Ow, Jinx.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Minder dan vier weken en de eerste prijs is alweer binnen
Goeie plaatje.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:04 schreef BadderHaring het volgende:
Geweldige Banner in de OP trouwens. Geniaal die boze Boilesen. Supertalent trouwens.
Klopt. Zag 'm net bij het midgetgolfenquote:
Hiljemark out, Propper in. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Palermo wil Hiljemark
Is dat EK O-21 toch nog ergens nuttig voor.
Inderdaad. Dat zag je afgelopen jaar met Isimat en Guardado.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:15 schreef Scarface88 het volgende:
Vraag me af of er daadwerkelijk een optie tot koop bedwongen is. Huren heb je anders vrij weinig aan.
Wat een held. Rikkert.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag de twitter van RikGod F5' en.
Ik zag hem laatst op het station weer chimeids fixen, wat een gluiperd ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. Ik wou dat ik zijn looks had. Die kerel moet gewoon veel groupies hebben.
Openingsbod van zestien miljoen, daar valt zeker een twintig van te maken, eventueel met bonussen.twitter:Marcel Brands twitterde op woensdag 08-07-2015 om 14:03:18#PSV heeft een eerste bod gekregen van Newcastle United voor Wijnaldum: ruim 16 miljoen euro. Spel definitief op de wagen. reageer retweet
Dat Newcastle haalt ook consequent de verkeerde spelers binnen voor teveel geldquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Openingsbod van zestien miljoen, daar valt zeker een twintig van te maken, eventueel met bonussen.twitter:Marcel Brands twitterde op woensdag 08-07-2015 om 14:03:18#PSV heeft een eerste bod gekregen van Newcastle United voor Wijnaldum: ruim 16 miljoen euro. Spel definitief op de wagen. reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Brands is een aardig verkoper. Daar gebruikt hij de pers ook goed. Bij aankopen doet hij dat iets minder eerlijk gezegd en lijkt er teveel te lekken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Enorme swagg. Moment dat de Memph wegviel mistte wat dat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen jullie die Lestienne binnen? hij is erg matig en zorgt alleen maar voor problemen.
Tja, dat is een goeie vraagquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen jullie die Lestienne binnen? hij is erg matig en zorgt alleen maar voor problemen.
quote:"Seks voor de wedstrijd? Waarom niet? Da's toch net hetzelfde als een vluggertje voor je naar het werk gaat?" Het moge duidelijk zijn: naast snelheid op het veld heeft Maxime Lestienne ook een 'snelle' vriendin in de bedstee.
"Zijn truitje gebruik ik als pyjama", verklapt Kiara Vanlerberghe ook nog in P-magazine. "Maar best ook dat ik dat enkel 's nachts draag, want de familieleden aan vaders kant zijn rasechte Anderlecht-supporters."
En voor de duidelijkheid: Kiara blijkt niet het 'meisje op de kamer' te zijn waar Lestienne bij de beloften moest voor boeten. "Ik kende Maxime toen zelfs nog niet, we hebben elkaar pas later leren kennen."
Naast Kiara prijkt ook 'Thuis'-actrice Joy Anna Thielemans in het mannenblad. "Ik wil heel graag een rol spelen die mijlenver staat van wie ik ben", aldus het lief van Bartel Van Riet. "Een extreem personage waar ik mijn hart en ziel in kwijt kan en voor moet knokken. Als het moet, dan scheer ik zelfs mijn haar af."
Het is een erg leuke en goede voetballer hoor, ik kan niet wachten om hem te zien spelen bij PSV. Dat hij matig is klopt gewoonweg niet, tenzij je hem vergelijkt met Messi.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Hij heeft minimaal de potentie om het niveau van Mertens te halen. Helaas heeft hij daar de laatste jaren te weinig mee gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
16 miljoen zou al mooi zijn, alles erboven is bonus. Al die Feijenoorders die jarenlang hier kwamen trollen met het feit dat 5 miljoen voor Wijnaldum veel te veel zou zijn, en dat hij dat nooit meer op zou leverenquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Bergwijn komt er aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:31 schreef BadderHaring het volgende:
Hij heeft minimaal de potentie om het niveau van Mertens te halen. Helaas heeft hij daar de laatste jaren te weinig mee gedaan.
Mentaliteits probleem. De grote vraag is of hij bij PSV aan het voetballen gaat. Lukt dat, dan kan hij misschien Memphis niet doen vergeten, maar is het een aardige vervanger die beter is dan de alternatieven uit de Eredivisie.
Lukt het niet, dan heeft PSV een gigantisch gebrek aan flankspelers op links.
In het Feyenoord topic of een ban.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
16 miljoen zou al mooi zijn, alles erboven is bonus. Al die Feijenoorders die jarenlang hier kwamen trollen met het feit dat 5 miljoen voor Wijnaldum veel te veel zou zijn, en dat hij dat nooit meer op zou leveren![]()
Waar zijn ze nu???
Ik wil er nog iets over zeggen. Er is jaren geroepen dat Feyenoord een doorverkooppercentage had opgenomen. Nergens bronnen die dat bevestigden, maar schijnbaar ooit door iemand geroepen en als waarheid versleten. Op Rijnmond wordt nu aangegeven dat Van Geel niet wil bevestigen dat er een verkooppercentage is afgesproken. Wat de kans daarop natuurlijk meteen enorm verkleind aangezien Van Geel normaal zo trots als een hond met 7 lullen is op zijn prestaties. Dat zou ik wel heel vermakelijk vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
16 miljoen zou al mooi zijn, alles erboven is bonus. Al die Feijenoorders die jarenlang hier kwamen trollen met het feit dat 5 miljoen voor Wijnaldum veel te veel zou zijn, en dat hij dat nooit meer op zou leveren![]()
Waar zijn ze nu???
Maar als ik de opleidingsbedragen zo zie, moeten wij ook hopen dat Bazoer ooit eens voor een miljoen of 20 verkocht wordt. Dat is nog best aardig verdienen op die manier en ik snap nu waarom Sparta toenadering heeft gezocht richting PSV.twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 08-07-2015 om 11:38:11Van Geel wil niet zeggen of hij een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de PSV-transfer van Wijnaldum. Bij Fer naar Twente was dat zo. reageer retweet
Bazoer levert bijna niks op voor PSV. 4 jaar keer 0,25% is maar 1% van het totaalbedrag. Pas vanaf 16 begint het te tellen met 0,5%quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als ik de opleidingsbedragen zo zie, moeten wij ook hopen dat Bazoer ooit eens voor een miljoen of 20 verkocht wordt. Dat is nog best aardig verdienen op die manier en ik snap nu waarom Sparta toenadering heeft gezocht richting PSV.
Als ie 100 miljoen oplevert is dat voor ons toch netjes 1 miljoen weer. Philips jeugd dus dat moet goed komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Bazoer levert bijna niks op voor PSV. 4 jaar keer 0,25% is maar 1% van het totaalbedrag. Pas vanaf 16 begint het te tellen met 0,5%
Dan gun ik je die 1 miljoen van hartequote:Op woensdag 8 juli 2015 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ie 100 miljoen oplevert is dat voor ons toch netjes 1 miljoen weer. Philips jeugd dus dat moet goed komen.
Wat ik al die tijd heb begrepen is dat er inderdaad een aardig doorverkoop% bij zit voor Feyenoord. Iets van 15%. Maar nu van Geel niks zegt, vertrouw ik het ook niet meer helemaal, precies om de reden die jij zegt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil er nog iets over zeggen. Er is jaren geroepen dat Feyenoord een doorverkooppercentage had opgenomen. Nergens bronnen die dat bevestigden, maar schijnbaar ooit door iemand geroepen en als waarheid versleten. Op Rijnmond wordt nu aangegeven dat Van Geel niet wil bevestigen dat er een verkooppercentage is afgesproken. Wat de kans daarop natuurlijk meteen enorm verkleind aangezien Van Geel normaal zo trots als een hond met 7 lullen is op zijn prestaties. Dat zou ik wel heel vermakelijk vinden.Maar als ik de opleidingsbedragen zo zie, moeten wij ook hopen dat Bazoer ooit eens voor een miljoen of 20 verkocht wordt. Dat is nog best aardig verdienen op die manier en ik snap nu waarom Sparta toenadering heeft gezocht richting PSV.twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 08-07-2015 om 11:38:11Van Geel wil niet zeggen of hij een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de PSV-transfer van Wijnaldum. Bij Fer naar Twente was dat zo. reageer retweet
Ongelooflijk eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Bazoer levert bijna niks op voor PSV. 4 jaar keer 0,25% is maar 1% van het totaalbedrag. Pas vanaf 16 begint het te tellen met 0,5%
Heeft eens een ervaring gehad met een trainer (of iemand) en heeft sindsdien de stempel 'onhandelbaar' gekregen. Maar het is verder wel gewoon een tokkie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het is een erg leuke en goede voetballer hoor, ik kan niet wachten om hem te zien spelen bij PSV. Dat hij matig is klopt gewoonweg niet, tenzij je hem vergelijkt met Messi.
Over zijn karakter/ mentaliteit kan ik verder weinig zeggen, maar het is een gast met voldoende voetbalkwaliteiten om PSV verder op weg te helpen om de CL te winnen...
Loopt er op het moment niet een proces wat die opleidingsvergoedingen nog armzaliger maakt? Een nieuwe Bosmannetje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat ik al die tijd heb begrepen is dat er inderdaad een aardig doorverkoop% bij zit voor Feyenoord. Iets van 15%. Maar nu van Geel niks zegt, vertrouw ik het ook niet meer helemaal, precies om de reden die jij zegt.
[..]
Ongelooflijk eigenlijkMaar goed
Sorry voor mijn taalgebruik maar .... wat een verdomd geil wijf.quote:
Lekker man zo'n plamuurkop. Je kunt beter een keer langs de make-updoos van je zusje likken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taalgebruik maar .... wat een verdomd geil wijf.
De contouren mijn lieve nick, de contouren. Het figuur. De lijntjes (en dan bedoel ik niet de lijntjes waar die ene braziliaan zo van hield)quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lekker man zo'n plamuurkop. Je kunt beter een keer langs de make-updoos van je zusje likken.
Alsof je penis daar last van heeftquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lekker man zo'n plamuurkop. Je kunt beter een keer langs de make-updoos van je zusje likken.
Alsof je penis er last van heeft dat je je dikke buurvrouw pakt. Als we zo gaan lullenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof je penis daar last van heeft
Is wel lullig, een dikke buurvrouw hebben als je een slanke buurvrouw fetish hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Alsof je penis er last van heeft dat je je dikke buurvrouw pakt. Als we zo gaan lullen
Ben jij het Willem? Hoe is het met zoon John?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Is wel lullig, een dikke buurvrouw hebben als je een slanke buurvrouw fetish hebt.
Tjah maar welke sjaakie gaat zijn dikke buurvrouw doen dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Alsof je penis er last van heeft dat je je dikke buurvrouw pakt. Als we zo gaan lullen
Dezelfde sjaakie die die plamuurkop van de pagina hiervoor doetquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah maar welke sjaakie gaat zijn dikke buurvrouw doen dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben jij het Willem? Hoe is het met zoon John?
Een plamuurkop hebben of mount everest evenaren is nogal een verschil hé..quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dezelfde sjaakie die die plamuurkop van de pagina hiervoor doet
Je hoeft er niet meteen mee te trouwen he pik. Erna door naar de GGD, ff kuurtje doen, en je bent weer Chlamydivrijquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dezelfde sjaakie die die plamuurkop van de pagina hiervoor doet
Ja jezus godver heb net mijn schoonheids dutje gedaan man. Ben nog niet wakker.quote:
Waarom een vriendin zoeken als je 10 buurvrouwen loopt te krikken.quote:
quote:'Transfer Pröpper kan binnen een dag beklonken zijn'
PSV heeft de mogelijke komst van Davy Pröpper al dusdanig voorbereid dat de transfer binnen een dag beklonken zou kunnen zijn. Dat meldt althans De Gelderlander woensdag. PSV schakelt door naar de middenvelder van Vitesse zodra Georginio Wijnaldum definitief verkocht is. Dat zou volgens de berichten al heel snel het geval kunnen zijn. Voor Pröpper zou ook interesse zijn van Hertha BSC maar de middenvelder lijkt zijn zinnen te zetten op een overgang naar PSV.
Ik denk dat het allemaal wel eens heel snel kan gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
Pröpper zit al klaar in de startblokken.
[..]
Nou jippie..quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
Pröpper zit al klaar in de startblokken.
[..]
Van mij mogen ze opschieten. Nog 1 CV erbij en het is wel weer mooi geweestquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel eens heel snel kan gaan.
Niks mis mee met dat laatste.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Middenveld met Maher, Guardado en Pröpper is wel erg aanvallend, dan zou Hendrix controlerend moeten spelen en Maher op de bank.
Maher lozen en Ziyech halen.En dan Hendrix en Guardado laten spelen en Propper en Ziyech laten knokken voor een basisplaats.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Middenveld met Maher, Guardado en Pröpper is wel erg aanvallend, dan zou Hendrix controlerend moeten spelen en Maher op de bank.
Omdat Ziyech gekocht kan worden voor een bedrag waar je over 3 jaar weer winst op maakt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Waarom ziyech als je nu veel meer geld hebt en CL speelt. Gewoon naar talenten van topclubs scouten ik noem een januzaj of rabiot
Maar Maher gaat niet weg. Je zou 'm wel (beter) kunnen halen als rechtsbuiten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maher lozen en Ziyech halen.En dan Hendrix en Guardado laten spelen en Propper en Ziyech laten knokken voor een basisplaats.
En dan met de punt naar voren,
Dat wil hij zelf niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar Maher gaat niet weg. Je zou 'm wel (beter) kunnen halen als rechtsbuiten.
Zyech kost al 10 miljoen joh, ga je niet veel winst op makenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat Ziyech gekocht kan worden voor een bedrag waar je over 3 jaar weer winst op maakt.
Werd het afgelopen seizoen steeds beter. Als hij dat nou eens gewoon doorzet is die 2 mio (quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat wil hij zelf niet.
Maher moet je gewoon voor een miljoen of 2 in de etalage zetten. Gaat het gewoon niet redden.
*jizzzz*quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zyech kost al 10 miljoen joh, ga je niet veel winst op maken
[ afbeelding ]
Dit zou een pats boem koek zijn.
Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Ziyech als buitenspeler veel beter nog, momenteel. Maar 10 mio is veel te veel man. Gaat nergens over dat bedrag. 8mio ook. En Maher +3mio al helemaalquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.
Ziyech is na Wijnaldum de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie. En misschien is hij nu gewoon al wel beter.
Hij is dus al aangeboden bij Santos, dit is toch een ideale verdediger om op dit moment te halen? Een bak met ervaring en geliefd bij de fans. Ik ben benieuwd of Brands Alex nu echt als serieuze kandidaat ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, jij kunt hem als buitenspeler wel beter vinden, maar zelf wil hij daar niet spelen. Overigens ben ik het niet met je eens. Ik vond hem juist centraal op het middenveld bij Twente top.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind Ziyech als buitenspeler veel beter nog, momenteel. Maar 10 mio is veel te veel man. Gaat nergens over dat bedrag. 8mio ook. En Maher +3mio al helemaal
Oh, ik dacht dat je het over Maher had dat 'ie niet weg wildequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, jij kunt hem als buitenspeler wel beter vinden, maar zelf wil hij daar niet spelen. Overigens ben ik het niet met je eens. Ik vond hem juist centraal op het middenveld bij Twente top.
Twente zit in financiële nood. Om dan ( niet alleen dan eigenlijk, maargoed) ¤10mio te betalen voor een speler die nog lang niet overtuigd heeft is absurd. Daar zijn in het buitenland grotere zekerheidjes voor op te pikken. Voor minder geld ook nog.quote:En 8 of 10 betalen voor een speler die je over 2 of 3 jaar waarschijnlijk voor het dubbele verkoopt.... Ik vind het onder de huidige omstandigheden de gok waard. Je moet moet niet drie van dit soort gokjes per zomer doen, maar nu kan het best een keer.
Ik ben niet voor rare investeringen, maar dit lijkt me prima.
Dan nog liever Berghuis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.
Ziyech is na Wijnaldum de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie. En misschien is hij nu gewoon al wel beter.
Die Rikkert toch... Je hebt er echt helemaal geen zak aan. Wie heeft die gozert toch geneukt voor zo'n baan vraag je je aftwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 21:28:36Jullie wachten op nieuws inzake Pereiro/Lestienne. Is er niet. #PSV reist, wonderen daargelaten, morgen met 't huidige team maar Frankrijk. reageer retweet
Haha de neuk zeg en morgen presenteert PSV een random speler, zou mooi zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die Rikkert toch... Je hebt er echt helemaal geen zak aan. Wie heeft die gozert toch geneukt voor zo'n baan vraag je je aftwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 21:28:36Jullie wachten op nieuws inzake Pereiro/Lestienne. Is er niet. #PSV reist, wonderen daargelaten, morgen met 't huidige team maar Frankrijk. reageer retweet
Morgen de presentatie. En vrijdag lezen we er alles over in het ED..quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha de neuk zeg en morgen presenteert PSV een random speler, zou mooi zijn
Volgensmij heeft PSV hem gevraagd mee te gaan naar Frankrijk, zodat die lul de behanger niet blijft bellen of er al veranderingen zijn. Nu kan Brands rustig toeren naar zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Morgen de presentatie. En vrijdag lezen we er alles over in het ED..
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heeft PSV hem gevraagd mee te gaan naar Frankrijk, zodat die lul de behanger niet blijft bellen of er al veranderingen zijn. Nu kan Brands rustig toeren naar zaakwaarnemers.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Dan staat 'ie 's nachts de hele tijd bij Oom Toon op de deur te bonken. Ook geen pretje.
Beter gaat hij naar Everton.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 23:03:10#PSV heeft geen akkoord met #Newcastle, dat vandaag niet reageerde. #Wijnaldum reist dus volgens plan morgen mee naar Frankrijk. reageer retweet
Die ajacieden die roepen dat hij moet komenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou een gevalletje Jaap Stam zijn als hij naar Ajax gaat. Vorig jaar was Alex trouwens al eens openlijk aan het flirten met PSV in een interview. Ik zou het toejuichen maar salaris zal wel een struikelblok zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ajacieden die roepen dat hij moet komen
Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Jouw mening. In beide gevallen. Wijnaldum wordt 20 miljoen voor betaald. Zie ik het geval van Ziyech of Klaassen nog niet gebeuren. Wijnaldum Meer gescoord dan beide heren. Basisspeler op een wk. Uitgeroepen in 2 onafhankelijke rankings als beste speler van afgelopen seizoen. Zowel door de Telegraaf als het AD. Ik snap de interesse wel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.
Klaassen is de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie trouwens
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een Ziyech de druk ook wel aankan bij PSV of Ajax. Als hij als vervanger van Wijnaldum komt zie ik hem een hoger niveau halen, zelfs bij jullie. En hij had nu al prima rendement bij een dramatisch Twente.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw mening. In beide gevallen. Wijnaldum wordt 20 miljoen voor betaald. Zie ik het geval van Ziyech of Klaassen nog niet gebeuren. Wijnaldum Meer gescoord dan beide heren. Basisspeler op een wk. Uitgeroepen in 2 onafhankelijke rankings als beste speler van afgelopen seizoen. Zowel door de Telegraaf als het AD. Ik snap de interesse wel.
Klaassen allez, maar over Ziyech kun je dat al helemaal niet zeggen. Daarvan kun je uiteindelijk pas zeggen dat het een topper is wanneer hij slaagt bij PSV of Ajax en wellicht Feyenoord. Daar is de druk zoveel groter dan bij een Twente.
Ja die VI cijfers neem ik niet zo serieus, omdat de ene clubwatcher objectiever is dan de andere. En Klaassen speelde een half seizoen niet op zijn positie omdat zijn trainer torren in zijn kop heeftquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.
Guardado > Klaassen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die VI cijfers neem ik niet zo serieus, omdat de ene clubwatcher objectiever is dan de andere. En Klaassen speelde een half seizoen niet op zijn positie omdat zijn trainer torren in zijn kop heeft
Als VM wel ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Guardado > Klaassen.
Misschien is Klaassen in potentie beter maar nu zeker nog niet.
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:24 schreef Rickertman96 het volgende:
Trouwens, kent iemand hier die Pereiro dan? Ik lees op diverse fora dat iedereen echt lovend is over die gast, maar hoeveel hebben hem daadwerkelijk ook zien spelen?
Ja daarom, snap sommige reacties dan ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.
Dit ja. Toch geweldig om weer eens een totaal onbekende speler te krijgen, waar de complete Uruguayaanse media door overhoop ligt en stilaan ook de Nederlandse. Waar op psv.netwerk.to inmiddels 55 pagina's gevuld staan. Een nieuwe Farfan, Dszudszak of Mendez. Dat willen we zien. Niet Berghuis of een of andere faalhaas. Bijna niets wat in de NL competitie speelt is een aanvulling op dit PSV. Dan moet je het buitenshuis gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet, dat is wel jammer. Liever Tigha dan Lestiennequote:Op donderdag 9 juli 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alweer.....
Rikkert neemt een loopje met ons !!!!
Marokkanen komen nooit alleen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet,
Jij volgt beide?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet, dat is wel jammer. Liever Tigha dan Lestienne
Gomes halen, dan komt Alex zekerquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ook liever Eder Balanta gezien bij Ajax dan John Heitinga of Nick Viergever, maar de scouting bij ons is niet zo creatief.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit ja. Toch geweldig om weer eens een totaal onbekende speler te krijgen, waar de complete Uruguayaanse media door overhoop ligt en stilaan ook de Nederlandse. Waar op psv.netwerk.to inmiddels 55 pagina's gevuld staan. Een nieuwe Farfan, Dszudszak of Mendez. Dat willen we zien. Niet Berghuis of een of andere faalhaas. Bijna niets wat in de NL competitie speelt is een aanvulling op dit PSV. Dan moet je het buitenshuis gaan zoeken.
Daarnaast JR, may I remind you of Eder Alvarez Balanta?
Uh, okéquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kijk Davy eens onzeker zijn met zijn plaatjes
Zit me eens niet zo te treiteren Stijn.quote:
Waarom wordt Pereiro gek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:14 schreef Comprehendam het volgende:
JONGENS WAAR IS PEREIRO WORDT HELEMAAL GEK
Dus je volgt Lestienne niet, maar weet toch dat Tighadouini een betere optie is? Knap zeg..quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volg Tigha wel en dat is ene betere optie.
Idd knap en nu?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus je volgt Lestienne niet, maar weet toch dat Tighadouini een betere optie is? Knap zeg..
die wordt gelinkt aan malaga.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volg Tigha wel en dat is ene betere optie.
Dat ligt echt niet aan de scouting, deze spelers zijn onhaalbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook liever Eder Balanta gezien bij Ajax dan John Heitinga of Nick Viergever, maar de scouting bij ons is niet zo creatief.
Tjah, PSV moet snel zijn, 2,5 mil moet ie kosten, dat is echt peanutsquote:
Idd net als dat jij je afspraken niet nakomt, leuke UI BTW..quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Weten we weer hoe serieus we je mening moeten nemen.
Ik heb volgens mij een gevoelige snaar geraakt. Maak je niet zo druk, jongenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, PSV moet snel zijn, 2,5 mil moet ie kosten, dat is echt peanuts
[..]
Idd net als dat jij je afspraken niet nakomt, leuke UI BTW..
en hoe, ben fucking boos.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een gevoelige snaar geraakt. Maak je niet zo druk, jongen![]()
Tighaquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:22 schreef Ciscus het volgende:
Waarom komt hier de naam van Tigha nou opeens weer voor? Heb ik iets gemist?
Zou Alex eventueel overwegen om naar PSV te komen, denken jullie? Hij had hier wel een toptijd, kent Cocu en er staat een talentvolle groep...maar hij kan naar grotere clubs en meer geld verdienen. Daarnaast lijkt hij me een speler die opeens traag als dikke stront is, van de ene op de andere dag.
Nee, die is wel beter hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tigha
Jongens, dat is niveautje Mokthar, maximaal niveautje Jozefzoon. Dat moeten we helemaal niet willen.
Dat moet je niet willen. Een draaicirkel die in graden net zo groot is als zijn gewicht in kilo's.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tigha
Jongens, dat is niveautje Mokthar, maximaal niveautje Jozefzoon. Dat moeten we helemaal niet willen.
Maximaal niveau Jozefzoon zegt iequote:Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tigha
Aanvallender dan Maher,Guardado en Wijnaldum? Nou niet echt hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
lekker laten afhangen van de tegenstanderquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Daarbij is Propper gewoon ook prima in zijn verdedigende werk hoor. Wat dat betreft vind ik hem ook wat verder in mentaal opzicht dan zijn vriend die naar Feyenoord is gegaan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Aanvallender dan Maher,Guardado en Wijnaldum? Nou niet echt hoor.
Guardado zal gewoon controlerend spelen net als vorig seizoen.
Voor CL zou ik wel Maher eruit gooien en Hendrikx er in.
Kan Brands meteen naar Arnhem racen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Hiljemark vertrekt voor 2 miljoen, dat via bonussen kan oplopen naar 2,5 miljoen, naar Palermo.
Matige speler, toch goed gehandeldquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Hiljemark vertrekt voor 2 miljoen, dat via bonussen kan oplopen naar 2,5 miljoen, naar Palermo.
Nee man, door zijn 100 basisplaatsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Matige speler, toch goed gehandeld
of zal dat door dat EKtje komen
Kut redenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, door zijn 100 basisplaatsen.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:50Georginio Wijnaldum heeft het spelershotel in Frankrijk verlaten. PSV nadert een akkoord met Newcastle United en heeft Wijnaldum 1/2 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:55toestemming gegeven om zijn persoonlijke onderhandelingen af te ronden en een keuring te ondergaan. 2/2 reageer retweet
Spannend!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:43 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:50Georginio Wijnaldum heeft het spelershotel in Frankrijk verlaten. PSV nadert een akkoord met Newcastle United en heeft Wijnaldum 1/2 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:55toestemming gegeven om zijn persoonlijke onderhandelingen af te ronden en een keuring te ondergaan. 2/2 reageer retweet
Ik denk dat de straal nuttiger is om te weten aangezien een cirkel altijd 360 graden is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Een draaicirkel die in graden net zo groot is als zijn gewicht in kilo's.
Fuck...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:43 schreef tompsv18 het volgende:
die laatste 3 zijn al zeker; Lesbienne is formaliteit en Pereiro kansloosquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:51 schreef tompsv18 het volgende:
Drukke dagen voor Brands. Naar Qatar voor de handtekening van die sjeik voor Lestienne, onderhandelen met Casal uit Uruguay over Pereiro, Wijnaldum verkopen aan Newcastle United, Hiljemark verkopen aan Palermo en Propper binnenhalen.
Ben jij de enige die Zenith is vergeten met zijn slappe gedoequote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:57 schreef Miestroliett het volgende:
Ben ik de enige van die het jammer vind dat Hiljemark vertrekt?
Ja, denk het wel. Heb het echt nooit zien zitten in Hiljemark. Echt een verschrikkelijk slapjanus, totaal geen leider. Is hij ooit beslissend geweest voor PSV ? Dus een beslissende pass/doelpunt/actie? Volgens mij niet......quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:57 schreef Miestroliett het volgende:
Denk het wel. Vond hem qua mentaliteit een 9, qua spel is hij me diep, diep tegengevallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:57 schreef Miestroliett het volgende:
Zou ik logisch vinden. Erg matige speler.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:57 schreef Miestroliett het volgende:
Schaarsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:06 schreef Ciscus het volgende:
Toch wel jammer, lijjt me een leuke gozer met een goede mentaliteit. Wel een prima club voor hem, waar hij wekelijks zal spelen en hij lekker mag rennen.
Als Hiljemark ook vertrekt zullen er nog twee middenvelders bijkomen, of verwachten jullie dat het dan bij Proppert blijft?
Hendrix wordt door Cocu opeens weer gezien als optie voor de verdediging, dus een extra middenvelder is zeker nodig.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaars
Hendrix
Guardado
Pröpper
Maher
Rest kan je prima aanvullen met jeugd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hendrix wordt door Cocu opeens weer gezien als optie voor de verdediging, dus een extra middenvelder is zeker nodig.
buiten 1 schitterende goal (al was dat meer de combinatie hier aan vanaf), heeft hij te weinig indruk gemaakt. Ook heeft Hendrix zijn plek ingenomen en hebben we Schaars nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:57 schreef Miestroliett het volgende:
En je bent geweldenaar Ritzmaier nog vergeten in je rijtje, maar het is te hopen dat ook hij snel vertrekt.quote:
Die zou je spontaan vergeten,maar er is toch nog (al dan niet gedateerde) belangstelling voor hem?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En je bent geweldenaar Ritzmaier nog vergeten in je rijtje, maar het is te hopen dat ook hij snel vertrekt.
PSV wil 1 miljoen, dat schijnt geen Nederlandse club te willen betalen. Misschien Heerenveen nu De Roon daar weg is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zou je spontaan vergeten,maar er is toch nog (al dan niet gedateerde) belangstelling voor hem?
Die hebben inmiddels interesse voor Türuc of ze hebben nog leuke jeugdspelertjes om het daarmee op te lossen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV wil 1 miljoen, dat schijnt geen Nederlandse club te willen betalen. Misschien Heerenveen nu De Roon daar weg is.
Atalanta, de Serie Aquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is de Roon dan naartoe?
Ritzmaier is een prima middenvelder voor clubs als Groningen, Utrecht en Heerenveen. Maar niet voor PSV helaas.
Omgerekend zo'n 20,150,000 euro.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 10:27:13BREAKING: Sky Sources: PSV accept bid in region of £14.5m from Newcastle for Wijnaldum. #SSNHQ reageer retweet
Mij niet, misschien had je te hoge (onrealistische) verwachtingen van hem?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denk het wel. Vond hem qua mentaliteit een 9, qua spel is hij me diep, diep tegengevallen.
Prima voetballer,dat heeft hij op het jeugd-EK ook weer laten zien. Misschien als hij bij PSV wat ritme had kunnen krijgen dat het er hier ook uitgekomen was. Maar goed, we moeten ook realistisch zijn. Op zijn positie kreeg hij Schaars en Guardado voor zich, dan is het ook lastig ontwikkelen als jonge speler.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mij niet, misschien had je te hoge (onrealistische) verwachtingen van hem?
Het rommelt al een paar jaar in Newcastle, maar ze lijken de boel nu aardig op de rit te krijgen. Er staat gewoon een selectie die tussen 5-10 moet kunnen eindigen. Ik denk dat ze dat komend jaar ook wel gaat lukken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:50 schreef tja77 het volgende:
Overigens is het akkoord betreffende Wijnaldum al zo goed als rond.
20 miljoen, en hij gaat 5 miljoen per jaar verdienen.
5 miljoen salarisen dat bij een ploeg die vaker in het rechterrijtje eindigt dan in het linker.
ik wil nog een keer al die Feyenoord reacties hier zien toen we Wijnaldum kochten en zij niet meer bijkwamenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Omgerekend zo'n 20,150,000 euro.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 10:27:13BREAKING: Sky Sources: PSV accept bid in region of £14.5m from Newcastle for Wijnaldum. #SSNHQ reageer retweet
Hahaha. Die domme draver die er niets van kon. Lachen dat PSV daar 5 miljoen voor wilde betalen met nog maar 1 jaar contract.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wil nog een keer al die Feyenoord reacties hier zien toen we Wijnaldum kochten en zij niet meer bijkwamen
Ze schuimbekken nu nog steeds.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wil nog een keer al die Feyenoord reacties hier zien toen we Wijnaldum kochten en zij niet meer bijkwamen
Pfoe, dat is alweer vier jaar oude literatuur.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ach, een seizoen of 1-2 geleden kwam Wijnaldum nog steeds vaak negatief ter sprake als een blind dravertje met gebrek aan inzicht die kans op kans om zeep hielp. En nooit meer een fatsoenlijk transferbedrag zou opleveren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pfoe, dat is alweer vier jaar oude literatuur.
Als hij bij Feyenoord was gebleven was hij nu nog steeds max 5 miljoen waard.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha. Die domme draver die er niets van kon. Lachen dat PSV daar 5 miljoen voor wilde betalen met nog maar 1 jaar contract.
Ach Doublepain zag graag Verhoek komenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef Doublepain het volgende:
----------------Lens
Assaidi--Ola Boy--- Verhoek
----------Hutch---Labyad
en ik ben blij
Tjah, toen wilde iedereen hem hebben, zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach Doublepain zag graag Verhoek komen
[..]
Dat manneke kan er helemaal niks van. Heersen in de 3de divisie wellicht.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
buiten 1 schitterende goal (al was dat meer de combinatie hier aan vanaf), heeft hij te weinig indruk gemaakt. Ook heeft Hendrix zijn plek ingenomen en hebben we Schaars nog.
Zie hem wel over 10 jaar heersen op het veld bij een grotere club en dat we dan balen.
Toen waren ze al niet zo snugger.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach Doublepain zag graag Verhoek komen
[..]
Even kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
We wachten effe op Davy. Die heeft het onder de ctrl+v staan
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:10 schreef Hephaistos. het volgende:
5 miljoen toch?![]()
![]()
Goed om te weten dat de gemeente Eindhoven waar voor z'n geld krijgt
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
Veel plezier ermee, bedankt voor de centen.
Deze zijn best leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat niks worden bij PSV, Mertens ook niet
Hij kan alleen opscheppen over Ajaxtalentjes die uiteindelijk nooit doorbreken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt wel weer op dat j0rdi helemaal geen verstand van voetbal heeft.
Pijnlijk is dat idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij kan alleen opscheppen over Ajaxtalentjes die uiteindelijk nooit doorbreken.
Doet ie altijd net alsof hij connecties heeft op de Toekomst met zijn geblaat, maar hij ziet niet eens het onwaarschijnlijke talent van Mertens en Wijnaldum.quote:
Leemansquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hendrix wordt door Cocu opeens weer gezien als optie voor de verdediging, dus een extra middenvelder is zeker nodig.
Soms lijkt het wel een act. Ik bedoel hoe kan je er altijd naast zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doet ie altijd net alsof hij connecties heeft op de Toekomst met zijn geblaat, maar hij ziet niet eens het onwaarschijnlijke talent van Mertens en Wijnaldum.
ik chargeerde, maar je snapt mijn punt. Hij is niet meer heel snel en lijkt er ook niet smaller op geworden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik denk dat de straal nuttiger is om te weten aangezien een cirkel altijd 360 graden is.
Boilesen wereldtalentquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over wie hebben we het nu, Alex? Zo ja, dan ben ik het met je eens. Die was al niet al te snel, maar kon door zijn uitzonderlijke positionering en kracht nog compenseren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik chargeerde, maar je snapt mijn punt. Hij is niet meer heel snel en lijkt er ook niet smaller op geworden.
dat was al een tijdje duidelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alex.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nu, Alex? Zo ja, dan ben ik het met je eens. Die was al niet al te snel, maar kon door zijn uitzonderlijke positionering en kracht nog compenseren.
Dan ben ik het dus met je eens. Ik denk dat hij best nog leuk mee kan hoor, maar hij moest het al niet hebben van zijn souplesse enzo, en met 33 jaar zal dat niet beter zijn geworden.quote:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 14:41:19VI AUDIO | 'PSV wil stilist Pröpper deze week nog halen', zegt @Dolf_v_Aert #vi http://t.co/zvTJvMxDvw reageer retweet
Dit is minder nieuws.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 14:41:19VI AUDIO | 'PSV wil stilist Pröpper deze week nog halen', zegt @Dolf_v_Aert #vi http://t.co/zvTJvMxDvw reageer retweet
Ach, middenveld met Hendrix/Schaars-Guardado-Pröpper is gewoon prima. Dan doe je niet onder voor Ajax en Feyenoord. En in de wedstrijden tegen de mindere ploegen gewoon Maher er in en Guardado naar de CVM.quote:
Ik mag hopen dat Propper stand in zal worden en Maher gewoon basis, dat zou anders een grote fout zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, middenveld met Hendrix/Schaars-Guardado-Pröpper is gewoon prima. Dan doe je niet onder voor Ajax en Feyenoord. En in de wedstrijden tegen de mindere ploegen gewoon Maher er in en Guardado naar de CVM.
Dat is idd handig om te weten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat Proppert binnen 2-3 dagen komt vind ik best wel handig om te weten.
Propper is veel dwingender aanwezig dan Maher. Met Maher kun je net zo goed 10 man opstellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Propper stand in zal worden en Maher gewoon basis, dat zou anders een grote fout zijn.
Jij verkiest Maher boven Pröpper?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Propper stand in zal worden en Maher gewoon basis, dat zou anders een grote fout zijn.
[..]
Dat is idd handig om te weten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Propper is veel dwingender aanwezig dan Maher. Met Maher kun je net zo goed 10 man opstellen.
Maher begint juist zijn AZ vorm te pakken. Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo, iig niet een speler wat het verschil kan maken. Dan nog liever Schaars eerlijk gezegd.quote:
tijdelijk, samen met Frans van den Nieuwenhofquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is die Dolf de nieuwe PSV watcher?
https://twitter.com/Dolf_v_Aert
Thijsgod is eigenlijk niet te vervangen. Maar er moet wel een nieuwe komen lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tijdelijk, samen met Frans van den Nieuwenhof
Maher en zijn AZ-vorm? Je bedoelt die 5 wedstrijden waarin hij meer dan drie keer iets leuks deed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Maher begint juist zijn AZ vorm te pakken. Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo, iig niet een speler wat het verschil kan maken. Dan nog liever Schaars eerlijk gezegd.
Droommodus:
Ik hoop gewoon dat PSV eens gewoon een klapper gaat uitgeven voor Rabiot, die kan je vast wel overtuigen. (anders Gini erbij in betrekken nu het nog kan)
Pröpper een middelmatige middenvelder? Je bent in de war met Hiljemark denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Maher begint juist zijn AZ vorm te pakken. Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo, iig niet een speler wat het verschil kan maken. Dan nog liever Schaars eerlijk gezegd.
Je kind na 1945 nog Dolf nomen, die heeft vast een leuke jeugd gehadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is die Dolf de nieuwe PSV watcher?
https://twitter.com/Dolf_v_Aert
Weinig verschil met Schaars dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pröpper een middelmatige middenvelder? Je bent in de war met Hiljemark denk ik.
Pröpper heeft echt een goede pass in huis, en een stukje spelinzicht, alleen verdedigend is hij wat minder.
Idd zoiets.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maher en zijn AZ-vorm? Je bedoelt die 5 wedstrijden waarin hij meer dan drie keer iets leuks deed?
Ze hadden Dolf slechts clubwatcher van de Joden kunnen makenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je kind na 1945 nog Dolf nomen, die heeft vast een leuke jeugd gehad
Serieus? Schaars? Pröpper heb ik enkele passes zien geven wat ik bij Schaars nooit heb gezien. Van Maher heb ik nou weer niet zo'n hoge pet op.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Droommodus:
Ik hoop gewoon dat PSV eens gewoon een klapper gaat uitgeven voor Rabiot, die kan je vast wel overtuigen. (anders Gini erbij in betrekken nu het nog kan)
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:51:14In navolging van Wijnaldum heeft ook Oscar Hiljemark het spelershotel verlaten. De Zweed is onderweg naar Palermo. http://t.co/46wyH1bDYE reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:56:20.@HiljemarkOscar heeft toestemming gekregen een medische keuring te ondergaan en tot een akkoord te komen met de Italiaanse Serie A club reageer retweet
Dan zul je nog even tot morgen moeten wachten wanneer de nieuwe uitgave van het ED uit is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even wachten tot Rik dit komt bevestigen.
of tot maandag om de spanning in het weekend op te bouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zul je nog even tot morgen moeten wachten wanneer de nieuwe uitgave van het ED uit is.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zul je nog even tot morgen moeten wachten wanneer de nieuwe uitgave van het ED uit is.
Het is dus waar.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 17:13:53Oscar Hiljemark definitief op weg naar Palermo. #PSV verkoopt in een dag tijd voor ongeveer 22,5 miljoen euro. reageer retweet
http://www.vi.nl/nieuws/pereiro-kondigt-vertrek-naar-psv-aan.htmquote:Pereiro kondigt vertrek naar PSV aan
Aanvaller Gaston Pereiro (20) heeft tegenover het clubkanaal van zijn Uruguayaanse werkgever Nacional een voorschot genomen op zijn overgang naar PSV.
'Nacional is mijn thuis, ik speel hier al vanaf mijn dertiende', aldus Pereiro. 'Het was mijn droom om hier ooit in het eerste elftal te spelen en kampioen te worden. Maar op deze transfer naar PSV ben ik heel trots. Het is een stap voorwaarts, zodat ik als voetballer verder kan groeien. Ik ben blij, ook voor de club.'
Van een volledig akkoord is nog geen sprake, maar duidelijk is dat de deal snel dichterbij komt. PSV heeft achter de schermen de laatste dagen hard gewerkt. Zo heeft trainer Phillip Cocu al met Pereiro gesproken. De Eindhovenaren hopen hem dit weekend nog naar Nederland te halen, om hem vervolgens naar het trainingskamp in Frankrijk te halen.
In Uruguay wordt de deal tussen PSV en Pereiro een van de grootste uit de geschiedenis van de club én het land genoemd. Met de transfer is volgens Uruguayaanse media een bedrag van zeven miljoen euro gemoeid, PSV wil dat bedrag niet bevestigen.
Rabiot het is geen fifaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Droommodus:
Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/pereiro-kondigt-vertrek-naar-psv-aan.htm
Mijn ogen houden niet meer op met bloedenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo
Echt hè. Propper is qua persoonlijkheid geen Wijnaldum, maar voetballen is hij geen haar minder.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn ogen houden niet meer op met bloeden
Die op 0:42 van Propper vind ik wat beter.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Passje op 0:41
Iedere keer als ik het zie cum ik een volwassen vent van z'n fiets af, als het moet.![]()
![]()
Ik vind je sterker met gifjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die op 0:42 van Propper vind ik wat beter.
#mikokoffiequote:
Sowieso die hele wedstrijd was Pröpper heel erg goed. Zat Brands daar toen op de tribune? Meen me dat te herinneren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Passje op 0:41
Iedere keer als ik het zie cum ik een volwassen vent van z'n fiets af, als het moet.![]()
![]()
Yes, klopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sowieso die hele wedstrijd was Pröpper heel erg goed. Zat Brands daar toen op de tribune? Meen me dat te herinneren.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 18:53:06Brands blijft voorzichtig over de komst van Pereiro. Het klopt dat Pereiro naar #PSV wil, met de manager is er geen akkoord. reageer retweet
Haha wat een idioot inderdaad. Word pijnlijk duidelijk dat de leeftijd van Doublepain waarschijnlijk rond de 16 jaar ligt, met z'n Rabiot. Lijkt wel die gast uit dat Ajax topic die 3x per dag zeurt om de handtekening van Eder Balanta.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn ogen houden niet meer op met bloeden
Je speelt CL geen EL, maar idd ben rond de 16 dus heb er geen verstand van.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha wat een idioot inderdaad. Word pijnlijk duidelijk dat de leeftijd van Doublepain waarschijnlijk rond de 16 jaar ligt, met z'n Rabiot. Lijkt wel die gast uit dat Ajax topic die 3x per dag zeurt om de handtekening van Eder Balanta.
Dat nieuwsbericht van VI bleek al een paar dagen oud te zijn ook...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 18:53:06Brands blijft voorzichtig over de komst van Pereiro. Het klopt dat Pereiro naar #PSV wil, met de manager is er geen akkoord. reageer retweet
Hij geeft op twitter aan dat het nieuws dat hij onderweg is naar Nederland, wel nieuw is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht van VI bleek al een paar dagen oud te zijn ook...Geweldige journalistiek daar sinds Thijs weg is.
Waarschijnlijk heb je er gewoon los van je leeftijd geen verstand van. Dat je dan inderdaad 16 bent maakt het niet veel beter voor je.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je speelt CL geen EL, maar idd ben rond de 16 dus heb er geen verstand van.
Propper, we worden gegarandeerd kampioen en vooral met lestienne erbij.
Hij heeft het nieuwsbericht ook snel aangepast. Nu staat er dit:quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij geeft op twitter aan dat het nieuws dat hij onderweg is naar Nederland, wel nieuw is.
quote:PSV gaat Pereiro voor vijf jaar vastleggen
Gaston Pereiro (20) zal waarschijnlijk nog dit weekend aansluiten bij PSV. Voor de van het Uruguayaanse Nacional afkomstige aanvaller ligt een vijfjarig contract klaar. De Eindhovenaren betalen zeven miljoen euro, zo meldt Nacional.
Van een volledig akkoord is nog geen sprake, maar duidelijk is dat de deal snel dichterbij komt. PSV heeft achter de schermen de laatste dagen hard gewerkt. Zo heeft trainer Phillip Cocu al met Pereiro gesproken. De Eindhovenaren hopen hem zo snel mogelijk in het trainingskamp in Frankrijk te kunnen begroeten.
In Uruguay wordt de deal tussen PSV en Pereiro een van de grootste uit de geschiedenis van de club én het land genoemd. Met de transfer is ook volgens Uruguayaanse media een bedrag van zeven miljoen euro gemoeid, al wil PSV dat bedrag niet bevestigen.
'Nacional is mijn thuis, ik speel hier al vanaf mijn dertiende', zo nam Pereiro op de website van Nacional eerder al een voorschot op zijn transfer. 'Het was mijn droom om hier ooit in het eerste elftal te spelen en kampioen te worden. Maar op deze transfer naar PSV ben ik heel trots. Het is een stap voorwaarts, zodat ik als voetballer verder kan groeien. Ik ben blij, ook voor de club.'
Goeie speler. Maar ik heb ook wel een beetje mijn twijfels. Totaal ander type dan Wijnaldum en ik vraag me af hoe Cocu dan gaat spelen. Pereiro lijkt ook meer een middenvelder dan een flankspeler.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt hè. Propper is qua persoonlijkheid geen Wijnaldum, maar voetballen is hij geen haar minder.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hadden Dolf slechts clubwatcher van de Joden kunnen maken
Ik vrees dat Cocu, voetballend gezien, Maher in de rol van Wijnaldum wil zien, en Propper meer in de rol die Maher verzuimde te nemen. Meer controlerend, maar wel actiever. Maher dus als vervanger van Wijnaldum, en Propper als vervanger van Maher.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie speler. Maar ik heb ook wel een beetje mijn twijfels. Totaal ander type dan Wijnaldum en ik vraag me af hoe Cocu dan gaat spelen. Pereiro lijkt ook meer een middenvelder dan een flankspeler.
Wijnaldum was afgelopen seizoen wel een aanjager. Vraag is wie die leiderschapsrol op zich moet en kan nemen.
Trek het je niet aan DP. Als iemand meteen begint te schelden is dat meestal een teken van onzekerheid.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je speelt CL geen EL, maar idd ben rond de 16 dus heb er geen verstand van.
Propper, we worden gegarandeerd kampioen en vooral met lestienne erbij.
Wijnaldum is wat fysieker. Maher zie ik dat helemaal niet doen. Pröpper kan ik niet goed inschatten en Perreiro ook niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vrees dat Cocu, voetballend gezien, Maher in de rol van Wijnaldum wil zien, en Propper meer in de rol die Maher verzuimde te nemen. Meer controlerend, maar wel actiever. Maher dus als vervanger van Wijnaldum, en Propper als vervanger van Maher.
Maar met name het laatste wat je noemt is wat mij zorgen baart.Guardado en de Jong hebben het ook wel, maar je gaat het wel missen.
Als er hier iemand verstand van voetbal had zat die niet hier, het is altijd speculeren dus dat doe ik dan ook. Maar ten eerste was dat van Rabiot niet serieus (lees droom) het zou een mooie deal zijn als je Gini erbij kon betrekken maar dat gaat niet gebreuren --> Gini al in Newcastle. Dus dat je daar serieus op in gaat tjah, beetje apart verder.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je er gewoon los van je leeftijd geen verstand van. Dat je dan inderdaad 16 bent maakt het niet veel beter voor je.
Garanties heb je niet, maar als ik zie wat Propper dit seizoen al kon brengen bij Vitesse denk ik dat we er niet veel op achteruit gaan. Lestienne heb ik geen idee van, ik lees overal technisch/voetballend goed, maar wel een lastig jong.
Die jongen van Nacional word al sinds jaar en dag gescout en Brands (en dus de hele staff) is bereid om 7 mil neer te leggen voor 80% van zijn transferrechten. Dan lijkt het me toch dat die jongen wat kan. Veel slechter dan Narsingh zal het niet zijn lijkt me.
Om je bubbel even te laten knappen: Met Rabiot overleven we de CL groep ook niet. Of moet zo'n jongen van 21 jaar ineens de kar trekken in een team/land waar hij nog nooit heeft gespeeld?
Het is echt een lekker spelertje, die ws weer minder minuten krijgt door de aankopen daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek het je niet aan DP. Als iemand meteen begint te schelden is dat meestal een teken van onzekerheid.
Het is natuurlijk zo dat Rabiot afgelopen seizoen in de CL tegen barca een prima speelde en dat die de tweede seizoenshelft bij PSG heel veel minuten heeft gemaakt. Utopie dat die komt.
Jouw hele verhaal raakt kan nog wal. Je vind het raar dat ik in ga op jouw 'sprookje', maar tegelijkertijd breng jij het wel op tafel terwijl jij toch ook al wist dat Gini niet in Parijs is maar in Newcastle? Dus dat je daar over begint, tsjah, beetje apart verderquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als er hier iemand verstand van voetbal had zat die niet hier, het is altijd speculeren dus dat doe ik dan ook. Maar ten eerste was dat van Rabiot niet serieus (lees droom) het zou een mooie deal zijn als je Gini erbij kon betrekken maar dat gaat niet gebreuren --> Gini al in Newcastle. Dus dat je daar serieus op in gaat tjah, beetje apart verder.
Tevens zie ik het bij Propper niet, zeker niet nadat je 2 keyplayers verkocht hebt, dan heb ik liever een ervaren speler, dan iemand van Vitesse, dat hij daar misschien uitblinkt is leuk maar PSV is een stuk hoger en ik zie hem dat niveau niet aankunnen(niemand verder uit de Eredivisie), misschien als we weer in de opbouw fase zitten, alleen is dat nu niet het geval. CL en kampioen worden, dus dan moet je wat meer gevestigde namen hebben wil je het een beetje goed doen.
Dat Pereiro een topper is mag ik wel hopen, best veel moeite wordt er gedaan voor hem en het bedrag is niet mis voor '80%'. Daar heb ik enigszins wel wat vertrouwen in. Die andere gast uit België, tjah misschien een Kwidetti 2.0 hoe die gaat uitpakken, maar voor de rest heeft hij niet echt laten zien dat hij kan presteren bij een topclub. Zeker niet als het blijkt een lastige jongen te zijn, weinig minuten gepakt bij Genoa schijnbaar dus ja dat is niet wat PSV zoekt denk ik.
Daarom leek mij het beter dat PSV voor Tigha ging als backup, iemand die voor gevaar zoekt, lekker diepgang en scorend vermogen. Iemand als Depay maar dan uiteraard 3 fases minder, maar toch goed genoeg en voor een prikkie op te halen.
Maar wat weet ik nou weer toch, ben 16 ja tog omdat ik kritiek heb, tis wat G.
Gaat De Jong naar PSV? Voetbalt echt makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Op Eurosport nu u19 met Paal (op linksback) Loof, Laros Duarte en Frenkie de Jong.
Die Duitsers zijn veel groter lijkt het.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat De Jong naar PSV? Voetbalt echt makkelijk.
Weet niet waar jij kijkt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn veel groter lijkt het.
In de 2 flitsen dat ik keek zag ik toevallig 2 grotere Duitsers.quote:
haha okeequote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In de 2 flitsen dat ik keek zag ik toevallig 2 grotere Duitsers.
quote:Vitesse houdt ernstig rekening met een vertrek van Davy Pröpper. De middenvelder is bij PSV in beeld om Georginio Wijnaldum op te volgen en laatstgenoemde zit inmiddels in Engeland, om te onderhandelen met Newcastle United. Pröpper lijkt dus naar Eindhoven te verkassen en deed vrijdagavond al niet meer mee in de oefenwedstrijd tegen Dundee United.
Hij komt naar Nederland maar PSV wordt niet vermeld. Zou me niks verbazen als Amsterdam inmiddels ook achter zijn handtekening aan zit.quote:
Dan moet hij eerst 3 jaar bij AZ of Heerenveen gespeeld hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij komt naar Nederland maar PSV wordt niet vermeld. Zou me niks verbazen als Amsterdam inmiddels ook achter zijn handtekening aan zit.
't Is wel een middenvelder.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst 3 jaar bij AZ of Heerenveen gespeeld hebben
Porto heeft zijn trainingskamp in Nederland.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij komt naar Nederland maar PSV wordt niet vermeld. Zou me niks verbazen als Amsterdam inmiddels ook achter zijn handtekening aan zit.
Brands wil hem al een poos hebben, maar wil nog niet over de brug komen. Inmiddels zou Ajax ook interesse hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat De Jong naar PSV? Voetbalt echt makkelijk.
Nu Lestienne nog en Marquinhos van PSG.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als we het allemaal moeten geloven is Pereiro er morgen en Propper binnen 48 uur.
Goeie Davy.quote:
Frenkie de Jong zou aan Ajax zijn aangeboden door Willem II, zodat die een hogere transfersom kunnen vangen en om misschien meer huurspelers van Ajax te krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brands wil hem al een poos hebben, maar wil nog niet over de brug komen. Inmiddels zou Ajax ook interesse hebben.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie de Jong zou aan Ajax zijn aangeboden door Willem II, zodat die een hogere transfersom kunnen vangen en om misschien meer huurspelers van Ajax te krijgen.
Maar Ajax heeft hem niet nodig omdat we al goede middenvelders in die leeftijdscategorie hebben.
quote:Vleugelspits Pereiro: ’Trots op transfer naar PSV’
Het was een knettergekke transfervrijdag bij PSV, dat behalve Georginio Wijnaldum ook Oscar Hiljemark uit het trainingskamp in de Alpen zag vertrekken om zijn transfer naar het Italiaanse Palermo af te ronden. Voor de Zweed wordt 2,5 miljoen euro betaald, zodat op één dag zo’n 22 miljoen euro binnen is geharkt.
Ondertussen werkte technisch manager Marcel Brands uit alle macht om eindelijk spijkers met koppen te slaan bij de transfers van de twee vleugelspitsen Gaston Pereiro en Maxime Lestienne. Wat betreft de Uruguayaan is er de afgelopen dagen een doorbraak bewerkstelligd. Brands sprak donderdag in Nederland met de dwars liggende makelaar Paco Casal van de aanvaller. Nadat al eerder een akkoord was bereikt met Nacional, de club van Pereiro, en de speler zelf de wens uitsprak naar PSV te komen, is nu ook zijn manager bereid mee te werken.
PSV blijft behoedzaam, maar Pereiro zelf sprak op de clubwebsite van Nacional al over de transfer als een voldongen feit. ,,Op deze transfer naar PSV ben ik heel trots. Het is een stap voorwaarts, zodat ik als voetballer verder kan groeien.” Zijn club Nacional meldt dat Pereiro inmiddels zijn laatste training in Uruguay achter de rug heeft en naar Nederland zal reizen voor afronding van de deal.
Er is bij PSV voorzichtig optimisme dat Lestienne zich vandaag al kan melden op het trainingskamp. Als de laatste administratieve hobbels met Qatar zijn genomen, vliegt hij vanochtend vanuit Brussel naar Genève om zich bij zijn nieuwe ploeggenoten te voegen. Het is de bedoeling dat ook Davy Pröpper zich nog meldt op het trainingskamp. Als alle papieren van Wijnaldum zijn getekend, wordt snel geschakeld naar de Vitesse-middenvelder. Dat belooft een minder lastige deal te worden dan die van Pereiro en Lestienne, ongetwijfeld tot grote opluchting van Brands.
Ik denk dat Guardado en Luuk de Jong die rol op zich nemen. Er staat sowieso een evenwichtige groep, heb ik het idee. Lestienne heeft toch alleen een foutje gemaakt door vreemd te gaan oid?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe baasjes een beetje kunnen aarden bij psv. Lestienne heeft dus een verleden en Pereiro wordt al gezien als een supertalent door de pers. Belangrijk dat ze duidelijk wordt gemaakt om normaal te blijven, zonder captain Wijnaldum en eindbaas Depay hoop ik maar dat dat goed gaat.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 09:59:59Het huren van #Lestienne is voor #PSV moeilijker dan het kopen van Messi. Hij vliegt niet in dit weekend. In Qatar is niemand bereikbaar. reageer retweet
Uh ja, Calimero gedragquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jouw hele verhaal raakt kan nog wal. Je vind het raar dat ik in ga op jouw 'sprookje', maar tegelijkertijd breng jij het wel op tafel terwijl jij toch ook al wist dat Gini niet in Parijs is maar in Newcastle? Dus dat je daar over begint, tsjah, beetje apart verder
Wat mis je dan precies bij Propper? Dat was toch een speler die (samen met andere natuurlijk) o.a. het middenveld van Feyenoord en Ajax meerdere malen heeft weggeblazen. Maar dat jij daarin een andere mening hebt mag natuurlijk.
Tevens raar dat je in je laatste alinea eerst zegt 3 klassen minder als Depay, maar dan toch wel goed genoeg uiteindelijk. Lijkt me niet dan he. Laat die jongen maar lekker naar Spanje gaan.
Die laatste zin ga ik niet op in, calimero gedrag van je. Beetje jammer.
Ik ben het wel met je eens hoor, ik vind Pröpper ook niet zo'n geweldenaar, ja als hij de ruimte krijgt maar dan zijn veel meer spelers goed, je hebt al zo'n type in huis met Maher.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh ja, Calimero gedrag
Je speelt eerst op de man omdat iemand een andere mening heeft en nu is het calimero gedrag, nee idd jij bent volwassen, ik ben tenslotte maar 16
bedankt hansquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, ik vind Pröpper ook niet zo'n geweldenaar, ja als hij de ruimte krijgt maar dan zijn veel meer spelers goed, je hebt al zo'n type in huis met Maher.
De pass die Propper in de benen heeft kan Maher alleen maar van dromen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, ik vind Pröpper ook niet zo'n geweldenaar, ja als hij de ruimte krijgt maar dan zijn veel meer spelers goed, je hebt al zo'n type in huis met Maher.
weet ik niet, Maher wordt wat dat betreft niet zo goed gebruikt, daarom begrijp ik Pröpper ook niet zo, vorig seizoen was de kracht van PSV de dynamiek, daar zijn de 2 belangrijkste exponenten van weg en dat haal je met Pröpper niet terug, benieuwd hoe Cocu dit qua spel op gaat lossen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De pass die Propper in de benen heeft kan Maher alleen maar van dromen.
Luc Nilis? Het is te hopen dat hij ooit in de buurt komt qua niveau, ik zie eerlijk gezegd de gelijkenis nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:21 schreef ZaZoe het volgende:
Propper gaat het helemaal maken bij PSV, binnen 3 jaar gaat hij alweer naar een grotere club.
Wat een stylist, doet me ook een beetje denken aan Luc Nilis
PSV heeft Messi gekochtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 09:59:59Het huren van #Lestienne is voor #PSV moeilijker dan het kopen van Messi. Hij vliegt niet in dit weekend. In Qatar is niemand bereikbaar. reageer retweet
Met name zijn aanname en balbehandeling, Propper kan ook nog eens kort draaien. Is wel afwachten natuurlijk hoe dat gaat bij een hoger tempo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Luc Nilis? Het is te hopen dat hij ooit in de buurt komt qua niveau, ik zie eerlijk gezegd de gelijkenis niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |