quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.
Klaassen is de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie trouwens
Guardado > Klaassen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die VI cijfers neem ik niet zo serieus, omdat de ene clubwatcher objectiever is dan de andere. En Klaassen speelde een half seizoen niet op zijn positie omdat zijn trainer torren in zijn kop heeft
Als VM wel ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Guardado > Klaassen.
Misschien is Klaassen in potentie beter maar nu zeker nog niet.
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:24 schreef Rickertman96 het volgende:
Trouwens, kent iemand hier die Pereiro dan? Ik lees op diverse fora dat iedereen echt lovend is over die gast, maar hoeveel hebben hem daadwerkelijk ook zien spelen?
Ja daarom, snap sommige reacties dan ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.
Dit ja. Toch geweldig om weer eens een totaal onbekende speler te krijgen, waar de complete Uruguayaanse media door overhoop ligt en stilaan ook de Nederlandse. Waar op psv.netwerk.to inmiddels 55 pagina's gevuld staan. Een nieuwe Farfan, Dszudszak of Mendez. Dat willen we zien. Niet Berghuis of een of andere faalhaas. Bijna niets wat in de NL competitie speelt is een aanvulling op dit PSV. Dan moet je het buitenshuis gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die de Uruguayaanse competitie volgen, maar dat de meeste het gewoon spannender vinden om een tropische verrassing te verwelkomen dan weer een Eredivisie speler. En hij zal best wat leuke YouTube momenten hebben.
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet, dat is wel jammer. Liever Tigha dan Lestiennequote:Op donderdag 9 juli 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alweer.....
Rikkert neemt een loopje met ons !!!!
Marokkanen komen nooit alleen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet,
Jij volgt beide?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, volgens hem komt Tighadouini alleen niet, dat is wel jammer. Liever Tigha dan Lestienne
Gomes halen, dan komt Alex zekerquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zyech kost al 10 miljoen joh, ga je niet veel winst op maken
[ afbeelding ]
Dit zou een pats boem koek zijn.
Ik had ook liever Eder Balanta gezien bij Ajax dan John Heitinga of Nick Viergever, maar de scouting bij ons is niet zo creatief.quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit ja. Toch geweldig om weer eens een totaal onbekende speler te krijgen, waar de complete Uruguayaanse media door overhoop ligt en stilaan ook de Nederlandse. Waar op psv.netwerk.to inmiddels 55 pagina's gevuld staan. Een nieuwe Farfan, Dszudszak of Mendez. Dat willen we zien. Niet Berghuis of een of andere faalhaas. Bijna niets wat in de NL competitie speelt is een aanvulling op dit PSV. Dan moet je het buitenshuis gaan zoeken.
Daarnaast JR, may I remind you of Eder Alvarez Balanta?
Uh, okéquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kijk Davy eens onzeker zijn met zijn plaatjes
Zit me eens niet zo te treiteren Stijn.quote:
Waarom wordt Pereiro gek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:14 schreef Comprehendam het volgende:
JONGENS WAAR IS PEREIRO WORDT HELEMAAL GEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |