Wat wil je weten, percentages ? Snap je vraag niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:12 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe aannemelijk is het in de praktijk dat een huurovereenkomst met optie tot koop echt overgaat in een koop?
Nja als ze hem nu alleen maar willen verhuren, Moet ik mezelf dan halverwege dit seizoen super blij gaan maken als Lestienne de sterren van de hemel blijkt te spelen, of is dan de kans gigantisch groot dat ze hem meteen doorverkopen aan een club die veel meer biedt dan psv kan bieden?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil je weten, percentages ? Snap je vraag niet.
wat snap je niet aan het woord optie?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja als ze hem nu alleen maar willen verhuren, Moet ik mezelf dan halverwege dit seizoen super blij gaan maken als Lestienne de sterren van de hemel blijkt te spelen, of is dan de kans gigantisch groot dat ze hem meteen doorverkopen aan een club die veel meer biedt dan psv kan bieden?
PSV zal wel de eerste optie tot koop hebben voor een bepaald bedrag als hij voldoet aan de verwachting. Dus wanneer hij ineens 100x scoort en Madrid bied het 5-voudige, dan nog is Peesjeevee de eerste gegadigde. Althans, dat zou volgens mij zo moeten zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja als ze hem nu alleen maar willen verhuren, Moet ik mezelf dan halverwege dit seizoen super blij gaan maken als Lestienne de sterren van de hemel blijkt te spelen, of is dan de kans gigantisch groot dat ze hem meteen doorverkopen aan een club die veel meer biedt dan psv kan bieden?
Komop, die optie is er toch altijd? als je maar genoeg biedtquote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woord optie?
Alles kan. Rekik hebben ze niet over kunnen nemen en die was redelijk. Isimat was degelijk, en die hebben ze wel kunnen overnemen, net als Guardado die het geweldig heeft gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aah duidelijk. Dit vroeg ik me dus afquote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV zal wel de eerste optie tot koop hebben voor een bepaald bedrag als hij voldoet aan de verwachting. Dus wanneer hij ineens 100x scoort en Madrid bied het 5-voudige, dan nog is Peesjeevee de eerste gegadigde. Althans, dat zou volgens mij zo moeten zijn.
nee tuurlijk niet. Zie rekik. Dat was gewoon huren. Hierbij is sprake van huur met optie tot koop (door PSV met nu al vastgelegde prijs)quote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Komop, die optie is er toch altijd? als je maar genoeg biedt
PSV had rekik ook gewoon kunnen kopen hoor, als er maar genoeg betaald werd.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet. Zie rekik. Dat was gewoon huren. Hierbij is sprake van huur met optie tot koop (door PSV met nu al vastgelegde prijs)
Tenzij je Alderweireld clausules gaat gebruiken heb je gelijk jaquote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV zal wel de eerste optie tot koop hebben voor een bepaald bedrag als hij voldoet aan de verwachting. Dus wanneer hij ineens 100x scoort en Madrid bied het 5-voudige, dan nog is Peesjeevee de eerste gegadigde. Althans, dat zou volgens mij zo moeten zijn.
Wat had die dan in z'n clausule staan?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Tenzij je Alderweireld clausules gaat gebruiken heb je gelijk ja
Atletico kon de optie tot koop voor 2 miljoen breken, waarna ze hem verkochten aan Tottenham die graag de meerprijs neertelde.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat had die dan in z'n clausule staan?
Rekik wilde zelf niet blijven bij PSV.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV had rekik ook gewoon kunnen kopen hoor, als er maar genoeg betaald werd.
Met zo'n optie heeft PSV dus , zoals je wel snapt, de optie gekocht om hem definitief over te nemen. Dus inderdaad, dat ook een Real Madrid met 50mio er niet tussen kan komen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft PSV dan nu een optie tot koop "gekocht" welke geannuleerd kan worden door lestienne zijn officiele club?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met zo'n optie heeft PSV dus , zoals je wel snapt, de optie gekocht om hem definitief over te nemen. Dus inderdaad, dat ook een Real Madrid met 50mio er niet tussen kan komen.
Die optie is er niet altijd, aangezien de club van de verhuurde speler niet altijd zijn speler wil verkopen. Echter dit kan dus een voordelige tussenweg voor beide clubs zijn.
Bij voetbal zal het wel meer bedongen zijn neem ik aan. Maar het staat nu in het contract, dus daar kan niemand meer onderuit.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft PSV dan nu een optie tot koop "gekocht" welke geannuleerd kan worden door lestienne zijn officiele club?
Haha sneaky edit van mijn kant. Had al op Invoeren gedrukt voor ik echt alles getypt hadquote:Op maandag 13 juli 2015 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij voetbal zal het wel meer bedongen zijn neem ik aan. Maar het staat nu in het contract, dus daar kan niemand meer onderuit.
Je edit inderdaad.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 14:58:17Ook Davy Pröpper vanmiddag al door de keuring bij #PSV. Hij tekent daarna voor 4 seizoenen. reageer retweet
Ik denk drie ongeveer.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:51 schreef DuTank het volgende:
Hoeveel grappen zijn er eigenlijk al gemaakt over dat Lestienne lijkt op lesbienne?
ksnap em nie?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:51 schreef DuTank het volgende:
Hoeveel grappen zijn er eigenlijk al gemaakt over dat Lestienne lijkt op lesbienne?
Leuk hotelletjequote:Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppahoppa en ik betreuren deze transfer.
Beter dan Eriksen.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppahoppa en ik betreuren deze transfer.
Je vergeet Koopmans, derhalve is je lijstje niet compleet.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
dus
Weg:
Depay 32.000.000
Wijnaldum 20.000.000
Hiljemark 2.500.000
Rekik (gehuurd)
Tamata (transfervrij)
Rayhi (transfervrij)
Bij:
Poulsen (transfervrij)
Isimat 2.400.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Guardado 2.800.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Laursen 1.300.000
Lestienne (huur)
Pröpper 5.000.000
Pereiro 6.000.000
Was die transfervrij?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je vergeet Koopmans, derhalve is je lijstje niet compleet.
nu is het wel mooi geweest bij julliequote:Op maandag 13 juli 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
dus
Weg:
Depay 32.000.000
Wijnaldum 20.000.000
Hiljemark 2.500.000
Rekik (gehuurd)
Tamata (transfervrij)
Rayhi (transfervrij)
Bij:
Poulsen (transfervrij)
Isimat 2.400.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Guardado 2.800.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Laursen 1.300.000
Lestienne (huur)
Pröpper 5.000.000
Pereiro 6.000.000
dan is het plaatje wel compleet jaquote:Op maandag 13 juli 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, alleen nog een ervaren verdediger.
En good old Afellay nogquote:Op maandag 13 juli 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, alleen nog een ervaren verdediger.
ik zit er niet op te wachtenquote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 21:16:50#PSV betaalt 4,5 miljoen euro voor #Pröpper. Niet meer, dat bedrag komt in de boeken. Premies kunnen het iets hoger maken. reageer retweet
Over 3 jaar voor 25 miljoen verkopen #Brands.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 21:16:50#PSV betaalt 4,5 miljoen euro voor #Pröpper. Niet meer, dat bedrag komt in de boeken. Premies kunnen het iets hoger maken. reageer retweet
prima bedragquote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
Brands is dan al naar Barcelona.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Over 3 jaar voor 25 miljoen verkopen #Brands.
ja, ruilen met Brenet.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor onderhandelingen met Neymar? Einz!!!
Toch leuke details?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze dit iedere keer doen?
Met Lestienne ook al, anders gelooft niemand het?
Nee, ik wacht liever een dag later zodat ik het in ED kan zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Toch leuke details?
Of ben jij zo iemand die niet tegen veranderingen kan?
Ooh jij bent een Rikkert fan?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ik wacht liever een dag later zodat ik het in ED kan zien.
hierna te noemen "de Speler"quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je alles aanpassen in het document, teveel werk denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hierna te noemen "de Speler"
Je kan hem toch gewoon bij zijn naam blijven noemen
*AHEM* Gerbrandsquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet meer van het contract laten zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je alles aanpassen in het document, teveel werk denk ik.
Mocht Lestienne linksbenig---> schietparadijs de Jongquote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Arias-Bruma/Aankoop-Isimat-Willems
Pröpper-Maher-Guardado
Pereiro-de Jong-Lestienne
[ afbeelding ]
Ligt eraan of Ibi komt en of ie op de flanken gaat spelenquote:
Ah ik dacht dat die Pereiro op het middenveld speeldequote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Pröpper-Maher-Guardado
[ afbeelding ]
Ik zie toch liever Hendrix dan Maher. Heb ook het idee dat zowel Pröpper als Guardado gaan zwerven, dan liever een controleur op het middenveld ipv een speler die ik nog nooit een sliding heb zien maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Pröpper-Maher-Guardado
[ afbeelding ]
Strootman, Mertens, Lensquote:Op maandag 13 juli 2015 23:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Hendrix dan Maher. Heb ook het idee dat zowel Pröpper als Guardado gaan zwerven, dan liever een controleur op het middenveld ipv een speler die ik nog nooit een sliding heb zien maken.
Overigens spraken diverse media over 120 miljoen transferinkomsten vorig jaar. Help me even, waar hebben we vorig jaar 65 miljoen aan verdiend?
Dat moet haast wel. Ik kwam ook wel op die namen, volgens mij ook nog Toivonen (of was die uiteindelijk transfervrij?), maar dat is al een seizoen langer geleden...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman, Mertens, Lens
Ik denk dat ze bedoelen sinds Brands.
Ik lig morgen bij de kiosk voor de deur. Dranghekken alles.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 23:40:41#PSV betaalt voor aanwinst #Pereiro (20) een fors bedrag: tussen 5,5 en 6 miljoen euro. Lees morgen meer: #ED. reageer retweet
Nee, 3 miljoen ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Ik kwam ook wel op die namen, volgens mij ook nog Toivonen (of was die uiteindelijk transfervrij?), maar dat is al een seizoen langer geleden...
Je zal er niks van merken op de begroting denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lig morgen bij de kiosk voor de deur. Dranghekken alles.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 23:40:41#PSV betaalt voor aanwinst #Pereiro (20) een fors bedrag: tussen 5,5 en 6 miljoen euro. Lees morgen meer: #ED. reageer retweet
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet niet hoe veel baantjes jij hebt gehad, maar ik heb nog nooit een contract ondertekend waarin mijn naam overal door het document stond.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hierna te noemen "de Speler"
Je kan hem toch gewoon bij zijn naam blijven noemen
Precies. Standaard contracten dit dat, bedragen anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel baantjes jij hebt gehad, maar ik heb nog nooit een contract ondertekend waarin mijn naam overal door het document stond.
Staat weinig bijzonders in. Bonus systeem & salaris is wel interessant, voor de rest allemaal regeltjes.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer van het contract laten zien.
Ben wel benieuwd hoe zo'n arbeidscontract van een voetballer eruitzietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat weinig bijzonders in. Bonus systeem & salaris is wel interessant, voor de rest allemaal regeltjes.
dan verkoop je Willems dus niet snel. misschien pakt dat goed uit voor julliequote:
Niet als hij een half jaar eruit ligt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan verkoop je Willems dus niet snel. misschien pakt dat goed uit voor jullie
dat is ook weer waarquote:
Maar waarom zal hij dat doen? Met je eens dat het dan de beste CV van de eredevisie zal zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Moreno centraal zou echt een topaankoop zijn
Brands
[ afbeelding ]
Omdat Espanyol een kutclub is in een klote competitie?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar waarom zal hij dat doen? Met je eens dat het dan de beste CV van de eredevisie zal zijn.
Slechte trol 2/10quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat Espanyol een kutclub is in een klote competitie?
Nee helemaal niet. Espanyol is toch een zaadclub waar je niets mee kan bereiken.quote:
ze zullen hem toch redelijker betalen dan PSV kan/wilquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Espanyol is toch een zaadclub waar je niets mee kan bereiken.
En de Primera Division is Barca/Real en de rest is vulling.
Champions League...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen hem toch redelijker betalen dan PSV kan/wil
nou geweldig, er zijn mensen die daar niet 1 miljoen netto of meer voor willen opgeven, kijk maar naar clubs in de middenmoot of lager in Engeland, daar lopen zat spelers die zelfs niet Europees spelen maar wat zouden kunnen toevoegen aan PSV of Ajax.quote:
Misschien Hector wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou geweldig, er zijn mensen die daar niet 1 miljoen netto of meer voor willen opgeven, kijk maar naar clubs in de middenmoot of lager in Engeland, daar lopen zat spelers die zelfs niet Europees spelen maar wat zouden kunnen toevoegen aan PSV of Ajax.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:16:12De soap rond #Pereiro en #PSV continues. Zijn manager heeft letterlijk op het laatste moment weer meer geld gevraagd. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:17:42#PSV had de zaak compleet rond. Alle concept-contracten waren akkoord. #Pereiro heeft zelf overal gezegd dat hij tekent. reageer retweet
wtftwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:18:40#Pereiro zou vanmorgen om 8.30 tekenen bij #PSV. Zijn manager Casal wil een pak geld meer en de zaak alsnog opblazen. Zo alles op ed.nl reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:16:12De soap rond #Pereiro en #PSV continues. Zijn manager heeft letterlijk op het laatste moment weer meer geld gevraagd. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:17:42#PSV had de zaak compleet rond. Alle concept-contracten waren akkoord. #Pereiro heeft zelf overal gezegd dat hij tekent. reageer retweet
wtftwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:18:40#Pereiro zou vanmorgen om 8.30 tekenen bij #PSV. Zijn manager Casal wil een pak geld meer en de zaak alsnog opblazen. Zo alles op ed.nl reageer retweet
Dat soort zaakwaarnemersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:25:25#Casal heeft gemeld met #Pereiro terug te willen vliegen naar Uruguay. Alles was gisteren akkoord. Hij was al medisch goedgekeurd zelfs. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:31:29Soap: Casal heeft zich zojuist weer gewend tot #PSV. Hij wil toch weer een deal sluiten voor #Pereiro. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:32:23#Casal heeft nu weer toegezegd dat #Pereiro vanmiddag toch tekent. Wat een ongekende transfersoap is dit. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:31:29Soap: Casal heeft zich zojuist weer gewend tot #PSV. Hij wil toch weer een deal sluiten voor #Pereiro. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:32:23#Casal heeft nu weer toegezegd dat #Pereiro vanmiddag toch tekent. Wat een ongekende transfersoap is dit. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Rik dit gewoon verzint.
Stiekem wil hij zelf graag zaakwaarnemer zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Rik dit gewoon verzint.
Als het echt zo was dat die manager meer geld wilde, dan zal Brands wel hebben gezegd: oké, houdoe!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit met toch wel een talent in de orde van Ronaldo en Romario zijn. Wat een gedoe zeg. Ik was al lang doorgeschakeld.
Dit kan niet goed gaan. Ook niet met het oog op de toekomst inderdaad. Twee potten niet spelen en je hebt die zaakwaarnemer over de vloer. Kansloze douchebag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het echt zo was dat die manager meer geld wilde, dan zal Brands wel hebben gezegd: oké, houdoe!
En nu weer op de knietjes terug komen. Maar goed, hopelijk leggen ze hem voor lange tijd vast, want dit is zo'n typische zaakwaarnemer die aanstuurt op transfervrij vertrekken.
Zal wel mooi zijn als Narsingh hem straks uit de basis weet te houden. Dan zijn z'n kwaliteiten wel duidelijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit met toch wel een talent in de orde van Ronaldo en Romario zijn. Wat een gedoe zeg. Ik was al lang doorgeschakeld.
Komt wel goed met Willems. Die gozer is niet kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Jetro Willems is tijdens het trainingskamp van PSV geblesseerd geraakt aan zijn knie. De ernst van de kwetsuur moet nader onderzocht worden.
Willems liep de blessure op tijdens de training van maandag, die hij met een van pijn vertrokken gezicht staakte. De ex-speler van Sparta Rotterdam stapte daarop linea recta de bus in. Onderzoek in het ziekenhuis van Genève moet uitwijzen hoe het gesteld is met de knie van de linksback.
Ook Simon Poulsen, de beoogde stand-in van Willems, is niet topfit. De van AZ overgekomen Deen traint uit voorzorg individueel, want hij heeft last van zijn hamstring. PSV werkt morgen in Aix-les-Bains een oefenduel af met Olympique Lyon. Vrijdag speelt de landskampioen tegen AS Monaco. (Dolf van Aert)
Bron: http://www.vi.nl/nieuws/psv-bezorgd-over-knieblessure-willems.htm
Ik geloof pas dat het rond is wanneer ik het morgen in het ED kan lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cocu is wel fan van Narsingh lijkt het.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal wel mooi zijn als Narsingh hem straks uit de basis weet te houden. Dan zijn z'n kwaliteiten wel duidelijk in ieder geval
Gaat nog wel gezeik geworden jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kan niet goed gaan. Ook niet met het oog op de toekomst inderdaad. Twee potten niet spelen en je hebt die zaakwaarnemer over de vloer. Kansloze douchebag.
twitter:HiljemarkOscar twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 15:12:49At First, Thank you PSV for these years. To finish it of with the championship was just perfect in… https://t.co/jy3TOdsHhx reageer retweet
Gekkenhuis in Eindhovenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:31:29Soap: Casal en #Pereiro toch het vliegtuig ingestapt. Ongelofelijk dit. #PSV reageer retweet
Hier moeten ze een film van maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Bronson_ het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:31:29Soap: Casal en #Pereiro toch het vliegtuig ingestapt. Ongelofelijk dit. #PSV reageer retweet
Allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Bronson_ het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Bronson_ het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:31:29Dikke Davy van SC Oss wordt hoogstwaarschijnlijk zijn vervanger. #PSV reageer retweet
Mweh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:56 schreef Bronson_ het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:31:29Dikke Davy van SC Oss wordt hoogstwaarschijnlijk zijn vervanger. #PSV reageer retweet
Lachen man. Echt. Humor van de bovenste plank. Een tweet aanpassen. Zo maak je ze zelden meer mee. Enorm hoog niveau.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:56 schreef Bronson_ het volgende:
Die komt van Vitesse johquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:56 schreef Bronson_ het volgende:
Misschien was dit zijn eerste keer een tweet aanpassen, wel erg slecht uitgevoerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lachen man. Echt. Humor van de bovenste plank. Een tweet aanpassen. Zo maak je ze zelden meer mee. Enorm hoog niveau.
Het is gewoon enorm slecht. Goeie grappen worden echt gewaardeerd, maar een tweet aanpassen en daar dan iets over iemand zijn gewicht inzetten is zo 2014. Dat is een beetje het "ik neuk je de moeder" en "dit is niet mijn winkel" niveau. Probeer het anders nog eens. Getuige je naam en bijbehorende UI heb je een aardige smaak dus dan zou een leuk grapje ook moeten lukken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Bronson_ het volgende:
Oei meiden toch, wist niet dat het zo diep zat.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 16:03:46Op het laatste moment heeft #Ajax zich ook gemeld voor #Pereiro. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
Wat voor een niveau is negersex (hihihihihihiihihihi) onder je naam dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is gewoon enorm slecht. Goeie grappen worden echt gewaardeerd, maar een tweet aanpassen en daar dan iets over iemand zijn gewicht inzetten is zo 2014. Dat is een beetje het "ik neuk je de moeder" en "dit is niet mijn winkel" niveau. Probeer het anders nog eens. Getuige je naam en bijbehorende UI heb je een aardige smaak dus dan zou een leuk grapje ook moeten lukken.
De vraag stellen is hem beantwoorden lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wat voor een niveau is negersex (hihihihihihiihihihi) onder je naam dan?
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 16:14:31Nog steeds geen witte rook uit het Philips Stadion over #Pereiro. Er ligt een belofte en een principe-akkoord dat hij snel tekent bij #PSV. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 16:28:10De taxi die #Pereiro en zijn gevolg naar Holiday Inn moet brengen, staat inmiddels al bijna een uur te wachten bij het Philips Stadion. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 16:03:46Op het laatste moment heeft #Ajax zich ook gemeld voor #Pereiro. reageer retweet
Deze is een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Wat heeft hij voor een dooie rat op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:50 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een verhaal![]()
Even Googlen op zijn foto verklaart overigens wel een hoop.
Don't mess with Tony Mont... ehh Paco Casal!
[ afbeelding ]
zijn mond houden. Zoals ze de hele tijd gedaan hebben. Meer moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:14 schreef Rabieluh het volgende:
Waar is de perschef van PSV tijdens deze chaos!!??????!?!?!?
Taxi is inmiddels weg. Wat spannend allemaal...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:32 schreef Scarface88 het volgende:
Rik zit bovenop het nieuws.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 16:14:31Nog steeds geen witte rook uit het Philips Stadion over #Pereiro. Er ligt een belofte en een principe-akkoord dat hij snel tekent bij #PSV. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 16:28:10De taxi die #Pereiro en zijn gevolg naar Holiday Inn moet brengen, staat inmiddels al bijna een uur te wachten bij het Philips Stadion. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:03:16#PSV heeft de taxi voor #Pereiro c.s. betaald en weggestuurd. Beloften volop, nog steeds geen laatste krabbel, blijkbaar. reageer retweet
omschakelen mensentwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:19:57Collega @metruud kijkt of #Pereiro het Philips Stadion zo uitloopt met een lach of traan, we gaan hier richting Davy Pröpper. #psv #soap reageer retweet
Ik ga er even met de hond heen. #gewoonomdathetkanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef rubbereend het volgende:
omschakelen mensentwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:19:57Collega @metruud kijkt of #Pereiro het Philips Stadion zo uitloopt met een lach of traan, we gaan hier richting Davy Pröpper. #psv #soap reageer retweet
twitter:Metruud twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:24:40@RikElfrink Pereiro nog steeds niet naar buiten bij Philips Stadion. Jarige @toeterjan wel naar binnen nu met gebak. reageer retweet
Toeterjan kan die zaakwaarnemer vast wel overtuigen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:Metruud twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 17:24:40@RikElfrink Pereiro nog steeds niet naar buiten bij Philips Stadion. Jarige @toeterjan wel naar binnen nu met gebak. reageer retweet
Nu is het helemaal klaarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Scarface88 het volgende:
Net of het er zo bij Heracles nooit zo aan toe gaat.quote:
Clubs die zichzelf respecteren zouden nu afhaken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net of het er zo bij Heracles nooit zo aan toe gaat.
Met welk resultaat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou jongens, een primeurtje van LBM dan. Ze zijn weg
Dat zou wel het leukste zijn jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
En dan blijkt ie straks niet te kunnen voetballen. Alle moeite en energie voor niks.
Ik denk dat zelfs ik daar dan hartelijk om zou moeten lachen, al doet dat als supporter dan wel pijn, het blijft cabaret.quote:
Ajax bleef ook tijden kloten met die Meleg en zijn zaakwaarnemer. Die blijkt er ook niet zoveel van te kunnen en gaat nooit in het 1e spelen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs ik daar dan hartelijk om zou moeten lachen, al doet dat als supporter dan wel pijn, het blijft cabaret.
Je kunt toch ook gewoon Chinees bestellen? Kunnen ze in Amsterdam over meepraten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook ergens wat gaan eten.
Volgens Elfrink niet. Schijnt dat er in Uruguay heel normaal wordt gedaan als een zaakwaarnemer eigenlijk gewoon zowat je baas is. Zaakwaarnemer bepaalt daar kennelijk alles. Randdebielen dat het zijn, die Uruganezen. Maar goed, dat wisten wel al langer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft die Pereiro niks te zeggen in dit geheel dan
Ze zeiden niet veel. Zag er alleen niet zo gezellig uit als dat je zou hopenquote:
Ik denk dat ze er klaar mee zijn. Brands met die mafioso en die mafioso met Brands.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze zeiden niet veel. Zag er alleen niet zo gezellig uit als dat je zou hopen
Ik vind het goed dat PSV zich niet onder druk laat zetten door dit soort louche figuren. Gewoon poot stijf houden en anders maar niet. Wat weten we nou eigenlijk van die gozer? Voor hetzelfde geld bakt ie er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens Elfrink niet. Schijnt dat er in Uruguay heel normaal wordt gedaan als een zaakwaarnemer eigenlijk gewoon zowat je baas is. Zaakwaarnemer bepaalt daar kennelijk alles. Randdebielen dat het zijn, die Uruganezen. Maar goed, dat wisten wel al langer.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:39:15#Pereiro in PSV-shirt, goedgekeurd, akkoord en alle contracten klaar. Hoe uniek wordt deze foto van @joostvanerp? http://t.co/vA3v2W2zbQ reageer retweet
Plus dat je bij een eventuele verkoop ook weer met diezelfde josti te maken hebt. Je moet dit soort shit gewoon niet rond je club hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat PSV zich niet onder druk laat zetten door dit soort louche figuren. Gewoon poot stijf houden en anders maar niet. Wat weten we nou eigenlijk van die gozer? Voor hetzelfde geld bakt ie er helemaal niks van.
M'n mobiel deed een beetje raar. Maar heb er ook een foto uit weten te persen. Ik ga 'm verkopen aan 't EDquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er klaar mee zijn. Brands met die mafioso en die mafioso met Brands.
Ach, dan maar gokken dat Bergwijn dit jaar doorbreekt. Alles prima, als we nu maar niet doorschakelen naar die sukkel van AZ. Over klote zaakwaarnemers gesproken.
Kan iemand die duim omlaag photoshoppen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
Die Rik voegt ook niks toe he, man man mantwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:39:15#Pereiro in PSV-shirt, goedgekeurd, akkoord en alle contracten klaar. Hoe uniek wordt deze foto van @joostvanerp? http://t.co/vA3v2W2zbQ reageer retweet
Ik lees op PSV netwerk dat ze met Peter Fossen in de auto stapten. Klopt dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
M'n mobiel deed een beetje raar. Maar heb er ook een foto uit weten te persen. Ik ga 'm verkopen aan 't ED
[ afbeelding ]
Hij heeft in ieder geval een mooi shirtje gekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
Die Rik voegt ook niks toe he, man man mantwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:39:15#Pereiro in PSV-shirt, goedgekeurd, akkoord en alle contracten klaar. Hoe uniek wordt deze foto van @joostvanerp? http://t.co/vA3v2W2zbQ reageer retweet
Marcel met Peter en Pereiro met zijn eigen mannetjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik lees op PSV netwerk dat ze met Peter Fossen in de auto stapten. Klopt dat?
Die zal hem wel naar het hotel terug brengen? Prima taak voor een directielid. Leuke auto ook om in te überen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik lees op PSV netwerk dat ze met Peter Fossen in de auto stapten. Klopt dat?
Ik ga 'm verkopenquote:
Ik ben al blij dat ik die duim omlaag heb weten te krijgen. De rest laat ik aan anderen over. Alleen even een watermerk eronder zien te krijgenquote:
Heeft waarschijnlijk een contract bij die gozer en zal flink moeten dokken om eruit te komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:54 schreef Buitendam het volgende:
Hoeveel ruggengraat heeft die Pereiro? Zo'n debiel zet je toch direct aan de kant?
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef RipCity het volgende:
2minuten geleden
https://instagram.com/p/5H7q3AKSsO/
Zo werkt het alleen niet. Die man is zijn eigenaar. Ik weet niet of hij 'm uit kan kopen, maar als, dan mag ie diep in de buidel tasten gok ik zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:54 schreef Buitendam het volgende:
Hoeveel ruggengraat heeft die Pereiro? Zo'n debiel zet je toch direct aan de kant?
Is dat die Casal dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef RipCity het volgende:
2minuten geleden
https://instagram.com/p/5H7q3AKSsO/
Nee... z'n vader. Staat notabene PAPA bij.... Specsavers!quote:
Nee, die groene is Casalquote:
Daarom vond ik het ook al raarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee... z'n vader. Staat notabene PAPA bij.... Specsavers!
Ja, dat is het kutte met zaakwaarnemers. Fout volk is me dat zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo werkt het alleen niet. Die man is zijn eigenaar. Ik weet niet of hij 'm uit kan kopen, maar als, dan mag ie diep in de buidel tasten gok ik zo.
Maar het is geen zaakwaarnemer. Hij bezit hem als speler, letterlijk dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is het kutte met zaakwaarnemers. Fout volk is me dat zeg.
Hoe vaak is er nou een 'review' na notabene de medische keuring?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens deze journalist, 212k followers, komt het nog goed:
https://twitter.com/MartinCharquero
ATTENTION. Despite marking a rumor that had fallen Pereiro transfer to PSV, Ache confirms me to be signed in minutes.
At this time, the contracts are being reviewed to then sign the tie with PSV.
Vertaling uit Google Translate
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:57:15Onderhandelingen Pereiro nog niet afgebroken. Wordt vervolgd. reageer retweet
Ah dat is wel echt een briljant idee geweest van die jongenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar het is geen zaakwaarnemer. Hij bezit hem als speler, letterlijk dus.
Jaaaaa we gaan nog doorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:57:15Onderhandelingen Pereiro nog niet afgebroken. Wordt vervolgd. reageer retweet
Ik verwacht dat Rik straks de primeur heeft en kan bevestigen dat de transfer toch rond is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik verwacht dat Rik dadelijk zegt dat het afgeblazen is om 5 minuten later op PSV.nl de handtekeningenfoto te zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik straks de primeur heeft en kan bevestigen dat de transfer toch rond is.
Dat is waarschijnlijker inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik dadelijk zegt dat het afgeblazen is om 5 minuten later op PSV.nl de handtekeningenfoto te zien.
Rik zit gewoon bij het trainingskamp in Frankrijk hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat Rik vanavond in de bosjes bij het stadion in slaap valt en morgenvroeg wakker wordt als er een hond op zijn kop schijt. En dat ie dan op Twitter van perschef Thijs moet lezen dat de deal rond is.
Dat zegt hij ja. Volgens mij is hij nog te stom om in te checken bij het vliegveld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rik zit gewoon bij het trainingskamp in Frankrijk hoor
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat Rik vanavond in de bosjes bij het stadion in slaap valt en morgenvroeg wakker wordt als er een hond op zijn kop schijt. En dat ie dan op Twitter van perschef Thijs moet lezen dat de deal rond is.
Tjah ze leven daar met andere omstandigheden dan hier héquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah dat is wel echt een briljant idee geweest van die jongen
wat weet jij nou helemaal vh leven met je 16quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah ze leven daar met andere omstandigheden dan hier hé
Het is niet standaard dat iedere Uruguayaan eigendom is van een dubieus figuur. Zie je ook in Spanje, Italië en Frankrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah ze leven daar met andere omstandigheden dan hier hé
De zaakwaarnemer zal wel gedeeltelijk eigenaar zijn of zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft die Pereiro niks te zeggen in dit geheel dan
Mwah, in Zuid Amerikaanse landen best wel veel volgensmij. Gastjes leven in armoede dus dan kan zo'n duister figuur gauw zo'n wurgcontract aanbieden. Dat is hun enige mogelijkheid om naar het rijke westen te kunnen, althans dat doen die mafkezen hen geloven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet standaard dat iedere Uruguayaan eigendom is van een dubieus figuur. Zie je ook in Spanje, Italië en Frankrijk.
16? 16 op je muilquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat weet jij nou helemaal vh leven met je 16
Dit duimpje kan ook wel omlaag gephotoshopt wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Het is inderdaad net Tony Montana.
[ afbeelding ]
Goed gezegd!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gvd dat psv haalt ook wel figuren binnen zeg
Wat een kampsjaak die pa.quote:
Niks mis met een tattoo van John de Wolfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gvd dat psv haalt ook wel figuren binnen zeg
Het lijkt me best een nuchtere jongen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niks mis met een tattoo van John de Wolf
Zorgeloos ook. Is ook heerlijk als je je hele leven in handen van een ander kan leggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het lijkt me best een nuchtere jongen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zorgeloos ook. Is ook heerlijk als je je hele leven in handen van een ander kan leggen.
Prachtig toch, lekker afwachten en je ziet ook nog eens wat van de wereld.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of dit waar is, maar ik moest er wel om lachen
https://ermaggezongenword(...)akwaarnemer-woedend/
-edit- Satireblog dus, maar toch
Wel sneu voor zo'n jongen op zich. Die komt hier waarschijnlijk met oprecht de bedoeling om gewoon te tekenen en te voetballen en dan gebeurd dit. Optie 2 is natuurlijk dat hij dit allemaal al wist, maar als ik foto's van vandaag zie krijg ik het idee dat hij meer slachtoffer is in dit geheel.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of dit waar is, maar ik moest er wel om lachen
https://ermaggezongenword(...)akwaarnemer-woedend/
-edit- Satireblog dus, maar toch
quote:Op woensdag 15 juli 2015 06:15 schreef Gutanoth het volgende:
pfff wat een gedoe allemaal, hoop toch dat het nog rond komt
Het punt is dus nu juist dat Gaston HEEL graag wilt, maar zijn eigenaar doet verschrikkelijk kutquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:28 schreef tja77 het volgende:
Ben d'r klaar mee, zoveel moeite doen, het is graag of anders niet. Bakkali 2.0 in de maak.
Wat een stel foute zigeuners. Ik lach echt m'n ballen uit de broek als die kerel straks er helemaal geen kut van kan en 3 wedstrijdjes speelt uiteindelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:06 schreef ZeeOtter het volgende:
Ze zijn weer begonnen met praten:
[ afbeelding ]
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 10:49:41Gastón Pereiro is PSV-er! Contracten zijn getekend! http://t.co/FiMN8hZ9Vd reageer retweet
We krijgen wel veel kamperts in ons team zeg, godnondeju.quote:
Vrouwelijk Eindhoven is per heden niet meer beschikbaar voor ons, de normale beschaafde burgerquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 10:49:41Gastón Pereiro is PSV-er! Contracten zijn getekend! http://t.co/FiMN8hZ9Vd reageer retweet
Sleegers vindt dit mooi. Meer openheid, dit, dat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Natuurlijk is dit van alle tijden. Zulke onderhandelingen vonder voorheen ook plaats, maar op de een of andere manier komt bij PSV alles naar buiten en twitteren er zich een aantal "clubwatchers" helemaal blauw. Als dit gewoon binnenskamers was gebleven was er niets aan de hand geweest. Nu ligt de druk op deze jongen al enorm hoog. En het zou inderdaad wel komisch zijn als hij de nieuwe Hiljemark is.
Ik heb pas het Armando Obispo topic al aangemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zit helaas mobiel, maar maakt iemand even een mooi Pereiro topic?
Moeilijkste aankoop ever, dat verdient hij toch wel.
morgen pasquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heeft Rik het al bevestigt? Anders geloof ik het niet.
Mee eensquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:54 schreef Cavaliers het volgende:
Het zou ergens wel komisch zijn als hij er nu niks van kan.
De wens is de vader van de gedachten. Dit is het buitenechtelijke kind van Van Persie, Recoba en Sjaak Polak. Dit kan niet mis gaan.quote:
Heb jij nu die Casal als UI?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:05 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Gastón Pereiro #1 nieuwe ster van de Eredivisie
Nee, dat is Nairo Quintana.quote:
Laat maar lekker gaan. Overschat dit dat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:37 schreef BadderHaring het volgende:
En Berghuis naar Watford. Prima club voor hem.
5 miljoen ook nog. Dat had PSV er nooit voor gegeven natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat maar lekker gaan. Overschat dit dat.
En als PSV hem had gekocht dan was het een wereldaankoop uiteraard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |