De 2 muren waar ze aan aan het metselen gaan worden geisoleerd in de spouw. De muur die er al staat op de erfgrens word opnieuw een voorzetwandquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:43 schreef Erasmo het volgende:
Doe je wel gelijk een goede isolatie in de nieuwe muren? Dit is de kans om het op de beste manier uit te voeren.
Maar je hebt wel een toptopic op fok!...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef Puala het volgende:
Een jaar geleden woonde ik net in het huis en werd de vloerverwarming aangelegd![]()
![]()
Deze 11 augustus is iets minder leuk. Verplicht rust van de huisarts. Slijmbeursontsteking in mijn heup, achillespees geïrriteerd, overbelast en een ontstoken aanhechting met de spier. Oh en beide in hetzelfde been uiteraard![]()
Dus maar verder met plannen maken, rekenen en tekenen. Vakantie loopt in de soep, verre stukken lopen kan niet dus kan ik weinig doen. Meh
Dat ga ik niet halenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een toptopic op fok!...
Damn chick. Wil geen update van je zien in de aankomende 3 maanden.
Hoe lang duurde dat bij jou? Bij mij is het het gevolg van een trauma zoals ze dat zo mooi noemen. Dat schijnt weer anders te zijn dan eentje via overbelasting..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:59 schreef Tink89 het volgende:
Oei, slijmbeursontsteking... die heb ik meerdere keren gehad in beide heupen. Succes!
En voorlopig even niet klussen dan hoor!
Ik had vooral overbelastingklachten inderdaad en heb (afhankelijk van de hoeveelheid werk die ik toch probeerde te zetten) tussen een paar maanden en een jaar nodig gehad om langdurig ontstekingsvrij te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe lang duurde dat bij jou? Bij mij is het het gevolg van een trauma zoals ze dat zo mooi noemen. Dat schijnt weer anders te zijn dan eentje via overbelasting..
Mijn kuit is pijnlijker
Balen zegquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef Puala het volgende:
Een jaar geleden woonde ik net in het huis en werd de vloerverwarming aangelegd![]()
![]()
Deze 11 augustus is iets minder leuk. Verplicht rust van de huisarts. Slijmbeursontsteking in mijn heup, achillespees geïrriteerd, overbelast en een ontstoken aanhechting met de spier. Oh en beide in hetzelfde been uiteraard![]()
Dus maar verder met plannen maken, rekenen en tekenen. Vakantie loopt in de soep, verre stukken lopen kan niet dus kan ik weinig doen. Meh
Ik ga elke update die je plaatst melden hoor dus geen updates, begrepen?quote:
Ah boks terug. It sucksquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:35 schreef Duufje het volgende:
Slijmbeursontsteking in de heup.. *boks* heb ik ook. Vervelend.. Succes met op de bank zitten met een kitten aan je oorlel
Kattenbond?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:08 schreef Makrolon het volgende:
Mijn moeder had vroeger een bepaalde ochtendjas, en als ze die aanhad ging de kat ook altijd sabbelen en kneden.
Gehecht aan het beestje? Je had er ook een drone van kunnen maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:12 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Door die ochtendjas was mikkie toch nog een beetje bij ons.
Oh crap maanden en een jaar. Dat duurt me veel te langquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik had vooral overbelastingklachten inderdaad en heb (afhankelijk van de hoeveelheid werk die ik toch probeerde te zetten) tussen een paar maanden en een jaar nodig gehad om langdurig ontstekingsvrij te zijn.
Heb je een ontstekingsremmer meegekregen? Anders wil van die diclofenac-creme van Voltaren ook nog wel eens helpen. Niet om het probleem op te lossen, maar wel voor de oppervlakkige pijn.
Nou bij deze dan vast de eerste. Ik heb vanmorgen een luxaflex van mijn plafond af getrokken en die ga ik vanavond opnieuw ophangenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ga elke update die je plaatst melden hoor dus geen updates, begrepen?![]()
Wat balen zeg, beterschap
Nee helemaal nietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Duufje het volgende:
Geen klusupdates meer voorlopig dus dan maar over katten praten![]()
.
Om het dan maar ontopic te houden.. Heb je ook dingen in je huis geklust voor je katten?
(Hier staat een boomstam uit de tuin van m'n broer in de woonkamer, leuke klim/krabpaal)
Hoe heb je dat trauma dan opgelopen ? Als het geen overbelasting is !quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:42 schreef Puala het volgende:
![]()
Ja eigenlijk is die vraag beantwoorden dan ook offtopicquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoe heb je dat trauma dan opgelopen ? Als het geen overbelasting is !
Beterschap !, dat je maar snel weer de oude mag zijn !![]()
Snap ik, wat zou ik daar ongelukkig van worden zeg...quote:
Het beste kun je nog een container huren voor bouwafval; dat is wel wat duurder dan een container voor puur alleen puin of hout maar je hoeft minder nauwkeurig te zijn in wat je er precies allemaal bij op gooit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef Puala het volgende:
1. Weghalen van de keuken + bijkeuken
- Container voor sloopafval nodig. Hoeveel kuub? Durven jullie mee te schatten?
- Asbest dak afvoeren, verpakkingsmateriaal is nodig
Verschilt per gemeente, en soms zelfs per wijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef Puala het volgende:
Moet je eigenlijk wat regelen als je een maand of 2 een parkeerplaats inpikt voor een container?
Gewoon de benodigde leidingen via het plafond langs de wanden, stukje over de vloer buisje in het beton of in de smeervloer maken op het punt brengen waar de aansluiting nodig isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef Puala het volgende:
6. Elektra aanleggen
- Buis, draad, schakelmateriaal. Moet nog uitzoeken hoe elektra aan te leggen voor een kookeiland. Iemand handige linkjes?
Wat is dat prijs verschil dan? Ik weet als je hier schoon puin stort het 4 euro p 100 kg is, en gemengd is 18 eu per 100 kg... Dat is een flink prijsverschil.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het beste kun je nog een container huren voor bouwafval; dat is wel wat duurder dan een container voor puur alleen puin of hout maar je hoeft minder nauwkeurig te zijn in wat je er precies allemaal bij op gooit.
Een container voor bouwafval kan over het algemeen de volgende zaken op afgevoerd worden.
steen, hout, metaal, ijzer, gas beton, plastic / kunststoffen, papier / karton, meubelen, glas, gips, EPS (piepschuim), verpakkings materialen, folie, isolatie materiaal, maximaal 5% zand
Je hebt er gewoon veel meer aan dan een standaard afvalcontainer.
Informatie over het zelf verwijderen van asbest kun je o.a. hier vinden : http://www.infomil.nl/ond(...)/asbest-verwijderen/
Als je een 6m³ of 10 m³container laat plaatsen en weer ophalen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:53 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Wat is dat prijs verschil dan? Ik weet als je hier schoon puin stort het 4 euro p 100 kg is, en gemengd is 18 eu per 100 kg... Dat is een flink prijsverschil.
Ik heb aan dat eerste ook zitten denken. Baksteen + beton mag in een schoon puin bak. En zoveel hout zal er inderdaad niet vanaf komen. Wel gipsplaat bedenk ik me nu. Mjah het is een optie. Even de aanhanger van mijn pa lenen en afvoeren. Tegen die tijd heb ik tenminste ook een trekhaakquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:02 schreef tux87 het volgende:
Wellicht een optie om een container te huren voor schoon puin, en dan de rest af te voeren via de gemeentestort? Aangezien het meeste wel puin is. Ik had met een schoorsteen en muurtje al een 6m3 container vol. 10m3 lijkt me dus niet overbodig.
Misschien kun je een noodwand zetten van regelwerk + osb. Dat houdt het stof uit je huis en misschien kun je daar je ketel ook tijdelijk aan hangen? Met wat alupex leiding is dat niet extreem lastig.
Oh en: beterschap!
Dat moet je scheiden dan. Er mogen nog geen puinzakken bij t schone puin.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:33 schreef Chicolade het volgende:
Maar mogen dingen als pvc ook in een schoon puin bak? Je gaat ook leidingwerk (elektra, CV, afvoer) uit de (bij)keuken slopen neem ik aan, en dat zou je dan allemaal moeten scheiden? En dakbedekking/isolatie/pur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |