Nu heb ik zin in pizzaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:24 schreef drakin het volgende:
Sta ik pizza te maken (in de koekenpan) Hebben jullie het hier over pizza![]()
Is lekker, kom maar stukje halen(wel binnen 5 minuten, anders op)quote:
Ja zeg, ben geen Speedy Gonsalezquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Is lekker, kom maar stukje halen(wel binnen 5 minuten, anders op)
Ik kom eraanquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja zeg, ben geen Speedy GonsalezFlans zelf wel wat in elkaar
Das beter, je kan eigenlijk elk soort deeg, ook gewoon brooddeeg wel in de koekenpan maken, door er tomaat en kaas op te doen noem je het gewoon pizzaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja zeg, ben geen Speedy GonsalezFlans zelf wel wat in elkaar
Geen brood, chips, pizza bodem, aardappel, pastaquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
no carb?
Dus puur alleen vlees, vis en kip?
Zelfs geen koffie waar 1 carb per kopje in zit?
Ik maakte eerder altijd pizza van meergranenbrooddeeg, lekker makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Das beter, je kan eigenlijk elk soort deeg, ook gewoon brooddeeg wel in de koekenpan maken, door er tomaat en kaas op te doen noem je het gewoon pizza
Het liefst niet aangebrand en met veel kaasquote:
Geinig. Ik bak vaak genoeg brood in de braadpan die ik in de oven stop, maar op open vuur in de koekenpan dan heb ik weer niet geprobeerd. Idem met pizza. Wel op de pizza steen de oven in, niet in de koekenpanquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Das beter, je kan eigenlijk elk soort deeg, ook gewoon brooddeeg wel in de koekenpan maken, door er tomaat en kaas op te doen noem je het gewoon pizza
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst niet aangebrand en met veel kaas
Maak zo ook oliebollen en die vind ik lekkerder dan die je helemaal onderdompelt in de pan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geinig. Ik bak vaak genoeg brood in de braadpan die ik in de oven stop, maar op open vuur in de koekenpan dan heb ik weer niet geprobeerd. Idem met pizza. Wel op de pizza steen de oven in, niet in de koekenpan
Ik heb voor het eerst dit jaar een seizoenskaart. Te laks met kaarten kopen. Kom je bij de primera is noord al uitverkocht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vaak als in een seizoenkaart hebben? Nee, dat is mij te duur. Wel pak ik enkele wedstrijden mee (Groningen, Eagles, Ajax, Feyenoord, PSV) plus de uitwedstrijden in die samenstelling als dat uitkomt.
Lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt voor de bakkerQuattro formagi dus?
Ik lag languit op mijn zonnebedje... *drup drup drup*quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
Vakantie met regen is toch niet zo leuk.
Ben je thuis of ook een weekje weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
Vakantie met regen is toch niet zo leuk.
Op je zonnebedje? Hier regent het de hele dag al af en aan, geen zonnetje gezienquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik lag languit op mijn zonnebedje... *drup drup drup*
Weekje thuis, vanaf morgen effies de hort op. Maar naar buiten is vandaag geeoon geen optie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je thuis of ook een weekje weg?Hoe dan ook niet leuk
[..]
Op je zonnebedje? Hier regent het de hele dag al af en aan, geen zonnetje gezien
Heb je je verdediging al gehad?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Weekje thuis, vanaf morgen effies de hort op. Maar naar buiten is vandaag geeoon geen optie.
Over een paar weken herkansing. En dan wel weg.Suggesties???
pic?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon pizzamix met wat olie in de pan bakken, na tijdje net als een pannekoek omdraaien en daar je eerder gebakken tomaat op doen en plakjes kaas, dan weer even laten bakken met deksel en als het net niet verbrand op bord schuiven en opeten.
Heb er wel een beetje amandelmeel en lijnzaad aan toegevoegd zodat het deeg een wat rijkere smaak krijgt.
Het zag er helemaal niet mooi uit en is ook alweer opquote:
Hier was het tot 15:30 schitterend. Warm, zon.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je thuis of ook een weekje weg?Hoe dan ook niet leuk
[..]
Op je zonnebedje? Hier regent het de hele dag al af en aan, geen zonnetje gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |