Prima voetballer,dat heeft hij op het jeugd-EK ook weer laten zien. Misschien als hij bij PSV wat ritme had kunnen krijgen dat het er hier ook uitgekomen was. Maar goed, we moeten ook realistisch zijn. Op zijn positie kreeg hij Schaars en Guardado voor zich, dan is het ook lastig ontwikkelen als jonge speler.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mij niet, misschien had je te hoge (onrealistische) verwachtingen van hem?
Het rommelt al een paar jaar in Newcastle, maar ze lijken de boel nu aardig op de rit te krijgen. Er staat gewoon een selectie die tussen 5-10 moet kunnen eindigen. Ik denk dat ze dat komend jaar ook wel gaat lukken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:50 schreef tja77 het volgende:
Overigens is het akkoord betreffende Wijnaldum al zo goed als rond.
20 miljoen, en hij gaat 5 miljoen per jaar verdienen.
5 miljoen salarisen dat bij een ploeg die vaker in het rechterrijtje eindigt dan in het linker.
ik wil nog een keer al die Feyenoord reacties hier zien toen we Wijnaldum kochten en zij niet meer bijkwamenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Omgerekend zo'n 20,150,000 euro.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 10:27:13BREAKING: Sky Sources: PSV accept bid in region of £14.5m from Newcastle for Wijnaldum. #SSNHQ reageer retweet
Hahaha. Die domme draver die er niets van kon. Lachen dat PSV daar 5 miljoen voor wilde betalen met nog maar 1 jaar contract.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wil nog een keer al die Feyenoord reacties hier zien toen we Wijnaldum kochten en zij niet meer bijkwamen
Ze schuimbekken nu nog steeds.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wil nog een keer al die Feyenoord reacties hier zien toen we Wijnaldum kochten en zij niet meer bijkwamen
Pfoe, dat is alweer vier jaar oude literatuur.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ach, een seizoen of 1-2 geleden kwam Wijnaldum nog steeds vaak negatief ter sprake als een blind dravertje met gebrek aan inzicht die kans op kans om zeep hielp. En nooit meer een fatsoenlijk transferbedrag zou opleveren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pfoe, dat is alweer vier jaar oude literatuur.
Als hij bij Feyenoord was gebleven was hij nu nog steeds max 5 miljoen waard.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha. Die domme draver die er niets van kon. Lachen dat PSV daar 5 miljoen voor wilde betalen met nog maar 1 jaar contract.
Ach Doublepain zag graag Verhoek komenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef Doublepain het volgende:
----------------Lens
Assaidi--Ola Boy--- Verhoek
----------Hutch---Labyad
en ik ben blij
Tjah, toen wilde iedereen hem hebben, zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach Doublepain zag graag Verhoek komen
[..]
Dat manneke kan er helemaal niks van. Heersen in de 3de divisie wellicht.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
buiten 1 schitterende goal (al was dat meer de combinatie hier aan vanaf), heeft hij te weinig indruk gemaakt. Ook heeft Hendrix zijn plek ingenomen en hebben we Schaars nog.
Zie hem wel over 10 jaar heersen op het veld bij een grotere club en dat we dan balen.
Toen waren ze al niet zo snugger.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach Doublepain zag graag Verhoek komen
[..]
Even kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
We wachten effe op Davy. Die heeft het onder de ctrl+v staan
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:10 schreef Hephaistos. het volgende:
5 miljoen toch?![]()
![]()
Goed om te weten dat de gemeente Eindhoven waar voor z'n geld krijgt
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
Veel plezier ermee, bedankt voor de centen.
Deze zijn best leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat niks worden bij PSV, Mertens ook niet
Hij kan alleen opscheppen over Ajaxtalentjes die uiteindelijk nooit doorbreken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt wel weer op dat j0rdi helemaal geen verstand van voetbal heeft.
Pijnlijk is dat idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij kan alleen opscheppen over Ajaxtalentjes die uiteindelijk nooit doorbreken.
Doet ie altijd net alsof hij connecties heeft op de Toekomst met zijn geblaat, maar hij ziet niet eens het onwaarschijnlijke talent van Mertens en Wijnaldum.quote:
Leemansquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hendrix wordt door Cocu opeens weer gezien als optie voor de verdediging, dus een extra middenvelder is zeker nodig.
Soms lijkt het wel een act. Ik bedoel hoe kan je er altijd naast zittenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doet ie altijd net alsof hij connecties heeft op de Toekomst met zijn geblaat, maar hij ziet niet eens het onwaarschijnlijke talent van Mertens en Wijnaldum.
ik chargeerde, maar je snapt mijn punt. Hij is niet meer heel snel en lijkt er ook niet smaller op geworden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik denk dat de straal nuttiger is om te weten aangezien een cirkel altijd 360 graden is.
Boilesen wereldtalentquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt wel weer op dat j0rdi helemaal geen verstand van voetbal heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |