Nee, die groene is Casalquote:
Daarom vond ik het ook al raarquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee... z'n vader. Staat notabene PAPA bij.... Specsavers!
Ja, dat is het kutte met zaakwaarnemers. Fout volk is me dat zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo werkt het alleen niet. Die man is zijn eigenaar. Ik weet niet of hij 'm uit kan kopen, maar als, dan mag ie diep in de buidel tasten gok ik zo.
Maar het is geen zaakwaarnemer. Hij bezit hem als speler, letterlijk dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is het kutte met zaakwaarnemers. Fout volk is me dat zeg.
Hoe vaak is er nou een 'review' na notabene de medische keuring?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens deze journalist, 212k followers, komt het nog goed:
https://twitter.com/MartinCharquero
ATTENTION. Despite marking a rumor that had fallen Pereiro transfer to PSV, Ache confirms me to be signed in minutes.
At this time, the contracts are being reviewed to then sign the tie with PSV.
Vertaling uit Google Translate
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:57:15Onderhandelingen Pereiro nog niet afgebroken. Wordt vervolgd. reageer retweet
Ah dat is wel echt een briljant idee geweest van die jongenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar het is geen zaakwaarnemer. Hij bezit hem als speler, letterlijk dus.
Jaaaaa we gaan nog doorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:57:15Onderhandelingen Pereiro nog niet afgebroken. Wordt vervolgd. reageer retweet
Ik verwacht dat Rik straks de primeur heeft en kan bevestigen dat de transfer toch rond is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik verwacht dat Rik dadelijk zegt dat het afgeblazen is om 5 minuten later op PSV.nl de handtekeningenfoto te zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik straks de primeur heeft en kan bevestigen dat de transfer toch rond is.
Dat is waarschijnlijker inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik dadelijk zegt dat het afgeblazen is om 5 minuten later op PSV.nl de handtekeningenfoto te zien.
Rik zit gewoon bij het trainingskamp in Frankrijk hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat Rik vanavond in de bosjes bij het stadion in slaap valt en morgenvroeg wakker wordt als er een hond op zijn kop schijt. En dat ie dan op Twitter van perschef Thijs moet lezen dat de deal rond is.
Dat zegt hij ja. Volgens mij is hij nog te stom om in te checken bij het vliegveld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rik zit gewoon bij het trainingskamp in Frankrijk hoor
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk dat Rik vanavond in de bosjes bij het stadion in slaap valt en morgenvroeg wakker wordt als er een hond op zijn kop schijt. En dat ie dan op Twitter van perschef Thijs moet lezen dat de deal rond is.
Tjah ze leven daar met andere omstandigheden dan hier héquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah dat is wel echt een briljant idee geweest van die jongen
wat weet jij nou helemaal vh leven met je 16quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah ze leven daar met andere omstandigheden dan hier hé
Het is niet standaard dat iedere Uruguayaan eigendom is van een dubieus figuur. Zie je ook in Spanje, Italië en Frankrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah ze leven daar met andere omstandigheden dan hier hé
De zaakwaarnemer zal wel gedeeltelijk eigenaar zijn of zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft die Pereiro niks te zeggen in dit geheel dan
Mwah, in Zuid Amerikaanse landen best wel veel volgensmij. Gastjes leven in armoede dus dan kan zo'n duister figuur gauw zo'n wurgcontract aanbieden. Dat is hun enige mogelijkheid om naar het rijke westen te kunnen, althans dat doen die mafkezen hen geloven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet standaard dat iedere Uruguayaan eigendom is van een dubieus figuur. Zie je ook in Spanje, Italië en Frankrijk.
16? 16 op je muilquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat weet jij nou helemaal vh leven met je 16
Dit duimpje kan ook wel omlaag gephotoshopt wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Het is inderdaad net Tony Montana.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |