Mee eens, maar die hebben wel wat voorsprong nodig voor het geel.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martin reed vorig jaar best goed op kasseien (eindigde in het groepje op 2.02), maar geef Sagan, Greg en Gallopin net wat meer kans eigenlijk. En misschien Vroem zelf wel..
damn wat jammer zegquote:Op maandag 6 juli 2015 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
*jaloers is*
Eén of andere malloot op mijn werk heeft voor morgenmiddag om 16:30 een overleg gepland
De grap is: toen ik hem vorige week vertelde dat ik daar niet zo blij mee was, omdat dan de kasseienrit is, reageerde hij met "Fuck, die had ik ook willen zien." Maar ja, zijn externen bij, dus kan niet verplaatst worden
Ja, het is altijd wel ironisch dat er zo veel geklaagd wordt over onveilige wegen in Nederland, maar bij zowat elke koers die uit Nederland in België komt, is de eerste massale valpartij in België. Of de renners denken "oef, nu zijn we uit het onveilige Nederland, kunnen we eindelijk weer normaal koersen."quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig dat die wegen in Belgie altijd zo veilig zijn anders had het nog veel erger kunnen aflopen.
Klacht van de wegen in Nederland is vnl. de vele rotondes e.d. Moeten ze automatisch meer opletten maar wegen zijn verder prima, veel beter dan in Belgie.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, het is altijd wel ironisch dat er zo veel geklaagd wordt over onveilige wegen in Nederland, maar bij zowat elke koers die uit Nederland in België komt, is de eerste massale valpartij in België. Of de renners denken "oef, nu zijn we uit het onveilige Nederland, kunnen we eindelijk weer normaal koersen."
Omgeving poppel is echt een hel. Je kan dan beter het weiland nemenquote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klacht van de wegen in Nederland is vnl. de vele rotondes e.d. Moeten ze automatisch meer opletten maar wegen zijn verder prima, veel beter dan in Belgie.
Er wordt vrijwel nooit gevallen door een rotonde, net zoals er vrijwel nooit wordt gevallen door een wegdek in slechte staat. Steeds opnieuw is het enkel de nervositeit. Zelfs in Parijs-Roubaix zijn de zwaarste valpartijen niet eens op kasseien de laatste jaren.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klacht van de wegen in Nederland is vnl. de vele rotondes e.d. Moeten ze automatisch meer opletten maar wegen zijn verder prima, veel beter dan in Belgie.
Ik hoorde ergens dat die had gepiekt om in de 2e helft van de Tour top te zijn, maar hoopte om vandaag ook al superbenen te hebben. Blijkbaar niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Over België gesproken. Wat is er met Tim Wellens aan de hand? Rijdt als een natte krant de laatste tijd.
Had ik ook veel meer van verwacht, zowel in de tijdrit als vandaag. Maar is ook zijn 1e Tour, dat is altijd lastig. Op één of andere manier presteren debutanten in de Giro vaak prima maar in de Tour is dat veel lastiger.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Over België gesproken. Wat is er met Tim Wellens aan de hand? Rijdt als een natte krant de laatste tijd.
daar heb ik het niet over, het gaat om de corruptie van de ASO om froome aan het geel te helpenquote:Op maandag 6 juli 2015 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind het prima, gozers zijn gewoon cool om een interview te geven vlak na de etappe, die zitten niet te wachten op zogenaamde kritische vragen
Dit is toch nep?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Staan die paaltjes er nou ook in de waalse pijl? Ik heb ze nooit gezien.
Morgen weer uit het geel, Syntix.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:39 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FROOMEGOD![]()
![]()
![]()
fuck de haters.
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens paaltjes gezien in de Waalse Pijl. Zijn zelfs wel eens mensen door gevallen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Staan die paaltjes er nou ook in de waalse pijl? Ik heb ze nooit gezien.
quote:Op zondag 5 juli 2015 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Wellens zie ik morgen ook wel kort eindigen, heeft schijnbaar ook zijn zinnen gezet op deze etappe.
76e geworden vandaag ook weer een grote grap die Wellens wat een faalhaasquote:Op maandag 6 juli 2015 13:18 schreef Evertjan het volgende:
Belgjes gokken op Wellens vandaag ik zeg die eindigt niet eens bij de 1e 30
;')quote:Op maandag 6 juli 2015 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig dat die wegen in Belgie altijd zo veilig zijn anders had het nog veel erger kunnen aflopen.
twitter:DickinsonTimes twitterde op maandag 06-07-2015 om 12:43:02Noisiest fans at the start of stage 3 in Antwerp? Big hand to the Eritreans http://t.co/DojzIBnLyE reageer retweet
0.93 != 1.00quote:Op maandag 6 juli 2015 19:32 schreef Syntix het volgende:
Heerlijk die afgunst in het vorige topic richting Froome en Sky![]()
![]()
Overigens Froome dezelfde tijd geven als PuritoFransen
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DickinsonTimes twitterde op maandag 06-07-2015 om 12:43:02Noisiest fans at the start of stage 3 in Antwerp? Big hand to the Eritreans http://t.co/DojzIBnLyE reageer retweet
Heeft Kudus prima geholpenquote:Op maandag 6 juli 2015 19:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DickinsonTimes twitterde op maandag 06-07-2015 om 12:43:02Noisiest fans at the start of stage 3 in Antwerp? Big hand to the Eritreans http://t.co/DojzIBnLyE reageer retweet
Yep, een groot succes geweest met weinig valpartijen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
;')
Nederland is lekker voor de tour, dat scheelt
interessante en helaas pijnlijke beelden!quote:Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef heywoodu het volgende:
De chaos van binnenuit met de Mechanic Cam van Orica:
Volgens mij hoor je Ten Dam daar ook wat zitten kreunen
Interessant om te zien.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Wel zijn laatste tourrit ooit in geel gereden.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef Cassius het volgende:
Mja Cancellara dus ook naar huis http://www.nrc.nl/sport/2(...)nde-voor-cancellara/
Wil je het beenhaar kunnen zien? Dat hebben ze niet hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Waarom godverdomme allemaal van die kleine kut foto's?
Blote mannen klauwen onder het bloed.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je het beenhaar kunnen zien? Dat hebben ze niet hoor.
twitter:RGUpdate twitterde op maandag 06-07-2015 om 22:08:07#Kampioen vlees snijden #Samen Laurens voeren http://t.co/ZiFqrANN6J reageer retweet
Op 5 minuten zie je dat ze bij Tom Dumoulin bezig zijn die daar net naast die paal ligt, staan 4 of 5 man en een brancard om heenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Is dat Bonnet niet?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Op 5 minuten zie je dat ze bij Tom Dumoulin bezig zijn die daar net naast die paal ligt, staan 4 of 5 man en een brancard om heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |