vermoeid van kop afkomen en niet achteruit kunnen kijken..quote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef Paxcon het volgende:
wat een debiel ben je als je zo'n val veroorzaakt
Dat hoor ik ook wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus.. álle ambulances zijn bezig bij de valpartij en de rit mag niet verder zonder ambulances
Er zullen vanavond in de diverse programma's wel extra beelden zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
Voor iedereen, de tour dus geneutraliseerd door een een gebrek aan ambulances.
Dat iedereen steeds vooraan wil zitten met zijn hele trein creeert juist de valpartijenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef marcodej het volgende: Zit je attent vooraan, gaan ze vooraan op de bek. Het maakt dus geen hol uit allemaal met je oplettend rijden.
Als dat het enige is, valt het dus (relatief gezien) mee.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zal wel pols van Dumoulin zijn
Zou wel beter zijnquote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Er zullen vanavond in de diverse programma's wel extra beelden zijn.
Er zijn ook genoeg mensen hier die géén tv kunnen kijken. Smoeltje dicht dusquote:
Geen ambulances meer beschikbaarquote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef houdjemond het volgende:
ik ben even weg. Ligt stil op last van organisatie?
Lijk wel of die lantaarnpaal en die fietsen aantrekkingskracht op elkaar uitoefenen. Haast magneten.quote:
alle ambulances zijn bezig bij de valpartij dus ze mogen niet verder.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef houdjemond het volgende:
Als een van de eersten, een hele lange schuiverquote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe Dumoulin valt trouwens.
Heb je geen ogen?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe Dumoulin valt trouwens.
Yup, massale valpartij met veel gewonden en uitvallers, waaronder Ten Dam en Dumoulinquote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef houdjemond het volgende:
Henderson?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef marcodej het volgende:
Wie is die Lotto die op het laatst nog net aangetikt werd door Bonnet?
'caused by helicopter'quote:
Dit kan ook gebeuren als ze met 15 ploegen de tour rijden...quote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef kilon het volgende:
Volgend jaar toch maar minder ploegen in de tour? Of ligt het niet aan de drukte, maar is het gewoon amateurisme om met 60 per uur een bandje aan te tikken?
Boh hahahaha jij bent grappig xDDquote:Op maandag 6 juli 2015 16:16 schreef hmmmz het volgende:
Beter gebruiken ze nog wat meer anti-val-doping.
De wieken van de helikopter zorgen voor zo'n vlaag dat Bonnet onderuit gingquote:
Patje ziet gevaarlijke presidenten.twitter:PatLefevere twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:09:05To be clear I hate crashes but this is really a dangerous president @ToDeFr reageer retweet
Die gast in het wit die 20 meter over het asfalt heen schaaftquote:
Party hardquote:
twitter:NOSwielrennen twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:13:45107 - Het peloton staat stil, omdat alle beschikbare ambulances zich bij de slachtoffers van de valpartij bevinden. http://t.co/T6gSUfs2Ry reageer retweet
er staat in de regelementen dat er genoeg ambulances beschikbaar moeten zijnquote:Op maandag 6 juli 2015 16:17 schreef Remzz het volgende:
Maar waar in de regelementen staat dat er geneutraliseerd kan worden door de organisatie?
zit er nog inquote:
twitter:NOSwielrennen twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:17:01Dumoulin en Ten Dam uit Tour na zware valpartij http://t.co/D50TAtBSaU reageer retweet
Dat wordt een pittige douche ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gast in het wit die 20 meter over het asfalt heen schaaftdat zijn geen leuke wondjes.
er moet een ambulance achter het peloton aan volgens de regelementen, als die er niet zijn kan je neutraliseren.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:17 schreef Remzz het volgende:
Maar waar in de regelementen staat dat er geneutraliseerd kan worden door de organisatie?
het is een wonderquote:
Ten Dam is er niet uit.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:18 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:17:01Dumoulin en Ten Dam uit Tour na zware valpartij http://t.co/D50TAtBSaU reageer retweet
Patje weet ook dat ze bij hem in het team de meeste valpartijen toch niet voelen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:16 schreef Reya het volgende:
Patje ziet gevaarlijke presidenten.twitter:PatLefevere twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:09:05To be clear I hate crashes but this is really a dangerous president @ToDeFr reageer retweet
Je bent dus tegenwoordig al een god als je gewoon blijft fietsenquote:
Jaaaaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je bent dus tegenwoordig al een god als je gewoon blijft fietsen
Nee hoor, dat was hij al voor deze chaos.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat was Ten Dam sowieso al.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Meer mensen die liggen dan mensen die niet liggen atmquote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:
Het is alleen geneutraliseerd omdat er geen ambulances meer waren bij een eventuele volgende valpartij, juiste beslissing dus.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Die neutralisatie is natuurlijk wel een beetje een verkeerde keuze, wat gaan ze in de toekomst nu doen?
Wordt nog leuk morgen als Froome op achterstand komt op de kasseien.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef ledlamp het volgende:
Sky heeft ook gelijk het hele peloton tot vijand gemaakt
omg de foto die ik had gepost!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef Ferdii het volgende:
Ducroux zit ook op Fok! fotootje van Tom re bekijken
Slecht nieuws voor atheisten als het begrip god zo gedavalueerd is dan kunnen ze wel opdoeken.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was hij al voor deze chaos.
jaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef tralalala het volgende:
Was het groepje van vier met voorsprong al bijgehaald?
jaquote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef tralalala het volgende:
Volledige tinkoff ploeg op kop.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt nog leuk morgen als Froome op achterstand komt op de kasseien.
Ja, vlak na die val.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef tralalala het volgende:
Hoezo? Als alle ambulances bezig zijn met de gewonden is het onverantwoord om verder te rijden.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Die neutralisatie is natuurlijk wel een beetje een verkeerde keuze, wat gaan ze in de toekomst nu doen?
Froome blaas je zo omver.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan mag Sky gewoon alle achtervolgingen organiseren, kutploeg
Iedere dag een feestdagquote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor atheisten als het begrip god zo gedavalueerd is dan kunnen ze wel opdoeken.
Of op z'n bek gaat, en dan boos wordt dat ie geen hulp krijgt en er doorgekoerst wordt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt nog leuk morgen als Froome op achterstand komt op de kasseien.
twitter:letourdata twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:21:19The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015 http://t.co/wjQcWItIcM reageer retweet
ik had me zo op de muur verheugdquote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef HPLC het volgende:
Nu moet ik huilen, staat er Dumoulin op de weg
Hoop het niet voor de Geesquote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef THEFXR het volgende:
ik zie nog vechtpartijen uitbreken na de finish
Nee, dat doen ze namelijk niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Cancellara gaat waarschijnlijk die gele trui wel nog kunnen houden, tenminste als zijn blessures meevallen?
Wilden doorrijden na de crash ondanks neutralisatie.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Wat is er precies met Sky dat iedereen er zo op loopt te schelden?
Wie is de uitschieter naar boven?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:letourdata twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:21:19The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015 http://t.co/wjQcWItIcM reageer retweet
Die wilden maar wat graag doorfietsen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Bronson het volgende:
Waarom is Sky nou een kutploeg? Ik kan het niet volgen op mijn werk.
koers werd stilgelegd en zij probeerden langs de jury auto snel weg te fietsenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
De Sky renners wilden op hoog tempo doorfietsten. Paar jaar terug was Froome betrokken bij zo'n valpartij, maar werd er ook doorgereden. Dus nu wilden zij ook niet wachten.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Hard weg willen rijden terwijl het halve peloton op zijn gat ligtquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Omdat het een k-ploeg is.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Ze wilde koersenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Sky ging volle bak rijden nadat de organisatie het heel even stil had gelegd. Niet echt heel netjes omdat oa de gele trui erbij lag.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Die gingen keihard rijden toen de neutralisatie (eerste) over was. Eikelsquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik vrees het niet. Maar nu Dumoulin eruit is mag Cancellara van mij zo lang mogelijk in het geel blijven.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Cancellara gaat waarschijnlijk die gele trui wel nog kunnen houden, tenminste als zijn blessures meevallen?
Dan lach ik hem hard uitquote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Als Froome op de kasseien op zn bek gaat en er wordt doorgereden zul je hem horen
Ik hoop dat ze hem laten liggenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Als Froome op de kasseien op zn bek gaat en er wordt doorgereden zul je hem horen
formule 1 is er jaloers opquote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:letourdata twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:21:19The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015 http://t.co/wjQcWItIcM reageer retweet
Nee hoor, van neutralisatie was op dat moment geen sprakenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef ledlamp het volgende:
[..]
koers werd stilgelegd en zij probeerden langs de jury auto snel weg te fietsen
Ten Dam.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaat straks geel pakken denken jullie? Martin, Sagan, Krek?
Hij en Kelderman hadden beter op moeten letten idd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Strani het volgende:
Vreemd, normaal had Gesink er ongetwijfeld bij gelegen. Niet erg scherp van 'm.
Ze sprinten weg terwijl neutralisatie vanuit het peleton hoort in een dergelijke situatie.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Dumoulin die op zijn buik schuift.quote:
Lukte op het NK ook al nietquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Strani het volgende:
Vreemd, normaal had Gesink er ongetwijfeld bij gelegen. Niet erg scherp van 'm.
Maar het is niet handig om een groot deel van het peloton tegen je te krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Reya het volgende:
Tsja, koersen is oorlog, ergens begrijp ik dat wel van Sky.
Als je wilt horen wat de NOS zegt: SCHAKEL DAN OVER NAAR DE NOSquote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat zegt de NOS eigenlijk allemaal? Heb de Belg opstaan.
Valt nog te bezien. Maar als ie niet gevallen is niet onmogelijk.quote:
Boeit mij geen flikker, ik heb ook de Belgen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat zegt de Belg over t uitvallen Dumoulin?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
#teamnosquote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je wilt horen wat de NOS zegt: SCHAKEL DAN OVER NAAR DE NOS
dumbass
Hetzelfde als altijd. Ducrot met zijn moderne wielrennen en Dijkstra met zijn huilerige stemmetje.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ongelofelijk he.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef marcodej het volgende:
Man, man, er mocht 1 Nederlander niet op zijn bek en dat was Tom.
Niet veel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat zegt de Belg over t uitvallen Dumoulin?
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef marcodej het volgende:
Man, man, er mocht 1 Nederlander niet op zijn bek en dat was Tom.
Also also also....quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef Godshand het volgende:
Heeft er weer een Nederlander kans op een podiumplek
opgehevenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Godshand het volgende:
Is de neutralisatie al opgeheven of blijft het zo'n wandeletappe?
Onoplettendheid.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Ik zie liever dat er eens serieus wordt gekeken naar wat nu zo'n valpartij veroorzaakt, vroeg of laat breekt nog iemand zijn nek.
Leek op een stuurfout van de FDJ renner. Of hij werd juist afgesneden.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Ik zie liever dat er eens serieus wordt gekeken naar wat nu zo'n valpartij veroorzaakt, vroeg of laat breekt nog iemand zijn nek.
Kom maar door.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef ledlamp het volgende:
Heeft iemand al de maarten en herbert bingo gepost?
nee, doe maar!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef ledlamp het volgende:
Heeft iemand al de maarten en herbert bingo gepost?
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Alleen maar tijdrittenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Heeft ie ooit een tour uitgereden?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef OProg het volgende:
Gerrans heeft dit jaar ook zo'n beetje overal al op de grond gelegen.
Zo is het. Het is nu eenmaal een harde sport.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.
Neutralisatie tot de eerste klim.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
Maar ze mogen nu toch weer knallen? Waarom zijn er geen aanvallen?![]()
Tijd om in een harnas te gaan fietsen. Helm op, hans in de nek en beschermende kleding aanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:17:16Never seen something like that -lots of blood here and pain - bad part of our sport #TDF2015 reageer retweet
Minder groot peloton.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.
Tijd om allemaal in een simulator te gaan fietsen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tijd om in een harnas te gaan fietsen. Helm op, hans in de nek en beschermende kleding aan
Waarom zou de koers anders geneutraliseerd worden?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
Sky ging pas koersen na de eerste neutralisatie. Is toch gewoon eerste instinct. Die hebben niks van de valpartij gezien en ruiken geel
Het gebeurde voorin in een treintje..dan helpt een minder groot peloton ook niet hoor.quote:
Die moeten precies weten wat er aan de hand is hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
Sky ging pas koersen na de eerste neutralisatie. Is toch gewoon eerste instinct. Die hebben niks van de valpartij gezien en ruiken geel
Dat is zo'n onzin, ook al rijden er 7 ipv 9 in een ploeg dan nog wil iedereen voorin zitten en gebeuren dit soort dingen. Op je fiets blijven zitten hoort er ook bijquote:
Of lui die lijpe acties lopen uithalen gewoon eens lekker een jaartje schorsen; ploeg een flinke boete opleggen.quote:
Kansloos ja...denk niet dat hij morgen weer op z'n fiets stapt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ziet er niet naar uit dat de Canc het gaat redden...
Dan vallen er vervolgens wel minder man.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Het gebeurde voorin in een treintje..dan helpt een minder groot peloton ook niet hoor.
Tja toen er nog wat meer doping gebruikt werd was men toch iets scherper.quote:
FC Waterdragers.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bauke Gesink pakt het geel in de Alpen na een monsterontsnapping
Mijn vertrouwen in hem is al lang tot het 0 punt gedaald, als ook dat van Mollema, maar die knecht nu alleen nog maar en mag niet voor zijn eigen kansen gaan bij zijn nieuwe ploeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bauke Gesink pakt het geel in de Alpen na een monsterontsnapping
Die wagen voorop gaf de koers vrij, dan mag je toch gewoon weer rijden?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou de koers anders geneutraliseerd worden?
Moet ie wel binnen een halve minuut van renners als Sagan, Van Garderen, Uran en Van Avermaet blijven.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:29 schreef kilon het volgende:
Martin dus in het geel morgen. Had hij ook niet verwacht.
Mag wel, maar niemand wil dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:30 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Die wagen voorop gaf de koers vrij, dan mag je toch gewoon weer rijden?
Misschien blijven ze wel zo naar de finish rijden, dan is het makkelijk te doen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet ie wel binnen een halve minuut van renners als Sagan, Van Garderen, Uran en Van Avermaet blijven.
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef silverhill het volgende:
[..]
Valt nog te bezien. Maar als ie niet gevallen is niet onmogelijk.
1. CANCELLARA Fabian TFR
2. MARTIN Tony EQS 00:00:03
3. DUMOULIN Tom TGA 00:00:06
4. SAGAN Peter TCS 00:00:33
5. THOMAS Geraint SKY 00:00:35
6. OSS Daniel BMC 00:00:42
7. URAN Rigoberto EQS 00:00:42
8. VAN GARDEREN Tejay BMC 00:00:44
9. VAN AVERMAET Greg BMC 00:00:48
10. FROOME Christopher SKY 00:00:48
11. ROGERS Michael TCS 00:00:53
12. STYBAR Zdenek EQS 00:00:54
13. GREIPEL André LTS 00:00:59
14. CONTADOR VELASCO Alberto TCS 00:01:00
Ik moet daar ook wel eens om glimlachen inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Heerlijk al die nobuddies die alleen tijdens de TDF naar de koers kijken en nu denken alles te weten
Wel een geinige opmerking icm je UI.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Heerlijk al die nobuddies die alleen tijdens de TDF naar de koers kijken en nu denken alles te weten
U bent zonder enige twijfel een superieur mens. In alle opzichten.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Moet je maar naar sporza schakelenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Helaas faalt hij nogal in Engelse taal.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
U bent zonder enige twijfel een superieur mens. In alle opzichten.
Vertel eens hoeveel jij fietst?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Mag vandaag nogquote:Op maandag 6 juli 2015 16:33 schreef Alleforums het volgende:
Skyhoop dat hun eigen treintje eens valt waardoor het hele team abandon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |