ja, ruilen met Brenet.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor onderhandelingen met Neymar? Einz!!!
Toch leuke details?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze dit iedere keer doen?
Met Lestienne ook al, anders gelooft niemand het?
Nee, ik wacht liever een dag later zodat ik het in ED kan zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Toch leuke details?
Of ben jij zo iemand die niet tegen veranderingen kan?
Ooh jij bent een Rikkert fan?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ik wacht liever een dag later zodat ik het in ED kan zien.
hierna te noemen "de Speler"quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je alles aanpassen in het document, teveel werk denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hierna te noemen "de Speler"
Je kan hem toch gewoon bij zijn naam blijven noemen
*AHEM* Gerbrandsquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet meer van het contract laten zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je alles aanpassen in het document, teveel werk denk ik.
Mocht Lestienne linksbenig---> schietparadijs de Jongquote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Arias-Bruma/Aankoop-Isimat-Willems
Pröpper-Maher-Guardado
Pereiro-de Jong-Lestienne
[ afbeelding ]
Ligt eraan of Ibi komt en of ie op de flanken gaat spelenquote:
Ah ik dacht dat die Pereiro op het middenveld speeldequote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Pröpper-Maher-Guardado
[ afbeelding ]
Ik zie toch liever Hendrix dan Maher. Heb ook het idee dat zowel Pröpper als Guardado gaan zwerven, dan liever een controleur op het middenveld ipv een speler die ik nog nooit een sliding heb zien maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Pröpper-Maher-Guardado
[ afbeelding ]
Strootman, Mertens, Lensquote:Op maandag 13 juli 2015 23:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Hendrix dan Maher. Heb ook het idee dat zowel Pröpper als Guardado gaan zwerven, dan liever een controleur op het middenveld ipv een speler die ik nog nooit een sliding heb zien maken.
Overigens spraken diverse media over 120 miljoen transferinkomsten vorig jaar. Help me even, waar hebben we vorig jaar 65 miljoen aan verdiend?
Dat moet haast wel. Ik kwam ook wel op die namen, volgens mij ook nog Toivonen (of was die uiteindelijk transfervrij?), maar dat is al een seizoen langer geleden...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman, Mertens, Lens
Ik denk dat ze bedoelen sinds Brands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |