Ajax bleef ook tijden kloten met die Meleg en zijn zaakwaarnemer. Die blijkt er ook niet zoveel van te kunnen en gaat nooit in het 1e spelen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs ik daar dan hartelijk om zou moeten lachen, al doet dat als supporter dan wel pijn, het blijft cabaret.
Je kunt toch ook gewoon Chinees bestellen? Kunnen ze in Amsterdam over meepraten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook ergens wat gaan eten.
Volgens Elfrink niet. Schijnt dat er in Uruguay heel normaal wordt gedaan als een zaakwaarnemer eigenlijk gewoon zowat je baas is. Zaakwaarnemer bepaalt daar kennelijk alles. Randdebielen dat het zijn, die Uruganezen. Maar goed, dat wisten wel al langer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft die Pereiro niks te zeggen in dit geheel dan
Ze zeiden niet veel. Zag er alleen niet zo gezellig uit als dat je zou hopenquote:
Ik denk dat ze er klaar mee zijn. Brands met die mafioso en die mafioso met Brands.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze zeiden niet veel. Zag er alleen niet zo gezellig uit als dat je zou hopen
Ik vind het goed dat PSV zich niet onder druk laat zetten door dit soort louche figuren. Gewoon poot stijf houden en anders maar niet. Wat weten we nou eigenlijk van die gozer? Voor hetzelfde geld bakt ie er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens Elfrink niet. Schijnt dat er in Uruguay heel normaal wordt gedaan als een zaakwaarnemer eigenlijk gewoon zowat je baas is. Zaakwaarnemer bepaalt daar kennelijk alles. Randdebielen dat het zijn, die Uruganezen. Maar goed, dat wisten wel al langer.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-07-2015 om 18:39:15#Pereiro in PSV-shirt, goedgekeurd, akkoord en alle contracten klaar. Hoe uniek wordt deze foto van @joostvanerp? http://t.co/vA3v2W2zbQ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |