Als Overmars niet geblesseerd was geraakt waren we in 1998 wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
Als Dumoulin niet was gevallen hadden we over een uurtje Nederlands geel
dat was ltd, niet keldergodquote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Kelderman met een schouder uit de kom dievis teruggezet, dat lijkt me een opgave in de dop
Dat was toch Ten Dam?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Kelderman met een schouder uit de kom dievis teruggezet, dat lijkt me een opgave in de dop
Dat zal wel, maar klassement lijkt hem niet te interesseren.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zie hem toch nog wel 1 van die sprintjes bergop winnen deze Tour.
twitter:volkskrant twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:48:33Tourblog - Schouder uit de kom voor Tom Dumoulin. Met veel pijn naar het ziekenhuis - http://t.co/AQ89JUGpjL #TDF2015 reageer retweet
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet zeggen dat Gesink ontzettend scherp is voor zijn doen.
Ten Dam was dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Avermaet krijgt een kind komende dagen/wekenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Olvarit bedorven vanwege de hitte in de afgelopen dagen?
Het is wel een sympathieke gozer.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.
Geweldige tijdrit voor zijn doen, scherpste TLJ-renner en goede eindklassering in Zwitserland.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.
Maak me meer zorgen voor ten Dam over morgen (als ie al start) met een ontwrichte schouder over de kasseien.... Dat doet normaal al pijn, nu wordt t ondraaglijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Hopen dat de aangeslagen rijders zoals Ten Dam nog een beetje puf hebben om die Huy op te komen.
Goed inpakken. Veel steunverband.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen voor ten Dam over morgen (als ie al start) met een ontwrichte schouder over de kasseien.... Dat doet normaal al pijn, nu wordt t ondraaglijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |