Kelderman dus ook weer.twitter:LottoJumbo_road twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:33:08.@laurenstendam and @W1lcokelderman crashed. Ten Dam's shoulder was dislocated, but it's popped back in. Both riders are back in the race. reageer retweet
Dat gevoel heb ik ook altijd als ik van die tour programma's op tv kijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Heerlijk al die nobuddies die alleen tijdens de TDF naar de koers kijken en nu denken alles te weten
Wilco weertwitter:LottoJumbo_road twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:33:08.@laurenstendam and @W1lcokelderman crashed. Ten Dam's shoulder was dislocated, but it's popped back in. Both riders are back in the race. reageer retweet
Eigenlijk is de Giro toffer. Dit jaar veel van kunnen zien, geweldige etappes, waar ik (als niet-groots-fan) bij de tour nog wel eens verveeld raak. Maarja, minder circus/grootheid eromheen he.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd als ik van die tour programma's op tv kijk.
Wie stond er op 6?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nummer 1, 3 en 6 vallen dus al weg uit het klassement.
Ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen allemaal keihard onderuit schuiven op de kasseien
Door het gras, dat scheelt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:35 schreef Ferdii het volgende:
Lekker Ltd schouder uit de kom.
Dumoulin lekkere buikschuiver
Doe is normaal joh Tom kan daar toch niks aan doenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:35 schreef Ferdii het volgende:
Lekker Ltd schouder uit de kom.
Dumoulin lekkere buikschuiver
Ach hij had de gele trui toch niet gepakt! Daar ga ik mezelf van overtuigen.quote:
twitter:arjanschouten twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:36:32Update Tom Dumoulin: schouder uit de kom. Inmiddels teruggezet, maar heel veel pijn. Op weg naar ziekenhuis. #ADTour2015 reageer retweet
Lolquote:Op maandag 6 juli 2015 16:36 schreef ForzaMilan het volgende:
"Maar goed dat Jurgen van den Broeck hier niet gestart is trouwens, die was nu dood geweest."
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef BobW het volgende:
twitter:arjanschouten twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:36:32Update Tom Dumoulin: schouder uit de kom. Inmiddels teruggezet, maar heel veel pijn. Op weg naar ziekenhuis. #ADTour2015 reageer retweet
Als die gaan fietsen op het veld krijgen ze toch straf?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:36 schreef Alleforums het volgende:
Schouder uit de kom en doorfietsen, amen! Kunnen de voetballers iets van leren
En LTD rijdt erna wel doorquote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef BobW het volgende:
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Doe is normaal joh Tom kan daar toch niks aan doen
Zitten al de hele tijd voorin om te zorgen dat ze niet bij valpartijen betrokken rakenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef kilon het volgende:
En plotseling weer Sky voorin. Doen normaal nooit wat in dit soort etappes, maar nu opeens wel.
Ten Dam fietst daar gewoon mee door. Tom is geen ekte.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef BobW het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:36 schreef Alleforums het volgende:
Schijtploeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef kilon het volgende:
En plotseling weer Sky voorin. Doen normaal nooit wat in dit soort etappes, maar nu opeens wel.
TD zal ook wel enigszins de teleurstelling erbij hebben van het missen van geel op de eerste dag.quote:
De ene schouder uit de kom is de andere niet. En mogelijk is er nog meer natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef Joezi het volgende:
Dumoulin dus hetzelfde als Ten Dam, alleen Ten Dam fietst door
Hij had die trui gepakt, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...Dumoulin had echt de beste papieren voor geel.
Eentje viel en de andere vielen eroverheen, Domino Daytje.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kom net thuis, wie of wat was de oorzaak van de valpartij?
De zwaartekracht won.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bedoel meer dat ze net een treintje echt op kop hadden. Dat is normaal nergens voor nodig.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zitten al de hele tijd voorin om te zorgen dat ze niet bij valpartijen betrokken raken
FdJ renner vond het wel goed voorin, liet zich afzakken, keek eens om zich heen, besloot het achterwiel van iemand anders aan te rijden en viel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jawel die fietsen wel terugquote:
Pieter Collen regelmatig zien doen. Die had op een gegeven moment iets waardoor dat een paar keer per seizoen gebeurde. Hij ging dan even liggen, verzorger duwde alles terug en Collen speelde gewoon de wedstrijd uit.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:36 schreef Alleforums het volgende:
Kloptquote:Op maandag 6 juli 2015 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
De ene schouder uit de kom is de andere niet. En mogelijk is er nog meer natuurlijk.
Goddema.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:39 schreef Godshand het volgende:
Ach ja, God straft meteen. Cancellara die gisteren wegsprintte bij zijn kopman Mollema en na afloop deed of hij het niet door hadVandaag dus dan maar over de kop het gras in :p
Thanks voor de samenvatting van wat iedereen al honderden posts zegt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef MarijeH het volgende:
Wat een valpartij net.
Lees ook dat er veel kritiek is op Team Sky wegens onsportief gedrag.
Balen dat Dumoulin en Gerrans eruit zijn.
Welk principe?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe is dat studio sport eigenlijk? Uit principe kijk ik het namelijk niet.
Toch er naar vragen he. Laat het los.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
Beste samenvatting ooit van een hele FOK!-topicreeks.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef MarijeH het volgende:
Wat een valpartij net.
Lees ook dat er veel kritiek is op Team Sky wegens onsportief gedrag.
Balen dat Dumoulin en Gerrans eruit zijn.
Sagan is altijd mee. Hij mag nu ook wel geel pakken wat mij betreft. Iedereen behalve alles Sky eigenlijk.quote:
nos.nl kan je terug kijken.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
De eerste week is nog niet voorbij.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef tralalala het volgende:
Maar Gesink is dus niet gevallen? Het gaat eindelijk de goede kant op.
Komt nog wel...quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef tralalala het volgende:
Maar Gesink is dus niet gevallen? Het gaat eindelijk de goede kant op.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:40:30Als je tegenstander op de grond ligt, dan trap je 'm dood. Er is geen spoor van genade in het hedendaagse wielrennen. reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:40:30Als je tegenstander op de grond ligt, dan trap je 'm dood. Er is geen spoor van genade in het hedendaagse wielrennen. reageer retweet
Super saai. Alleen Dione maakt het dragelijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Super saai. Alleen Dione maakt het dragelijk.
Goh wat een wijsheid, kan die sneuneus niet eens wat anders gaan doen, bakt er geen pepernoot van.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
Yupquote:Op maandag 6 juli 2015 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt erop dat het weer Vanmarcke is die bij Gesink zit.
RIP Martquote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
Kutprogramma.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ben benieuwd naar jullie mening.
Elke keer weer opnieuw van die kut opmerkingen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
zijn allemaal cleanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef Godshand het volgende:
Alle dopers zitten weer voorin. Tinkoff, Astana
Gisteren ook al een raar verhaal over een kroeggevecht. Aparte gozer.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
Wat een dramaqueenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
Dat vond ik wel een mooie metafoor. Deze is gewoon gejat van Tim Krabbé. Maar da's z'n fietsmaatje tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gisteren ook al een raar verhaal over een kroeggevecht. Aparte gozer.
Ga het vanavond voor het eerst kijken, ben benieuwd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vive le Vélo is een goed alternatief.
Behalve Jojanneke niemand denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met die Thijs Zonneveld.
Dat was toch niet zo raar, vond het wel een aardige vergelijkingquote:Op maandag 6 juli 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gisteren ook al een raar verhaal over een kroeggevecht. Aparte gozer.
Koers moet weer gemaakt wordenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is er dan af dat ze vol aanvallen? Pinot/van Garderen ofzo?
De Nee-stemmers hadden het bij het verkeerde eind.quote:Op maandag 6 juli 2015 05:32 schreef wimderon het volgende:
Poll: Valt Wielco Kelderman vandaag?
• Nee
• Ja, doordat hij zit te slapen
• Ja, door een overstekende hond/kat/mier
• Nee, maar hij wordt wel opgehouden achter een valpartij
• Ja, door EEN OTO
• Ja, na een aanrijding met een ploeggenoot
• Nee, en hij legt het hele zooitje erop in Huy
• Ja, namelijk door...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gisteravond ging ik kijken maar toen zat die Zonneveld er ook dus dat was wat minder.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ga het vanavond voor het eerst kijken, ben benieuwd.
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
Zo positief ingesteld en dan krijg je dit.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Nee-stemmers hadden het bij het verkeerde eind.
Ook zo'n dom wicht.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Behalve Jojanneke niemand denk ik.
Vergelijk het dan met kotsen, dat vind ook niemand leuk maar als het moet kan je maar beter zorgen dat je je eigen kleding schoonhoudt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch niet zo raar, vond het wel een aardige vergelijking
Posts van jou zijn nooit leuk. Een beetje zielig zelfs.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cavaliers vindt dit leuk.
Die kan dit toch niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Greg van Olvarit ook in de tweede groep
DeAndre Jordanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cavaliers vindt dit leuk.
Pff, ook niet veel soeps.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ga het vanavond voor het eerst kijken, ben benieuwd.
Begin maar met hopen dan.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Hopen dat de aangeslagen rijders zoals Ten Dam nog een beetje puf hebben om die Huy op te komen.
Zou het Van Emden niet kunnen zijn? Rugnummer leek toch eerder op een 8 of 9 te eindigen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep helemaal achteraan. Dan toch Kruijswijk voorin.
Oh gaan we gelijk op die toer? Chagrijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Posts van jou zijn nooit leuk. Een beetje zielig zelfs.
Olvarit bedorven vanwege de hitte in de afgelopen dagen?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Greg van Olvarit ook in de tweede groep
Zie hem toch nog wel 1 van die sprintjes bergop winnen deze Tour.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:48 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Valv. hier is om de Vuelta voor te bereiden.
Ik vind het ook lastig om te geloven dat hij de Tour laat lopen. Is niet des Piti's.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zie hem toch nog wel 1 van die sprintjes bergop winnen deze Tour.
Dat zou ook nog wel logisch zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou het Van Emden niet kunnen zijn? Rugnummer leek toch eerder op een 8 of 9 te eindigen.
Ga nou niet jinxenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet zeggen dat Gesink ontzettend scherp is voor zijn doen.
Jan de Wind.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Welke mongool liet dat groene hoedje op de weg waaien
Precies, netjes voorin meewapperenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net als afgelopen zaterdag...quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
Als Dumoulin niet was gevallen hadden we over een uurtje Nederlands geel
Als Overmars niet geblesseerd was geraakt waren we in 1998 wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
Als Dumoulin niet was gevallen hadden we over een uurtje Nederlands geel
dat was ltd, niet keldergodquote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Kelderman met een schouder uit de kom dievis teruggezet, dat lijkt me een opgave in de dop
Dat was toch Ten Dam?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Kelderman met een schouder uit de kom dievis teruggezet, dat lijkt me een opgave in de dop
Dat zal wel, maar klassement lijkt hem niet te interesseren.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zie hem toch nog wel 1 van die sprintjes bergop winnen deze Tour.
twitter:volkskrant twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:48:33Tourblog - Schouder uit de kom voor Tom Dumoulin. Met veel pijn naar het ziekenhuis - http://t.co/AQ89JUGpjL #TDF2015 reageer retweet
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ten Dam was dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Avermaet krijgt een kind komende dagen/wekenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Olvarit bedorven vanwege de hitte in de afgelopen dagen?
Het is wel een sympathieke gozer.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.
Geweldige tijdrit voor zijn doen, scherpste TLJ-renner en goede eindklassering in Zwitserland.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.
Maak me meer zorgen voor ten Dam over morgen (als ie al start) met een ontwrichte schouder over de kasseien.... Dat doet normaal al pijn, nu wordt t ondraaglijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Hopen dat de aangeslagen rijders zoals Ten Dam nog een beetje puf hebben om die Huy op te komen.
Goed inpakken. Veel steunverband.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen voor ten Dam over morgen (als ie al start) met een ontwrichte schouder over de kasseien.... Dat doet normaal al pijn, nu wordt t ondraaglijk.
Op niks inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het kan altijd erger ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:52 schreef tralalala het volgende:
Zo verschrikkelijk was het toch niet? Als ze 10 meter verderop plat waren gegaan, dan had je verschrikkelijke beelden gezien.
Is tactiek, hij aan de linker kant van de weg zodat gesink rechts veilig zitquote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Kelderman ook echt
Miss is het het beste idee dat hij zo ver mogelijk van Gesink vandaan blijft.
Dan waren ze met 20 man tegen die paal geknald jaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:52 schreef tralalala het volgende:
Zo verschrikkelijk was het toch niet? Als ze 10 meter verderop plat waren gegaan, dan had je verschrikkelijke beelden gezien.
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Helaas win je daar geen prijzen mee.
Dat niet maar ik acht hem wel in staat om deze tour een etappe te winnen of minstens top 3 te fietsen in een etappe.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Helaas win je daar geen prijzen mee.
Normaal heb je daar een zeephelling voor nodig, dus best knap.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Tom Dumoulin is wel het verst gekomen in de val
Nergens op gebaseerd, gewoon een hype.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat je daar niks mee wint.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Tom Dumoulin is wel het verst gekomen in de val
ik hoop het (mijn favoriete renner)quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat niet maar ik acht hem wel in staat om deze tour een etappe te winnen of minstens top 3 te fietsen in een etappe.
I agree.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
rode rugnummer voor ltd lijkt me wel terecht
Omdat hij weer opstapt?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
Die kan je dan net zo goed Cancellara of Vansummeren gevenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
Zal wel een random Fransoos worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |