quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet eens stayeren, hij hing gewoon letterlijk aan een motor.
AMADOR, BEN JIJ HET???quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik afval ben ik ook opeens een topklimmer
ik heb de uitslagen niet bij de hand, stond mij bij dat hij het daar ook nog wel een paar keer heeft verkloot toch.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals? Ik zie namelijk niks, behalve wat etappes waar hij (en alle andere klassementsmannen) wat minuten achter een kopgroep eindigde.
Dat heeft hij toen niet nee, hij ging van boutklimmer naar topklimmer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb de uitslagen niet bij de hand, stond mij bij dat hij het daar ook nog wel een paar keer heeft verkloot toch.
Maar dat is toch bij alle renners wel een beetje zo, om dan meteen met de doping vinger te gaan wijzen. Dat mag alleen bij astana.
dat filmpje van net,ik vind hem niet veel slechter ogen dan contador op Huy gister.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft hij toen niet nee, hij ging van boutklimmer naar topklimmer.
Natuurlijk hebben recente jaren wel honderd keer laten zien dat een plotselinge stijging van de prestaties niet dé aanwijzing voor doping is, maar dat van Froome destijds is wel echt enorm opvallend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |