Belgiëquote:Op maandag 6 juli 2015 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Maar goed dat hier de koers geneutraliseerd was..
[ afbeelding ]
Ik denk net wel.quote:
Dumoulin zie je volgens mij op 2:30 zitten. Die zat een stuk verder dan de paal.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Op 5 minuten zie je dat ze bij Tom Dumoulin bezig zijn die daar net naast die paal ligt, staan 4 of 5 man en een brancard om heen
want mensen in goes kunnen goed klimmen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hopelijk verliest Froome vandaag tijd anders vrees ik een saaie Tour. Froome gaat nooit minuten prijsgeven op de klimmen, daar is te goes voor.
Alleen Quintana zou evt tijd op hem kunnen goedmaken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hopelijk verliest Froome vandaag tijd anders vrees ik een saaie Tour. Froome gaat nooit minuten prijsgeven op de klimmen, daar is te goes voor.
Het grootste probleem is dat hij eigenlijk uit het niets van een compleet waardeloze klimmer naar een topklimmer is gegaan, waarbij een ziekte ook een bepaalde rol speelt. Daarnaast is zijn vriendin een behoorlijk vervelend mens, maar dat heeft weinig met Froome te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:14 schreef MaJo het volgende:
Wat hebben jullie tegen froome eigenlijk?
En Dumoulin is een talent maar wordt wel erg gehyped. Mollema, Ten Dam, Gesink en Boom maken allround veel meer kans volgens mij
Dumoulin als ronderenner is ook gewoon onzin heb ik het idee, maar als klassiekerrenner zie ik hem nog wel eens een AGR goed presteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die alleen naar de Tour kijken en dan gaan bepalen wie er overhyped is.
Hij wordt gehyped omdat die een serieuze kans had om een dag in het geel te rijden, dat is 26 jaar geleden. Hij wordt echt niet gehyped voor het eindklassement of de witte trui, daarin zou die nul kansen hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:14 schreef MaJo het volgende:
Wat hebben jullie tegen froome eigenlijk?
En Dumoulin is een talent maar wordt wel erg gehyped. Mollema, Ten Dam, Gesink en Boom maken allround veel meer kans volgens mij
Dus eigenlijk is het meer afgunst dan dat mensen hem echt slecht vinden?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat hij eigenlijk uit het niets van een compleet waardeloze klimmer naar een topklimmer is gegaan, waarbij een ziekte ook een bepaalde rol speelt. Daarnaast is zijn vriendin een behoorlijk vervelend mens, maar dat heeft weinig met Froome te maken.
De manier van koersen van Sky (extreem op de wattages) vind ik ook niet leuk, maar Movistar koerst ook zelden leuk. Verder is Contador een spanjaard, dat helpt bij mij ook mee.
Ten Dam deed het vorig jaar toch (boven verwachting) erg goed? Of was dat een kwestie van gelukquote:Ten Dam is eigenlijk helemaal niet allround, kan redelijk bergop maar that's it eigenlijk. Boom is geen klimmer maar is wel een aardige Vlaams klassiekerrenner en die zijn inderdaad redelijk allround, maar niet voor een klassement. Dumoulin is dat ook wel, met de kanttekening dat ie waarschijnlijk beter is in heuvels en hardrijden maar minder goed in rijden op vreemde wegen (Boom is natuurlijk veldrijden geweest)
Mollema lijkt mij het meest allround gevolgd door Gesink, allebei oke bergop (hoewel Gesink daar jaren weinig heeft laten zien), kunnen aardig aankomen en kunnen redelijk tijdrijden.
Dumoulin had echter een redelijke kans in het klassement voorlopig, hij stond aardig voor op de echte klimmers in het klassement (bijna een minuut) en de muur van Huy is net niet lang genoeg om zoveel te verliezen voor hem denk ik. Had m vandaag inderdaad weer kunnen verliezen.
Als ik alleen maar de tour zou kijken dan zou ik juist meejuichen en er helemaal geen mening over hebben vriendquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die alleen naar de Tour kijken en dan gaan bepalen wie er overhyped is.
Kijk hier kan ik iets meequote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij wordt gehyped omdat die een serieuze kans had om een dag in het geel te rijden, dat is 26 jaar geleden. Hij wordt echt niet gehyped voor het eindklassement of de witte trui, daarin zou die nul kansen hebben
Zo kun je het zien, maar wat uit het niets komt is verdacht, heeft het verleden geleerd. Een Bernard Kohl, die uit het niets op het podium van de Tour kwam, zat natuurlijk gewoon volgespoten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:01 schreef MaJo het volgende:
Dus eigenlijk is het meer afgunst dan dat mensen hem echt slecht vinden? I
Ten Dam kan (kon) top 15 rijden als alles meezit, maar wordt er in de sprint nog op gelegd door een schildpad. En hij kan niet tijdrijden maar dat boeide dit jaar niet zo.quote:Op
dinsdag 7 juli 2015 11:01 schreef MaJo het volgende:
Ten Dam deed het vorig jaar toch (boven verwachting) erg goed? Of was dat een kwestie van geluk En ik snap wel dat het gaaf was geweest als Dumoulin een dagje in het geel had kunnen rijden maar ik kreeg echt het idee dat sommigen hem wel de tour zagen winnen
Want de resultaten van froome waren voordat hij op wiggins moest wachten natuurlijk heel slechtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo kun je het zien, maar wat uit het niets komt is verdacht, heeft het verleden geleerd. Een Bernard Kohl, die uit het niets op het podium van de Tour kwam, zat natuurlijk gewoon volgespoten.
[..]
Ten Dam kan (kon) top 15 rijden als alles meezit, maar wordt er in de sprint nog op gelegd door een schildpad. En hij kan niet tijdrijden maar dat boeide dit jaar niet zo.
Huh? Ja, dat waren ze inderdaad. Tot die Vuelta waar hij ineens bergjes opknalde alsof het niets was was er echt niets wat er op wees dat hij een goede klimmer was. Hij is verdomme ooit gediskwalificeerd voor stayeren in een bergetappe volgens mijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Want de resultaten van froome waren voordat hij op wiggins moest wachten natuurlijk heel slecht![]()
Volgens mij is Froome daar nog 85 kg zwaarder.quote:
Als ik afval ben ik ook opeens een topklimmerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is Froome daar nog 85 kg zwaarder.
je gaat allicht na wat goede training harder omhoog ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik afval ben ik ook opeens een topklimmer
Zoals? Ik zie namelijk niks, behalve wat etappes waar hij (en alle andere klassementsmannen) wat minuten achter een kopgroep eindigde.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat betreft die vuelta, daar is hij ook vaak genoeg op minuten gereden.
Niet eens stayeren, hij hing gewoon letterlijk aan een motor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh? Ja, dat waren ze inderdaad. Tot die Vuelta waar hij ineens bergjes opknalde alsof het niets was was er echt niets wat er op wees dat hij een goede klimmer was. Hij is verdomme ooit gediskwalificeerd voor stayeren in een bergetappe volgens mij
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet eens stayeren, hij hing gewoon letterlijk aan een motor.
AMADOR, BEN JIJ HET???quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik afval ben ik ook opeens een topklimmer
ik heb de uitslagen niet bij de hand, stond mij bij dat hij het daar ook nog wel een paar keer heeft verkloot toch.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals? Ik zie namelijk niks, behalve wat etappes waar hij (en alle andere klassementsmannen) wat minuten achter een kopgroep eindigde.
Dat heeft hij toen niet nee, hij ging van boutklimmer naar topklimmer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb de uitslagen niet bij de hand, stond mij bij dat hij het daar ook nog wel een paar keer heeft verkloot toch.
Maar dat is toch bij alle renners wel een beetje zo, om dan meteen met de doping vinger te gaan wijzen. Dat mag alleen bij astana.
dat filmpje van net,ik vind hem niet veel slechter ogen dan contador op Huy gister.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft hij toen niet nee, hij ging van boutklimmer naar topklimmer.
Natuurlijk hebben recente jaren wel honderd keer laten zien dat een plotselinge stijging van de prestaties niet dé aanwijzing voor doping is, maar dat van Froome destijds is wel echt enorm opvallend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |