quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
Hou deze middelmatige transfer lekker in het psv topic.
Ik vertel alleen maar de waarheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom vertel je een leugen in de OP?
quote:Hou deze middelmatige transfer lekker in het psv topic.
dit ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
Veel plezier ermee, bedankt voor de centen.
Je noemt PSV de mooiste club van Nederland. Ik schat zo in dat er minstens 300 mooiere clubs zijn in Nederland, en dan heb ik het enkel over voetbalclubs.quote:Ik vertel alleen maar de waarheid.
quote:
Zo en zoquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:31 schreef Snuf. het volgende:
Wijnaldum is zo en zo een lul omdat hij bij Feyenoord is gaan voetballen
Dan had ie een jaartje eerder weg gekaapt moeten worden door Zuid, dan hadden jullie nog een deel ontvangen, nu niet.quote:
Echt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan had ie een jaartje eerder weg gekaapt moeten worden door Zuid, dan hadden jullie nog een deel ontvangen, nu niet.
Als het niks wordt kun je hem nog altijd laten schoffelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:10 schreef Hephaistos. het volgende:
5 miljoen toch?![]()
![]()
Goed om te weten dat de gemeente Eindhoven waar voor z'n geld krijgt
Ja, een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt?Ik hoorde van wat Spartaanse vrinden dat Sparta er wel wat aan over zou houden
Maar er is ook nog zoiets als een solidariteitsvergoeding toch? Is bij Strootman ook zo volgens mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:39 schreef zlakto het volgende:
Plus dat het een binnenlandse transfer is, en dus geen opleidingsvergoeding hoeft te worden betaald.
Dat is incorrect als ik de media mag geloven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:39 schreef zlakto het volgende:
Plus dat het een binnenlandse transfer is, en dus geen opleidingsvergoeding hoeft te worden betaald.
quote:Sparta houdt een flink bedrag over aan de overgang van Kevin Strootman van FC Utrecht naar PSV. Hoeveel de Kasteelclub precies aan de transfer verdient is nog niet duidelijk. Volgens algemeen directeur Wiljan Vloet gaat het om een flink bedrag aan opleidingskosten.
quote:Sparta hoort kassa ook rinkelen bij transfer Wijnaldum naar PSV
Donderdag, 30 juni 2011 om 14:23
Hoewel de officiële bevestiging van de clubs nog ontbreekt, is het vrijwel zeker dat Georginio Wijnaldum Feyenoord verlaat voor PSV. De club uit De Kuip is niet de enige die profiteert; ook Sparta Rotterdam, dat Wijnaldum in zijn tienerjaren opleidde, heeft recht op een vergoeding. Volgens RTV Rijnmond bedraagt die vergoeding vijftigduizend euro.
De regionale omroep weet ook dat Sparta voor de transfer van Kevin Strootman in totaal 337.000 euro binnen ziet komen. Het bedrag dat de club voor hem krijgt, is fors hoger omdat Strootman zijn gehele jeugd op Het Kasteel actief was. Wijnaldum daarentegen speelde van zijn zesde tot zijn dertiende bij Sparta; het bedrag valt daarom lager uit.
Zowel Wijnaldum als Strootman gaat aan de slag bij PSV. De Eindhovense club betaalt voor de van FC Utrecht overgekomen middenvelder naar schatting acht miljoen euro, terwijl de van Feyenoord over te nemen Wijnaldum circa vijf miljoen euro kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |