Via de Horizon App? Die vereist niet dat je per se Ziggo IP-adres hebt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.
Smileysquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeiend, smileys zijn leuk man
En have fun!
Via de ziggo app.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Via de Horizon App? Die vereist niet dat je per se Ziggo IP-adres hebt?
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zoquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon over het 4g netwerk tegenwoordig. Niks geen hotspots meer.
Bij jullie moeten er ook ietsie meer meters kabel door de grond om die dekking goed voor elkaar te krijgen en de grond graaft ook nog es lastiger dan hier...quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:54 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zo
Ik heb 5gig in de maand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:54 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat denk je dat dat hier kost....aan roaming en zo
maar ik heb een CH abbo en woon in FR hèquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 5gig in de maand.
Tot nu toe één etappe gekeken, het laatste uurtje.
Ja hallo. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
maar ik heb een CH abbo en woon in FR hè
De strijd, De heroïek. Het afzien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
De Tour, ze rijden allemaal rondjes, sommigen gebruiken dope, sommigen krijgen shirt met kleurtjes of bolletjes en dan de finish. Jeeeeej
Ik snap daar weinig van qua 'leuk om te kijken', maar ok
* Kampfdackel zet minnetje achter Moquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
De Tour, ze rijden allemaal rondjes, sommigen gebruiken dope, sommigen krijgen shirt met kleurtjes of bolletjes en dan de finish. Jeeeeej
Ik vind het wel jammer dat ze niet vanaf het begin uitzenden, gewoon omdat je de eerste ontsnappingen en zo mistquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
Ach ik heb er wel respect voor... Als ik drugs gebruikt zou hebben zou fietsen niet meer lukken hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:
Ik zat op het puntje van mijn stoel toen dat gebeurdequote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
De strijd, De heroïek. Het afzien.
Zoals Geesink gister wegreed. Kippenvel.
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezigquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Spoiler!quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze niet vanaf het begin uitzenden, gewoon omdat je de eerste ontsnappingen en zo mist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ben hier misschien een jaar niet geweest.
Of ben jij.... Is het zo?
Kleinigheidje houd je.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezig
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Spoiler!Al lang niet meer, kijk deels de live feed van nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt aan de drugsquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ik heb er wel respect voor... Als ik drugs gebruikt zou hebben zou fietsen niet meer lukken hoor
Ik ga dan ook naar de tv schreeuwen....quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:00 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Geesink doet niets meer, is dooi, Gesink daarentegen is vrij goed bezig
Dat zie ik dagelijks al in werkquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |