Ah makkelijke instap.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Panamera is een Porsche model waar je ook in kunt instappen als je 60+ bent. Hoger op de pootjes, ruimere stoelen, geen kuipzit.
En golfen is tof.
Even Van Dale bellen, nieuw woord uitgevonden!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende: [..] Ja sorry, dacht maak er maar een werkwoord van
Ah ik kom vrijdag bij jou
![]()
Ah, je hebt mooie krullen
![]()
Met wat 40+ haartjes ertussen, gelukkig nog niet veel dus uit een potje hoeft nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kastanjebruin? Glinsterendzwart?
Die tref je alleen aan bij de golfbaan
In een Porsche Panama zoals
[ afbeelding ]
Jup. Gewoon club-kwallen negeren en lekker rondje lopen daar waar je zin hebt om te spelen.quote:
Ik stem voor het woord van het jaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even Van Dale bellen, nieuw woord uitgevonden!haha. Naja dit jaar wordt het niet echt groots hoor, bijna iedereen is op vakantie. Pas over een jaar of 3 wordt het weer gezellig&druk.
Krullen zijn soms zwaar onhandig ... #badhairday
club kwallen vind je bij elke sport.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Gewoon club-kwallen negeren en lekker rondje lopen daar waar je zin hebt om te spelen.
Bij golf zit er een extra dimensie aan; tot een jaar of 5 a 7 geleden hebben mensen zich als clublid in moeten kopen op banen; sommige clubs wel met 10 - 15.000 euro.quote:
KFC heb ik trauma's aanquote:
Belachelijk eigenlijk, dat inkopen. Maar ja je moet toch iets hebben zodat je je beter voelt dan het gepeupelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij golf zit er een extra dimensie aan; tot een jaar of 5 a 7 geleden hebben mensen zich als clublid in moeten kopen op banen; sommige clubs wel met 10 - 15.000 euro.
Die laatste jaren heeft de golfwereld echter ontdekt dat de 30+er van nu dat niet meer wil en niet meer kan; die draagt die bedragen nu af om de schulden van de overheid mee te dichten.
Dus is er een nieuwe generatie golfers ontstaan: de green-fee spelers. Die betalen per keer dat ze spelen een 10-20 euro.
Dat levert enorme portemonneepijn op bij de oude garde; die voelt zich genaaid, bestolen en vind die green-fee spelers maar uitvreters.
Daar moet je bij sommige clubs echt even doorheen bijten helaas...
Iedereen zo zijn eigen hobbyquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op dinsdag 14 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
KFC>KSC
KFC heb ik trauma's aan
En welke van de 2 vind jij de club kwallen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij golf zit er een extra dimensie aan; tot een jaar of 5 a 7 geleden hebben mensen zich als clublid in moeten kopen op banen; sommige clubs wel met 10 - 15.000 euro.
Die laatste jaren heeft de golfwereld echter ontdekt dat de 30+er van nu dat niet meer wil en niet meer kan; die draagt die bedragen nu af om de schulden van de overheid mee te dichten.
Dus is er een nieuwe generatie golfers ontstaan: de green-fee spelers. Die betalen per keer dat ze spelen een 10-20 euro.
Dat levert enorme portemonneepijn op bij de oude garde; die voelt zich genaaid, bestolen en vind die green-fee spelers maar uitvreters.
Daar moet je bij sommige clubs echt even doorheen bijten helaas...
Dat inkopen was nodig om de enorme grote hoeveelheid m2 grond aan te kopen om die banen op aan te leggen; maar weinig banken wilden dat financieren en heel veel van die banen liggen in gebieden waar ook de onroerendgoedboys graag wat wilden verdienen....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Belachelijk eigenlijk, dat inkopen. Maar ja je moet toch iets hebben zodat je je beter voelt dan het gepeupel![]()
Ik had ooit zo'n vriendje die tijdens vakanties alleen bij dat soort ketens wilde etenquote:
Dan maak je er een vereniging van met subsidies enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat inkopen was nodig om de enorme grote hoeveelheid m2 grond aan te kopen om die banen op aan te leggen; maar weinig banken wilden dat financieren en heel veel van die banen liggen in gebieden waar ook de onroerendgoedboys graag wat wilden verdienen....
Maar uiteindelijk zijn er vooral diezelfde onroerendgoedboys rijk van geworden want die gingen natuurlijk ineens ook die golfbaangrondstukken aanbieden....
Niks mis mee. KFC = Godquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n vriendje die tijdens vakanties alleen bij dat soort ketens wilde eten![]()
Ik kan niets met jouquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niks mis mee. KFC = God
Ik geef hem groot gelijk
De kwallen zijn die oude garde; die proberen op allerlei manieren nu dingetjes te verzinnen om green-fee spelers dwars te zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En welke van de 2 vind jij de club kwallen?
Of moet ik vragen, wat betaal jij?
Ze moeten niet zeuren, zonder green fee hadden ze ook geen golfbaan maar of wel soms?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
De kwallen zijn die oude garde; die proberen op allerlei manieren nu dingetjes te verzinnen om green-fee spelers dwars te zitten.
Ik ben lid van 1 vereniging, waar je je niet hoeft in te kopen, en verder speel ik green-fee.
Jij snapt um... want dat geld wat -zij- hebben betaald is "slapend geld". Het zit in de grond.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeuren, zonder green fee hadden ze ook geen golfbaan maar of wel soms?
Ja sorry, alleen mannen die naar echte restaurants met echt eten willen zijn okquote:
Dierentuin zou ik donderdag doen, dan wordt het beter weerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:16 schreef fietsie het volgende:
Maar genoeg over golf; gaan we morgen weer leuke TV krijgen uit Frankrijk of niet?
Want ik moet nog beslissen wat te gaan doen.. GaiaZoo, de Mergelgrotten...
Als jij betaaltquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja sorry, alleen mannen die naar echte restaurants met echt eten willen zijn ok
En uiteindelijk betaald zo'n 30 plusser misschien zelfs meer, als die tenminste vaak genoeg golft of veel mensen meeneemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij snapt um... want dat geld wat -zij- hebben betaald is "slapend geld". Het zit in de grond.
Daar kun je geen personeel van betalen e.d.
Pauperquote:
Sterker nog, die komt uit zijn werk, spelen met zijn 2en. En dan ffies hap eten daar, voor het boodschappen doen en naar huis. Dus uiteindelijk geeft die 2x20 + 2x40 eurootjes uit. En dat bijna iedere week wel een keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En uiteindelijk betaald zo'n 30 plusser misschien zelfs meer, als die tenminste vaak genoeg golft of veel mensen meeneemt.
Oh neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Half acht vertrokken, 220 km, vier werklocaties én vrijwilligerswerklocatie verder net thuis.
Bij kittens!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas heeft eentje het niet gered.En wie weet zit er nog meer in moeders. Zo lang geleden is ze niet bevallen.
Ah ze gaan dus niet naar dat vieze KFC.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterker nog, die komt uit zijn werk, spelen met zijn 2en. En dan ffies hap eten daar, voor het boodschappen doen en naar huis. Dus uiteindelijk geeft die 2x20 + 2x40 eurootjes uit. En dat bijna iedere week wel een keer.
Ik ben al blondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ze gaan dus niet naar dat vieze KFC.
Misschien moet Marijke dan maar haar haar blonderen en een nieuwe hobby leren?
Vorige week was de dagschotel een salade met daarbij handgesneden frieten en kibbeling van kabeljauw. (Superdun korstje, zo net aan een hint van knapperig om heerlijk sappige vis...)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ze gaan dus niet naar dat vieze KFC.
Misschien moet Marijke dan maar haar haar blonderen en een nieuwe hobby leren?
Ok, wel een nieuwe hobby met dito vriendquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vorige week was de dagschotel een salade met daarbij handgesneden frieten en kibbeling van kabeljauw. (Superdun korstje, zo net aan een hint van knapperig om heerlijk sappige vis...)
Ik ben nog niet om.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vorige week was de dagschotel een salade met daarbij handgesneden frieten en kibbeling van kabeljauw. (Superdun korstje, zo net aan een hint van knapperig om heerlijk sappige vis...)
Slaap lekkerquote:
Doei fietsquote:
trusten fietsquote:
trusten draakjequote:
trusten catquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Ook bedwaarts. Vannacht even eruit voor moeders en morgen weer vroeg dag.
Vriendin en ik gaan bij de Hema ontbijten om onze poetsvrouwen te ontvluchten.
Op vakantie gaan en niet de lokale specialiteiten checken in het restaurantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n vriendje die tijdens vakanties alleen bij dat soort ketens wilde eten![]()
er zijn weer nieuwe spamn aapjesquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 14-07-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 123 Marijkezwolle
02 080 Molo
03 073 Spezza19
04 067 drakin
05 051 fietsie
06 045 Joosie200
07 035 Kampfdackel
08 016 goldfinger1963
09 015 Toekito
10 013 JJH
11 012 Alteira
11 012 Miniem
13 009 Bos81
14 008 Solique
15 007 Rickertman96
16 006 Arch-Indar
17 005 Buurpoes
17 005 Koen66
19 003 crv
19 003 marcb1974
19 003 Opsonisatie
22 001 Lonaa
22 001 gianni61
22 001 Etcetera
22 001 Cat22
klik hier voor meer stats
omdat je anders gegijzeld wordt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom heb ik ingestemd om naar Primark te gaan. 3 uur reizenMaarja, goeiemogguh
hondjequote:
solquote:
joosiequote:
Als de geruchten waar zijn en het bericht exact klopt ken ik de overleden man, echt verschrikkelijk voor de familie.quote:Aan de Waaierdans in Capelle aan den IJssel is in de nacht van maandag op dinsdag een 40-jarige vrouw om het leven gekomen, vermoedelijk door een misdrijf.
Eerder werd haar 45-jarige partner gevonden bij de Wilhelminakade in Rotterdam. De politie vermoedt dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd door van het KPN-gebouw te springen.
De politie houdt rekening met het scenario dat de man zijn echtgenote om het leven heeft gebracht en daarna zelfmoord heeft gepleegd.
Volgens buurtbewoners had het stel een tweeling van 8 jaar oud. De kinderen zouden afgelopen nacht uit logeren zijn geweest. Een buurvrouw meldt dat het echtpaar relatieproblemen had.
Dat jij die man kendequote:Op woensdag 15 juli 2015 08:19 schreef Toekito het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)isdrijf-en-zelfmoord
[..]
Als de geruchten waar zijn en het bericht exact klopt ken ik de overleden man, echt verschrikkelijk voor de familie.
nee bijdehand. Dat hij en zijn vrouw dood zijn.quote:
Nou ... Ik kon beter niet gaan. Trein gemist en volgende trein rijdt niet verder dan Zwolle door aanrijding met mensquote:
gfquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ... Ik kon beter niet gaan. Trein gemist en volgende trein rijdt niet verder dan Zwolle door aanrijding met mens
ja hoi, ik zou denken dat je dorst hebtquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
idunno ik vond het al vreemd in mijn droom en compleet random.
Maar hoi
als ik mijn bril kan vinden in het tijd voor koffie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoi, ik zou denken dat je dorst hebt
anders valt hij van je hoofdquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik mijn bril kan vinden in het tijd voor koffie.
Waarom heeft die pootjess
probeer in oplossingen te denken ipv problemenquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu zie ik geen ruk totdat ik lenzen indoe
ik ben al beneden ;pquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer in oplossingen te denken ipv problemen
je hebt anders een device kunnen vinden waarop je fok kon opstarten, inloggen en op een bericht reageren....... hoe kan dat dann ?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu zie ik geen ruk totdat ik lenzen indoe
zit vol met alwetende en betwetende mensenquote:
Die heb ik altijd vastquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
je hebt anders een device kunnen vinden waarop je fok kon opstarten, inloggen en op een bericht reageren....... hoe kan dat dann ?
ah oke, daar zijn quotes voorquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:02 schreef Alteira het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een antwoord op 'waarom zouden wij dat moeten weten' maar okay het faalde
Ja weet ik, maar ik had verwacht dat het obvious zou zijn omdat het eronder stond, maar helaasquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, daar zijn quotes voor
en hallo nieuweling
Welkom overigensquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:06 schreef Alteira het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik had verwacht dat het obvious zou zijn omdat het eronder stond, maar helaas
Hai
ik zag dat het al haar 3de topic was, ik dacht dt ik de vragenlijst misschien al gemist hadquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Welkom overigens![]()
Bij afwezigheid van de schrijvende Pers DM doe ik je maar even de random vragenlijst voor nieuwelingen voorleggen:
1. wat mot je hier en hoe oud ben je ?
2. wat zijn je hobbies en hoe vaak doe je het?
3. Wat is je schoenmaat links en je cupmaat rechts?
4. Drink je wijn ? Zo ja waarom niet?
5. Wat is je favoriete voer en hoe nuttig je dat?
ow misschien heb ik die ook gemist danquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag dat het al haar 3de topic was, ik dacht dt ik de vragenlijst misschien al gemist had
Ik heb dit nooit gehad maarja ben al een jaar geleden binnen geroltquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Welkom overigens![]()
Bij afwezigheid van de schrijvende Pers DM doe ik je maar even de random vragenlijst voor nieuwelingen voorleggen:
is blijkbaar na die tijd ingesteldquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit gehad maarja ben al een jaar geleden binnen gerolt
1. Foreveralone, geen fuck te doen, dus ik heb online vriendjes nodig. 20quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Welkom overigens![]()
passedquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:21 schreef Alteira het volgende:
[..]
1. Foreveralone, geen fuck te doen, dus ik heb online vriendjes nodig. 20
2.Heuy slapen, lezen, gamen voor zover dat mogelijk is. Niet, zie punt 1.
3. 39 of 40, en ik moet bekennen dat ik dat steeds vergeet.
4. Gadverdamme, bieeeeer.
5. Ik ga voor rode kool met appeltjes. Met mes en vork enzo
en waar komt je liefde voor eenden vandaan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:21 schreef Alteira het volgende:
[..]
1. Foreveralone, geen fuck te doen, dus ik heb online vriendjes nodig. 20
2.Heuy slapen, lezen, gamen voor zover dat mogelijk is. Niet, zie punt 1.
3. 39 of 40, en ik moet bekennen dat ik dat steeds vergeet.
4. Gadverdamme, bieeeeer.
5. Ik ga voor rode kool met appeltjes. Met mes en vork enzo
ik denk omdat ze droog staat wat mensenvrienden betreftquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar komt je liefde voor eenden vandaan?
Dat zijn gewoon badass motherfuckers. Moet je ze zien lopen, dat gewaggel met borst vooruit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar komt je liefde voor eenden vandaan?
niet dat er ook maar een mogelijkheid is dat je kan zakken overigensquote:
die heeft al een femaleduckquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik denk omdat ze droog staat wat mensenvrienden betreft
misschien is het wat voor MaleDuck
beetje zoals vrouwen zeg maarquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon badass motherfuckers. Moet je ze zien lopen, dat gewaggel met borst vooruit.
Ik heb wel wát vrienden okay T^Tquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik denk omdat ze droog staat wat mensenvrienden betreft
misschien is het wat voor MaleDuck
Peking eendquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft al een femaleduck
ik hou ook van eenden. op de huid gebakken
Verdomme, ik voelde me al helemaal speciaal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niet dat er ook maar een mogelijkheid is dat je kan zakken overigens
iedereen is welkom, mits die zich maar enigzins gedraagt. het is hier geen ONZ ,,,,,meestalquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:27 schreef Alteira het volgende:
[..]
Verdomme, ik voelde me al helemaal speciaal.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:29 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
iedereen is welkom, mits die zich maar enigzins gedraagt. het is hier geen ONZ ,,,,,meestal
Bijna vakantie. Nog drie daagjes.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, nu lekker vakantie en straks naartoe. Daar?
Dus nog even vol houden, gaan jullie nog weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Nog drie daagjes.
En verder druk.
Cool, nog reisplannen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Nog drie daagjes.
En verder druk.
Nope. Huis gekocht afgelopen winter. Moeten deze zomer nog wat dingetjes gedaan worden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nog even vol houden, gaan jullie nog weg?
Kun je nog Coniferen gebruiken? Van 1e eigenaar, altijd buitengestaan, eventueel met gratis snoeibeurt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Huis gekocht afgelopen winter. Moeten deze zomer nog wat dingetjes gedaan worden.
En dat kost allemaal geld.
Nog wel een paar dagjes weg.
Jij kent onze tuin.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je nog Coniferen gebruiken? Van 1e eigenaar, altijd buitengestaan, eventueel met gratis snoeibeurt?
Snap dat daar je prioriteiten liggenquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Huis gekocht afgelopen winter. Moeten deze zomer nog wat dingetjes gedaan worden.
En dat kost allemaal geld.
Nog wel een paar dagjes weg.
Links achter de zandbak?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kent onze tuin.
Denk ff twee tellen na en vraag dan nog eens?
Costa do Gardania.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap dat daar je prioriteiten liggen, ook fijn dat je als van je eigen huis kan genieten.
Ik denk dat knetter een beetje gaa moperen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Links achter de zandbak?Bij dat stukkie hek met de buurtjes?
*schenkt koffie in* (Snelfiltermaling uit Guatamala)quote:
Muchos graciasquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
*schenkt koffie in* (Snelfiltermaling uit Guatamala)
Hoe komt dat chica?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muchos graciasKan het goed gebruiken vandaag
Lekker op dreef dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan en 140 balletjes weggeramd, dus ik ben wel redelijk op gang vandaag.
Geen idee waar de rest uithangt eigenlijk; die zijn richting een speeltuin vertrokken ergens vanmorgen geloofik.
Omdat ik zo MOE ben.. Pfffquote:
Haaiquote:
Nee, blaffies uitlaten, poetsen en hopelijk katten knuffelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Trevquote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hans!quote:
Ziek?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik zo MOE ben.. PfffEcht om gek van te worden
Heb nu al 2 nachten achter elkaar meer dan 10 uur geslapen
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haai
[..]
Nee, blaffies uitlaten, poetsen en hopelijk katten knuffelen
Heb jij nu dieren (wil ik altijd weten als ik bij iemand over de vloer kom, panisch voor enge beesten hier namelijk enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
He Trev)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee, niet ziek... Gewoon dikke energiedip denk ik... Komt door vorige week gok ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziek?
Meh
Slaap je dan wel lekker door, de hele nacht?
Hier lekker aan de koffie, maar dat heb ik altijd nodig als ik in mijn depri bunker hok zit
Straks thuis verder werken, dat is beter
quote:
2 poezelsquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij nu dieren (wil ik altijd weten als ik bij iemand over de vloer kom, panisch voor enge beesten hier namelijk enzo)
Leukquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker op dreef dus
Ik ga zo naar het asiel, kennismaking voor vrijwilligerswerk
Ja, beetje aan m'n ritme werken en mezelf nuttig makenquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, beetje aan m'n ritme werken en mezelf nuttig maken![]()
Veel rustig wandelen, word je hoofd rustiger vanquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet ziek... Gewoon dikke energiedip denk ik... Komt door vorige week gok ikEn die periode van de maand
Ja dat wel, al droom ik nog steeds zo veel
LekkerAl is het jammer dat je in je bunker zit...
JaThuiswerken ftw
[..]Klinkt goed
Wist ik dat al?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 poezelsDat wist je al muts
Net als Spezz, die heeft er ook 2
Zie FB voor mijn schatjes
Dat is inderdaad fijn, iets kunnen betekenen voor anderenquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel rustig wandelen, word je hoofd rustiger van
En verder hopen op zon en dat de dip over gaat natuurlijk
Bunker, maar wel toffe patiënten gehad en echt wat toe kunnen voegen, dus dat is mooi en belangrijker dan in welk inspiratieloos hok ik zit
Ja johquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wist ik dat al?![]()
Zijn het rustige beesten? En die van Spezza ook? (Haat aan van die springende en sluipende katten namelijk)
En FB heb ik gedelete alweer
Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
heeft iemand het pak met smillies open laten staan
Ik was het nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haai
[..]
Nee, blaffies uitlaten, poetsen en hopelijk katten knuffelen
Haai, waar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kattenvrouwtje in wording dus
mag het weten
Succes en veel plezierquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ervandoor, fijne dag allemaal
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah mooi! En anders hou ik jullie beide verantwoordelijk voor mijn opgelopen traumaquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad fijn, iets kunnen betekenen voor anderen
[..]
Ja johMaar die van mij zijn rustig hoor
En die van Spezz helemaal, die ene zie je de eerste keer amper, die zit in een hoekje, mietsje
Boeiend, smileys zijn leuk manquote:
Kijk, da's lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:48 schreef Kampfdackel het volgende:
kan mijn decoder bereiken via laptop dus tour nu via laptop kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ziggo. Ik kan overal op mijn telefoon tv kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:48 schreef Kampfdackel het volgende:
kan mijn decoder bereiken via laptop dus tour nu via laptop kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Enjoy alle beesiesquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
en 's avonds tour du jour en zo dus lekker in de tuin blijven zittenquote:
hier hebben ze geen ziggoquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ziggo. Ik kan overal op mijn telefoon tv kijken.
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:50 schreef fietsie het volgende:
Ik niet, want ik heb mijn router bridged staan dus ik mag geen gebruik maken van hotspots...
Via de Horizon App? Die vereist niet dat je per se Ziggo IP-adres hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.
Smileysquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeiend, smileys zijn leuk man
En have fun!
Via de ziggo app.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Via de Horizon App? Die vereist niet dat je per se Ziggo IP-adres hebt?
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zoquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.
Bij jullie moeten er ook ietsie meer meters kabel door de grond om die dekking goed voor elkaar te krijgen en de grond graaft ook nog es lastiger dan hier...quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:54 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zo
Ik heb 5gig in de maand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:54 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zo
maar ik heb een CH abbo en woon in FR hčquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 5gig in de maand.
Tot nu toe één etappe gekeken, het laatste uurtje.
Ja hallo. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
maar ik heb een CH abbo en woon in FR hč
De strijd, De heroīek. Het afzien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
De Tour, ze rijden allemaal rondjes, sommigen gebruiken dope, sommigen krijgen shirt met kleurtjes of bolletjes en dan de finish. Jeeeeej
Ik snap daar weinig van qua 'leuk om te kijken', maar ok
* Kampfdackel zet minnetje achter Moquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
De Tour, ze rijden allemaal rondjes, sommigen gebruiken dope, sommigen krijgen shirt met kleurtjes of bolletjes en dan de finish. Jeeeeej
Ik vind het wel jammer dat ze niet vanaf het begin uitzenden, gewoon omdat je de eerste ontsnappingen en zo mistquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
Ach ik heb er wel respect voor... Als ik drugs gebruikt zou hebben zou fietsen niet meer lukken hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
Ik zat op het puntje van mijn stoel toen dat gebeurdequote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
De strijd, De heroīek. Het afzien.
Zoals Geesink gister wegreed. Kippenvel.
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezigquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Spoiler!quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze niet vanaf het begin uitzenden, gewoon omdat je de eerste ontsnappingen en zo mist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ben hier misschien een jaar niet geweest.
Of ben jij.... Is het zo?
Kleinigheidje houd je.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezig
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Spoiler!Al lang niet meer, kijk deels de live feed van nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt aan de drugsquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ik heb er wel respect voor... Als ik drugs gebruikt zou hebben zou fietsen niet meer lukken hoor
Ik ga dan ook naar de tv schreeuwen....quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezig
Dat zie ik dagelijks al in werkquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Spoiler!is allang teruggepakt en de volgende kopgroep ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can make it to the fence in 2.34 seconds.....can you ?
live meemaken van de startquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zie ik dagelijks al in werk
Ieder zijn ding hoor, maar ik vind er geen klap aan
Toen jij net postte over in Fr wonen en in CH werken dacht ik van. Hé. Zou ie dan die andere user ook kennen die dat doet?quote:
Ik drink wel extra wijn vanavond, is het dan weer goed?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
* Kampfdackel zet minnetje achter Mo
Ja maar dat is bij elke sport leuk, zelfs nog bij dartenquote:
Ik mag sowieso graag sport kijken. F1 volg ik ook weer sinds dit seizoen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die ken ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen jij net postte over in Fr wonen en in CH werken dacht ik van. Hé. Zou ie dan die andere user ook kennen die dat doet?
+1quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink wel extra wijn vanavond, is het dan weer goed?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar dat is bij elke sport leuk, zelfs nog bij darten
Ik vind sport meestal redelijk zinloos om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag sowieso graag sport kijken. F1 volg ik ook weer sinds dit seizoen.
Seizoenskaart voor voetjebal ook.
Je beoefent het liever zelf?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind sport meestal redelijk zinloos om naar te kijken
Ja die ken ik idd, is mijn "buurman"quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen jij net postte over in Fr wonen en in CH werken dacht ik van. Hé. Zou ie dan die andere user ook kennen die dat doet?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Enthousiaste mensen die starten met een competitie (liefst lekker enthousiast zwetende hete mannenquote:
is dat niet met alles wat uitgezonden wordt ?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Liever dat dan ernaar kijken ja.quote:
In de USA? Maar dat is een heel feest eromheen. Net als American Football of honkbal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Enthousiaste mensen die starten met een competitie (liefst lekker enthousiast zwetende hete mannen) is altijd leuk km naar te kijken.
Basketbal wedstrijden zijn tof om te bezoeken vind ik
Apeldorp? Wasda?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Plannen liggen er om volgend jaar naar Apeldorp te gaan.
Waar kijk je graag naar dan?
Nee Nederland en keertje in Zwitserland, beide tofquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
In de USA? Maar dat is een heel feest eromheen. Net als American Football of honkbal.
Ik plak overal dorp achter. Apeldoorn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Apeldorp? Wasda?
Series, films, of gewoon ouwehoeren met vrienden, fokken, wandelen, fietsen, koken.
Huisvrouwen hobbies dus eigenlijk
Ah ok. Ja ik heb er gewoon niks mee, dus weet dat ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik plak overal dorp achter. Apeldoorn.
Giro start van volgend jaar.
Goeie thuisreis.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik heb er gewoon niks mee, dus weet dat ook niet
Anyways, taken hier zitten erop, ik ga naar huis verkassen![]()
Aju met een du!
Zwolledorp?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik plak overal dorp achter. Apeldoorn.
Giro start van volgend jaar.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik heb er gewoon niks mee, dus weet dat ook niet
Anyways, taken hier zitten erop, ik ga naar huis verkassen![]()
Aju met een du!
Neej, Zwollywoodquote:
Nee dat vind ik (culisnobquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Vanochtend de tuin onkruidvrij gemaaktdus morgen spierpijn
![]()
En voor vanavond had ik pizza bedacht, zelf maken. Er zijn van die kant en klare pizzabodems + saus te koop, is dat wat
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik (culisnob) tien keer niks.
Gewoon mix voor ciabatta halen bij Lidl en dat als basis gebruiken, zou mijn advies zijn
Zak opentrekken, water erbij, scheutje olie, mixer erdoor, wachten, klaar? Niet veel werk hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Na die tuin doe ik vandaag zo weinig mogelijk, en zeker geen pizzadeeg makenwie weet een andere keer
Zwolle natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haai, waar dan?
Kattenvrouwtje in wording dus
quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwolle natuurlijkIk kan er straks 3 ochtenden aan de slag
Hondjes uitlaten, kittens en katten knuffelen en heel veel schoonmakenquote:
Vaak als in een seizoenkaart hebben? Nee, dat is mij te duur. Wel pak ik enkele wedstrijden mee (Groningen, Eagles, Ajax, Feyenoord, PSV) plus de uitwedstrijden in die samenstelling als dat uitkomt.quote:
Whoop whoopquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwolle natuurlijkIk kan er straks 3 ochtenden aan de slag
Voor een dierenliefhebber leuk lijkt mequote:Op woensdag 15 juli 2015 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hondjes uitlaten, kittens en katten knuffelen en heel veel schoonmakenDus goed voor de beweging ook meteen
no carb?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:59 schreef fietsie het volgende:
Ik mag een week lang gewoon -alles- en daarna weer no-carb.
In de koekepan?? Hoe?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:24 schreef drakin het volgende:
Sta ik pizza te maken (in de koekenpan) Hebben jullie het hier over pizza![]()
Lekker!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:24 schreef drakin het volgende:
Eiwitten en laag koolhydraat groente ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
no carb?
Dus puur alleen vlees, vis en kip?
Zelfs geen koffie waar 1 carb per kopje in zit?
Gewoon pizzamix met wat olie in de pan bakken, na tijdje net als een pannekoek omdraaien en daar je eerder gebakken tomaat op doen en plakjes kaas, dan weer even laten bakken met deksel en als het net niet verbrand op bord schuiven en opeten.quote:
20 kh, Atkins?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Eiwitten en laag koolhydraat groente ja.
Ik zit op dit moment op max 20 gram koolhydraat per dag
Prima te doen hoor
* Molo stuk wensleydale kaas naar binnen schuift
Nu heb ik zin in pizzaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:24 schreef drakin het volgende:
Is lekker, kom maar stukje halen(wel binnen 5 minuten, anders op)quote:
Ja zeg, ben geen Speedy Gonsalezquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Is lekker, kom maar stukje halen(wel binnen 5 minuten, anders op)
Ik kom eraanquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja zeg, ben geen Speedy GonsalezFlans zelf wel wat in elkaar
Das beter, je kan eigenlijk elk soort deeg, ook gewoon brooddeeg wel in de koekenpan maken, door er tomaat en kaas op te doen noem je het gewoon pizzaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja zeg, ben geen Speedy GonsalezFlans zelf wel wat in elkaar
Geen brood, chips, pizza bodem, aardappel, pastaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
no carb?
Dus puur alleen vlees, vis en kip?
Zelfs geen koffie waar 1 carb per kopje in zit?
Ik maakte eerder altijd pizza van meergranenbrooddeeg, lekker makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Das beter, je kan eigenlijk elk soort deeg, ook gewoon brooddeeg wel in de koekenpan maken, door er tomaat en kaas op te doen noem je het gewoon pizza
Het liefst niet aangebrand en met veel kaasquote:
Geinig. Ik bak vaak genoeg brood in de braadpan die ik in de oven stop, maar op open vuur in de koekenpan dan heb ik weer niet geprobeerd. Idem met pizza. Wel op de pizza steen de oven in, niet in de koekenpanquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Das beter, je kan eigenlijk elk soort deeg, ook gewoon brooddeeg wel in de koekenpan maken, door er tomaat en kaas op te doen noem je het gewoon pizza
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst niet aangebrand en met veel kaas
Maak zo ook oliebollen en die vind ik lekkerder dan die je helemaal onderdompelt in de pan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geinig. Ik bak vaak genoeg brood in de braadpan die ik in de oven stop, maar op open vuur in de koekenpan dan heb ik weer niet geprobeerd. Idem met pizza. Wel op de pizza steen de oven in, niet in de koekenpan
Ik heb voor het eerst dit jaar een seizoenskaart. Te laks met kaarten kopen. Kom je bij de primera is noord al uitverkocht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vaak als in een seizoenkaart hebben? Nee, dat is mij te duur. Wel pak ik enkele wedstrijden mee (Groningen, Eagles, Ajax, Feyenoord, PSV) plus de uitwedstrijden in die samenstelling als dat uitkomt.
Lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt voor de bakkerQuattro formagi dus?
Ik lag languit op mijn zonnebedje... *drup drup drup*quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
Vakantie met regen is toch niet zo leuk.
Ben je thuis of ook een weekje weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
Vakantie met regen is toch niet zo leuk.
Op je zonnebedje? Hier regent het de hele dag al af en aan, geen zonnetje gezienquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik lag languit op mijn zonnebedje... *drup drup drup*
Weekje thuis, vanaf morgen effies de hort op. Maar naar buiten is vandaag geeoon geen optie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je thuis of ook een weekje weg?Hoe dan ook niet leuk
[..]
Op je zonnebedje? Hier regent het de hele dag al af en aan, geen zonnetje gezien
Heb je je verdediging al gehad?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Weekje thuis, vanaf morgen effies de hort op. Maar naar buiten is vandaag geeoon geen optie.
Over een paar weken herkansing. En dan wel weg.Suggesties???
pic?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon pizzamix met wat olie in de pan bakken, na tijdje net als een pannekoek omdraaien en daar je eerder gebakken tomaat op doen en plakjes kaas, dan weer even laten bakken met deksel en als het net niet verbrand op bord schuiven en opeten.
Heb er wel een beetje amandelmeel en lijnzaad aan toegevoegd zodat het deeg een wat rijkere smaak krijgt.
Het zag er helemaal niet mooi uit en is ook alweer opquote:
Hier was het tot 15:30 schitterend. Warm, zon.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je thuis of ook een weekje weg?Hoe dan ook niet leuk
[..]
Op je zonnebedje? Hier regent het de hele dag al af en aan, geen zonnetje gezien
Doe je dat al lang? Of heb je het ooit eerder gedaan?quote:
Warm is het hier helaas ook, echt ranzig klamquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was het tot 15:30 schitterend. Warm, zon.
waarom geen kaas? calorieën?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen brood, chips, pizza bodem, aardappel, pasta
Beperkt rijst, gruwelijk veel koffie
Oow en geen kaas, geen frituurdingen.
Ja miljoenmiljard calorieen en vet enzo.quote:
Nee, herkansing met de vakantie. Hopelijk dan wel mooi weer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je verdediging al gehad?Sorry, helemaal gemist... Niet in één keer gelukt? Of begrijp ik het verkeerd
Lekker, over een paar weekjes dus wel vakantieWil je binnen NL blijven?
nu maand of 4 ofzo, en ja, tijdens studententijd, alleen was niet zo'n succes in combinatie met studentenlevenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe je dat al lang? Of heb je het ooit eerder gedaan?
Eurorelais heb ik nog wel eens succes mee gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, herkansing met de vakantie. Hopelijk dan wel mooi weer.
Zit nu in luxemburg te zoeken...kijk nu naar redelijke huisjes, maar die krengen staan op een camping.
net stuk kaas gevroten hier, omnomnom. The good lifequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja miljoenmiljard calorieen en vet enzo.
En dat terwijl kaas![]()
is. Oude kaas....
Buurpoes was het. Die wees erop. Die kleine harige daar! -wijst-quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
net stuk kaas gevroten hier, omnomnom. The good life(af en toe dan
)
En al veel kwijt hierdoor?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nu maand of 4 ofzo, en ja, tijdens studententijd, alleen was niet zo'n succes in combinatie met studentenleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Luxembrugquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, herkansing met de vakantie. Hopelijk dan wel mooi weer.
Zit nu in luxemburg te zoeken...kijk nu naar redelijke huisjes, maar die krengen staan op een camping.
Het einde van elke zoektocht naar een vakantie is hier typisch Duitsland.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LuxembrugIs wel een mooie omgeving daar
Anders de Belgische Ardennen? Heb je misschien net iets meer keus mbt huisjes
In Duitsland kun je particulier fantastisch goedkoop hurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het einde van elke zoektocht naar een vakantie is hier typisch Duitsland.
En geen park met huisjes. Te duur voor wat je ervoor krijgt.
Hier ook twee duitsland-fans.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Duitsland kun je particulier fantastisch goedkoop hurenDeden wij vroeger ook altijd, super tof
Ik ben groot Duitsland-liefhebber, dus ik zeg Duitsland
Nou hop zorg er voor dat er dan drie duitsland fans in huize BP komenquote:
* drakin gaat zich maar eens inlezen voor na de vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |