Goed gezegd!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gvd dat psv haalt ook wel figuren binnen zeg
Wat een kampsjaak die pa.quote:
Niks mis met een tattoo van John de Wolfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gvd dat psv haalt ook wel figuren binnen zeg
Het lijkt me best een nuchtere jongen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niks mis met een tattoo van John de Wolf
Zorgeloos ook. Is ook heerlijk als je je hele leven in handen van een ander kan leggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het lijkt me best een nuchtere jongen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zorgeloos ook. Is ook heerlijk als je je hele leven in handen van een ander kan leggen.
Prachtig toch, lekker afwachten en je ziet ook nog eens wat van de wereld.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of dit waar is, maar ik moest er wel om lachen
https://ermaggezongenword(...)akwaarnemer-woedend/
-edit- Satireblog dus, maar toch
Wel sneu voor zo'n jongen op zich. Die komt hier waarschijnlijk met oprecht de bedoeling om gewoon te tekenen en te voetballen en dan gebeurd dit. Optie 2 is natuurlijk dat hij dit allemaal al wist, maar als ik foto's van vandaag zie krijg ik het idee dat hij meer slachtoffer is in dit geheel.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of dit waar is, maar ik moest er wel om lachen
https://ermaggezongenword(...)akwaarnemer-woedend/
-edit- Satireblog dus, maar toch
quote:Op woensdag 15 juli 2015 06:15 schreef Gutanoth het volgende:
pfff wat een gedoe allemaal, hoop toch dat het nog rond komt
Het punt is dus nu juist dat Gaston HEEL graag wilt, maar zijn eigenaar doet verschrikkelijk kutquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:28 schreef tja77 het volgende:
Ben d'r klaar mee, zoveel moeite doen, het is graag of anders niet. Bakkali 2.0 in de maak.
Wat een stel foute zigeuners. Ik lach echt m'n ballen uit de broek als die kerel straks er helemaal geen kut van kan en 3 wedstrijdjes speelt uiteindelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:06 schreef ZeeOtter het volgende:
Ze zijn weer begonnen met praten:
[ afbeelding ]
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 10:49:41Gastón Pereiro is PSV-er! Contracten zijn getekend! http://t.co/FiMN8hZ9Vd reageer retweet
We krijgen wel veel kamperts in ons team zeg, godnondeju.quote:
Vrouwelijk Eindhoven is per heden niet meer beschikbaar voor ons, de normale beschaafde burgerquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 10:49:41Gastón Pereiro is PSV-er! Contracten zijn getekend! http://t.co/FiMN8hZ9Vd reageer retweet
Sleegers vindt dit mooi. Meer openheid, dit, dat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Natuurlijk is dit van alle tijden. Zulke onderhandelingen vonder voorheen ook plaats, maar op de een of andere manier komt bij PSV alles naar buiten en twitteren er zich een aantal "clubwatchers" helemaal blauw. Als dit gewoon binnenskamers was gebleven was er niets aan de hand geweest. Nu ligt de druk op deze jongen al enorm hoog. En het zou inderdaad wel komisch zijn als hij de nieuwe Hiljemark is.
Ik heb pas het Armando Obispo topic al aangemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zit helaas mobiel, maar maakt iemand even een mooi Pereiro topic?
Moeilijkste aankoop ever, dat verdient hij toch wel.
morgen pasquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heeft Rik het al bevestigt? Anders geloof ik het niet.
Mee eensquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:54 schreef Cavaliers het volgende:
Het zou ergens wel komisch zijn als hij er nu niks van kan.
De wens is de vader van de gedachten. Dit is het buitenechtelijke kind van Van Persie, Recoba en Sjaak Polak. Dit kan niet mis gaan.quote:
Heb jij nu die Casal als UI?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:05 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Gastón Pereiro #1 nieuwe ster van de Eredivisie
Nee, dat is Nairo Quintana.quote:
Laat maar lekker gaan. Overschat dit dat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:37 schreef BadderHaring het volgende:
En Berghuis naar Watford. Prima club voor hem.
5 miljoen ook nog. Dat had PSV er nooit voor gegeven natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat maar lekker gaan. Overschat dit dat.
En als PSV hem had gekocht dan was het een wereldaankoop uiteraard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |