Thanks voor de samenvatting van wat iedereen al honderden posts zegt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef MarijeH het volgende:
Wat een valpartij net.
Lees ook dat er veel kritiek is op Team Sky wegens onsportief gedrag.
Balen dat Dumoulin en Gerrans eruit zijn.
Welk principe?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
Hoe is dat studio sport eigenlijk? Uit principe kijk ik het namelijk niet.
Toch er naar vragen he. Laat het los.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
Beste samenvatting ooit van een hele FOK!-topicreeks.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef MarijeH het volgende:
Wat een valpartij net.
Lees ook dat er veel kritiek is op Team Sky wegens onsportief gedrag.
Balen dat Dumoulin en Gerrans eruit zijn.
Sagan is altijd mee. Hij mag nu ook wel geel pakken wat mij betreft. Iedereen behalve alles Sky eigenlijk.quote:
nos.nl kan je terug kijken.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
De eerste week is nog niet voorbij.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef tralalala het volgende:
Maar Gesink is dus niet gevallen? Het gaat eindelijk de goede kant op.
Komt nog wel...quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef tralalala het volgende:
Maar Gesink is dus niet gevallen? Het gaat eindelijk de goede kant op.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:40:30Als je tegenstander op de grond ligt, dan trap je 'm dood. Er is geen spoor van genade in het hedendaagse wielrennen. reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:40:30Als je tegenstander op de grond ligt, dan trap je 'm dood. Er is geen spoor van genade in het hedendaagse wielrennen. reageer retweet
Super saai. Alleen Dione maakt het dragelijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Super saai. Alleen Dione maakt het dragelijk.
Goh wat een wijsheid, kan die sneuneus niet eens wat anders gaan doen, bakt er geen pepernoot van.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
Yupquote:Op maandag 6 juli 2015 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt erop dat het weer Vanmarcke is die bij Gesink zit.
RIP Martquote:Op maandag 6 juli 2015 16:42 schreef RingBewoner het volgende:
Kutprogramma.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ben benieuwd naar jullie mening.
Elke keer weer opnieuw van die kut opmerkingen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
zijn allemaal cleanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:41 schreef Godshand het volgende:
Alle dopers zitten weer voorin. Tinkoff, Astana
Gisteren ook al een raar verhaal over een kroeggevecht. Aparte gozer.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
Wat een dramaqueenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:43 schreef Joezi het volgende:
Dat vond ik wel een mooie metafoor. Deze is gewoon gejat van Tim Krabbé. Maar da's z'n fietsmaatje tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gisteren ook al een raar verhaal over een kroeggevecht. Aparte gozer.
Ga het vanavond voor het eerst kijken, ben benieuwd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vive le Vélo is een goed alternatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |