omdat je anders gegijzeld wordt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom heb ik ingestemd om naar Primark te gaan. 3 uur reizenMaarja, goeiemogguh
hondjequote:
solquote:
joosiequote:
Als de geruchten waar zijn en het bericht exact klopt ken ik de overleden man, echt verschrikkelijk voor de familie.quote:Aan de Waaierdans in Capelle aan den IJssel is in de nacht van maandag op dinsdag een 40-jarige vrouw om het leven gekomen, vermoedelijk door een misdrijf.
Eerder werd haar 45-jarige partner gevonden bij de Wilhelminakade in Rotterdam. De politie vermoedt dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd door van het KPN-gebouw te springen.
De politie houdt rekening met het scenario dat de man zijn echtgenote om het leven heeft gebracht en daarna zelfmoord heeft gepleegd.
Volgens buurtbewoners had het stel een tweeling van 8 jaar oud. De kinderen zouden afgelopen nacht uit logeren zijn geweest. Een buurvrouw meldt dat het echtpaar relatieproblemen had.
Dat jij die man kendequote:Op woensdag 15 juli 2015 08:19 schreef Toekito het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)isdrijf-en-zelfmoord
[..]
Als de geruchten waar zijn en het bericht exact klopt ken ik de overleden man, echt verschrikkelijk voor de familie.
nee bijdehand. Dat hij en zijn vrouw dood zijn.quote:
Nou ... Ik kon beter niet gaan. Trein gemist en volgende trein rijdt niet verder dan Zwolle door aanrijding met mensquote:
gfquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ... Ik kon beter niet gaan. Trein gemist en volgende trein rijdt niet verder dan Zwolle door aanrijding met mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |