Op niks inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.
Het kan altijd erger ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:52 schreef tralalala het volgende:
Zo verschrikkelijk was het toch niet? Als ze 10 meter verderop plat waren gegaan, dan had je verschrikkelijke beelden gezien.
Is tactiek, hij aan de linker kant van de weg zodat gesink rechts veilig zitquote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Kelderman ook echt
Miss is het het beste idee dat hij zo ver mogelijk van Gesink vandaan blijft.
Dan waren ze met 20 man tegen die paal geknald jaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:52 schreef tralalala het volgende:
Zo verschrikkelijk was het toch niet? Als ze 10 meter verderop plat waren gegaan, dan had je verschrikkelijke beelden gezien.
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Helaas win je daar geen prijzen mee.
Dat niet maar ik acht hem wel in staat om deze tour een etappe te winnen of minstens top 3 te fietsen in een etappe.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Helaas win je daar geen prijzen mee.
Normaal heb je daar een zeephelling voor nodig, dus best knap.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Tom Dumoulin is wel het verst gekomen in de val
Nergens op gebaseerd, gewoon een hype.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die bergop dit seizoen nog niks heeft laten zien...snap eigenlijk niet waar dat enthouisame voor Gesink op is gebaseerd.
Jammer dat je daar niks mee wint.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Tom Dumoulin is wel het verst gekomen in de val
ik hoop het (mijn favoriete renner)quote:Op maandag 6 juli 2015 16:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat niet maar ik acht hem wel in staat om deze tour een etappe te winnen of minstens top 3 te fietsen in een etappe.
I agree.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
rode rugnummer voor ltd lijkt me wel terecht
Omdat hij weer opstapt?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
Die kan je dan net zo goed Cancellara of Vansummeren gevenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
Zal wel een random Fransoos worden.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:54 schreef ledlamp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |