Ook zo'n dom wicht.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Behalve Jojanneke niemand denk ik.
Vergelijk het dan met kotsen, dat vind ook niemand leuk maar als het moet kan je maar beter zorgen dat je je eigen kleding schoonhoudt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch niet zo raar, vond het wel een aardige vergelijking
Posts van jou zijn nooit leuk. Een beetje zielig zelfs.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cavaliers vindt dit leuk.
Die kan dit toch niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Greg van Olvarit ook in de tweede groep
DeAndre Jordanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cavaliers vindt dit leuk.
Pff, ook niet veel soeps.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ga het vanavond voor het eerst kijken, ben benieuwd.
Begin maar met hopen dan.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef ForzaMilan het volgende:
Hopen dat de aangeslagen rijders zoals Ten Dam nog een beetje puf hebben om die Huy op te komen.
Zou het Van Emden niet kunnen zijn? Rugnummer leek toch eerder op een 8 of 9 te eindigen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep helemaal achteraan. Dan toch Kruijswijk voorin.
Oh gaan we gelijk op die toer? Chagrijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Posts van jou zijn nooit leuk. Een beetje zielig zelfs.
Olvarit bedorven vanwege de hitte in de afgelopen dagen?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Greg van Olvarit ook in de tweede groep
Zie hem toch nog wel 1 van die sprintjes bergop winnen deze Tour.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:48 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Valv. hier is om de Vuelta voor te bereiden.
Ik vind het ook lastig om te geloven dat hij de Tour laat lopen. Is niet des Piti's.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zie hem toch nog wel 1 van die sprintjes bergop winnen deze Tour.
Dat zou ook nog wel logisch zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou het Van Emden niet kunnen zijn? Rugnummer leek toch eerder op een 8 of 9 te eindigen.
Ga nou niet jinxenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet zeggen dat Gesink ontzettend scherp is voor zijn doen.
Jan de Wind.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Welke mongool liet dat groene hoedje op de weg waaien
Precies, netjes voorin meewapperenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet zeggen dat Gesink ontzettend scherp is voor zijn doen.
Net als afgelopen zaterdag...quote:Op maandag 6 juli 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
Als Dumoulin niet was gevallen hadden we over een uurtje Nederlands geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |