Over wie hebben we het nu, Alex? Zo ja, dan ben ik het met je eens. Die was al niet al te snel, maar kon door zijn uitzonderlijke positionering en kracht nog compenseren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik chargeerde, maar je snapt mijn punt. Hij is niet meer heel snel en lijkt er ook niet smaller op geworden.
dat was al een tijdje duidelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt wel weer op dat j0rdi helemaal geen verstand van voetbal heeft.
Alex.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nu, Alex? Zo ja, dan ben ik het met je eens. Die was al niet al te snel, maar kon door zijn uitzonderlijke positionering en kracht nog compenseren.
Dan ben ik het dus met je eens. Ik denk dat hij best nog leuk mee kan hoor, maar hij moest het al niet hebben van zijn souplesse enzo, en met 33 jaar zal dat niet beter zijn geworden.quote:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 14:41:19VI AUDIO | 'PSV wil stilist Pröpper deze week nog halen', zegt @Dolf_v_Aert #vi http://t.co/zvTJvMxDvw reageer retweet
Dit is minder nieuws.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 14:41:19VI AUDIO | 'PSV wil stilist Pröpper deze week nog halen', zegt @Dolf_v_Aert #vi http://t.co/zvTJvMxDvw reageer retweet
Ach, middenveld met Hendrix/Schaars-Guardado-Pröpper is gewoon prima. Dan doe je niet onder voor Ajax en Feyenoord. En in de wedstrijden tegen de mindere ploegen gewoon Maher er in en Guardado naar de CVM.quote:
Ik mag hopen dat Propper stand in zal worden en Maher gewoon basis, dat zou anders een grote fout zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, middenveld met Hendrix/Schaars-Guardado-Pröpper is gewoon prima. Dan doe je niet onder voor Ajax en Feyenoord. En in de wedstrijden tegen de mindere ploegen gewoon Maher er in en Guardado naar de CVM.
Dat is idd handig om te weten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat Proppert binnen 2-3 dagen komt vind ik best wel handig om te weten.
Propper is veel dwingender aanwezig dan Maher. Met Maher kun je net zo goed 10 man opstellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Propper stand in zal worden en Maher gewoon basis, dat zou anders een grote fout zijn.
Jij verkiest Maher boven Pröpper?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Propper stand in zal worden en Maher gewoon basis, dat zou anders een grote fout zijn.
[..]
Dat is idd handig om te weten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Propper is veel dwingender aanwezig dan Maher. Met Maher kun je net zo goed 10 man opstellen.
Maher begint juist zijn AZ vorm te pakken. Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo, iig niet een speler wat het verschil kan maken. Dan nog liever Schaars eerlijk gezegd.quote:
tijdelijk, samen met Frans van den Nieuwenhofquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is die Dolf de nieuwe PSV watcher?
https://twitter.com/Dolf_v_Aert
Thijsgod is eigenlijk niet te vervangen. Maar er moet wel een nieuwe komen lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tijdelijk, samen met Frans van den Nieuwenhof
Maher en zijn AZ-vorm? Je bedoelt die 5 wedstrijden waarin hij meer dan drie keer iets leuks deed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Maher begint juist zijn AZ vorm te pakken. Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo, iig niet een speler wat het verschil kan maken. Dan nog liever Schaars eerlijk gezegd.
Droommodus:
Ik hoop gewoon dat PSV eens gewoon een klapper gaat uitgeven voor Rabiot, die kan je vast wel overtuigen. (anders Gini erbij in betrekken nu het nog kan)
Pröpper een middelmatige middenvelder? Je bent in de war met Hiljemark denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Maher begint juist zijn AZ vorm te pakken. Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo, iig niet een speler wat het verschil kan maken. Dan nog liever Schaars eerlijk gezegd.
Je kind na 1945 nog Dolf nomen, die heeft vast een leuke jeugd gehadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is die Dolf de nieuwe PSV watcher?
https://twitter.com/Dolf_v_Aert
Weinig verschil met Schaars dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pröpper een middelmatige middenvelder? Je bent in de war met Hiljemark denk ik.
Pröpper heeft echt een goede pass in huis, en een stukje spelinzicht, alleen verdedigend is hij wat minder.
Idd zoiets.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maher en zijn AZ-vorm? Je bedoelt die 5 wedstrijden waarin hij meer dan drie keer iets leuks deed?
Ze hadden Dolf slechts clubwatcher van de Joden kunnen makenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je kind na 1945 nog Dolf nomen, die heeft vast een leuke jeugd gehad
Serieus? Schaars? Pröpper heb ik enkele passes zien geven wat ik bij Schaars nooit heb gezien. Van Maher heb ik nou weer niet zo'n hoge pet op.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Droommodus:
Ik hoop gewoon dat PSV eens gewoon een klapper gaat uitgeven voor Rabiot, die kan je vast wel overtuigen. (anders Gini erbij in betrekken nu het nog kan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |