abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154182200
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat wil hij zelf niet.

Maher moet je gewoon voor een miljoen of 2 in de etalage zetten. Gaat het gewoon niet redden.
Werd het afgelopen seizoen steeds beter. Als hij dat nou eens gewoon doorzet is die 2 mio ( _O- ) straks gewoon een lachertje.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_154182210
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zyech kost al 10 miljoen joh, ga je niet veel winst op maken

[ afbeelding ]

Dit zou een pats boem koek zijn.
*jizzzz*
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:29:55 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154182263
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.

Ziyech is na Wijnaldum de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie. En misschien is hij nu gewoon al wel beter.
pi_154182452
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor 8 (Maher +5) koop je Ziyech, over twee jaar verkoop je hem voor minimaal Wijnaldum achtige bedragen.

Ziyech is na Wijnaldum de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie. En misschien is hij nu gewoon al wel beter.
Ik vind Ziyech als buitenspeler veel beter nog, momenteel. Maar 10 mio is veel te veel man. Gaat nergens over dat bedrag. 8mio ook. En Maher +3mio al helemaal _O-
pi_154182640
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hij is dus al aangeboden bij Santos, dit is toch een ideale verdediger om op dit moment te halen? Een bak met ervaring en geliefd bij de fans. Ik ben benieuwd of Brands Alex nu echt als serieuze kandidaat ziet.
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:41:46 #81
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_154182665
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vind Ziyech als buitenspeler veel beter nog, momenteel. Maar 10 mio is veel te veel man. Gaat nergens over dat bedrag. 8mio ook. En Maher +3mio al helemaal _O-
Tja, jij kunt hem als buitenspeler wel beter vinden, maar zelf wil hij daar niet spelen. Overigens ben ik het niet met je eens. Ik vond hem juist centraal op het middenveld bij Twente top.

En 8 of 10 betalen voor een speler die je over 2 of 3 jaar waarschijnlijk voor het dubbele verkoopt.... Ik vind het onder de huidige omstandigheden de gok waard. Je moet moet niet drie van dit soort gokjes per zomer doen, maar nu kan het best een keer.

Ik ben niet voor rare investeringen, maar dit lijkt me prima.
pi_154182961
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, jij kunt hem als buitenspeler wel beter vinden, maar zelf wil hij daar niet spelen. Overigens ben ik het niet met je eens. Ik vond hem juist centraal op het middenveld bij Twente top.
Oh, ik dacht dat je het over Maher had dat 'ie niet weg wilde ;) Wijnaldum wilde in het begin ook per sé op 10 en moet je nu eens zien.. ;) Als aanvallende middenvelder is hij goed ja. Maar voor mij is hij als vleugelspeler een zekerheidje in ieder geval. Zeker aangezien Maher niet weggaat, zal hij alleen daarvoor gehaald moeten worden nu.

quote:
En 8 of 10 betalen voor een speler die je over 2 of 3 jaar waarschijnlijk voor het dubbele verkoopt.... Ik vind het onder de huidige omstandigheden de gok waard. Je moet moet niet drie van dit soort gokjes per zomer doen, maar nu kan het best een keer.

Ik ben niet voor rare investeringen, maar dit lijkt me prima.
Twente zit in financiële nood. Om dan ( niet alleen dan eigenlijk, maargoed) ¤10mio te betalen voor een speler die nog lang niet overtuigd heeft is absurd. Daar zijn in het buitenland grotere zekerheidjes voor op te pikken. Voor minder geld ook nog.
pi_154182964
quote:

[..]

Dan nog liever Berghuis.
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:52:11 #84
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_154183025
Maher nu verkopen is je reinste kapitaalvernietiging. Hij begint eindelijk beter te spelen, en dan wil je hem gaan verkopen?
pi_154183723
Inderdaad Wijnaldum had het ook moeilijk.
PSV gaat maher echt niet voor enkele miljoenen verkopen..
pi_154183854
15% doorverkoop op Wijnaldum meldt vi. :')
pi_154183981
RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 21:28:36 Jullie wachten op nieuws inzake Pereiro/Lestienne. Is er niet. #PSV reist, wonderen daargelaten, morgen met 't huidige team maar Frankrijk. reageer retweet
Die Rikkert toch... Je hebt er echt helemaal geen zak aan. Wie heeft die gozert toch geneukt voor zo'n baan vraag je je af
pi_154184126
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 21:28:36 Jullie wachten op nieuws inzake Pereiro/Lestienne. Is er niet. #PSV reist, wonderen daargelaten, morgen met 't huidige team maar Frankrijk. reageer retweet
Die Rikkert toch... Je hebt er echt helemaal geen zak aan. Wie heeft die gozert toch geneukt voor zo'n baan vraag je je af
Haha de neuk zeg en morgen presenteert PSV een random speler, zou mooi zijn _O-
pi_154184163
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Haha de neuk zeg en morgen presenteert PSV een random speler, zou mooi zijn _O-
Morgen de presentatie. En vrijdag lezen we er alles over in het ED.. :')
pi_154184288
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Morgen de presentatie. En vrijdag lezen we er alles over in het ED.. :')
Volgensmij heeft PSV hem gevraagd mee te gaan naar Frankrijk, zodat die lul de behanger niet blijft bellen of er al veranderingen zijn. Nu kan Brands rustig toeren naar zaakwaarnemers.
pi_154184629
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgensmij heeft PSV hem gevraagd mee te gaan naar Frankrijk, zodat die lul de behanger niet blijft bellen of er al veranderingen zijn. Nu kan Brands rustig toeren naar zaakwaarnemers.
_O- :D Dan staat 'ie 's nachts de hele tijd bij Oom Toon op de deur te bonken. Ook geen pretje.
pi_154184681
Wat is deze? Rikkert.... nog geen Lestienne?
U MAD?
pi_154185014
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

_O- :D Dan staat 'ie 's nachts de hele tijd bij Oom Toon op de deur te bonken. Ook geen pretje.
_O-

Daar wordt je idd niet blij van, doe je deur open en dan staat er zo'n harses voor je.
pi_154186117
RikElfrink twitterde op woensdag 08-07-2015 om 23:03:10 #PSV heeft geen akkoord met #Newcastle, dat vandaag niet reageerde. #Wijnaldum reist dus volgens plan morgen mee naar Frankrijk. reageer retweet
Beter gaat hij naar Everton.
pi_154186310
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Die ajacieden die roepen dat hij moet komen :D
pi_154188228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Die ajacieden die roepen dat hij moet komen :D
Zou een gevalletje Jaap Stam zijn als hij naar Ajax gaat. Vorig jaar was Alex trouwens al eens openlijk aan het flirten met PSV in een interview. Ik zou het toejuichen maar salaris zal wel een struikelblok zijn.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 9 juli 2015 @ 00:30:41 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154188468
quote:

Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.

Klaassen is de beste aanvallende middenvelder in de Eredivisie trouwens :)
Oh.
pi_154188733
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech is 100% beter dan Wijnaldum.

Jouw mening. In beide gevallen. Wijnaldum wordt 20 miljoen voor betaald. Zie ik het geval van Ziyech of Klaassen nog niet gebeuren. Wijnaldum Meer gescoord dan beide heren. Basisspeler op een wk. Uitgeroepen in 2 onafhankelijke rankings als beste speler van afgelopen seizoen. Zowel door de Telegraaf als het AD. Ik snap de interesse wel.

Klaassen allez, maar over Ziyech kun je dat al helemaal niet zeggen. Daarvan kun je uiteindelijk pas zeggen dat het een topper is wanneer hij slaagt bij PSV of Ajax en wellicht Feyenoord. Daar is de druk zoveel groter dan bij een Twente.
pi_154188773
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 9 juli 2015 @ 01:27:44 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154189672
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jouw mening. In beide gevallen. Wijnaldum wordt 20 miljoen voor betaald. Zie ik het geval van Ziyech of Klaassen nog niet gebeuren. Wijnaldum Meer gescoord dan beide heren. Basisspeler op een wk. Uitgeroepen in 2 onafhankelijke rankings als beste speler van afgelopen seizoen. Zowel door de Telegraaf als het AD. Ik snap de interesse wel.

Klaassen allez, maar over Ziyech kun je dat al helemaal niet zeggen. Daarvan kun je uiteindelijk pas zeggen dat het een topper is wanneer hij slaagt bij PSV of Ajax en wellicht Feyenoord. Daar is de druk zoveel groter dan bij een Twente.
Ik denk dat een Ziyech de druk ook wel aankan bij PSV of Ajax. Als hij als vervanger van Wijnaldum komt zie ik hem een hoger niveau halen, zelfs bij jullie. En hij had nu al prima rendement bij een dramatisch Twente.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die VI cijfers neem ik niet zo serieus, omdat de ene clubwatcher objectiever is dan de andere. En Klaassen speelde een half seizoen niet op zijn positie omdat zijn trainer torren in zijn kop heeft
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')