quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:29 schreef Puala het volgende:
En ik heb dus het idee dat met dat schiereiland je effectief meer keuken overhoud qua aanrechtblad, werkruimte enz. En dat het misschien nog wel praktischer is ook..
quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Elleska het volgende:
even een hele lelijke paintbewerking. maar combi tussen optie 1 en 2
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:01 schreef Elleska het volgende:
niet veel anders dan optie 1 lijkt me. vanaf de woonkamer kijk je niet tegen een hoge kast aan dus dat lijkt ruimer.
vergeleken met optie 2 wel. die optie vind ik sowieso mooier maar het is jou huis dus je moet kijken wat voor jou mooi/praktisch is
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind twee mooier maar weet niet of het handig is je vaatwasser aan de andere kant te hebben. Tenminste het lijkt zo alsof die daar komt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zit tussen gootsteen en kookplaat in
Nee want dan word het zo lastig om die ruimte er naast te betreden waar de trap zitquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:18 schreef Bartjebart het volgende:
Zou dit een optie zijn?
[ afbeelding ]
(ik mail je de tekening toe, maar de planner wil even niet meer)
Ik vond al dat er iets niet klopte aan het plaatje!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:22 schreef Puala het volgende:
Helder moment dit wel trouwens. Ik moet ook nog naar boven kunnen!
Zit daar de doorgang naar de trap?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee want dan word het zo lastig om die ruimte er naast te betreden waar de trap zitGoeie trouwens. Ik moet even kijken hoe dat uit komt met plattegrond 2
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit daar de doorgang naar de trap?![]()
Waar dan?
Ooohquote:
Daar komt mijn cv + vloerverwarmingsunit te hangen. En halletje voor de trap.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooh
Achter de kookplaat dus. Waar gebruik je die ruimte voor? Bijkeuken?
Hoe groot is het stuk vanaf de rechterkant van het kozijn tot de hoek?
Oh nice...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb wat nieuws ontdekt in die planner![]()
Moeje 's ctrl+alt+shift+h indrukken in de 3D-weergave
Heeft iemand in de IKEA me verteld, dus naja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh nice...
Volgens mij kennen ze die bij IKEA zelf niet eens
Huppel je zo even naar de keukenafdeling!quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Puala het volgende:
Ja zit ik dan overwachts bij de ikea in t restaurant. Kan ik niet kijken
Welke stad? Ik zit er namelijk ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Puala het volgende:
Ja zit ik dan overwachts bij de ikea in t restaurant. Kan ik niet kijken
Nee, dat doe ik als ik een keer alleen benquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huppel je zo even naar de keukenafdeling!
Utrecht, jij?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welke stad? Ik zit er namelijk ook
Eh... geen idee. Ik denk vooral niet te lang bezig zijn. Ik merkte dat mijn laptop/het programma bij de derde tekening ook moeilijk begon te doen. Dan even goed firefox afsluiten en weer verder.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Elleska het volgende:
die 3e optie is ook mooi als dat past met de deur. die lijkt helemaal ruimtelijk.
Bartjebart wat is je geheim met die planner? bij mij loopt de keukenplanner regelmatig vast. oplossing van de ikea was na elk verandering snel opslaan maar die hele planner blijft vervelend.
Modulerend thermostaat. jwtz.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat jij je auto ook 2000 toeren draaien bij het stoplicht?
Naar aanleiding van dit topic (quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Elleska het volgende:
die 3e optie is ook mooi als dat past met de deur. die lijkt helemaal ruimtelijk.
Bartjebart wat is je geheim met die planner? bij mij loopt de keukenplanner regelmatig vast. oplossing van de ikea was na elk verandering snel opslaan maar die hele planner blijft vervelend.
Zal wel geen optie zijn maar in Sketchup kan je bijna alle IKEA keuken onderdelen en meubels inladen. Kwestie van importeren en lekker schuiven. Ja er zit geen controle op als iets niet kan of past. Maar het tekend wel stukken beter. En ja kan nog eens een waterkoker en koffiezetapparaat op het aanrecht zetten voor het idee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... geen idee. Ik denk vooral niet te lang bezig zijn. Ik merkte dat mijn laptop/het programma bij de derde tekening ook moeilijk begon te doen. Dan even goed firefox afsluiten en weer verder.
De 3e optie is gewoon zo'n 25 m2 keuken. En dat voelt als gewoon te veel. Met de 2e optie kan ik evt. tegen die lege wand nog een bankje zetten, misschien later het kinderspeelgoed met een tafeltje of in elk geval iets. Om het allemaal in te zetten voor een keuken voelt niet goed. En zo'n geweldige kok ben ik ook weer niet dat ik dat kan verantwoorden naar mezelf..quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Elleska het volgende:
Ik merk dat met chrome ik er toch niet absurd veel last van heb. Ik heb gister een uurtje of 5 zitten tekenen (onder het werk door, dus met pauzes). En zoveel vastlopers had ik gelukkig nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit topic (Puala) en het feit dat wij 3 augustus sleutel krijgen van ons huis, ben ik ook eens in die planner gedoken. Ding is slecht opgebouwd en trekt vrij snel geheugen van pc vol. Weinig remedie voor, behalve doorbijten en regelmatig opslaan, browser afsluiten, opnieuw starten.
De wc deur zit in de halquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:28 schreef Barrah het volgende:
Als het haalbaar is zou ik de deur naar de wc verplaatsen naar de hal. Onder de trap kun je dan een trapkast maken waar de cv en je stofzuiger in kan. De 'bijkeuken' waar je dit nu nog hebt kun je dan komen te vervallen. Deze ruimte kun je inruilen om je deel met hoge kasten langer te maken en meer ruimte te hebben om achter je schiereiland te komen.
Je hebt maar één keer een tweede bouwdepot![]()
Leuk om te lezenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:04 schreef laziness het volgende:
Ik heb net met veel plezier alle delen door gelezen
Klopt! Gisteravond kreeg ik de tip ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb wat nieuws ontdekt in die planner![]()
Moeje 's ctrl+alt+shift+h indrukken in de 3D-weergave
Jawel hoor, ze bieden aan om een printje te maken in die weergavequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh nice...
Volgens mij kennen ze die bij IKEA zelf niet eens
Toch wel gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huppel je zo even naar de keukenafdeling!
Mja, ik ging er even vanuit dat de trap de andere kant op ging, dan had je die trapkast nog wel iets groter kunnen houden. Je bent hier uiteraard vooral gebonden aan de indeling van de bovenverdieping.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:32 schreef Puala het volgende:
[..]
De wc deur zit in de halEn onder de trap past helaas de cv niet. Dat kleine deurtje wat je een paar topics terug hebt gezien is de deur van de trappenkast. En ik ga het een monteur niet aandoen dat hij in een hoogte van +- 1,2 meter zijn werk moet doen.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:30 schreef Puala het volgende:
En zo'n geweldige kok ben ik ook weer niet
De trap gaat vanuit de nu keuken omhoog. En aan het einde van de gang zit het toilet. En dat allemaal ook nog omdraaien word wel heel erg lastig. Ik heb er wel aan gedacht hoor. Maar ik heb mijn grenzen heb ik maar beslotenquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:30 schreef Barrah het volgende:
[..]
Mja, ik ging er even vanuit dat de trap de andere kant op ging, dan had je die trapkast nog wel iets groter kunnen houden. Je bent hier uiteraard vooral gebonden aan de indeling van de bovenverdieping.
Jij denkt dat naast 40 uur werken, klussen, sociaal leven, slapen en huishouden er óók nog tijd is om lang in de keuken te staan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste wekt wel mijn allergie voor alles wat hip en in de mode is op eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schuifdeur is ook wel handig en hip
Dan toch die uitbouw maar 30 cm erbij.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat laatste wekt wel mijn allergie voor alles wat hip en in de mode is op eigenlijk
Dat beslis je even snelquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan toch die uitbouw maar 30 cm erbij.
Ja doe ik zo ffquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat beslis je even snel![]()
Nee, is een puntje wat ik meeneem met de aannemer. Die komt misschien volgende week langs. Afspraak maken was lastigMaar wel vanwege acceptabele redenen maar goed. Even afwachten wat hij zegt.
Ik wil eigenlijk niet dat het zo snel volgende week is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja doe ik zo ff![]()
Volgende week is het gelukkig ook al zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet dat het zo snel volgende week is.In dat geval;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig zo lang nog.. Volgende week duurt echt nog een eeuwigheid...I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In dat geval;
Jemig zo lang nog.. Volgende week duurt echt nog een eeuwigheid...
die lege wand heb je bij optie 3 (die van bart) toch ook?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
De 3e optie is gewoon zo'n 25 m2 keuken. En dat voelt als gewoon te veel. Met de 2e optie kan ik evt. tegen die lege wand nog een bankje zetten, misschien later het kinderspeelgoed met een tafeltje of in elk geval iets. Om het allemaal in te zetten voor een keuken voelt niet goed. En zo'n geweldige kok ben ik ook weer niet dat ik dat kan verantwoorden naar mezelf..
Alle deuren in mijn huis draaien die kant op. En ik heb nagedacht, maar als ik de trap af stap dan kan die deur niet naar je toe. Want waar blijf je zelf? Op de onderste tree lijkt me niet fijn..quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:31 schreef Elleska het volgende:
de deur komt ook die kant op te draaien? omdat in bij de eerste tekening de deur naar de trap toe draait.
1,07 totaan de deur, dan zou optie 3 net wel passen.
Klopt maar eigenlijk ben ik gewoon wel verkocht aan die tekening van hierboven. Ik vind de optie van Bart (tekening gister gemist). Ook leuk maar het roept een mwah gevoel op. Terwijl ik van die hier boven wel enthousiast word..quote:[..]
die lege wand heb je bij optie 3 (die van bart) toch ook?
qua ruimte lijkt optie 1 toch het meeste ruimte in te nemen, daarbij gebruik je het hele achterdeel.
bij optie 2 en 3 komt de keuken iets de woonkamer in, maar aan de linker kant bij de deuren heb je extra vrije ruimte. juist ideaal voor kinderspeelgoed in de winter/op een regenachtige dag wanneer de tuindeuren toch dicht zitten en kind(eren) meer binnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zeker hebben oppaskindjes speelgoed nodig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:11 schreef Elleska het volgende:
als de katten naar boven mogen is een schuifdeur op een kier zeker mooier.Ah ja dan werkt een schuifdeur niet inderdaad. Hier staan de waterbak en krabpaal boven op de overloop, dus daar mogen ze heen. De slaapkamer- + logeerkamerdeur zitten dicht en die maken ze gelukkig niet open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt ze dadelijk ook op een rond getal uitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:42 schreef Puala het volgende:
Ga je vanwege een leuke actie naar een keukenzaak.. Snapt dat mens mijn autistische trekjes niet.. Volgens mij vind ze me maar lastig. Maar wat is er moeilijk aan een voorliefde voor symmetrie en ronde getallen?![]()
Ze is nu rekenen
12747 met onderhandelingsruimte tot ergens tussen 7000 (bedrag wat ik uit wil geven) en 10000.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Komt ze dadelijk ook op een rond getal uit.
O help, Mandemakerstuig zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
12747 met onderhandelingsruimte tot ergens tussen 7000 (bedrag wat ik uit wil geven) en 10000.
Definitieve prijs alleen als ik nu koop wat ik dus niet doe.
Ik zou er een "6500 euro en ik teken nu dat ik 'm koop zodra de financiering voor de verbouwing rond is" tegenaan gooien. Je hebt er geen belang bij om nu voor méér dan dat te tekenen. Happen ze niet dan weten ze ook waar ze staan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
12747 met onderhandelingsruimte tot ergens tussen 7000 (bedrag wat ik uit wil geven) en 10000.
Definitieve prijs alleen als ik nu koop wat ik dus niet doe.
En nu gaan ze je waarschijnlijk elke x dagen bellen met een nieuw aanbod?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:47 schreef Puala het volgende:
Ik koop niet bij mensen die mij niet prettig behandelen tot het op onderhandelen aan komt en ze dan ineens gaat slijmen.
De keten is bedankt voor de landal bon van ¤350,-
Geen idee, maar ze weet hoe de vork in de steel zit. Oriënteren en over paar maanden zie ik wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef Chicolade het volgende:
[..]
En nu gaan ze je waarschijnlijk elke x dagen bellen met een nieuw aanbod?Was het wel een mooi/goed ontwerp wat je kunt gebruiken voor je plannen?
Kom er aanquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Alle deuren in mijn huis draaien die kant op. En ik heb nagedacht, maar als ik de trap af stap dan kan die deur niet naar je toe. Want waar blijf je zelf? Op de onderste tree lijkt me niet fijn..
[..]
Klopt maar eigenlijk ben ik gewoon wel verkocht aan die tekening van hierboven. Ik vind de optie van Bart (tekening gister gemist). Ook leuk maar het roept een mwah gevoel op. Terwijl ik van die hier boven wel enthousiast word..
Ja, kinderspeelgoed. Waar hou ik rekening mee trouwensZal ik beginnen met een partner?
Witte muurvuller die altijd nog een likje blauwe verf moet krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:21 schreef akatar het volgende:
was de blauwe verf op, net boven de stopcontacten
krijg je er katten bij?
Europese korthaar, komen uit het asielquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:37 schreef akatar het volgende:
altijd lief (die kittens dan)
wat is het merk? of de zogenaamde asbakkenras?
De witte spikkels niet, maar het blauwe lijntje wel. Scheelt dat ik mijn vloer er uit kan halen door een strook los te föhnen. Maar nog niet gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Die witte spikkels en dat blauwe lijntje op de vloer, dat is toch geen verf mag ik hopen?
Ja moet er nog vanaf, net als die klodder op de vloer links voor. Scheelt dat het op waterbasis is, dus nat doekje en klaarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:25 schreef RB42 het volgende:
Leuk kastje. Dat scharnier rechtsboven, verf op?
Oh, gelukkig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:57 schreef Puala het volgende:
[..]
De witte spikkels niet, maar het blauwe lijntje wel. Scheelt dat ik mijn vloer er uit kan halen door een strook los te föhnen. Maar nog niet gedaan.
Zeker. Ik baalde wel toen ik het zag. Maar ik heb ook nog niet geprobeerd om het überhaupt schoon te maken eigenlijkquote:
Niet? Ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:19 schreef Tink89 het volgende:
<3
Ik kreeg btw geen landalbon. Ook niet na een fikse discussie.
Ah, leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:09 schreef Puala het volgende:
Kloptde dames zijn nog naamloos op het moment.
[ link | afbeelding ]
Ze hebben samen de woonkamer ontdekt en daarna werd ik besnuffeld..
[ link | afbeelding ]
En nu is het![]()
[ link | afbeelding ]
Wat ben jij leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:09 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En nu is het![]()
[ link | afbeelding ]
lief.. en ja de katten ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:09 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En nu is het![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, helemaal niks. De verkoper heeft wel een leuk ontwerp gemaakt, maar toen ik naar de actie vroeg zei hij 'dat is maar een lokkertje mevrouw, ik kan hem alleen in de aankoopprijs verwerken'. Echt bizar!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet? Ik was er al bang voor![]()
Wel die andere bon zeker?
Mooie kleur van de kast! Welke kleur is het?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:46 schreef Puala het volgende:
Gisteravond nog even een kastje voorzien van wat verf![]()
[ link | afbeelding ]
En morgen komen er 2 nieuwe bewoonsters bij in huize Puala, dus het klussen is even iets rustiger gok ik.
Wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. De verkoper heeft wel een leuk ontwerp gemaakt, maar toen ik naar de actie vroeg zei hij 'dat is maar een lokkertje mevrouw, ik kan hem alleen in de aankoopprijs verwerken'. Echt bizar!
Action deco home blauwquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mooie kleur van de kast! Welke kleur is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |