Ow, Jinx.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Minder dan vier weken en de eerste prijs is alweer binnen
Goeie plaatje.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:04 schreef BadderHaring het volgende:
Geweldige Banner in de OP trouwens. Geniaal die boze Boilesen. Supertalent trouwens.
Klopt. Zag 'm net bij het midgetgolfenquote:
Hiljemark out, Propper in. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Palermo wil Hiljemark
Is dat EK O-21 toch nog ergens nuttig voor.
Inderdaad. Dat zag je afgelopen jaar met Isimat en Guardado.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:15 schreef Scarface88 het volgende:
Vraag me af of er daadwerkelijk een optie tot koop bedwongen is. Huren heb je anders vrij weinig aan.
Wat een held. Rikkert.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag de twitter van RikGod F5' en.
Ik zag hem laatst op het station weer chimeids fixen, wat een gluiperd ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. Ik wou dat ik zijn looks had. Die kerel moet gewoon veel groupies hebben.
Openingsbod van zestien miljoen, daar valt zeker een twintig van te maken, eventueel met bonussen.twitter:Marcel Brands twitterde op woensdag 08-07-2015 om 14:03:18#PSV heeft een eerste bod gekregen van Newcastle United voor Wijnaldum: ruim 16 miljoen euro. Spel definitief op de wagen. reageer retweet
Dat Newcastle haalt ook consequent de verkeerde spelers binnen voor teveel geldquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Openingsbod van zestien miljoen, daar valt zeker een twintig van te maken, eventueel met bonussen.twitter:Marcel Brands twitterde op woensdag 08-07-2015 om 14:03:18#PSV heeft een eerste bod gekregen van Newcastle United voor Wijnaldum: ruim 16 miljoen euro. Spel definitief op de wagen. reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Brands is een aardig verkoper. Daar gebruikt hij de pers ook goed. Bij aankopen doet hij dat iets minder eerlijk gezegd en lijkt er teveel te lekken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Enorme swagg. Moment dat de Memph wegviel mistte wat dat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen jullie die Lestienne binnen? hij is erg matig en zorgt alleen maar voor problemen.
Tja, dat is een goeie vraagquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen jullie die Lestienne binnen? hij is erg matig en zorgt alleen maar voor problemen.
quote:"Seks voor de wedstrijd? Waarom niet? Da's toch net hetzelfde als een vluggertje voor je naar het werk gaat?" Het moge duidelijk zijn: naast snelheid op het veld heeft Maxime Lestienne ook een 'snelle' vriendin in de bedstee.
"Zijn truitje gebruik ik als pyjama", verklapt Kiara Vanlerberghe ook nog in P-magazine. "Maar best ook dat ik dat enkel 's nachts draag, want de familieleden aan vaders kant zijn rasechte Anderlecht-supporters."
En voor de duidelijkheid: Kiara blijkt niet het 'meisje op de kamer' te zijn waar Lestienne bij de beloften moest voor boeten. "Ik kende Maxime toen zelfs nog niet, we hebben elkaar pas later leren kennen."
Naast Kiara prijkt ook 'Thuis'-actrice Joy Anna Thielemans in het mannenblad. "Ik wil heel graag een rol spelen die mijlenver staat van wie ik ben", aldus het lief van Bartel Van Riet. "Een extreem personage waar ik mijn hart en ziel in kwijt kan en voor moet knokken. Als het moet, dan scheer ik zelfs mijn haar af."
Het is een erg leuke en goede voetballer hoor, ik kan niet wachten om hem te zien spelen bij PSV. Dat hij matig is klopt gewoonweg niet, tenzij je hem vergelijkt met Messi.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Hij heeft minimaal de potentie om het niveau van Mertens te halen. Helaas heeft hij daar de laatste jaren te weinig mee gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
16 miljoen zou al mooi zijn, alles erboven is bonus. Al die Feijenoorders die jarenlang hier kwamen trollen met het feit dat 5 miljoen voor Wijnaldum veel te veel zou zijn, en dat hij dat nooit meer op zou leverenquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Bergwijn komt er aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:31 schreef BadderHaring het volgende:
Hij heeft minimaal de potentie om het niveau van Mertens te halen. Helaas heeft hij daar de laatste jaren te weinig mee gedaan.
Mentaliteits probleem. De grote vraag is of hij bij PSV aan het voetballen gaat. Lukt dat, dan kan hij misschien Memphis niet doen vergeten, maar is het een aardige vervanger die beter is dan de alternatieven uit de Eredivisie.
Lukt het niet, dan heeft PSV een gigantisch gebrek aan flankspelers op links.
In het Feyenoord topic of een ban.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
16 miljoen zou al mooi zijn, alles erboven is bonus. Al die Feijenoorders die jarenlang hier kwamen trollen met het feit dat 5 miljoen voor Wijnaldum veel te veel zou zijn, en dat hij dat nooit meer op zou leveren![]()
Waar zijn ze nu???
Ik wil er nog iets over zeggen. Er is jaren geroepen dat Feyenoord een doorverkooppercentage had opgenomen. Nergens bronnen die dat bevestigden, maar schijnbaar ooit door iemand geroepen en als waarheid versleten. Op Rijnmond wordt nu aangegeven dat Van Geel niet wil bevestigen dat er een verkooppercentage is afgesproken. Wat de kans daarop natuurlijk meteen enorm verkleind aangezien Van Geel normaal zo trots als een hond met 7 lullen is op zijn prestaties. Dat zou ik wel heel vermakelijk vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
16 miljoen zou al mooi zijn, alles erboven is bonus. Al die Feijenoorders die jarenlang hier kwamen trollen met het feit dat 5 miljoen voor Wijnaldum veel te veel zou zijn, en dat hij dat nooit meer op zou leveren![]()
Waar zijn ze nu???
Maar als ik de opleidingsbedragen zo zie, moeten wij ook hopen dat Bazoer ooit eens voor een miljoen of 20 verkocht wordt. Dat is nog best aardig verdienen op die manier en ik snap nu waarom Sparta toenadering heeft gezocht richting PSV.twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 08-07-2015 om 11:38:11Van Geel wil niet zeggen of hij een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de PSV-transfer van Wijnaldum. Bij Fer naar Twente was dat zo. reageer retweet
Bazoer levert bijna niks op voor PSV. 4 jaar keer 0,25% is maar 1% van het totaalbedrag. Pas vanaf 16 begint het te tellen met 0,5%quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als ik de opleidingsbedragen zo zie, moeten wij ook hopen dat Bazoer ooit eens voor een miljoen of 20 verkocht wordt. Dat is nog best aardig verdienen op die manier en ik snap nu waarom Sparta toenadering heeft gezocht richting PSV.
Als ie 100 miljoen oplevert is dat voor ons toch netjes 1 miljoen weer. Philips jeugd dus dat moet goed komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Bazoer levert bijna niks op voor PSV. 4 jaar keer 0,25% is maar 1% van het totaalbedrag. Pas vanaf 16 begint het te tellen met 0,5%
Dan gun ik je die 1 miljoen van hartequote:Op woensdag 8 juli 2015 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ie 100 miljoen oplevert is dat voor ons toch netjes 1 miljoen weer. Philips jeugd dus dat moet goed komen.
Wat ik al die tijd heb begrepen is dat er inderdaad een aardig doorverkoop% bij zit voor Feyenoord. Iets van 15%. Maar nu van Geel niks zegt, vertrouw ik het ook niet meer helemaal, precies om de reden die jij zegt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil er nog iets over zeggen. Er is jaren geroepen dat Feyenoord een doorverkooppercentage had opgenomen. Nergens bronnen die dat bevestigden, maar schijnbaar ooit door iemand geroepen en als waarheid versleten. Op Rijnmond wordt nu aangegeven dat Van Geel niet wil bevestigen dat er een verkooppercentage is afgesproken. Wat de kans daarop natuurlijk meteen enorm verkleind aangezien Van Geel normaal zo trots als een hond met 7 lullen is op zijn prestaties. Dat zou ik wel heel vermakelijk vinden.Maar als ik de opleidingsbedragen zo zie, moeten wij ook hopen dat Bazoer ooit eens voor een miljoen of 20 verkocht wordt. Dat is nog best aardig verdienen op die manier en ik snap nu waarom Sparta toenadering heeft gezocht richting PSV.twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 08-07-2015 om 11:38:11Van Geel wil niet zeggen of hij een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de PSV-transfer van Wijnaldum. Bij Fer naar Twente was dat zo. reageer retweet
Ongelooflijk eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Bazoer levert bijna niks op voor PSV. 4 jaar keer 0,25% is maar 1% van het totaalbedrag. Pas vanaf 16 begint het te tellen met 0,5%
Heeft eens een ervaring gehad met een trainer (of iemand) en heeft sindsdien de stempel 'onhandelbaar' gekregen. Maar het is verder wel gewoon een tokkie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het is een erg leuke en goede voetballer hoor, ik kan niet wachten om hem te zien spelen bij PSV. Dat hij matig is klopt gewoonweg niet, tenzij je hem vergelijkt met Messi.
Over zijn karakter/ mentaliteit kan ik verder weinig zeggen, maar het is een gast met voldoende voetbalkwaliteiten om PSV verder op weg te helpen om de CL te winnen...
Loopt er op het moment niet een proces wat die opleidingsvergoedingen nog armzaliger maakt? Een nieuwe Bosmannetje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat ik al die tijd heb begrepen is dat er inderdaad een aardig doorverkoop% bij zit voor Feyenoord. Iets van 15%. Maar nu van Geel niks zegt, vertrouw ik het ook niet meer helemaal, precies om de reden die jij zegt.
[..]
Ongelooflijk eigenlijkMaar goed
Sorry voor mijn taalgebruik maar .... wat een verdomd geil wijf.quote:
Lekker man zo'n plamuurkop. Je kunt beter een keer langs de make-updoos van je zusje likken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taalgebruik maar .... wat een verdomd geil wijf.
De contouren mijn lieve nick, de contouren. Het figuur. De lijntjes (en dan bedoel ik niet de lijntjes waar die ene braziliaan zo van hield)quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lekker man zo'n plamuurkop. Je kunt beter een keer langs de make-updoos van je zusje likken.
Alsof je penis daar last van heeftquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lekker man zo'n plamuurkop. Je kunt beter een keer langs de make-updoos van je zusje likken.
Alsof je penis er last van heeft dat je je dikke buurvrouw pakt. Als we zo gaan lullenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof je penis daar last van heeft
Is wel lullig, een dikke buurvrouw hebben als je een slanke buurvrouw fetish hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Alsof je penis er last van heeft dat je je dikke buurvrouw pakt. Als we zo gaan lullen
Ben jij het Willem? Hoe is het met zoon John?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Is wel lullig, een dikke buurvrouw hebben als je een slanke buurvrouw fetish hebt.
Tjah maar welke sjaakie gaat zijn dikke buurvrouw doen dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Alsof je penis er last van heeft dat je je dikke buurvrouw pakt. Als we zo gaan lullen
Dezelfde sjaakie die die plamuurkop van de pagina hiervoor doetquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah maar welke sjaakie gaat zijn dikke buurvrouw doen dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben jij het Willem? Hoe is het met zoon John?
Een plamuurkop hebben of mount everest evenaren is nogal een verschil hé..quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dezelfde sjaakie die die plamuurkop van de pagina hiervoor doet
Je hoeft er niet meteen mee te trouwen he pik. Erna door naar de GGD, ff kuurtje doen, en je bent weer Chlamydivrijquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dezelfde sjaakie die die plamuurkop van de pagina hiervoor doet
Ja jezus godver heb net mijn schoonheids dutje gedaan man. Ben nog niet wakker.quote:
Waarom een vriendin zoeken als je 10 buurvrouwen loopt te krikken.quote:
quote:'Transfer Pröpper kan binnen een dag beklonken zijn'
PSV heeft de mogelijke komst van Davy Pröpper al dusdanig voorbereid dat de transfer binnen een dag beklonken zou kunnen zijn. Dat meldt althans De Gelderlander woensdag. PSV schakelt door naar de middenvelder van Vitesse zodra Georginio Wijnaldum definitief verkocht is. Dat zou volgens de berichten al heel snel het geval kunnen zijn. Voor Pröpper zou ook interesse zijn van Hertha BSC maar de middenvelder lijkt zijn zinnen te zetten op een overgang naar PSV.
Ik denk dat het allemaal wel eens heel snel kan gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
Pröpper zit al klaar in de startblokken.
[..]
Nou jippie..quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
Pröpper zit al klaar in de startblokken.
[..]
Van mij mogen ze opschieten. Nog 1 CV erbij en het is wel weer mooi geweestquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel eens heel snel kan gaan.
Niks mis mee met dat laatste.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Middenveld met Maher, Guardado en Pröpper is wel erg aanvallend, dan zou Hendrix controlerend moeten spelen en Maher op de bank.
Maher lozen en Ziyech halen.En dan Hendrix en Guardado laten spelen en Propper en Ziyech laten knokken voor een basisplaats.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Middenveld met Maher, Guardado en Pröpper is wel erg aanvallend, dan zou Hendrix controlerend moeten spelen en Maher op de bank.
Omdat Ziyech gekocht kan worden voor een bedrag waar je over 3 jaar weer winst op maakt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Waarom ziyech als je nu veel meer geld hebt en CL speelt. Gewoon naar talenten van topclubs scouten ik noem een januzaj of rabiot
Maar Maher gaat niet weg. Je zou 'm wel (beter) kunnen halen als rechtsbuiten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maher lozen en Ziyech halen.En dan Hendrix en Guardado laten spelen en Propper en Ziyech laten knokken voor een basisplaats.
En dan met de punt naar voren,
Dat wil hij zelf niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar Maher gaat niet weg. Je zou 'm wel (beter) kunnen halen als rechtsbuiten.
Zyech kost al 10 miljoen joh, ga je niet veel winst op makenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat Ziyech gekocht kan worden voor een bedrag waar je over 3 jaar weer winst op maakt.
Werd het afgelopen seizoen steeds beter. Als hij dat nou eens gewoon doorzet is die 2 mio (quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat wil hij zelf niet.
Maher moet je gewoon voor een miljoen of 2 in de etalage zetten. Gaat het gewoon niet redden.
*jizzzz*quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zyech kost al 10 miljoen joh, ga je niet veel winst op maken
[ afbeelding ]
Dit zou een pats boem koek zijn.
Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Ziyech als buitenspeler veel beter nog, momenteel. Maar 10 mio is veel te veel man. Gaat nergens over dat bedrag. 8mio ook. En Maher +3mio al helemaalquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.
Ziyech is na Wijnaldum de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie. En misschien is hij nu gewoon al wel beter.
Hij is dus al aangeboden bij Santos, dit is toch een ideale verdediger om op dit moment te halen? Een bak met ervaring en geliefd bij de fans. Ik ben benieuwd of Brands Alex nu echt als serieuze kandidaat ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, jij kunt hem als buitenspeler wel beter vinden, maar zelf wil hij daar niet spelen. Overigens ben ik het niet met je eens. Ik vond hem juist centraal op het middenveld bij Twente top.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind Ziyech als buitenspeler veel beter nog, momenteel. Maar 10 mio is veel te veel man. Gaat nergens over dat bedrag. 8mio ook. En Maher +3mio al helemaal
Oh, ik dacht dat je het over Maher had dat 'ie niet weg wildequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, jij kunt hem als buitenspeler wel beter vinden, maar zelf wil hij daar niet spelen. Overigens ben ik het niet met je eens. Ik vond hem juist centraal op het middenveld bij Twente top.
Twente zit in financiële nood. Om dan ( niet alleen dan eigenlijk, maargoed) ¤10mio te betalen voor een speler die nog lang niet overtuigd heeft is absurd. Daar zijn in het buitenland grotere zekerheidjes voor op te pikken. Voor minder geld ook nog.quote:En 8 of 10 betalen voor een speler die je over 2 of 3 jaar waarschijnlijk voor het dubbele verkoopt.... Ik vind het onder de huidige omstandigheden de gok waard. Je moet moet niet drie van dit soort gokjes per zomer doen, maar nu kan het best een keer.
Ik ben niet voor rare investeringen, maar dit lijkt me prima.
Dan nog liever Berghuis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.
Ziyech is na Wijnaldum de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie. En misschien is hij nu gewoon al wel beter.
Die Rikkert toch... Je hebt er echt helemaal geen zak aan. Wie heeft die gozert toch geneukt voor zo'n baan vraag je je aftwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 21:28:36Jullie wachten op nieuws inzake Pereiro/Lestienne. Is er niet. #PSV reist, wonderen daargelaten, morgen met 't huidige team maar Frankrijk. reageer retweet
Haha de neuk zeg en morgen presenteert PSV een random speler, zou mooi zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die Rikkert toch... Je hebt er echt helemaal geen zak aan. Wie heeft die gozert toch geneukt voor zo'n baan vraag je je aftwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 21:28:36Jullie wachten op nieuws inzake Pereiro/Lestienne. Is er niet. #PSV reist, wonderen daargelaten, morgen met 't huidige team maar Frankrijk. reageer retweet
Morgen de presentatie. En vrijdag lezen we er alles over in het ED..quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha de neuk zeg en morgen presenteert PSV een random speler, zou mooi zijn
Volgensmij heeft PSV hem gevraagd mee te gaan naar Frankrijk, zodat die lul de behanger niet blijft bellen of er al veranderingen zijn. Nu kan Brands rustig toeren naar zaakwaarnemers.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Morgen de presentatie. En vrijdag lezen we er alles over in het ED..
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heeft PSV hem gevraagd mee te gaan naar Frankrijk, zodat die lul de behanger niet blijft bellen of er al veranderingen zijn. Nu kan Brands rustig toeren naar zaakwaarnemers.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Dan staat 'ie 's nachts de hele tijd bij Oom Toon op de deur te bonken. Ook geen pretje.
Beter gaat hij naar Everton.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 23:03:10#PSV heeft geen akkoord met #Newcastle, dat vandaag niet reageerde. #Wijnaldum reist dus volgens plan morgen mee naar Frankrijk. reageer retweet
Die ajacieden die roepen dat hij moet komenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou een gevalletje Jaap Stam zijn als hij naar Ajax gaat. Vorig jaar was Alex trouwens al eens openlijk aan het flirten met PSV in een interview. Ik zou het toejuichen maar salaris zal wel een struikelblok zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ajacieden die roepen dat hij moet komen
Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
Jouw mening. In beide gevallen. Wijnaldum wordt 20 miljoen voor betaald. Zie ik het geval van Ziyech of Klaassen nog niet gebeuren. Wijnaldum Meer gescoord dan beide heren. Basisspeler op een wk. Uitgeroepen in 2 onafhankelijke rankings als beste speler van afgelopen seizoen. Zowel door de Telegraaf als het AD. Ik snap de interesse wel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.
Klaassen is de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie trouwens
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een Ziyech de druk ook wel aankan bij PSV of Ajax. Als hij als vervanger van Wijnaldum komt zie ik hem een hoger niveau halen, zelfs bij jullie. En hij had nu al prima rendement bij een dramatisch Twente.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw mening. In beide gevallen. Wijnaldum wordt 20 miljoen voor betaald. Zie ik het geval van Ziyech of Klaassen nog niet gebeuren. Wijnaldum Meer gescoord dan beide heren. Basisspeler op een wk. Uitgeroepen in 2 onafhankelijke rankings als beste speler van afgelopen seizoen. Zowel door de Telegraaf als het AD. Ik snap de interesse wel.
Klaassen allez, maar over Ziyech kun je dat al helemaal niet zeggen. Daarvan kun je uiteindelijk pas zeggen dat het een topper is wanneer hij slaagt bij PSV of Ajax en wellicht Feyenoord. Daar is de druk zoveel groter dan bij een Twente.
Ja die VI cijfers neem ik niet zo serieus, omdat de ene clubwatcher objectiever is dan de andere. En Klaassen speelde een half seizoen niet op zijn positie omdat zijn trainer torren in zijn kop heeftquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.
Guardado > Klaassen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die VI cijfers neem ik niet zo serieus, omdat de ene clubwatcher objectiever is dan de andere. En Klaassen speelde een half seizoen niet op zijn positie omdat zijn trainer torren in zijn kop heeft
Als VM wel ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Guardado > Klaassen.
Misschien is Klaassen in potentie beter maar nu zeker nog niet.
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:24 schreef Rickertman96 het volgende:
Trouwens, kent iemand hier die Pereiro dan? Ik lees op diverse fora dat iedereen echt lovend is over die gast, maar hoeveel hebben hem daadwerkelijk ook zien spelen?
Ja daarom, snap sommige reacties dan ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.
Dit ja. Toch geweldig om weer eens een totaal onbekende speler te krijgen, waar de complete Uruguayaanse media door overhoop ligt en stilaan ook de Nederlandse. Waar op psv.netwerk.to inmiddels 55 pagina's gevuld staan. Een nieuwe Farfan, Dszudszak of Mendez. Dat willen we zien. Niet Berghuis of een of andere faalhaas. Bijna niets wat in de NL competitie speelt is een aanvulling op dit PSV. Dan moet je het buitenshuis gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet, dat is wel jammer. Liever Tigha dan Lestiennequote:Op donderdag 9 juli 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alweer.....
Rikkert neemt een loopje met ons !!!!
Marokkanen komen nooit alleen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet,
Jij volgt beide?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet, dat is wel jammer. Liever Tigha dan Lestienne
Gomes halen, dan komt Alex zekerquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ook liever Eder Balanta gezien bij Ajax dan John Heitinga of Nick Viergever, maar de scouting bij ons is niet zo creatief.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit ja. Toch geweldig om weer eens een totaal onbekende speler te krijgen, waar de complete Uruguayaanse media door overhoop ligt en stilaan ook de Nederlandse. Waar op psv.netwerk.to inmiddels 55 pagina's gevuld staan. Een nieuwe Farfan, Dszudszak of Mendez. Dat willen we zien. Niet Berghuis of een of andere faalhaas. Bijna niets wat in de NL competitie speelt is een aanvulling op dit PSV. Dan moet je het buitenshuis gaan zoeken.
Daarnaast JR, may I remind you of Eder Alvarez Balanta?
Uh, okéquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kijk Davy eens onzeker zijn met zijn plaatjes
Zit me eens niet zo te treiteren Stijn.quote:
Waarom wordt Pereiro gek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:14 schreef Comprehendam het volgende:
JONGENS WAAR IS PEREIRO WORDT HELEMAAL GEK
Dus je volgt Lestienne niet, maar weet toch dat Tighadouini een betere optie is? Knap zeg..quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volg Tigha wel en dat is ene betere optie.
Idd knap en nu?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus je volgt Lestienne niet, maar weet toch dat Tighadouini een betere optie is? Knap zeg..
die wordt gelinkt aan malaga.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volg Tigha wel en dat is ene betere optie.
Dat ligt echt niet aan de scouting, deze spelers zijn onhaalbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook liever Eder Balanta gezien bij Ajax dan John Heitinga of Nick Viergever, maar de scouting bij ons is niet zo creatief.
Tjah, PSV moet snel zijn, 2,5 mil moet ie kosten, dat is echt peanutsquote:
Idd net als dat jij je afspraken niet nakomt, leuke UI BTW..quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Weten we weer hoe serieus we je mening moeten nemen.
Ik heb volgens mij een gevoelige snaar geraakt. Maak je niet zo druk, jongenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, PSV moet snel zijn, 2,5 mil moet ie kosten, dat is echt peanuts
[..]
Idd net als dat jij je afspraken niet nakomt, leuke UI BTW..
en hoe, ben fucking boos.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een gevoelige snaar geraakt. Maak je niet zo druk, jongen![]()
Tighaquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:22 schreef Ciscus het volgende:
Waarom komt hier de naam van Tigha nou opeens weer voor? Heb ik iets gemist?
Zou Alex eventueel overwegen om naar PSV te komen, denken jullie? Hij had hier wel een toptijd, kent Cocu en er staat een talentvolle groep...maar hij kan naar grotere clubs en meer geld verdienen. Daarnaast lijkt hij me een speler die opeens traag als dikke stront is, van de ene op de andere dag.
Nee, die is wel beter hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tigha
Jongens, dat is niveautje Mokthar, maximaal niveautje Jozefzoon. Dat moeten we helemaal niet willen.
Dat moet je niet willen. Een draaicirkel die in graden net zo groot is als zijn gewicht in kilo's.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tigha
Jongens, dat is niveautje Mokthar, maximaal niveautje Jozefzoon. Dat moeten we helemaal niet willen.
Maximaal niveau Jozefzoon zegt iequote:Op donderdag 9 juli 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tigha
Aanvallender dan Maher,Guardado en Wijnaldum? Nou niet echt hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
lekker laten afhangen van de tegenstanderquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Scarface88 het volgende:
Daarbij is Propper gewoon ook prima in zijn verdedigende werk hoor. Wat dat betreft vind ik hem ook wat verder in mentaal opzicht dan zijn vriend die naar Feyenoord is gegaan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Aanvallender dan Maher,Guardado en Wijnaldum? Nou niet echt hoor.
Guardado zal gewoon controlerend spelen net als vorig seizoen.
Voor CL zou ik wel Maher eruit gooien en Hendrikx er in.
Kan Brands meteen naar Arnhem racen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Hiljemark vertrekt voor 2 miljoen, dat via bonussen kan oplopen naar 2,5 miljoen, naar Palermo.
Matige speler, toch goed gehandeldquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
Hiljemark vertrekt voor 2 miljoen, dat via bonussen kan oplopen naar 2,5 miljoen, naar Palermo.
Nee man, door zijn 100 basisplaatsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Matige speler, toch goed gehandeld
of zal dat door dat EKtje komen
Kut redenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 04:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, door zijn 100 basisplaatsen.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:50Georginio Wijnaldum heeft het spelershotel in Frankrijk verlaten. PSV nadert een akkoord met Newcastle United en heeft Wijnaldum 1/2 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:55toestemming gegeven om zijn persoonlijke onderhandelingen af te ronden en een keuring te ondergaan. 2/2 reageer retweet
Spannend!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:43 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:50Georginio Wijnaldum heeft het spelershotel in Frankrijk verlaten. PSV nadert een akkoord met Newcastle United en heeft Wijnaldum 1/2 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 09:32:55toestemming gegeven om zijn persoonlijke onderhandelingen af te ronden en een keuring te ondergaan. 2/2 reageer retweet
Ik denk dat de straal nuttiger is om te weten aangezien een cirkel altijd 360 graden is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Een draaicirkel die in graden net zo groot is als zijn gewicht in kilo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |