanneer ik weer een speelgoed / leesboek heb gekocht :P )
pi_154384168
Ja maar volgens mij had hij toen nog geen plaatje maar alleen tekst. Maar kan me vergissen.

Ik vind schuifdeuren wel tof mits industrieel enzo. Grote katrollen O+ :9~
En je kan dat ook op "slot" doen hoor, maar vergt even een denkwijze wat voor systeempje. Ik vind juist een schuifdeur op een kiertje mooier dan een deur op een kier ivm katten. Maar dat is persoonlijk denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeker hebben oppaskindjes speelgoed nodig :7
pi_154384573
als de katten naar boven mogen is een schuifdeur op een kier zeker mooier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154386033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:11 schreef Elleska het volgende:
als de katten naar boven mogen is een schuifdeur op een kier zeker mooier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja dan werkt een schuifdeur niet inderdaad. Hier staan de waterbak en krabpaal boven op de overloop, dus daar mogen ze heen. De slaapkamer- + logeerkamerdeur zitten dicht en die maken ze gelukkig niet open.
pi_154436023
Ga je vanwege een leuke actie naar een keukenzaak.. Snapt dat mens mijn autistische trekjes niet.. Volgens mij vind ze me maar lastig. Maar wat is er moeilijk aan een voorliefde voor symmetrie en ronde getallen? O+

Ze is nu rekenen :D
pi_154436164
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:42 schreef Puala het volgende:
Ga je vanwege een leuke actie naar een keukenzaak.. Snapt dat mens mijn autistische trekjes niet.. Volgens mij vind ze me maar lastig. Maar wat is er moeilijk aan een voorliefde voor symmetrie en ronde getallen? O+

Ze is nu rekenen :D
Komt ze dadelijk ook op een rond getal uit :P.
pi_154436375
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Komt ze dadelijk ook op een rond getal uit :P.
12747 met onderhandelingsruimte tot ergens tussen 7000 (bedrag wat ik uit wil geven) en 10000.

Definitieve prijs alleen als ik nu koop wat ik dus niet doe.
pi_154440448
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:58 schreef Puala het volgende:

[..]

12747 met onderhandelingsruimte tot ergens tussen 7000 (bedrag wat ik uit wil geven) en 10000.

Definitieve prijs alleen als ik nu koop wat ik dus niet doe.
O help, Mandemakerstuig zeker :X
Maar gaat ooit ergens goed komen maar die hele Mandemakerskliek moet je mijden als de pest (en al is er een openbare lijst met wat er bij heel die kliek hoort, die is nooit volledig, als je twijfelt of een toko er onderdeel van uit maakt geef mij maar een gil, ik kom daar achter (even oud-collega bellen ;) ). Hoewel ik nimmer geloof dat jij in die typische verkoopshit van die [insert heul lelijk woord] trapt :P
Waar het stinkt is het warm.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 18:00:48 #61
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 19:06:39 #62
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154443160
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:58 schreef Puala het volgende:

[..]

12747 met onderhandelingsruimte tot ergens tussen 7000 (bedrag wat ik uit wil geven) en 10000.

Definitieve prijs alleen als ik nu koop wat ik dus niet doe.
Ik zou er een "6500 euro en ik teken nu dat ik 'm koop zodra de financiering voor de verbouwing rond is" tegenaan gooien. Je hebt er geen belang bij om nu voor méér dan dat te tekenen. Happen ze niet dan weten ze ook waar ze staan.
pi_154444262
Ik koop niet bij mensen die mij niet prettig behandelen tot het op onderhandelen aan komt en ze dan ineens gaat slijmen.

De keten is bedankt voor de landal bon van ¤350,-
pi_154444630
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 19:47 schreef Puala het volgende:
Ik koop niet bij mensen die mij niet prettig behandelen tot het op onderhandelen aan komt en ze dan ineens gaat slijmen.

De keten is bedankt voor de landal bon van ¤350,-
En nu gaan ze je waarschijnlijk elke x dagen bellen met een nieuw aanbod? :+ Was het wel een mooi/goed ontwerp wat je kunt gebruiken voor je plannen?
pi_154445069
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef Chicolade het volgende:

[..]

En nu gaan ze je waarschijnlijk elke x dagen bellen met een nieuw aanbod? :+ Was het wel een mooi/goed ontwerp wat je kunt gebruiken voor je plannen?
Geen idee, maar ze weet hoe de vork in de steel zit. Oriënteren en over paar maanden zie ik wel.

Het is een remake van optie 2.

pi_154446054
Zo is dat, laat ze maar in hun shop gaarkoken :)
Laat die handjes wapperen!
pi_154464090
De schappen in de trappenkast blijven niet hangen. Ondanks flinke schroeven.

Dus.. Gaatje gemaakt rondom de waterleiding die er zit. Blijkt het gewoon een gipsplaat van 12,5 mm te zijn waar alles aan hangt. No shit dat t niet bleef hangen.

Dus, alle gipsplaat er uit getrokken. Zitten zelfs de houten staanders er achter niet vast. Niet gek dus dat alles niet bleef hangen
pi_154465772








Acceptabel genoeg. Over een paar maanden gaat dat wandje er toch uit om de wand van het toilet verder naar achter te krijgen.
pi_154465795
Ah altijd leuk dat soort verrassingen -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154465855
Oh en tussendoor schilderde ik ook nog even een stoel..

pi_154466145
altijd leuke verrassing, een zwevende wand

met als enige voordeel dat je het nu kan maken zoals jij het wil
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:46:49 #72
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_154555532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Alle deuren in mijn huis draaien die kant op. En ik heb nagedacht, maar als ik de trap af stap dan kan die deur niet naar je toe. Want waar blijf je zelf? Op de onderste tree lijkt me niet fijn..

[..]

Klopt maar eigenlijk ben ik gewoon wel verkocht aan die tekening van hierboven. Ik vind de optie van Bart (tekening gister gemist). Ook leuk maar het roept een mwah gevoel op. Terwijl ik van die hier boven wel enthousiast word..

Ja, kinderspeelgoed. Waar hou ik rekening mee trouwens :o Zal ik beginnen met een partner? :P
Kom er aan :P
Share your talent, move the world.
pi_154555629
Die wanden bij jou zijn echt allemaal van papier mache :9

Boven komt ook allemaal goed!
Laat die handjes wapperen!
pi_154580488
Gisteravond nog even een kastje voorzien van wat verf :7



En morgen komen er 2 nieuwe bewoonsters bij in huize Puala, dus het klussen is even iets rustiger gok ik.
  donderdag 23 juli 2015 @ 22:23:21 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154581816
Wow O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154583616
was de blauwe verf op, net boven de stopcontacten :)

krijg je er katten bij?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 23:21:58 ]
pi_154583726
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:21 schreef akatar het volgende:
was de blauwe verf op, net boven de stopcontacten :)

krijg je er katten bij?
Witte muurvuller die altijd nog een likje blauwe verf moet krijgen :')

Jup, 2 kittens.
pi_154584083
altijd lief (die kittens dan)

wat is het merk? of de zogenaamde asbakkenras?

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 23:38:32 ]
pi_154584413
Die witte spikkels en dat blauwe lijntje op de vloer, dat is toch geen verf mag ik hopen?
pi_154588811
Leuk kastje. Dat scharnier rechtsboven, verf op? :)
pi_154588984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:37 schreef akatar het volgende:
altijd lief (die kittens dan)

wat is het merk? of de zogenaamde asbakkenras?
Europese korthaar, komen uit het asiel :)
pi_154588987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Die witte spikkels en dat blauwe lijntje op de vloer, dat is toch geen verf mag ik hopen?
De witte spikkels niet, maar het blauwe lijntje wel. Scheelt dat ik mijn vloer er uit kan halen door een strook los te föhnen. Maar nog niet gedaan.
pi_154588992
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:25 schreef RB42 het volgende:
Leuk kastje. Dat scharnier rechtsboven, verf op? :)
Ja moet er nog vanaf, net als die klodder op de vloer links voor. Scheelt dat het op waterbasis is, dus nat doekje en klaar :)
pi_154590390
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:57 schreef Puala het volgende:

[..]

De witte spikkels niet, maar het blauwe lijntje wel. Scheelt dat ik mijn vloer er uit kan halen door een strook los te föhnen. Maar nog niet gedaan.
Oh, gelukkig.
pi_154590549
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:14 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Oh, gelukkig.
Zeker. Ik baalde wel toen ik het zag. Maar ik heb ook nog niet geprobeerd om het überhaupt schoon te maken eigenlijk :')
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 18:54:31 #86
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_154604671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 07:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Europese korthaar, komen uit het asiel :)
Aldus een gewone HTK kat :)
pi_154605091
Klopt :) de dames zijn nog naamloos op het moment.



Ze hebben samen de woonkamer ontdekt en daarna werd ik besnuffeld..



En nu is het :Z

  vrijdag 24 juli 2015 @ 19:19:40 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_154605349
<3

Ik kreeg btw geen landalbon. Ook niet na een fikse discussie.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_154605535
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:19 schreef Tink89 het volgende:
<3

Ik kreeg btw geen landalbon. Ook niet na een fikse discussie.
Niet? Ik was er al bang voor ;(

Wel die andere bon zeker?
pi_154607777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:09 schreef Puala het volgende:
Klopt :) de dames zijn nog naamloos op het moment.

[ link | afbeelding ]

Ze hebben samen de woonkamer ontdekt en daarna werd ik besnuffeld..

[ link | afbeelding ]

En nu is het :Z

[ link | afbeelding ]
Ah, leuk!


Die kittens zijn ook lief.
:+
pi_154607850
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:09 schreef Puala het volgende:
Klopt :) de dames zijn nog naamloos op het moment.

[ link | afbeelding ]

Ze hebben samen de woonkamer ontdekt en daarna werd ik besnuffeld..

[ link | afbeelding ]

En nu is het :Z

[ link | afbeelding ]
Wat ben jij leuk!
pi_154609905
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:09 schreef Puala het volgende:
Klopt :) de dames zijn nog naamloos op het moment.

[ link | afbeelding ]

Ze hebben samen de woonkamer ontdekt en daarna werd ik besnuffeld..

[ link | afbeelding ]

En nu is het :Z

[ link | afbeelding ]
lief.. en ja de katten ook :)
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:57:26 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154611620
Als het heren waren geweest had ik ze Rob en Nico genoemd van eigen huis en tuin w/
pi_154618981
Kittehs *O*
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:34:48 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_154619238
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Niet? Ik was er al bang voor ;(

Wel die andere bon zeker?
Nee, helemaal niks. De verkoper heeft wel een leuk ontwerp gemaakt, maar toen ik naar de actie vroeg zei hij 'dat is maar een lokkertje mevrouw, ik kan hem alleen in de aankoopprijs verwerken'. Echt bizar!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_154619255
een lokkertje die niet wordt gegeven is misleiding...

kittens O+
de gestreepte lijkt op mijn eerste kitten.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 11:08:57 #97
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_154619620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:46 schreef Puala het volgende:
Gisteravond nog even een kastje voorzien van wat verf :7

[ link | afbeelding ]

En morgen komen er 2 nieuwe bewoonsters bij in huize Puala, dus het klussen is even iets rustiger gok ik.
Mooie kleur van de kast! Welke kleur is het? :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_154620325
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee, helemaal niks. De verkoper heeft wel een leuk ontwerp gemaakt, maar toen ik naar de actie vroeg zei hij 'dat is maar een lokkertje mevrouw, ik kan hem alleen in de aankoopprijs verwerken'. Echt bizar!
Wat? :o
Ik zou woest zijn. Heb je mijn foto ook laten lezen? Dat papier kunnen ze gewoon opvragen!
pi_154620330
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mooie kleur van de kast! Welke kleur is het? :)
Action deco home blauw :') !
  zaterdag 25 juli 2015 @ 12:06:32 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154620480
Dat je hem niet eerst hebt bekleed met papier mache :P
pi_154620750
Zelfs geen gesso er onder :@ :')
  zaterdag 25 juli 2015 @ 12:39:36 #102
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_154621012
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Action deco home blauw :') !
Blauw? Op de foto lijkt de kast toch echt paars :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_154621142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:46 schreef Puala het volgende:
Gisteravond nog even een kastje voorzien van wat verf :7

[ link | afbeelding ]

En morgen komen er 2 nieuwe bewoonsters bij in huize Puala, dus het klussen is even iets rustiger gok ik.
Dit kastje was eerst donkerder :? Ik snap 't niet meer
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154621936
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dit kastje was eerst donkerder :? Ik snap 't niet meer
Dat was een andere kast, buffetkast, die ik heb geschilderd. Dit is een andere kast :)
pi_154621949
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 12:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Blauw? Op de foto lijkt de kast toch echt paars :D
Zo heet ie, maar het is paars-blauw :Y
pi_154641212
Gelukkig is het huis de storm goed door gekomen. Halverwege kregen we bezoek van de partytent van de buren en die dreigde verder te waaien. Dus terwijl het met bakken uit de hemel kwam zetten hebben het buurmeisje en ik die afgebroken.

Een van de kittens vond de storm maar eng en kroop weg.. In de dekens, in mijn shirt, in mijn haar.. Als ze maar vooral dicht bij mij was O+





En verder vermaken we ons prima :7
pi_154641228
Oh ja en ik weet niet of ik het eigenlijk al gepost had, maar het bloemetjesbehang op de slaapkamer is niet meer. Na het maanden ok te hebben gevonden en maanden afschuwelijk kon ik me van de week niet meer inhouden :')
pi_154644096
waren we net aan gewend......
pi_154651840
Ja ik dus nooit :+

Nu word het gewoon grijs :7
  zondag 26 juli 2015 @ 18:13:09 #110
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_154652266
Hebben de poezen al namen :?
Of gaat dat een apart topic worden O-)
pi_154652422
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hebben de poezen al namen :?
Of gaat dat een apart topic worden O-)
Die hebben ze nog niet en mijn huisdieren hebben al een paar jaar een eigen topic :@
F&F / Noortje en Dana
pi_154653075
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:30 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Was niet van plan om hier het plafond eruit te slopen. Om moet er bij jou nog wat uit? :P
Ik neem je even mee naar mijn topic hoor :@

Maar ja. Wellicht. Ik ben aan het rekenen maar kom er nog niet goed uit. De aannemer zou van de week langs komen en heeft niets van zich laten horen (ik haat dat). En afhankelijk van de berekening moet of de bovenverdieping gestript en alles er uit (dus ook 3 plafonds :+ ) of de bijkeuken + keuken er uit..

Stiekem hoop ik beide te kunnen doen voor 20K. Maar ik vrees dat ik te optimistisch ben daarin.
  zondag 26 juli 2015 @ 18:48:52 #113
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_154653278
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:42 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik neem je even mee naar mijn topic hoor :@

Maar ja. Wellicht. Ik ben aan het rekenen maar kom er nog niet goed uit. De aannemer zou van de week langs komen en heeft niets van zich laten horen (ik haat dat). En afhankelijk van de berekening moet of de bovenverdieping gestript en alles er uit (dus ook 3 plafonds :+ ) of de bijkeuken + keuken er uit..

Stiekem hoop ik beide te kunnen doen voor 20K. Maar ik vrees dat ik te optimistisch ben daarin.
Even afwachten dan maar. Is voor mij ook een irritatiepuntje, wanneer mensen hun afspraak niet nakomen.. }:|
Share your talent, move the world.
  zondag 26 juli 2015 @ 18:49:42 #114
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_154653300
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:02 schreef Puala het volgende:
Gelukkig is het huis de storm goed door gekomen. Halverwege kregen we bezoek van de partytent van de buren en die dreigde verder te waaien. Dus terwijl het met bakken uit de hemel kwam zetten hebben het buurmeisje en ik die afgebroken.

Een van de kittens vond de storm maar eng en kroop weg.. In de dekens, in mijn shirt, in mijn haar.. Als ze maar vooral dicht bij mij was O+

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En verder vermaken we ons prima :7
Cute O+
Share your talent, move the world.
pi_154654079
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:48 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Even afwachten dan maar. Is voor mij ook een irritatiepuntje, wanneer mensen hun afspraak niet nakomen.. }:|
Het is dezelfde man als die mijn betonnen vloer heeft aangelegd en de boel heeft gestuukt. Betrouwbaar zat, maar lastig om afspraken mee te maken om prijsschattingen te laten doen.
  zondag 26 juli 2015 @ 20:44:18 #116
440325 Chicolade
Chocolade
pi_154657324
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:02 schreef Puala het volgende:
Gelukkig is het huis de storm goed door gekomen. Halverwege kregen we bezoek van de partytent van de buren en die dreigde verder te waaien. Dus terwijl het met bakken uit de hemel kwam zetten hebben het buurmeisje en ik die afgebroken.

Een van de kittens vond de storm maar eng en kroop weg.. In de dekens, in mijn shirt, in mijn haar.. Als ze maar vooral dicht bij mij was O+

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En verder vermaken we ons prima :7
Kitten heeft een prima plekje gevonden :D :7. Wat een schatjes! O+ Wat vindt de oude garde ervan, dat jonge grut?
pi_154657458
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:44 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Kitten heeft een prima plekje gevonden :D :7. Wat een schatjes! O+ Wat vindt de oude garde ervan, dat jonge grut?
Dana vind het afschuwelijk. Die zit buiten, tijgert door het huis de 5 minuten per dag dat ze binnen is, blaast door het raam naar de kittens.

Noortje vind het verschrikkelijk interessant, maar super eng. En euhm.. die is mij aangevallen toen ze schrok van de dames terwijl ik haar aan het aaien was.. Zie het resultaat;

pi_154657817
Oh en iemand hier nog zin om mijn verbouwing te spekken? V&A / [TK] 2 23" HP monitoren :7
pi_154668231
't wordt bijna tijd een blijf van me lijf huis zie ik

gewoon alle katten dagje samen in je huis, volgende dag is het (meestal) opgelost en weet elke kat zijn nieuwe plek in het huis
  maandag 27 juli 2015 @ 14:21:15 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_154674095
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:00 schreef akatar het volgende:
't wordt bijna tijd een blijf van me lijf huis zie ik

gewoon alle katten dagje samen in je huis, volgende dag is het (meestal) opgelost en weet elke kat zijn nieuwe plek in het huis
Alle katten bij elkaar in 1 kamer met eten, drinken en een kattenbak. Deuren dicht. Dag later open doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_154674871
Ja handig met een kat die van stress gaat plassen en eentje die van stress haar darmen over de zeik heeft ^O^
pi_154674942
stucloper en plastic, ;) beetje klusser heeft daar nog wel een restje van staan.
Had je ze niet los kunnen laten in die slaapkamer ?
Beetje bloemetjesbehang van de muur afkrabben met die scherpe nageltjes _O-
  maandag 27 juli 2015 @ 15:05:14 #123
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154675142
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alle katten bij elkaar in 1 kamer met eten, drinken en een kattenbak. Deuren dicht. Dag later open doen.
Cattle Royal.
pi_154683039
Je hebt het maar druk met alles en dan nog 2 kroelbabies er bij O+
Hoeveel uren kom jij te kort op die 24 per dag? ;)
Waar het stinkt is het warm.
pi_154685565
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Je hebt het maar druk met alles en dan nog 2 kroelbabies er bij O+
Hoeveel uren kom jij te kort op die 24 per dag? ;)
Vandaag vooral de uren slaap. Ik had er om 18u vanavond 14,5 uur werken opzitten :z
pi_154685733
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Vandaag vooral de uren slaap. Ik had er om 18u vanavond 14,5 uur werken opzitten :z
Ja, je moet iets om al die plannen te bekostigen :P
Waar het stinkt is het warm.
pi_154685797
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Vandaag vooral de uren slaap. Ik had er om 18u vanavond 14,5 uur werken opzitten :z
Zo hoef je maar 3 dagen te werken voor je 40-urige werkweek ;)
pi_154686640
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:19 schreef Light het volgende:

[..]

Zo hoef je maar 3 dagen te werken voor je 40-urige werkweek ;)
Precies, 4 dagen over om te klussen!
pi_154686671
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:19 schreef Light het volgende:

[..]

Zo hoef je maar 3 dagen te werken voor je 40-urige werkweek ;)
Zo werkt t helaas niet. Maar ben ergens volgende week een dag vrij, tijd voor tijd :7
pi_154686975
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Zo werkt t helaas niet. Maar ben ergens volgende week een dag vrij, tijd voor tijd :7
Die tijd voor tijd kun je niet al deze week opnemen? Ook flauw...
pi_154687691
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:54 schreef Light het volgende:

[..]

Die tijd voor tijd kun je niet al deze week opnemen? Ook flauw...
Nee, er is in een team van 3 al 1 persoon ziek. Dan kan ik niet ook vrij pakken helaas.
pi_154689943
Die blauwe (paarse?) kast is echt mooi ^O^ .
Verder... kittens... O+ *; O+ (mijnes zijn over 2 weken alweer 2 jaar oud, waar blijft de tijd ;( ).
Duvel & Niels
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:03:37 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_154697653
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat? :o
Ik zou woest zijn. Heb je mijn foto ook laten lezen? Dat papier kunnen ze gewoon opvragen!
Ja, echt m'n best gedaan. Zo maar even een berichtje op facebook zetten. Misschien helpt dat.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_154697695
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, echt m'n best gedaan. Zo maar even een berichtje op facebook zetten. Misschien helpt dat.
Ik heb gister mijn bon opgehaald. Maar daar staat letterlijk in "gefeliciteerd met de aankoop van uw keuken" dus ik geloof wel dat het klopt dat je gelokt word met de offerte maar dat het daadwerkelijk anders in elkaar steekt..
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:32:29 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_154700436
Ben benieuwd!

Maar je mag die bon dus echt gewoon als cadeaubon gebruiken? Geen addertjes verder?

[ Bericht 78% gewijzigd door Tink89 op 28-07-2015 12:51:12 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_154701387
Je moet bellen met een bepaald nummer om te reserveren, dan krijg je weer een code die je moet invullen op hun papier waar ook weer van alles op staat en die moet je weer mailen.

Even zo uit mijn hoofd. Het is geen standaard vouchercode die je kan invullen op de site in elk geval.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:27:10 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_154701584
Hmm, ben benieuwd. Via facebook een mailadres gekregen om mijn klacht neer te leggen en ze nemen contact op. I'll keep you posted!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_154701611
Ik hoop het voor je. Het is wel enkel voor de zéér geïnteresseerde koper die eigenlijk al zijn handtekening wilt/heeft gezet. Dus ik ben benieuwd ;)
pi_154785918
weer helemaal bij gelezen ^O^
Hooray for boobies!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 16:13:04 #140
435944 bouwboertje
zonder fok wortut niets.
pi_154897719
Het zal me niets verbazen als die voucher stiekem pas bruikbaar word als er ook daadwerkelijk een koop voor een keuken is gesloten.... Het is niet wat ze zeggen maar ergens vermoed ik dat het helaas wel zo zal lopen.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 17:46:54 #141
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154900391
Zeg, staat die aanbouw er nu al een keer?
pi_154900517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 17:46 schreef Barrah het volgende:
Zeg, staat die aanbouw er nu al een keer?
Nee man nog lang niet. En kluspauze nu. Staat in het blundertopic waarom ;)
pi_154937531
Afgelopen weekend had ik jubileum, een jaar de sleutel _O_

En vanavond is de aannemer langs geweest. Ik trek even een wijntje open op de toekomstplannen :7
pi_154938465
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:47 schreef Puala het volgende:
Afgelopen weekend had ik jubileum, een jaar de sleutel _O_

En vanavond is de aannemer langs geweest. Ik trek even een wijntje open op de toekomstplannen :7
*O* _O_
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:28:38 #145
319308 Tink89
To live is to dance
pi_154939059
Proost!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_154939152
Alles moet nog verder berekend, uitgeschreven en goed bekeken worden. Maar de aannemer heeft een bedrag genoemd, ik weet wat ik aan keuken betaal en aan elektra verder. Nu nog kijken wat kozijnen kosten en en en.

Maar het ziet er goed uit _O_
pi_154940247
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:31 schreef Puala het volgende:
Alles moet nog verder berekend, uitgeschreven en goed bekeken worden. Maar de aannemer heeft een bedrag genoemd, ik weet wat ik aan keuken betaal en aan elektra verder. Nu nog kijken wat kozijnen kosten en en en.

Maar het ziet er goed uit _O_
*O* Dus, wanneer gaan we de oude keuken slopen? 8-)
pi_154940440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef Chicolade het volgende:

[..]

*O* Dus, wanneer gaan we de oude keuken slopen? 8-)
Die word verkocht dus voorlopig niet :7
pi_154940517
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef Chicolade het volgende:

[..]

*O* Dus, wanneer gaan we de oude keuken slopen met beleid demonteren? 8-)
Fixed it oO<
pi_154941084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Fixed it oO<
Ik hoop november
pi_154953737
Nou gister is dus de aannemer geweest. Die wilde precies weten wat de bedoeling was en na overleggen kwamen we tot de conclusie dat het beter is om eerst alles te slopen (keuken + bijkeuken). En dan opnieuw op te bouwen. Dat betekend dat zelfs de betonnen fundering die er nu ligt er uit gaat. Hij gaf aan dat je anders 3 stukken fundering krijgt met scheuren op de naden en dat dat niet verstandig was. Ik vertrouw daarin volledig op zijn kennis en kunde.

Daarna word er op de bestaande keukenmuur een stukje op gemetseld om op gelijke hoogte met mijn buren uit te komen. De bijkeuken muur is niet herbruikbaar, dus die moet volledig plat en ook dat stuk word opnieuw gemetseld. De achtergevel word ook gemetseld met daarin de bestaande openslaande deuren er in en een nieuw kozijn wat ik zelf mag bestellen. Zij plaatsen het dan voor mij.

Hij begon ook nog over houtskeletbouw met goede isolatie etc. Na daar over te hebben doorgepraat bleek dat qua kosten vrij weinig te schelen en ik vind bakstenen veel mooier. Dus de keuze was niet moeilijk. Aan de zijkant krijg je dan verschillende kleuren baksteen naast elkaar, maar die muur is toch gewit. Dus dat is een kwestie van opnieuw witten volgend jaar en dan zie je er niets meer van dat het andere bakstenen zijn. De gevel aan de achterkant kan dan mooi baksteen blijven in plaats van het gewitte wat ik nu heb. Dat vind ik echt zonde van de mooie bakstenen er achter.

Voor nu moet ik zelf nog uitzoeken hoe het zit met vergunningen ed. Ik ga namelijk effectief maar 3m2 meer bebouwen dan nu, maar in een andere opstelling. Ik weet niet of dat betekend dat ik ook een nieuwe vergunning moet. Iemand hier die dat misschien weet? :)

En hij heeft aangegeven wat hij voor een bepaald bedrag wilt doen en wat hij van mij verwacht. Dat was realistisch, maar veel werk alsnog. Hij verwacht zelf in 3 weken tijd de boel volledig op te kunnen bouwen en dan later na mijn werk nog een dag of 2-3 de stukadoor er in.

Voor nu is het dus:
- uitzoeken hoe het met de vergunning zit
- uitzoeken wat mijn werk gaat kosten (elektra, gas en waterleiding)
- uitzoeken wat de keuken gaat kosten
- offertes opvragen voor de financiering en dat uitzoeken

Al met al veel informatie gehad, maar ook nog veel dingen om uit te zoeken :Y
pi_154966391
Poeh, word een aardig project!
Ik denk dat je wel een vergunning moet... Je mag maar 3 meter uitbouwen, maar als je eerst gaat afbreken en daarna weer gaat aanbouwen meten ze vanaf waar de gevel blijft staan denk ik.

Doe even de vergunningscheck, kost even tijd, maar die geeft je een aardig beeld. Anders even afspraak bij de gemeente maken.

Succes!
pi_154970158
Ik heb van de aannemer wat tips gekregen waar te kijken. Morgen maar eens even zoeken als het rustig is op het werk :)
pi_154971019
Goed bezig Puala _O_
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 00:43:25 #155
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154972115
Doe je wel gelijk een goede isolatie in de nieuwe muren? Dit is de kans om het op de beste manier uit te voeren.
pi_154975254
Potver Paula goed bezig zeg ^O^ *;
Hooray for boobies!
pi_154975467
Klinkt super goed paula!
pi_154975857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:43 schreef Erasmo het volgende:
Doe je wel gelijk een goede isolatie in de nieuwe muren? Dit is de kans om het op de beste manier uit te voeren.
De 2 muren waar ze aan aan het metselen gaan worden geisoleerd in de spouw. De muur die er al staat op de erfgrens word opnieuw een voorzetwand :)
pi_155115743
Een jaar geleden woonde ik net in het huis en werd de vloerverwarming aangelegd :o _O_

Deze 11 augustus is iets minder leuk. Verplicht rust van de huisarts. Slijmbeursontsteking in mijn heup, achillespees geïrriteerd, overbelast en een ontstoken aanhechting met de spier. Oh en beide in hetzelfde been uiteraard :')

Dus maar verder met plannen maken, rekenen en tekenen. Vakantie loopt in de soep, verre stukken lopen kan niet dus kan ik weinig doen. Meh ;(
pi_155116020
gelukkig heb jij ook rust in de kont zitten :'( been omhoog en niksen...pffft
Hooray for boobies!
pi_155116140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef Puala het volgende:
Een jaar geleden woonde ik net in het huis en werd de vloerverwarming aangelegd :o _O_

Deze 11 augustus is iets minder leuk. Verplicht rust van de huisarts. Slijmbeursontsteking in mijn heup, achillespees geïrriteerd, overbelast en een ontstoken aanhechting met de spier. Oh en beide in hetzelfde been uiteraard :')

Dus maar verder met plannen maken, rekenen en tekenen. Vakantie loopt in de soep, verre stukken lopen kan niet dus kan ik weinig doen. Meh ;(
Maar je hebt wel een toptopic op fok!...

Damn chick. Wil geen update van je zien in de aankomende 3 maanden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:59:01 #162
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155116169
Oei, slijmbeursontsteking... die heb ik meerdere keren gehad in beide heupen. Succes!

En voorlopig even niet klussen dan hoor!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_155116417
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een toptopic op fok!...

Damn chick. Wil geen update van je zien in de aankomende 3 maanden.
Dat ga ik niet halen :@
pi_155116442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:59 schreef Tink89 het volgende:
Oei, slijmbeursontsteking... die heb ik meerdere keren gehad in beide heupen. Succes!

En voorlopig even niet klussen dan hoor!
Hoe lang duurde dat bij jou? Bij mij is het het gevolg van een trauma zoals ze dat zo mooi noemen. Dat schijnt weer anders te zijn dan eentje via overbelasting..

Mijn kuit is pijnlijker :@
pi_155116639
Balen zeg. Wel mooie plannen ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:40:00 #166
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155117367
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoe lang duurde dat bij jou? Bij mij is het het gevolg van een trauma zoals ze dat zo mooi noemen. Dat schijnt weer anders te zijn dan eentje via overbelasting..

Mijn kuit is pijnlijker :@
Ik had vooral overbelastingklachten inderdaad en heb (afhankelijk van de hoeveelheid werk die ik toch probeerde te zetten) tussen een paar maanden en een jaar nodig gehad om langdurig ontstekingsvrij te zijn.

Heb je een ontstekingsremmer meegekregen? Anders wil van die diclofenac-creme van Voltaren ook nog wel eens helpen. Niet om het probleem op te lossen, maar wel voor de oppervlakkige pijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_155121817
;( beterschap -O-

:*
Laat die handjes wapperen!
pi_155121998
Slijmbeursontsteking. Ughhhh ;(
Sterkte meis. Neem goed je rust :*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:01:23 #169
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_155130206
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef Puala het volgende:
Een jaar geleden woonde ik net in het huis en werd de vloerverwarming aangelegd :o _O_

Deze 11 augustus is iets minder leuk. Verplicht rust van de huisarts. Slijmbeursontsteking in mijn heup, achillespees geïrriteerd, overbelast en een ontstoken aanhechting met de spier. Oh en beide in hetzelfde been uiteraard :')

Dus maar verder met plannen maken, rekenen en tekenen. Vakantie loopt in de soep, verre stukken lopen kan niet dus kan ik weinig doen. Meh ;(
Balen zeg :{ Beterschap.
Share your talent, move the world.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:28:18 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155131674
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat ga ik niet halen :@
Ik ga elke update die je plaatst melden hoor dus geen updates, begrepen? :P

Wat balen zeg, beterschap :*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155131944
Pff, beterschap! -O-
pi_155132028
Slijmbeursontsteking in de heup.. *boks* heb ik ook. Vervelend.. Succes met op de bank zitten met een kitten aan je oorlel :+
Duvel & Niels
pi_155132184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:35 schreef Duufje het volgende:
Slijmbeursontsteking in de heup.. *boks* heb ik ook. Vervelend.. Succes met op de bank zitten met een kitten aan je oorlel :+
Ah boks terug. It sucks ;(

Oh dat hoeft niet, kan ook zo:

pi_155132529
Ahhhh lieff O+
Die van mij zijn ook te vroeg gescheiden van hun moeder. Een vd twee heeft echt nog heel lang 'gesabbeld' aan een vd kattenmanden die we hadden, icm pompen met zn pootjes. Zn broer deed het af en toe ook maar dat was volgens mij meer nadoen wat zn broer deed dan echt die sabbel behoefte. Is bij beide vanzelf over gegaan.
Duvel & Niels
pi_155133166
Dat deed die van mij nog toen hij 12 was haha. Mafkees.

En beide kneden als een idioot. Had laatst allemaal gaatjes in mn buik.
Laat die handjes wapperen!
pi_155133350
Mijn moeder had vroeger een bepaalde ochtendjas, en als ze die aanhad ging de kat ook altijd sabbelen en kneden. :')
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:11:26 #177
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_155133506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:08 schreef Makrolon het volgende:
Mijn moeder had vroeger een bepaalde ochtendjas, en als ze die aanhad ging de kat ook altijd sabbelen en kneden. :')
Kattenbond? :')
Share your talent, move the world.
pi_155133562
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:11 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Kattenbond? :')
Door die ochtendjas was mikkie toch nog een beetje bij ons. :')
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:28:24 #179
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_155134220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:12 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Door die ochtendjas was mikkie toch nog een beetje bij ons. :')
Gehecht aan het beestje? Je had er ook een drone van kunnen maken. :')
Share your talent, move the world.
pi_155134402
Geen klusupdates meer voorlopig dus dan maar over katten praten :D :9.
Om het dan maar ontopic te houden.. Heb je ook dingen in je huis geklust voor je katten?
(Hier staat een boomstam uit de tuin van m'n broer in de woonkamer, leuke klim/krabpaal :s))
Duvel & Niels
pi_155141060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik had vooral overbelastingklachten inderdaad en heb (afhankelijk van de hoeveelheid werk die ik toch probeerde te zetten) tussen een paar maanden en een jaar nodig gehad om langdurig ontstekingsvrij te zijn.

Heb je een ontstekingsremmer meegekregen? Anders wil van die diclofenac-creme van Voltaren ook nog wel eens helpen. Niet om het probleem op te lossen, maar wel voor de oppervlakkige pijn.
Oh crap maanden en een jaar. Dat duurt me veel te lang :X

Nee ik heb niets meegekregen. Maar de pijn is aanwezig, maar ik kan prima lopen. Er op liggen gaat alleen niet -O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik ga elke update die je plaatst melden hoor dus geen updates, begrepen? :P

Wat balen zeg, beterschap :*
Nou bij deze dan vast de eerste. Ik heb vanmorgen een luxaflex van mijn plafond af getrokken en die ga ik vanavond opnieuw ophangen :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Duufje het volgende:
Geen klusupdates meer voorlopig dus dan maar over katten praten :D :9.
Om het dan maar ontopic te houden.. Heb je ook dingen in je huis geklust voor je katten?
(Hier staat een boomstam uit de tuin van m'n broer in de woonkamer, leuke klim/krabpaal :s))
Nee helemaal niets :o Ik heb een krabpaal unit gekocht jaren terug en die is nog prima eigenlijk. Al overweeg ik hem op het moment wel naar beneden te zetten om te kijken of ze dan minder slopen :P
pi_155141132
Die krabpaal stond toch al beneden?
pi_155141255
Dat is de kleine :Y Maar ik overweeg om mijn meubels te sparen de grote ook naar beneden te zetten :)
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 12:08:28 #184
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155144997
Zullen we het hoe moeilijk het ook is wel klus gerelateerd houden ^O^
Praten over katten e.d. kan vast wel ergens anders ;)
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 12:09:32 #185
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155145030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef Puala het volgende:
Een jaar geleden woonde ik net in het huis en werd de vloerverwarming aangelegd :o _O_

Deze 11 augustus is iets minder leuk. Verplicht rust van de huisarts. Slijmbeursontsteking in mijn heup, achillespees geïrriteerd, overbelast en een ontstoken aanhechting met de spier. Oh en beide in hetzelfde been uiteraard :')

Dus maar verder met plannen maken, rekenen en tekenen. Vakantie loopt in de soep, verre stukken lopen kan niet dus kan ik weinig doen. Meh ;(
Hoe heb je dat trauma dan opgelopen ? Als het geen overbelasting is !
Beterschap !, dat je maar snel weer de oude mag zijn ! :s) *O*
pi_155145300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:09 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hoe heb je dat trauma dan opgelopen ? Als het geen overbelasting is !
Beterschap !, dat je maar snel weer de oude mag zijn ! :s) *O*
Ja eigenlijk is die vraag beantwoorden dan ook offtopic :@

Ik heb met een bedrijfsuitje aan bubbel voetbal gedaan en ben daarbij 2x zo snoeihard onderuit gebeukt dat ik mijn heup zwaar gekneusd heb. En dat is dus overgegaan in een slijmbeursontsteking.

En ik had mijn kuit overbelast en door verkeerd te gaan lopen om die heup te ontzien is dat dus een achillespees blessure geworden.
pi_155145962
Maar we kunnen het wel over de aanbouw hebben :7 Ik ben bezig om inzichtelijk te krijgen wat het gaat kosten, wat ik moet regelen etc. Wellicht zie ik nog iets over het hoofd waar jullie mij mee kunnen helpen.

1. Weghalen van de keuken + bijkeuken
- Container voor sloopafval nodig. Hoeveel kuub? Durven jullie mee te schatten?
- Asbest dak afvoeren, verpakkingsmateriaal is nodig

2. Weghalen van de fundering (uitbesteed)
- Container, kan in dezelfde als puntje 1? Moet je eigenlijk wat regelen als je een maand of 2 een parkeerplaats inpikt voor een container?

3. Afgraven huidig terras tbv fundering
- Er komen verhoogde plantenbakken. Daar kan het zand/grond in.
- Sterke kerels die komen helpen. Iemand? O-)

4. Plaatsen nieuwe fundering, verplaatsen openslaande deuren, metselen van de aanbouw, vloerverwarming, lijmen verlengde ruimte trapgat etc. (uitbesteed)
- Zelf kozijn regelen voor bij de keuken

5. Voorzetwand maken muur die grenst aan de buren (spullen levert aannemer, zelf uitvoeren)

6. Elektra aanleggen
- Buis, draad, schakelmateriaal. Moet nog uitzoeken hoe elektra aan te leggen voor een kookeiland. Iemand handige linkjes?

7. Gasleiding (uitbesteed)

8. Afvoer (uitbesteed)

9. Plafond plaatsen (spullen levert aannemer, zelf uitvoeren)

10. Stucen (uitbesteed)

11. Schuren, schilderen, kozijnen lakken
- Emmer verf, pot lak, kwasten. Is er allemaal nog.

12. Keuken plaatsen

Ik zie nog wel wat issues. De cv-ketel hangt nu in de bijkeuken. Leuk dat ik die zelf wil slopen, maar waar laat ik mijn cv zodat ik ook nog lekker kan douchen tijdens de verbouwing? En waar gaan de wasmachine en droger naar toe tijdens de verbouwing?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:37:14 #188
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_155152019
Puntje 2, voor toestemming even contact opnemen met de gemeente.

Voor tijdens de verbouwing is dit misschien een optie ;)

pi_155152038
Nee dat is geen optie :P
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:44:24 #190
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155152209
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef Puala het volgende:
Nee dat is geen optie :P
Snap ik, wat zou ik daar ongelukkig van worden zeg...

En voor de container op de parkeerplek even de gemeente bellen en je buren op de hoogte brengen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 19:31:00 #191
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155156420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef Puala het volgende:
1. Weghalen van de keuken + bijkeuken
- Container voor sloopafval nodig. Hoeveel kuub? Durven jullie mee te schatten?
- Asbest dak afvoeren, verpakkingsmateriaal is nodig
Het beste kun je nog een container huren voor bouwafval; dat is wel wat duurder dan een container voor puur alleen puin of hout maar je hoeft minder nauwkeurig te zijn in wat je er precies allemaal bij op gooit.

Een container voor bouwafval kan over het algemeen de volgende zaken op afgevoerd worden.
steen, hout, metaal, ijzer, gas beton, plastic / kunststoffen, papier / karton, meubelen, glas, gips, EPS (piepschuim), verpakkings materialen, folie, isolatie materiaal, maximaal 5% zand

Je hebt er gewoon veel meer aan dan een standaard afvalcontainer.

Informatie over het zelf verwijderen van asbest kun je o.a. hier vinden : http://www.infomil.nl/ond(...)/asbest-verwijderen/
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 19:34:01 #192
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155156489
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef Puala het volgende:
Moet je eigenlijk wat regelen als je een maand of 2 een parkeerplaats inpikt voor een container?
Verschilt per gemeente, en soms zelfs per wijk.
Kwestie van een belletje richting jou gemeente ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef Puala het volgende:
6. Elektra aanleggen
- Buis, draad, schakelmateriaal. Moet nog uitzoeken hoe elektra aan te leggen voor een kookeiland. Iemand handige linkjes?
Gewoon de benodigde leidingen via het plafond langs de wanden, stukje over de vloer buisje in het beton of in de smeervloer maken op het punt brengen waar de aansluiting nodig is :P
pi_155157038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het beste kun je nog een container huren voor bouwafval; dat is wel wat duurder dan een container voor puur alleen puin of hout maar je hoeft minder nauwkeurig te zijn in wat je er precies allemaal bij op gooit.

Een container voor bouwafval kan over het algemeen de volgende zaken op afgevoerd worden.
steen, hout, metaal, ijzer, gas beton, plastic / kunststoffen, papier / karton, meubelen, glas, gips, EPS (piepschuim), verpakkings materialen, folie, isolatie materiaal, maximaal 5% zand

Je hebt er gewoon veel meer aan dan een standaard afvalcontainer.

Informatie over het zelf verwijderen van asbest kun je o.a. hier vinden : http://www.infomil.nl/ond(...)/asbest-verwijderen/
Wat is dat prijs verschil dan? Ik weet als je hier schoon puin stort het 4 euro p 100 kg is, en gemengd is 18 eu per 100 kg... Dat is een flink prijsverschil.
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 20:07:41 #194
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155157475
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:53 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Wat is dat prijs verschil dan? Ik weet als je hier schoon puin stort het 4 euro p 100 kg is, en gemengd is 18 eu per 100 kg... Dat is een flink prijsverschil.
Als je een 6m³ of 10 m³container laat plaatsen en weer ophalen.
Dan is dat een keer een verschil van 5 á 6 tientjes per container tussen schoon puin of bouwafval.
pi_155161670
Wellicht een optie om een container te huren voor schoon puin, en dan de rest af te voeren via de gemeentestort? Aangezien het meeste wel puin is. Ik had met een schoorsteen en muurtje al een 6m3 container vol. 10m3 lijkt me dus niet overbodig.

Misschien kun je een noodwand zetten van regelwerk + osb. Dat houdt het stof uit je huis en misschien kun je daar je ketel ook tijdelijk aan hangen? Met wat alupex leiding is dat niet extreem lastig.

Oh en: beterschap!
pi_155171005
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:02 schreef tux87 het volgende:
Wellicht een optie om een container te huren voor schoon puin, en dan de rest af te voeren via de gemeentestort? Aangezien het meeste wel puin is. Ik had met een schoorsteen en muurtje al een 6m3 container vol. 10m3 lijkt me dus niet overbodig.

Misschien kun je een noodwand zetten van regelwerk + osb. Dat houdt het stof uit je huis en misschien kun je daar je ketel ook tijdelijk aan hangen? Met wat alupex leiding is dat niet extreem lastig.

Oh en: beterschap!
Ik heb aan dat eerste ook zitten denken. Baksteen + beton mag in een schoon puin bak. En zoveel hout zal er inderdaad niet vanaf komen. Wel gipsplaat bedenk ik me nu. Mjah het is een optie. Even de aanhanger van mijn pa lenen en afvoeren. Tegen die tijd heb ik tenminste ook een trekhaak _O_ O+

Zo'n noodwand kan. Op zich staat de keuken nu ook waar de ruimte onderaan de trap moet komen. Misschien kunnen ze ook wel daar de fundering laten liggen en gelijk de muur lijmen. Eigenlijk wel een puntje wat ik even nog met de aannemer moet bespreken..
pi_155173026
Maar mogen dingen als pvc ook in een schoon puin bak? Je gaat ook leidingwerk (elektra, CV, afvoer) uit de (bij)keuken slopen neem ik aan, en dat zou je dan allemaal moeten scheiden? En dakbedekking/isolatie/pur?
pi_155175431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:33 schreef Chicolade het volgende:
Maar mogen dingen als pvc ook in een schoon puin bak? Je gaat ook leidingwerk (elektra, CV, afvoer) uit de (bij)keuken slopen neem ik aan, en dat zou je dan allemaal moeten scheiden? En dakbedekking/isolatie/pur?
Dat moet je scheiden dan. Er mogen nog geen puinzakken bij t schone puin.
pi_155176148
Ik denk dat ik aan 10kuub samen alles niet genoeg heb. Dakleer, isolatie, gips &puin en alles. Ik denk dat t 2 bakken bestellen word.
pi_155176189
1 schoonpuin en 1 bouwafval?
pi_155176864
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Elleska het volgende:
1 schoonpuin en 1 bouwafval?
Jij snapt hem ^O^
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:56:41 #202
393217 MrJack
No guts, No ehh..
pi_155202222
Dakleer kun je ook beter apart houden en niet bij de bouwafval container in doen anders word het erg prijzig om die op te laten halen...
Zelf ooit eens 36m2 met een aanhanger weggebracht, valt nog vies tegen hoe zwaar dat is.
pi_155202347
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:56 schreef MrJack het volgende:
Dakleer kun je ook beter apart houden en niet bij de bouwafval container in doen anders word het erg prijzig om die op te laten halen...
Zelf ooit eens 36m2 met een aanhanger weggebracht, valt nog vies tegen hoe zwaar dat is.
Ik zie mezelf nog niet slepen met 8m2 dakleer hoor :@
pi_155202369
De aannemer heeft mijn CV probleem opgelost :7 Ze gaan het wandje voor het halletje onder de trap eerder zetten en vastmaken op een of andere manier. En dan kan de fundering toch ook worden aangepakt. In elk geval; hij gaf aan dat het geen probleem was. Zodra mijn keuken leeg was zouden ze dat even fixen :P
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:58:02 #205
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155203328
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:18 schreef Puala het volgende:

[..]

De 2 muren waar ze aan aan het metselen gaan worden geisoleerd in de spouw. De muur die er al staat op de erfgrens word opnieuw een voorzetwand :)
Check, zonde om het niet gelijk mee te pakken.
pi_155205100
Goeie plannen weer zeg! Erg leuk om allemaal te volgen en wát een werk verzet je zelf _O_

Beterschap!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_155212099
Ik ontlurk even voor een vraag: Jij hebt toch plakvinyl op je vloer liggen? Ligt dat direct op het beton, of zit er nog een ondervloer onder? En waar heb je het gekocht?
pi_155212985
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:35 schreef Bleie het volgende:
Ik ontlurk even voor een vraag: Jij hebt toch plakvinyl op je vloer liggen? Ligt dat direct op het beton, of zit er nog een ondervloer onder? En waar heb je het gekocht?
Klopt. Het ligt op een laag egaline, omdat de betonvloer niet egaal meer was. Maar het kan direct op het beton. En er zit nog een hechtprimer overheen. Het is een flexxfloors vloer van de gamma. De primer was ook van dat merk :)
pi_155222360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Klopt. Het ligt op een laag egaline, omdat de betonvloer niet egaal meer was. Maar het kan direct op het beton. En er zit nog een hechtprimer overheen. Het is een flexxfloors vloer van de gamma. De primer was ook van dat merk :)
Dank. Ik ga er eens naar kijken!
pi_155223070
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zie mezelf nog niet slepen met 8m2 dakleer hoor :@
Zou je een 3e container voor moeten huren. Dakleer mag niet in de bouwafval container. Zelf afvoeren is goedkoper dan een 3e container.
pi_155223149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:34 schreef jefmen het volgende:

[..]

Zou je een 3e container voor moeten huren. Dakleer mag niet in de bouwafval container. Zelf afvoeren is goedkoper dan een 3e container.
Even verbouwen zei ik. Niet dit :'(
pi_155224470
Je kunt naturlijk ook alles uit handen geven en tegen de aannemer zeggen "regel het maar", en dat hij ook de afval afvoert.
Maar dat doet de beste man ook niet gratis. :7
Dat soort dingen zelf regelen kun je snel een paar honderd euro (als het niet meer is) mee verdienen.

Dakleer op de aanhanger en naar de stort brengen, voor een dakje van 8m2 een complete container alleen voor dakleer is wat overdreven.
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 11:26:27 #213
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155259840
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 21:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Even verbouwen zei ik. Niet dit :'(
Die paar m² dakleer zou ik zelf met een aanhanger afvoeren :)
pi_155346774
*O* Ik mag vergunningsvrij uitbouwen *O*
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:14:38 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155346908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:04 schreef Puala het volgende:
*O* Ik mag vergunningsvrij uitbouwen *O*
*O* *O* *O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_155347207
Ik mag volgens het bestemmingsplan 45m2 bebouwen van mijn achtertuin (= x% van oppervlakte), maar daar gaat mijn schuur van 11m2 al af. Blijft dus 34m2 over, nou rekensommetje.. 5x4,8 = geen 34m2. Dus het mag qua oppervlakte. Het mag dan wel maar 1 bouwlaag zijn, maar dat was de bedoeling.

En voor het dakterras moet ik me verdiepen in het burenrecht, wat simpel zegt dat een dakterras mag mits je 2m uit de erfgrens blijft. Dat is niet zo, dus heb ik toestemming nodig van mijn buren om het uit te laten voeren. Dus even kijken hoe ik dat goed vast kan laten leggen zodat ik het ook later bij de verkoop van mijn huis kan laten toevoegen in het dossier. Mits ze akkoord gaan. Nu heb ik al een dakterras wat op de erfgrens van mijn buren loopt, dus ik verwacht geen problemen aangezien ik ga zorgen voor minder zicht door het veranderen van het hekwerk.

En de andere buren hadden het zelf over het maken van een dakterras, dus ik verwacht ook daar geen problemen eigenlijk.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:55:00 #217
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_155350232
Je hebt nog drie pagina's de tijd om je OP te updaten Puala :7
pi_155350386
Die OP is al lang vergrendelt joh :P
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 13:30:53 #219
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155351144
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:01 schreef Puala het volgende:
Die OP is al lang vergrendelt joh :P
Als je mij of MIetje een pb doet kunnen wij zo de OP voor je aanpassen hoor ;)
pi_155351947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Als je mij of MIetje een pb doet kunnen wij zo de OP voor je aanpasse
Ik zal kijken of ik ergens een keer zin heb om er weer eentje te knutselen :Y
pi_155365258
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:35 schreef Puala het volgende:
Ik mag volgens het bestemmingsplan 45m2 bebouwen van mijn achtertuin (= x% van oppervlakte), maar daar gaat mijn schuur van 11m2 al af. Blijft dus 34m2 over, nou rekensommetje.. 5x4,8 = geen 34m2. Dus het mag qua oppervlakte. Het mag dan wel maar 1 bouwlaag zijn, maar dat was de bedoeling.

En voor het dakterras moet ik me verdiepen in het burenrecht, wat simpel zegt dat een dakterras mag mits je 2m uit de erfgrens blijft. Dat is niet zo, dus heb ik toestemming nodig van mijn buren om het uit te laten voeren. Dus even kijken hoe ik dat goed vast kan laten leggen zodat ik het ook later bij de verkoop van mijn huis kan laten toevoegen in het dossier. Mits ze akkoord gaan. Nu heb ik al een dakterras wat op de erfgrens van mijn buren loopt, dus ik verwacht geen problemen aangezien ik ga zorgen voor minder zicht door het veranderen van het hekwerk.

En de andere buren hadden het zelf over het maken van een dakterras, dus ik verwacht ook daar geen problemen eigenlijk.
*O* *O* *O*
(maar wel eerst je lijf braaf te ruste leggen anders wordt het nog een noodhospitaal-topic :* )
Waar het stinkt is het warm.
pi_155512041
Grote klusjes mogen eigenlijk niet (staat er wel een gepland :@ ) dus pak ik kleine op. Vanavond 2 kistjes behangen aan de binnen- en achterkant.



Al zie je het in het donker niet echt:

pi_155513650
Leuk!
Duvel & Niels
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:06:30 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155520163
^O^
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_155520323
Leuk geworden!!
pi_155520353
Die kistjes O+
pi_155537511
Ze zijn weer mooi Pipa, dat kun jij wel :s)
Laat die handjes wapperen!
pi_155564515
En euhm rust houden? Wat is dat? O-)

pi_155564799
volgens mij lagen de draagbalken vanmorgen anders :D
Hooray for boobies!
pi_155565666
Ja. Lag niet goed. Kon weer opnieuw ;(
pi_155566819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:27 schreef Puala het volgende:
Ja. Lag niet goed. Kon weer opnieuw ;(
ai -O-
Hooray for boobies!
pi_155566872
Waarom allemaal van die losse vlonderdelen, waren ze in de aanbieding bij de Action ?
Lange planken vind ik zelf mooier.
Zo is het net een verzameling pallets o|O
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:07:36 #233
438758 zeer
Opritsjniki
pi_155567019
quote:
0s.gif Op woensdag 26 acustus 2015 19:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Waarom allemaal van die losse vlonderdelen, waren ze in de aanbieding bij de Action ?
Lange planken vind ik zelf mooier.
Zo is het net een verzameling pallets o|O
Ik gok zo maar dat die vlonderdelen niet helemaal nieuw en daardoor aantrekkelijk geprijsd waren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vonkenboer op 06-09-2015 13:09:39 ]
pi_155568141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Waarom allemaal van die losse vlonderdelen, waren ze in de aanbieding bij de Action ?
Lange planken vind ik zelf mooier.
Zo is het net een verzameling pallets o|O
Nee bij de Praxis :+ en daar koop ik nóóit meer.

Maar lange planken is mooier, maar per m2 was dat 2,5 keer zo duur. En de prioriteit lag meer bij het dicht krijgen van mijn zand-kattenschijt-onkruid-bak dan bij het mooie op dit moment.
pi_155569350
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef zeer het volgende:
Ik gok zo maar dat die vlonderdelen niet helemaal nieuw en daardoor aantrekkelijk geprijsd waren.
Dat ze niet meer helemaal perfect meer waren, daar kwam Puala pas achter nadat ze ze had gekocht denk ik _O-
Daarom koopt ze ook nooit meer bij Praxis O-)
pi_155569383
Nee ik koop nooit meer bij Praxis omdat het echt een drama was qua levering. Vanuit de transporteur is excuus gekomen, maar praxis doet alsof t normaal is en komt niet tegemoet.
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 21:17:04 #237
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155572485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:06 schreef Puala het volgende:
Nee ik koop nooit meer bij Praxis omdat het echt een drama was qua levering. Vanuit de transporteur is excuus gekomen, maar praxis doet alsof t normaal is en komt niet tegemoet.
Onder de noemer; eens maar nooit weer ! :+
pi_155619404
Moeten die draagbalken niet geïmpregneerd worden?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:47:02 #239
386633 Adnap
I love Life !
pi_155619573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:06 schreef Puala het volgende:
Nee ik koop nooit meer bij Praxis omdat het echt een drama was qua levering. Vanuit de transporteur is excuus gekomen, maar praxis doet alsof t normaal is en komt niet tegemoet.
Even berichtje op FB/Twitter plaatsen... .dat werkt vaak meer dan uitstekend. Gewoon rechtstreeks bij praxis
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_155619704
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:47 schreef Adnap het volgende:

[..]

Even berichtje op FB/Twitter plaatsen... .dat werkt vaak meer dan uitstekend. Gewoon rechtstreeks bij praxis
Je kent mijn accounts. Lees eens terug ;)
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:52:51 #241
386633 Adnap
I love Life !
pi_155619717
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Je kent mijn accounts. Lees eens terug ;)
Zal ik doen, gewoon niet aan toe gekomen om bij te lezen :+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_155678624
Alles is scheef :'(
pi_155678644
En blijft scheef hoe vaak ik ook loshaal, meet, teken, schroef :'(
pi_155681524
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef Puala het volgende:
Alles is scheef :'(
Whatskeburt? :o

Door mijn nieuwsgierigheid on-lurk ik mijzelf na 8 topics }:|
pi_155681604
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 17:59 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Whatskeburt? :o

Door mijn nieuwsgierigheid on-lurk ik mijzelf na 8 topics }:|
De vlondertegels zijn scheef. En dat krijg je de eerste 3 rijen wel opgevangen, maar daarna niet meer. Dus ik heb al 8x alles er uit gehaald en ga nu alle tegels uit elkaar halen en plankje voor plankje maar schroeven. Anders lukt t niet om het recht te krijgen ;( :(
pi_155681712
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 18:01 schreef Puala het volgende:
De vlondertegels zijn scheef. En dat krijg je de eerste 3 rijen wel opgevangen, maar daarna niet meer. Dus ik heb al 8x alles er uit gehaald en ga nu alle tegels uit elkaar halen en plankje voor plankje maar schroeven. Anders lukt t niet om het recht te krijgen ;( :(
He gatver. Dat is balen inderdaad.

Maar, het streven en doorzetten naar perfectie verdient wel mijn grote waardering! ^O^

Misschien als tip:
Als je alle plankjes los hebt, kun je misschien een aluminium profiel of een stukje hout ter lengte van je hele terras steeds tegen de vorige rij aan leggen, en dan alle plankjes daar tegenaan schroeven. Dan is de afstand tussen de rij-en netjes hetzelfde :)
pi_155681868
Dankjewel. Maar moet zeggen dat het vandaag een zware klusdag is met dit weer.

Oh en bedankt voor je tip :) maar ik zet een latje op de zijkant er tussenin. En die zet ik door er tussenin met de volgende rij. Zal zo een foto maken ;)
pi_155682034
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 18:07 schreef Puala het volgende:
Dankjewel. Maar moet zeggen dat het vandaag een zware klusdag is met dit weer.

Oh en bedankt voor je tip :) maar ik zet een latje op de zijkant er tussenin. En die zet ik door er tussenin met de volgende rij. Zal zo een foto maken ;)
Kan me voorstellen, ik hou vandaag stiekem een niet klus dag :@
Doe je wel een beetje rustig aan? :6 (doktersadvies enzo...)

Wat jij doet met het latje op de zijn zij is hetzelfde principe, dus dat gaat goedkomen ^O^
pi_155682072
Ik doe rustig aan. Ik heb woensdag wat gedaan en vandaag weer. Op mn gemakje :)
pi_155683000
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 18:12 schreef Puala het volgende:
Ik doe rustig aan *knip*Op mn gemakje :)
Ja ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Kut dat het met die vlondertegels zo'n drama is dus ik zou toch proberen er werk van te maken al was het maar vanwege die ellende met de bezorging, laat stáán scheve vlonders.
Of heb je bewust betaald voor scheve vlondertegels ? :N
Het zit even knap tegen maar neem geen genoegen met iets anders dan je besteld hebt al kun je het zelf oplossen :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_155683206
Ja de praxis heeft zo'n leuke service. Die vragen waar ik vind dat ik recht op heb :')
pi_155683430
Weet bijna op t punt van de vorige foto..

pi_155685127
Ziet er nu netjes uit :Y.
dag
pi_155685369
Zo, mooi geweest. Morgen verder.

  maandag 31 augustus 2015 @ 07:35:30 #255
319308 Tink89
To live is to dance
pi_155698749
Goed gewerkt hoor, maar let je wel een beetje op jezelf? :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_155702517
Is mooi geworden. Ik hoop wel dat je een beetje goed voor jezelf zorgt :*
pi_155863358
Weten jullie die keukenboer nog die verzuimde? Die vestigingsmanager gaat door het stof en zelfs onder de ikea prijs door. Ik ga maar eens even praten :7
  zondag 6 september 2015 @ 13:29:30 #258
386633 Adnap
I love Life !
pi_155863438
Slim plan! Succes!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_155863573
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:24 schreef Puala het volgende:
Weten jullie die keukenboer nog die verzuimde? Die vestigingsmanager gaat door het stof en zelfs onder de ikea prijs door. Ik ga maar eens even praten :7
Heel fijn!!!
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 12:10:02 #260
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156593678
Weinig qua klussen. Vrijdagavond een deel van de bank af gehaald, wat gewisseld en een pallet als salontafel nu. Verder veel rust houden..
pi_156600244
rust houden? dat je dat kan??
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:51:22 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156601958
Pallet? Foto! Dat staat hier ook op het verlanglijstje :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156602372
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef akatar het volgende:
rust houden? dat je dat kan??
Geen keuze helaas ;( ik heb er nog even wat ontstekingen bij. Ik ben na een werkdag zo moe dat ik na het avondeten al een uurtje slaap :@
pi_156602430
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:51 schreef Tink89 het volgende:
Pallet? Foto! Dat staat hier ook op het verlanglijstje :D
Ik vind het te laag, dus er komt nog een pallet bovenop.



pi_156606502
Leuk met die lichtgevende balletjes achter je bank.
I solemnly swear i'm up to no good
  Milf zondag 4 oktober 2015 @ 23:48:53 #267
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_156610325
Nais!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Knikkerking maandag 5 oktober 2015 @ 10:23:48 #268
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_156614383
Ziet d'r weer goed uit hier allemaal ^O^
Mooi dat hout van die vlonder 8-)

Keep up the good work _O_
pi_156614595
Ik wil ook meubilair maken van pallets!
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:51:14 #270
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156614846
Balen joh, werd ik helemaal enthousiast van je pallet, vind vriendlief het niks -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156614860
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:51 schreef Tink89 het volgende:
Balen joh, werd ik helemaal enthousiast van je pallet, vind vriendlief het niks -O-
Genoeg ander leuks te vinden toch? En anders gewoon mee wat er nu al staat? :)
pi_156614863
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:36 schreef Opoefiets het volgende:
Ik wil ook meubilair maken van pallets!
Dat word pallets hamsteren :7

Ik heb er nog 15 klaar liggen voor mijn tuinbank volgend jaar O+
pi_156615105
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat word pallets hamsteren :7

Ik heb er nog 15 klaar liggen voor mijn tuinbank volgend jaar O+
Zal mijn vriend blij mee zijn, die weet hoe lang ik over mijn projecten doe. Ik ga een tuintafel maken :)
pi_156615225
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:09 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Zal mijn vriend blij mee zijn, die weet hoe lang ik over mijn projecten doe. Ik ga een tuintafel maken :)
Oh ja die wil ik ook nog :D Hoe ga jij hem maken?
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:23:26 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156615306
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Genoeg ander leuks te vinden toch? En anders gewoon mee wat er nu al staat? :)
Ik heb nu deze:



maar die is toch wel heul onhandig. Kruimeltjes erin enzo, dus de opbergruimte écht benutten zit er niet in. Een glazen plaat erop wil ik niet, dan is het tafeltje z'n hele charme kwijt. Denk dus dat die naar de slaapkamer mag als opbergbankje voor de extra dekens en kussens enzo.

Ik denk dat het ook nog wel eens twee stukken boomstam (vrienden hebben pas een boom omgezaagd) of meerpaal (brocantewinkeltje in de straat heeft een partij binnen) kunnen worden. Lekker robuust O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156615367
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb nu deze:

[ afbeelding ]

maar die is toch wel heul onhandig. Kruimeltjes erin enzo, dus de opbergruimte écht benutten zit er niet in. Een glazen plaat erop wil ik niet, dan is het tafeltje z'n hele charme kwijt. Denk dus dat die naar de slaapkamer mag als opbergbankje voor de extra dekens en kussens enzo.

Ik denk dat het ook nog wel eens twee stukken boomstam (vrienden hebben pas een boom omgezaagd) of meerpaal (brocantewinkeltje in de straat heeft een partij binnen) kunnen worden. Lekker robuust O+
En als je die aan de binnenkant met plaatmateriaal betimmert? (deksel open = kruimels vallen eraf op de grond)

quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vind het te laag, dus er komt nog een pallet bovenop.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ziet er tof uit!
pi_156615640
Tink, ik vind zelf deze ook erg leuk:





  maandag 5 oktober 2015 @ 15:33:06 #278
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156619609
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
Tink, ik vind zelf deze ook erg leuk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die tweede O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156624074
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die tweede O+ O+
Die is heel tof ja :Y Ik overweeg een bank te maken op die manier. Al twijfel ik weer omdat dat voor langer niet zo prettig zit. Maar ja, mijn eettafel staat er toch alleen maar om zooi op te dumpen. Dus eigenlijk moet mij dat niet weerhouden :') :+
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:26:44 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156625547
Strak plan! Je mag ook eerst een tafel voor mij maken? Als proefproject ;) ;)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156628188
Lief aanbod, maar ik bedank ;)
pi_156629496
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 11:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh ja die wil ik ook nog :D Hoe ga jij hem maken?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen echt plan van aanpak heb... Ik laat het je weten als ik dat wel heb :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:58:11 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156634459
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:43 schreef Puala het volgende:
Lief aanbod, maar ik bedank ;)
Flauw hoor. Deel je de plannen wel als je ze eenmaal hebt?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156634471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Flauw hoor. Deel je de plannen wel als je ze eenmaal hebt?
Uiteraard :D
pi_156649415
Ik heb nog 3 (ja 3) wieltjes liggen van de Strind salontafel (die met slechts 3 poten dus 3 wielen :P ) van ikea.
Tafel is al lang naar het stort maar de wielen inclusief een stuk poot heb ik bewaard voor je-weet-maar-nooit dus als de zelfkluners hier iets hebben aan die wielen stuur ik ze met liefde op.
Je zult ze maar net zoeken en dan heb ik ze toevallig en het zijn wel prima wielen mist je er maar 3 nodig hebt :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_156926147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb nog 3 (ja 3) wieltjes liggen van de Strind salontafel (die met slechts 3 poten dus 3 wielen :P ) van ikea.
Tafel is al lang naar het stort maar de wielen inclusief een stuk poot heb ik bewaard voor je-weet-maar-nooit dus als de zelfkluners hier iets hebben aan die wielen stuur ik ze met liefde op.
Je zult ze maar net zoeken en dan heb ik ze toevallig en het zijn wel prima wielen mist je er maar 3 nodig hebt :+
Ik heb het door, wij moeten nodig weer eens afspreken O-)
pi_156926217
Afijn, na een goeie maand te hebben stil gezeten ben ik het zat. Mijn klachten zijn veel minder en mijn energie is veel te veel om stil te zitten. Ofwel, tijd voor wat kleine klusjes.

Ik heb vandaag mijn jaloezie opgehangen voor de openslaande deuren O+



pi_156926233
Think, mijn tafel is tegenwoordig trouwens zo. Misschien haalt dat je O+ nog over O-)



Oh ja en mijn vloer is vies. Dat krijg je met kittens die je planten erg lief vinden ;( Niet tegenop te stofzuigen ;(
pi_156926279
En ik heb gewoon 184 lurkers die het topic in hun myAt hebben staan en nog nooit hebben gepost :o Oh wow, ik wist niet dat ik het kon zien. Maar wtf lezen jullie allemaal mee? :o
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:14:41 #290
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156926742
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:52 schreef Puala het volgende:
En ik heb gewoon 184 lurkers die het topic in hun myAt hebben staan en nog nooit hebben gepost :o Oh wow, ik wist niet dat ik het kon zien. Maar wtf lezen jullie allemaal mee? :o
Hoe zie je dat?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_156926871
*lurk 8-)
dag
pi_156926911
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:14 schreef laziness het volgende:

[..]

Hoe zie je dat?
Door je topic open te klikken en je muis boven de titel te houden :)

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:19 schreef Peter het volgende:
*lurk 8-)
Hoi O+ Hoe is het met je appartement? Verhuizing gelukt, helemaal gesetteld en geen dingen meer op de to do list? :)
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:24:57 #293
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156927013
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Puala het volgende:
Afijn, na een goeie maand te hebben stil gezeten ben ik het zat. Mijn klachten zijn veel minder en mijn energie is veel te veel om stil te zitten. Ofwel, tijd voor wat kleine klusjes.

Ik heb vandaag mijn jaloezie opgehangen voor de openslaande deuren O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit! :Y ^O^
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156927542
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Door je topic open te klikken en je muis boven de titel te houden :)

[..]

Hoi O+ Hoe is het met je appartement? Verhuizing gelukt, helemaal gesetteld en geen dingen meer op de to do list? :)
Er moet nog wat op de muren en 1 kamer is niet ingericht, maar er is geen todo list meer :+
geen haast dus :+
dag
pi_156928024
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Puala het volgende:
Afijn, na een goeie maand te hebben stil gezeten ben ik het zat. Mijn klachten zijn veel minder en mijn energie is veel te veel om stil te zitten. Ofwel, tijd voor wat kleine klusjes.

Ik heb vandaag mijn jaloezie opgehangen voor de openslaande deuren O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Lekker met de kortere dagen dan je alles lekker dicht kunt doen
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:41:17 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_156940043
Tof!

En die tafel gaat niet helpen. Ik ben verliefd, maar vriendlief niet. Hij vindt het niks met eventuele toekomstige kindjes. En njah... compromissen moeten ook kunnen enzo :')
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_156940747
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:41 schreef Tink89 het volgende:
Tof!

En die tafel gaat niet helpen. Ik ben verliefd, maar vriendlief niet. Hij vindt het niks met eventuele toekomstige kindjes. En njah... compromissen moeten ook kunnen enzo :')
Eventuele toekomstige kindjes. Ideaal juist. Nu jij je zin. Gratis 2 pallets op de kop tikken en die 10 euro aan wieltjes van de action is ook het probleem niet toch?

Kan je als je zwanger bent mooi shoppen voor een degelijke tafel :+
pi_156942233
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Door je topic open te klikken en je muis boven de titel te houden :)

[..]

Ik had t liever niet willen weten, beetje teleurgesteld nu dat ik er maar 84 heb. :+
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 14:36:46 #299
45833 crew  Fogel
pi_156944391
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:52 schreef Puala het volgende:
En ik heb gewoon 184 lurkers die het topic in hun myAt hebben staan en nog nooit hebben gepost :o Oh wow, ik wist niet dat ik het kon zien. Maar wtf lezen jullie allemaal mee? :o
Kan zijn dat ze in een van de eerste 7 delen een reactie hebben geplaatst en het topic (begrijpelijk) nooit uit de MyAT hebben gehaald.

Ja, ik lees mee ;)

Vind nog steeds dat je goed bezig bent ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_156944492
Ziet er weer goed uit! *O* Heb je de pallets ook nog behandeld om splinters ed te voorkomen, of kan dat ook gewoon zo?

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Eventuele toekomstige kindjes. Ideaal juist. Nu jij je zin. Gratis 2 pallets op de kop tikken en die 10 euro aan wieltjes van de action is ook het probleem niet toch?

Kan je als je zwanger bent mooi shoppen voor een degelijke tafel :+
Dit, de meeste zwangeren die ik ken besluiten tijdens hun zwangerschap dat alles eigenlijk anders moet en dan moet je die tafel dus toch vervangen :+.
pi_156944501
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:51 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Ik had t liever niet willen weten, beetje teleurgesteld nu dat ik er maar 84 heb. :+
Daar ben ik er 1 van ;) Respect voor je ubergarage!

Ook hier lees ik mee :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')