passedquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:21 schreef Alteira het volgende:
[..]
1. Foreveralone, geen fuck te doen, dus ik heb online vriendjes nodig. 20
2.Heuy slapen, lezen, gamen voor zover dat mogelijk is. Niet, zie punt 1.
3. 39 of 40, en ik moet bekennen dat ik dat steeds vergeet.
4. Gadverdamme, bieeeeer.
5. Ik ga voor rode kool met appeltjes. Met mes en vork enzo
en waar komt je liefde voor eenden vandaan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:21 schreef Alteira het volgende:
[..]
1. Foreveralone, geen fuck te doen, dus ik heb online vriendjes nodig. 20
2.Heuy slapen, lezen, gamen voor zover dat mogelijk is. Niet, zie punt 1.
3. 39 of 40, en ik moet bekennen dat ik dat steeds vergeet.
4. Gadverdamme, bieeeeer.
5. Ik ga voor rode kool met appeltjes. Met mes en vork enzo
ik denk omdat ze droog staat wat mensenvrienden betreftquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar komt je liefde voor eenden vandaan?
Dat zijn gewoon badass motherfuckers. Moet je ze zien lopen, dat gewaggel met borst vooruit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar komt je liefde voor eenden vandaan?
niet dat er ook maar een mogelijkheid is dat je kan zakken overigensquote:
die heeft al een femaleduckquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik denk omdat ze droog staat wat mensenvrienden betreft
misschien is het wat voor MaleDuck
beetje zoals vrouwen zeg maarquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef Alteira het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon badass motherfuckers. Moet je ze zien lopen, dat gewaggel met borst vooruit.
Ik heb wel wát vrienden okay T^Tquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik denk omdat ze droog staat wat mensenvrienden betreft
misschien is het wat voor MaleDuck
Peking eendquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft al een femaleduck
ik hou ook van eenden. op de huid gebakken
Verdomme, ik voelde me al helemaal speciaal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:26 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
niet dat er ook maar een mogelijkheid is dat je kan zakken overigens
iedereen is welkom, mits die zich maar enigzins gedraagt. het is hier geen ONZ ,,,,,meestalquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:27 schreef Alteira het volgende:
[..]
Verdomme, ik voelde me al helemaal speciaal.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:29 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
iedereen is welkom, mits die zich maar enigzins gedraagt. het is hier geen ONZ ,,,,,meestal
Bijna vakantie. Nog drie daagjes.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, nu lekker vakantie en straks naartoe. Daar?
Dus nog even vol houden, gaan jullie nog weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Nog drie daagjes.
En verder druk.
Cool, nog reisplannen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Nog drie daagjes.
En verder druk.
Nope. Huis gekocht afgelopen winter. Moeten deze zomer nog wat dingetjes gedaan worden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nog even vol houden, gaan jullie nog weg?
Kun je nog Coniferen gebruiken? Van 1e eigenaar, altijd buitengestaan, eventueel met gratis snoeibeurt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Huis gekocht afgelopen winter. Moeten deze zomer nog wat dingetjes gedaan worden.
En dat kost allemaal geld.
Nog wel een paar dagjes weg.
Jij kent onze tuin.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je nog Coniferen gebruiken? Van 1e eigenaar, altijd buitengestaan, eventueel met gratis snoeibeurt?
Snap dat daar je prioriteiten liggenquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Huis gekocht afgelopen winter. Moeten deze zomer nog wat dingetjes gedaan worden.
En dat kost allemaal geld.
Nog wel een paar dagjes weg.
Links achter de zandbak?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kent onze tuin.
Denk ff twee tellen na en vraag dan nog eens?
Costa do Gardania.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snap dat daar je prioriteiten liggen, ook fijn dat je als van je eigen huis kan genieten.
Ik denk dat knetter een beetje gaa moperen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Links achter de zandbak?Bij dat stukkie hek met de buurtjes?
*schenkt koffie in* (Snelfiltermaling uit Guatamala)quote:
Muchos graciasquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
*schenkt koffie in* (Snelfiltermaling uit Guatamala)
Hoe komt dat chica?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muchos graciasKan het goed gebruiken vandaag
Lekker op dreef dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan en 140 balletjes weggeramd, dus ik ben wel redelijk op gang vandaag.
Geen idee waar de rest uithangt eigenlijk; die zijn richting een speeltuin vertrokken ergens vanmorgen geloofik.
Omdat ik zo MOE ben.. Pfffquote:
Haaiquote:
Nee, blaffies uitlaten, poetsen en hopelijk katten knuffelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Trevquote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hans!quote:
Ziek?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik zo MOE ben.. PfffEcht om gek van te worden
Heb nu al 2 nachten achter elkaar meer dan 10 uur geslapen
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haai
[..]
Nee, blaffies uitlaten, poetsen en hopelijk katten knuffelen
Heb jij nu dieren (wil ik altijd weten als ik bij iemand over de vloer kom, panisch voor enge beesten hier namelijk enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
He Trev)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee, niet ziek... Gewoon dikke energiedip denk ik... Komt door vorige week gok ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziek?
Meh
Slaap je dan wel lekker door, de hele nacht?
Hier lekker aan de koffie, maar dat heb ik altijd nodig als ik in mijn depri bunker hok zit
Straks thuis verder werken, dat is beter
quote:
2 poezelsquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij nu dieren (wil ik altijd weten als ik bij iemand over de vloer kom, panisch voor enge beesten hier namelijk enzo)
Leukquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker op dreef dus
Ik ga zo naar het asiel, kennismaking voor vrijwilligerswerk
Ja, beetje aan m'n ritme werken en mezelf nuttig makenquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, beetje aan m'n ritme werken en mezelf nuttig maken![]()
Veel rustig wandelen, word je hoofd rustiger vanquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet ziek... Gewoon dikke energiedip denk ik... Komt door vorige week gok ikEn die periode van de maand
Ja dat wel, al droom ik nog steeds zo veel
LekkerAl is het jammer dat je in je bunker zit...
JaThuiswerken ftw
[..]Klinkt goed
Wist ik dat al?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 poezelsDat wist je al muts
Net als Spezz, die heeft er ook 2
Zie FB voor mijn schatjes
Dat is inderdaad fijn, iets kunnen betekenen voor anderenquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel rustig wandelen, word je hoofd rustiger van
En verder hopen op zon en dat de dip over gaat natuurlijk
Bunker, maar wel toffe patiënten gehad en echt wat toe kunnen voegen, dus dat is mooi en belangrijker dan in welk inspiratieloos hok ik zit
Ja johquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wist ik dat al?![]()
Zijn het rustige beesten? En die van Spezza ook? (Haat aan van die springende en sluipende katten namelijk)
En FB heb ik gedelete alweer
Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
heeft iemand het pak met smillies open laten staan
Ik was het nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haai
[..]
Nee, blaffies uitlaten, poetsen en hopelijk katten knuffelen
Haai, waar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kattenvrouwtje in wording dus
mag het weten
Succes en veel plezierquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ervandoor, fijne dag allemaal
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah mooi! En anders hou ik jullie beide verantwoordelijk voor mijn opgelopen traumaquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad fijn, iets kunnen betekenen voor anderen
[..]
Ja johMaar die van mij zijn rustig hoor
En die van Spezz helemaal, die ene zie je de eerste keer amper, die zit in een hoekje, mietsje
Boeiend, smileys zijn leuk manquote:
Kijk, da's lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:48 schreef Kampfdackel het volgende:
kan mijn decoder bereiken via laptop dus tour nu via laptop kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ziggo. Ik kan overal op mijn telefoon tv kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:48 schreef Kampfdackel het volgende:
kan mijn decoder bereiken via laptop dus tour nu via laptop kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Enjoy alle beesiesquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
en 's avonds tour du jour en zo dus lekker in de tuin blijven zittenquote:
hier hebben ze geen ziggoquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ziggo. Ik kan overal op mijn telefoon tv kijken.
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:50 schreef fietsie het volgende:
Ik niet, want ik heb mijn router bridged staan dus ik mag geen gebruik maken van hotspots...
Via de Horizon App? Die vereist niet dat je per se Ziggo IP-adres hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.
Smileysquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeiend, smileys zijn leuk man
En have fun!
Via de ziggo app.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Via de Horizon App? Die vereist niet dat je per se Ziggo IP-adres hebt?
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zoquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.
Bij jullie moeten er ook ietsie meer meters kabel door de grond om die dekking goed voor elkaar te krijgen en de grond graaft ook nog es lastiger dan hier...quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:54 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zo
Ik heb 5gig in de maand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:54 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zo
maar ik heb een CH abbo en woon in FR hèquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 5gig in de maand.
Tot nu toe één etappe gekeken, het laatste uurtje.
Ja hallo. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
maar ik heb een CH abbo en woon in FR hè
De strijd, De heroïek. Het afzien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
De Tour, ze rijden allemaal rondjes, sommigen gebruiken dope, sommigen krijgen shirt met kleurtjes of bolletjes en dan de finish. Jeeeeej
Ik snap daar weinig van qua 'leuk om te kijken', maar ok
* Kampfdackel zet minnetje achter Moquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
De Tour, ze rijden allemaal rondjes, sommigen gebruiken dope, sommigen krijgen shirt met kleurtjes of bolletjes en dan de finish. Jeeeeej
Ik vind het wel jammer dat ze niet vanaf het begin uitzenden, gewoon omdat je de eerste ontsnappingen en zo mistquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
Ach ik heb er wel respect voor... Als ik drugs gebruikt zou hebben zou fietsen niet meer lukken hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
Ik zat op het puntje van mijn stoel toen dat gebeurdequote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
De strijd, De heroïek. Het afzien.
Zoals Geesink gister wegreed. Kippenvel.
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezigquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Spoiler!quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze niet vanaf het begin uitzenden, gewoon omdat je de eerste ontsnappingen en zo mist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ben hier misschien een jaar niet geweest.
Of ben jij.... Is het zo?
Kleinigheidje houd je.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezig
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Spoiler!Al lang niet meer, kijk deels de live feed van nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt aan de drugsquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ik heb er wel respect voor... Als ik drugs gebruikt zou hebben zou fietsen niet meer lukken hoor
Ik ga dan ook naar de tv schreeuwen....quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezig
Dat zie ik dagelijks al in werkquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |