twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:51:14In navolging van Wijnaldum heeft ook Oscar Hiljemark het spelershotel verlaten. De Zweed is onderweg naar Palermo. http://t.co/46wyH1bDYE reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 16:56:20.@HiljemarkOscar heeft toestemming gekregen een medische keuring te ondergaan en tot een akkoord te komen met de Italiaanse Serie A club reageer retweet
Dan zul je nog even tot morgen moeten wachten wanneer de nieuwe uitgave van het ED uit is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even wachten tot Rik dit komt bevestigen.
of tot maandag om de spanning in het weekend op te bouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zul je nog even tot morgen moeten wachten wanneer de nieuwe uitgave van het ED uit is.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zul je nog even tot morgen moeten wachten wanneer de nieuwe uitgave van het ED uit is.
Het is dus waar.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 17:13:53Oscar Hiljemark definitief op weg naar Palermo. #PSV verkoopt in een dag tijd voor ongeveer 22,5 miljoen euro. reageer retweet
http://www.vi.nl/nieuws/pereiro-kondigt-vertrek-naar-psv-aan.htmquote:Pereiro kondigt vertrek naar PSV aan
Aanvaller Gaston Pereiro (20) heeft tegenover het clubkanaal van zijn Uruguayaanse werkgever Nacional een voorschot genomen op zijn overgang naar PSV.
'Nacional is mijn thuis, ik speel hier al vanaf mijn dertiende', aldus Pereiro. 'Het was mijn droom om hier ooit in het eerste elftal te spelen en kampioen te worden. Maar op deze transfer naar PSV ben ik heel trots. Het is een stap voorwaarts, zodat ik als voetballer verder kan groeien. Ik ben blij, ook voor de club.'
Van een volledig akkoord is nog geen sprake, maar duidelijk is dat de deal snel dichterbij komt. PSV heeft achter de schermen de laatste dagen hard gewerkt. Zo heeft trainer Phillip Cocu al met Pereiro gesproken. De Eindhovenaren hopen hem dit weekend nog naar Nederland te halen, om hem vervolgens naar het trainingskamp in Frankrijk te halen.
In Uruguay wordt de deal tussen PSV en Pereiro een van de grootste uit de geschiedenis van de club én het land genoemd. Met de transfer is volgens Uruguayaanse media een bedrag van zeven miljoen euro gemoeid, PSV wil dat bedrag niet bevestigen.
Rabiot het is geen fifaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Maher begint juist zijn AZ vorm te pakken. Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo, iig niet een speler wat het verschil kan maken. Dan nog liever Schaars eerlijk gezegd.
Droommodus:
Ik hoop gewoon dat PSV eens gewoon een klapper gaat uitgeven voor Rabiot, die kan je vast wel overtuigen. (anders Gini erbij in betrekken nu het nog kan)
Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/pereiro-kondigt-vertrek-naar-psv-aan.htm
Mijn ogen houden niet meer op met bloedenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Propper daarentegen is niet meer dan middelmatige middenvelder die je prima kan gebruiken als backup ofzo
Echt hè. Propper is qua persoonlijkheid geen Wijnaldum, maar voetballen is hij geen haar minder.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn ogen houden niet meer op met bloeden
Die op 0:42 van Propper vind ik wat beter.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Passje op 0:41
Iedere keer als ik het zie cum ik een volwassen vent van z'n fiets af, als het moet.![]()
![]()
Ik vind je sterker met gifjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die op 0:42 van Propper vind ik wat beter.
#mikokoffiequote:
Sowieso die hele wedstrijd was Pröpper heel erg goed. Zat Brands daar toen op de tribune? Meen me dat te herinneren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Passje op 0:41
Iedere keer als ik het zie cum ik een volwassen vent van z'n fiets af, als het moet.![]()
![]()
Yes, klopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sowieso die hele wedstrijd was Pröpper heel erg goed. Zat Brands daar toen op de tribune? Meen me dat te herinneren.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 18:53:06Brands blijft voorzichtig over de komst van Pereiro. Het klopt dat Pereiro naar #PSV wil, met de manager is er geen akkoord. reageer retweet
Haha wat een idioot inderdaad. Word pijnlijk duidelijk dat de leeftijd van Doublepain waarschijnlijk rond de 16 jaar ligt, met z'n Rabiot. Lijkt wel die gast uit dat Ajax topic die 3x per dag zeurt om de handtekening van Eder Balanta.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn ogen houden niet meer op met bloeden
Je speelt CL geen EL, maar idd ben rond de 16 dus heb er geen verstand van.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha wat een idioot inderdaad. Word pijnlijk duidelijk dat de leeftijd van Doublepain waarschijnlijk rond de 16 jaar ligt, met z'n Rabiot. Lijkt wel die gast uit dat Ajax topic die 3x per dag zeurt om de handtekening van Eder Balanta.
Dat nieuwsbericht van VI bleek al een paar dagen oud te zijn ook...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 18:53:06Brands blijft voorzichtig over de komst van Pereiro. Het klopt dat Pereiro naar #PSV wil, met de manager is er geen akkoord. reageer retweet
Hij geeft op twitter aan dat het nieuws dat hij onderweg is naar Nederland, wel nieuw is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht van VI bleek al een paar dagen oud te zijn ook...Geweldige journalistiek daar sinds Thijs weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |