Ah makkelijke instap.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Panamera is een Porsche model waar je ook in kunt instappen als je 60+ bent. Hoger op de pootjes, ruimere stoelen, geen kuipzit.
En golfen is tof.
Even Van Dale bellen, nieuw woord uitgevonden!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende: [..] Ja sorry, dacht maak er maar een werkwoord van
Ah ik kom vrijdag bij jou
![]()
Ah, je hebt mooie krullen
![]()
Met wat 40+ haartjes ertussen, gelukkig nog niet veel dus uit een potje hoeft nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kastanjebruin? Glinsterendzwart?
Die tref je alleen aan bij de golfbaan
In een Porsche Panama zoals
[ afbeelding ]
Jup. Gewoon club-kwallen negeren en lekker rondje lopen daar waar je zin hebt om te spelen.quote:
Ik stem voor het woord van het jaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even Van Dale bellen, nieuw woord uitgevonden!haha. Naja dit jaar wordt het niet echt groots hoor, bijna iedereen is op vakantie. Pas over een jaar of 3 wordt het weer gezellig&druk.
Krullen zijn soms zwaar onhandig ... #badhairday
club kwallen vind je bij elke sport.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Gewoon club-kwallen negeren en lekker rondje lopen daar waar je zin hebt om te spelen.
Bij golf zit er een extra dimensie aan; tot een jaar of 5 a 7 geleden hebben mensen zich als clublid in moeten kopen op banen; sommige clubs wel met 10 - 15.000 euro.quote:
KFC heb ik trauma's aanquote:
Belachelijk eigenlijk, dat inkopen. Maar ja je moet toch iets hebben zodat je je beter voelt dan het gepeupelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij golf zit er een extra dimensie aan; tot een jaar of 5 a 7 geleden hebben mensen zich als clublid in moeten kopen op banen; sommige clubs wel met 10 - 15.000 euro.
Die laatste jaren heeft de golfwereld echter ontdekt dat de 30+er van nu dat niet meer wil en niet meer kan; die draagt die bedragen nu af om de schulden van de overheid mee te dichten.
Dus is er een nieuwe generatie golfers ontstaan: de green-fee spelers. Die betalen per keer dat ze spelen een 10-20 euro.
Dat levert enorme portemonneepijn op bij de oude garde; die voelt zich genaaid, bestolen en vind die green-fee spelers maar uitvreters.
Daar moet je bij sommige clubs echt even doorheen bijten helaas...
Iedereen zo zijn eigen hobbyquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op dinsdag 14 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
KFC>KSC
KFC heb ik trauma's aan
En welke van de 2 vind jij de club kwallen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij golf zit er een extra dimensie aan; tot een jaar of 5 a 7 geleden hebben mensen zich als clublid in moeten kopen op banen; sommige clubs wel met 10 - 15.000 euro.
Die laatste jaren heeft de golfwereld echter ontdekt dat de 30+er van nu dat niet meer wil en niet meer kan; die draagt die bedragen nu af om de schulden van de overheid mee te dichten.
Dus is er een nieuwe generatie golfers ontstaan: de green-fee spelers. Die betalen per keer dat ze spelen een 10-20 euro.
Dat levert enorme portemonneepijn op bij de oude garde; die voelt zich genaaid, bestolen en vind die green-fee spelers maar uitvreters.
Daar moet je bij sommige clubs echt even doorheen bijten helaas...
Dat inkopen was nodig om de enorme grote hoeveelheid m2 grond aan te kopen om die banen op aan te leggen; maar weinig banken wilden dat financieren en heel veel van die banen liggen in gebieden waar ook de onroerendgoedboys graag wat wilden verdienen....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Belachelijk eigenlijk, dat inkopen. Maar ja je moet toch iets hebben zodat je je beter voelt dan het gepeupel![]()
Ik had ooit zo'n vriendje die tijdens vakanties alleen bij dat soort ketens wilde etenquote:
Dan maak je er een vereniging van met subsidies enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat inkopen was nodig om de enorme grote hoeveelheid m2 grond aan te kopen om die banen op aan te leggen; maar weinig banken wilden dat financieren en heel veel van die banen liggen in gebieden waar ook de onroerendgoedboys graag wat wilden verdienen....
Maar uiteindelijk zijn er vooral diezelfde onroerendgoedboys rijk van geworden want die gingen natuurlijk ineens ook die golfbaangrondstukken aanbieden....
Niks mis mee. KFC = Godquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n vriendje die tijdens vakanties alleen bij dat soort ketens wilde eten![]()
Ik kan niets met jouquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niks mis mee. KFC = God
Ik geef hem groot gelijk
De kwallen zijn die oude garde; die proberen op allerlei manieren nu dingetjes te verzinnen om green-fee spelers dwars te zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En welke van de 2 vind jij de club kwallen?
Of moet ik vragen, wat betaal jij?
Ze moeten niet zeuren, zonder green fee hadden ze ook geen golfbaan maar of wel soms?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
De kwallen zijn die oude garde; die proberen op allerlei manieren nu dingetjes te verzinnen om green-fee spelers dwars te zitten.
Ik ben lid van 1 vereniging, waar je je niet hoeft in te kopen, en verder speel ik green-fee.
Jij snapt um... want dat geld wat -zij- hebben betaald is "slapend geld". Het zit in de grond.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeuren, zonder green fee hadden ze ook geen golfbaan maar of wel soms?
Ja sorry, alleen mannen die naar echte restaurants met echt eten willen zijn okquote:
Dierentuin zou ik donderdag doen, dan wordt het beter weerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:16 schreef fietsie het volgende:
Maar genoeg over golf; gaan we morgen weer leuke TV krijgen uit Frankrijk of niet?
Want ik moet nog beslissen wat te gaan doen.. GaiaZoo, de Mergelgrotten...
Als jij betaaltquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja sorry, alleen mannen die naar echte restaurants met echt eten willen zijn ok
En uiteindelijk betaald zo'n 30 plusser misschien zelfs meer, als die tenminste vaak genoeg golft of veel mensen meeneemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij snapt um... want dat geld wat -zij- hebben betaald is "slapend geld". Het zit in de grond.
Daar kun je geen personeel van betalen e.d.
Pauperquote:
Sterker nog, die komt uit zijn werk, spelen met zijn 2en. En dan ffies hap eten daar, voor het boodschappen doen en naar huis. Dus uiteindelijk geeft die 2x20 + 2x40 eurootjes uit. En dat bijna iedere week wel een keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En uiteindelijk betaald zo'n 30 plusser misschien zelfs meer, als die tenminste vaak genoeg golft of veel mensen meeneemt.
Oh neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Half acht vertrokken, 220 km, vier werklocaties én vrijwilligerswerklocatie verder net thuis.
Bij kittens!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas heeft eentje het niet gered.En wie weet zit er nog meer in moeders. Zo lang geleden is ze niet bevallen.
Ah ze gaan dus niet naar dat vieze KFC.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterker nog, die komt uit zijn werk, spelen met zijn 2en. En dan ffies hap eten daar, voor het boodschappen doen en naar huis. Dus uiteindelijk geeft die 2x20 + 2x40 eurootjes uit. En dat bijna iedere week wel een keer.
Ik ben al blondquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ze gaan dus niet naar dat vieze KFC.
Misschien moet Marijke dan maar haar haar blonderen en een nieuwe hobby leren?
Vorige week was de dagschotel een salade met daarbij handgesneden frieten en kibbeling van kabeljauw. (Superdun korstje, zo net aan een hint van knapperig om heerlijk sappige vis...)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ze gaan dus niet naar dat vieze KFC.
Misschien moet Marijke dan maar haar haar blonderen en een nieuwe hobby leren?
Ok, wel een nieuwe hobby met dito vriendquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vorige week was de dagschotel een salade met daarbij handgesneden frieten en kibbeling van kabeljauw. (Superdun korstje, zo net aan een hint van knapperig om heerlijk sappige vis...)
Ik ben nog niet om.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vorige week was de dagschotel een salade met daarbij handgesneden frieten en kibbeling van kabeljauw. (Superdun korstje, zo net aan een hint van knapperig om heerlijk sappige vis...)
Slaap lekkerquote:
Doei fietsquote:
trusten fietsquote:
trusten draakjequote:
trusten catquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Ook bedwaarts. Vannacht even eruit voor moeders en morgen weer vroeg dag.
Vriendin en ik gaan bij de Hema ontbijten om onze poetsvrouwen te ontvluchten.
Op vakantie gaan en niet de lokale specialiteiten checken in het restaurantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n vriendje die tijdens vakanties alleen bij dat soort ketens wilde eten![]()
er zijn weer nieuwe spamn aapjesquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 14-07-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 123 Marijkezwolle
02 080 Molo
03 073 Spezza19
04 067 drakin
05 051 fietsie
06 045 Joosie200
07 035 Kampfdackel
08 016 goldfinger1963
09 015 Toekito
10 013 JJH
11 012 Alteira
11 012 Miniem
13 009 Bos81
14 008 Solique
15 007 Rickertman96
16 006 Arch-Indar
17 005 Buurpoes
17 005 Koen66
19 003 crv
19 003 marcb1974
19 003 Opsonisatie
22 001 Lonaa
22 001 gianni61
22 001 Etcetera
22 001 Cat22
klik hier voor meer stats
omdat je anders gegijzeld wordt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom heb ik ingestemd om naar Primark te gaan. 3 uur reizenMaarja, goeiemogguh
hondjequote:
solquote:
joosiequote:
Als de geruchten waar zijn en het bericht exact klopt ken ik de overleden man, echt verschrikkelijk voor de familie.quote:Aan de Waaierdans in Capelle aan den IJssel is in de nacht van maandag op dinsdag een 40-jarige vrouw om het leven gekomen, vermoedelijk door een misdrijf.
Eerder werd haar 45-jarige partner gevonden bij de Wilhelminakade in Rotterdam. De politie vermoedt dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd door van het KPN-gebouw te springen.
De politie houdt rekening met het scenario dat de man zijn echtgenote om het leven heeft gebracht en daarna zelfmoord heeft gepleegd.
Volgens buurtbewoners had het stel een tweeling van 8 jaar oud. De kinderen zouden afgelopen nacht uit logeren zijn geweest. Een buurvrouw meldt dat het echtpaar relatieproblemen had.
Dat jij die man kendequote:Op woensdag 15 juli 2015 08:19 schreef Toekito het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)isdrijf-en-zelfmoord
[..]
Als de geruchten waar zijn en het bericht exact klopt ken ik de overleden man, echt verschrikkelijk voor de familie.
nee bijdehand. Dat hij en zijn vrouw dood zijn.quote:
Nou ... Ik kon beter niet gaan. Trein gemist en volgende trein rijdt niet verder dan Zwolle door aanrijding met mensquote:
gfquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ... Ik kon beter niet gaan. Trein gemist en volgende trein rijdt niet verder dan Zwolle door aanrijding met mens
ja hoi, ik zou denken dat je dorst hebtquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
idunno ik vond het al vreemd in mijn droom en compleet random.
Maar hoi
als ik mijn bril kan vinden in het tijd voor koffie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoi, ik zou denken dat je dorst hebt
anders valt hij van je hoofdquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik mijn bril kan vinden in het tijd voor koffie.
Waarom heeft die pootjess
probeer in oplossingen te denken ipv problemenquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu zie ik geen ruk totdat ik lenzen indoe
ik ben al beneden ;pquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer in oplossingen te denken ipv problemen
je hebt anders een device kunnen vinden waarop je fok kon opstarten, inloggen en op een bericht reageren....... hoe kan dat dann ?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu zie ik geen ruk totdat ik lenzen indoe
zit vol met alwetende en betwetende mensenquote:
Die heb ik altijd vastquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
je hebt anders een device kunnen vinden waarop je fok kon opstarten, inloggen en op een bericht reageren....... hoe kan dat dann ?
ah oke, daar zijn quotes voorquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:02 schreef Alteira het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een antwoord op 'waarom zouden wij dat moeten weten' maar okay het faalde
Ja weet ik, maar ik had verwacht dat het obvious zou zijn omdat het eronder stond, maar helaasquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, daar zijn quotes voor
en hallo nieuweling
Welkom overigensquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:06 schreef Alteira het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik had verwacht dat het obvious zou zijn omdat het eronder stond, maar helaas
Hai
ik zag dat het al haar 3de topic was, ik dacht dt ik de vragenlijst misschien al gemist hadquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Welkom overigens![]()
Bij afwezigheid van de schrijvende Pers DM doe ik je maar even de random vragenlijst voor nieuwelingen voorleggen:
1. wat mot je hier en hoe oud ben je ?
2. wat zijn je hobbies en hoe vaak doe je het?
3. Wat is je schoenmaat links en je cupmaat rechts?
4. Drink je wijn ? Zo ja waarom niet?
5. Wat is je favoriete voer en hoe nuttig je dat?
ow misschien heb ik die ook gemist danquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag dat het al haar 3de topic was, ik dacht dt ik de vragenlijst misschien al gemist had
Ik heb dit nooit gehad maarja ben al een jaar geleden binnen geroltquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Welkom overigens![]()
Bij afwezigheid van de schrijvende Pers DM doe ik je maar even de random vragenlijst voor nieuwelingen voorleggen:
is blijkbaar na die tijd ingesteldquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit gehad maarja ben al een jaar geleden binnen gerolt
1. Foreveralone, geen fuck te doen, dus ik heb online vriendjes nodig. 20quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:12 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Welkom overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |