Wat wil je weten, percentages ? Snap je vraag niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:12 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe aannemelijk is het in de praktijk dat een huurovereenkomst met optie tot koop echt overgaat in een koop?
Nja als ze hem nu alleen maar willen verhuren, Moet ik mezelf dan halverwege dit seizoen super blij gaan maken als Lestienne de sterren van de hemel blijkt te spelen, of is dan de kans gigantisch groot dat ze hem meteen doorverkopen aan een club die veel meer biedt dan psv kan bieden?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil je weten, percentages ? Snap je vraag niet.
wat snap je niet aan het woord optie?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja als ze hem nu alleen maar willen verhuren, Moet ik mezelf dan halverwege dit seizoen super blij gaan maken als Lestienne de sterren van de hemel blijkt te spelen, of is dan de kans gigantisch groot dat ze hem meteen doorverkopen aan een club die veel meer biedt dan psv kan bieden?
PSV zal wel de eerste optie tot koop hebben voor een bepaald bedrag als hij voldoet aan de verwachting. Dus wanneer hij ineens 100x scoort en Madrid bied het 5-voudige, dan nog is Peesjeevee de eerste gegadigde. Althans, dat zou volgens mij zo moeten zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja als ze hem nu alleen maar willen verhuren, Moet ik mezelf dan halverwege dit seizoen super blij gaan maken als Lestienne de sterren van de hemel blijkt te spelen, of is dan de kans gigantisch groot dat ze hem meteen doorverkopen aan een club die veel meer biedt dan psv kan bieden?
Komop, die optie is er toch altijd? als je maar genoeg biedtquote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woord optie?
Alles kan. Rekik hebben ze niet over kunnen nemen en die was redelijk. Isimat was degelijk, en die hebben ze wel kunnen overnemen, net als Guardado die het geweldig heeft gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aah duidelijk. Dit vroeg ik me dus afquote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV zal wel de eerste optie tot koop hebben voor een bepaald bedrag als hij voldoet aan de verwachting. Dus wanneer hij ineens 100x scoort en Madrid bied het 5-voudige, dan nog is Peesjeevee de eerste gegadigde. Althans, dat zou volgens mij zo moeten zijn.
nee tuurlijk niet. Zie rekik. Dat was gewoon huren. Hierbij is sprake van huur met optie tot koop (door PSV met nu al vastgelegde prijs)quote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Komop, die optie is er toch altijd? als je maar genoeg biedt
PSV had rekik ook gewoon kunnen kopen hoor, als er maar genoeg betaald werd.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet. Zie rekik. Dat was gewoon huren. Hierbij is sprake van huur met optie tot koop (door PSV met nu al vastgelegde prijs)
Tenzij je Alderweireld clausules gaat gebruiken heb je gelijk jaquote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV zal wel de eerste optie tot koop hebben voor een bepaald bedrag als hij voldoet aan de verwachting. Dus wanneer hij ineens 100x scoort en Madrid bied het 5-voudige, dan nog is Peesjeevee de eerste gegadigde. Althans, dat zou volgens mij zo moeten zijn.
Wat had die dan in z'n clausule staan?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Tenzij je Alderweireld clausules gaat gebruiken heb je gelijk ja
Atletico kon de optie tot koop voor 2 miljoen breken, waarna ze hem verkochten aan Tottenham die graag de meerprijs neertelde.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat had die dan in z'n clausule staan?
Rekik wilde zelf niet blijven bij PSV.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV had rekik ook gewoon kunnen kopen hoor, als er maar genoeg betaald werd.
Met zo'n optie heeft PSV dus , zoals je wel snapt, de optie gekocht om hem definitief over te nemen. Dus inderdaad, dat ook een Real Madrid met 50mio er niet tussen kan komen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft PSV dan nu een optie tot koop "gekocht" welke geannuleerd kan worden door lestienne zijn officiele club?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met zo'n optie heeft PSV dus , zoals je wel snapt, de optie gekocht om hem definitief over te nemen. Dus inderdaad, dat ook een Real Madrid met 50mio er niet tussen kan komen.
Die optie is er niet altijd, aangezien de club van de verhuurde speler niet altijd zijn speler wil verkopen. Echter dit kan dus een voordelige tussenweg voor beide clubs zijn.
Bij voetbal zal het wel meer bedongen zijn neem ik aan. Maar het staat nu in het contract, dus daar kan niemand meer onderuit.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft PSV dan nu een optie tot koop "gekocht" welke geannuleerd kan worden door lestienne zijn officiele club?
Haha sneaky edit van mijn kant. Had al op Invoeren gedrukt voor ik echt alles getypt hadquote:Op maandag 13 juli 2015 13:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij voetbal zal het wel meer bedongen zijn neem ik aan. Maar het staat nu in het contract, dus daar kan niemand meer onderuit.
Je edit inderdaad.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 14:58:17Ook Davy Pröpper vanmiddag al door de keuring bij #PSV. Hij tekent daarna voor 4 seizoenen. reageer retweet
Ik denk drie ongeveer.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:51 schreef DuTank het volgende:
Hoeveel grappen zijn er eigenlijk al gemaakt over dat Lestienne lijkt op lesbienne?
ksnap em nie?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:51 schreef DuTank het volgende:
Hoeveel grappen zijn er eigenlijk al gemaakt over dat Lestienne lijkt op lesbienne?
Leuk hotelletjequote:Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppahoppa en ik betreuren deze transfer.
Beter dan Eriksen.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppahoppa en ik betreuren deze transfer.
Je vergeet Koopmans, derhalve is je lijstje niet compleet.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
dus
Weg:
Depay 32.000.000
Wijnaldum 20.000.000
Hiljemark 2.500.000
Rekik (gehuurd)
Tamata (transfervrij)
Rayhi (transfervrij)
Bij:
Poulsen (transfervrij)
Isimat 2.400.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Guardado 2.800.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Laursen 1.300.000
Lestienne (huur)
Pröpper 5.000.000
Pereiro 6.000.000
Was die transfervrij?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je vergeet Koopmans, derhalve is je lijstje niet compleet.
nu is het wel mooi geweest bij julliequote:Op maandag 13 juli 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
dus
Weg:
Depay 32.000.000
Wijnaldum 20.000.000
Hiljemark 2.500.000
Rekik (gehuurd)
Tamata (transfervrij)
Rayhi (transfervrij)
Bij:
Poulsen (transfervrij)
Isimat 2.400.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Guardado 2.800.000 (vorig seizoen al gehuurd)
Laursen 1.300.000
Lestienne (huur)
Pröpper 5.000.000
Pereiro 6.000.000
dan is het plaatje wel compleet jaquote:Op maandag 13 juli 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, alleen nog een ervaren verdediger.
En good old Afellay nogquote:Op maandag 13 juli 2015 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, alleen nog een ervaren verdediger.
ik zit er niet op te wachtenquote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 21:16:50#PSV betaalt 4,5 miljoen euro voor #Pröpper. Niet meer, dat bedrag komt in de boeken. Premies kunnen het iets hoger maken. reageer retweet
Over 3 jaar voor 25 miljoen verkopen #Brands.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 21:16:50#PSV betaalt 4,5 miljoen euro voor #Pröpper. Niet meer, dat bedrag komt in de boeken. Premies kunnen het iets hoger maken. reageer retweet
prima bedragquote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
Brands is dan al naar Barcelona.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Over 3 jaar voor 25 miljoen verkopen #Brands.
ja, ruilen met Brenet.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor onderhandelingen met Neymar? Einz!!!
Toch leuke details?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze dit iedere keer doen?
Met Lestienne ook al, anders gelooft niemand het?
Nee, ik wacht liever een dag later zodat ik het in ED kan zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Toch leuke details?
Of ben jij zo iemand die niet tegen veranderingen kan?
Ooh jij bent een Rikkert fan?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, ik wacht liever een dag later zodat ik het in ED kan zien.
hierna te noemen "de Speler"quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je alles aanpassen in het document, teveel werk denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hierna te noemen "de Speler"
Je kan hem toch gewoon bij zijn naam blijven noemen
*AHEM* Gerbrandsquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet meer van het contract laten zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je alles aanpassen in het document, teveel werk denk ik.
Mocht Lestienne linksbenig---> schietparadijs de Jongquote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Arias-Bruma/Aankoop-Isimat-Willems
Pröpper-Maher-Guardado
Pereiro-de Jong-Lestienne
[ afbeelding ]
Ligt eraan of Ibi komt en of ie op de flanken gaat spelenquote:
Ah ik dacht dat die Pereiro op het middenveld speeldequote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Pröpper-Maher-Guardado
[ afbeelding ]
Ik zie toch liever Hendrix dan Maher. Heb ook het idee dat zowel Pröpper als Guardado gaan zwerven, dan liever een controleur op het middenveld ipv een speler die ik nog nooit een sliding heb zien maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet
Pröpper-Maher-Guardado
[ afbeelding ]
Strootman, Mertens, Lensquote:Op maandag 13 juli 2015 23:48 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Hendrix dan Maher. Heb ook het idee dat zowel Pröpper als Guardado gaan zwerven, dan liever een controleur op het middenveld ipv een speler die ik nog nooit een sliding heb zien maken.
Overigens spraken diverse media over 120 miljoen transferinkomsten vorig jaar. Help me even, waar hebben we vorig jaar 65 miljoen aan verdiend?
Dat moet haast wel. Ik kwam ook wel op die namen, volgens mij ook nog Toivonen (of was die uiteindelijk transfervrij?), maar dat is al een seizoen langer geleden...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman, Mertens, Lens
Ik denk dat ze bedoelen sinds Brands.
Ik lig morgen bij de kiosk voor de deur. Dranghekken alles.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 23:40:41#PSV betaalt voor aanwinst #Pereiro (20) een fors bedrag: tussen 5,5 en 6 miljoen euro. Lees morgen meer: #ED. reageer retweet
Nee, 3 miljoen ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Ik kwam ook wel op die namen, volgens mij ook nog Toivonen (of was die uiteindelijk transfervrij?), maar dat is al een seizoen langer geleden...
Je zal er niks van merken op de begroting denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lig morgen bij de kiosk voor de deur. Dranghekken alles.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-07-2015 om 23:40:41#PSV betaalt voor aanwinst #Pereiro (20) een fors bedrag: tussen 5,5 en 6 miljoen euro. Lees morgen meer: #ED. reageer retweet
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet niet hoe veel baantjes jij hebt gehad, maar ik heb nog nooit een contract ondertekend waarin mijn naam overal door het document stond.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hierna te noemen "de Speler"
Je kan hem toch gewoon bij zijn naam blijven noemen
Precies. Standaard contracten dit dat, bedragen anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel baantjes jij hebt gehad, maar ik heb nog nooit een contract ondertekend waarin mijn naam overal door het document stond.
Staat weinig bijzonders in. Bonus systeem & salaris is wel interessant, voor de rest allemaal regeltjes.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer van het contract laten zien.
Ben wel benieuwd hoe zo'n arbeidscontract van een voetballer eruitzietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat weinig bijzonders in. Bonus systeem & salaris is wel interessant, voor de rest allemaal regeltjes.
dan verkoop je Willems dus niet snel. misschien pakt dat goed uit voor julliequote:
Niet als hij een half jaar eruit ligt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan verkoop je Willems dus niet snel. misschien pakt dat goed uit voor jullie
dat is ook weer waarquote:
Maar waarom zal hij dat doen? Met je eens dat het dan de beste CV van de eredevisie zal zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Moreno centraal zou echt een topaankoop zijn
Brands
[ afbeelding ]
Omdat Espanyol een kutclub is in een klote competitie?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar waarom zal hij dat doen? Met je eens dat het dan de beste CV van de eredevisie zal zijn.
Slechte trol 2/10quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat Espanyol een kutclub is in een klote competitie?
Nee helemaal niet. Espanyol is toch een zaadclub waar je niets mee kan bereiken.quote:
ze zullen hem toch redelijker betalen dan PSV kan/wilquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Espanyol is toch een zaadclub waar je niets mee kan bereiken.
En de Primera Division is Barca/Real en de rest is vulling.
Champions League...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen hem toch redelijker betalen dan PSV kan/wil
nou geweldig, er zijn mensen die daar niet 1 miljoen netto of meer voor willen opgeven, kijk maar naar clubs in de middenmoot of lager in Engeland, daar lopen zat spelers die zelfs niet Europees spelen maar wat zouden kunnen toevoegen aan PSV of Ajax.quote:
Misschien Hector wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou geweldig, er zijn mensen die daar niet 1 miljoen netto of meer voor willen opgeven, kijk maar naar clubs in de middenmoot of lager in Engeland, daar lopen zat spelers die zelfs niet Europees spelen maar wat zouden kunnen toevoegen aan PSV of Ajax.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:16:12De soap rond #Pereiro en #PSV continues. Zijn manager heeft letterlijk op het laatste moment weer meer geld gevraagd. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:17:42#PSV had de zaak compleet rond. Alle concept-contracten waren akkoord. #Pereiro heeft zelf overal gezegd dat hij tekent. reageer retweet
wtftwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 14:18:40#Pereiro zou vanmorgen om 8.30 tekenen bij #PSV. Zijn manager Casal wil een pak geld meer en de zaak alsnog opblazen. Zo alles op ed.nl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |