Warm is het hier helaas ook, echt ranzig klamquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was het tot 15:30 schitterend. Warm, zon.
waarom geen kaas? calorieën?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen brood, chips, pizza bodem, aardappel, pasta
Beperkt rijst, gruwelijk veel koffie
Oow en geen kaas, geen frituurdingen.
Ja miljoenmiljard calorieen en vet enzo.quote:
Nee, herkansing met de vakantie. Hopelijk dan wel mooi weer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je verdediging al gehad?Sorry, helemaal gemist... Niet in één keer gelukt? Of begrijp ik het verkeerd
Lekker, over een paar weekjes dus wel vakantieWil je binnen NL blijven?
nu maand of 4 ofzo, en ja, tijdens studententijd, alleen was niet zo'n succes in combinatie met studentenlevenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe je dat al lang? Of heb je het ooit eerder gedaan?
Eurorelais heb ik nog wel eens succes mee gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, herkansing met de vakantie. Hopelijk dan wel mooi weer.
Zit nu in luxemburg te zoeken...kijk nu naar redelijke huisjes, maar die krengen staan op een camping.
net stuk kaas gevroten hier, omnomnom. The good lifequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja miljoenmiljard calorieen en vet enzo.
En dat terwijl kaas![]()
is. Oude kaas....
Buurpoes was het. Die wees erop. Die kleine harige daar! -wijst-quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
net stuk kaas gevroten hier, omnomnom. The good life(af en toe dan
)
En al veel kwijt hierdoor?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nu maand of 4 ofzo, en ja, tijdens studententijd, alleen was niet zo'n succes in combinatie met studentenleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Luxembrugquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, herkansing met de vakantie. Hopelijk dan wel mooi weer.
Zit nu in luxemburg te zoeken...kijk nu naar redelijke huisjes, maar die krengen staan op een camping.
Het einde van elke zoektocht naar een vakantie is hier typisch Duitsland.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LuxembrugIs wel een mooie omgeving daar
Anders de Belgische Ardennen? Heb je misschien net iets meer keus mbt huisjes
In Duitsland kun je particulier fantastisch goedkoop hurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het einde van elke zoektocht naar een vakantie is hier typisch Duitsland.
En geen park met huisjes. Te duur voor wat je ervoor krijgt.
Hier ook twee duitsland-fans.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Duitsland kun je particulier fantastisch goedkoop hurenDeden wij vroeger ook altijd, super tof
Ik ben groot Duitsland-liefhebber, dus ik zeg Duitsland
Nou hop zorg er voor dat er dan drie duitsland fans in huize BP komenquote:
* drakin gaat zich maar eens inlezen voor na de vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |