Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Ik zie liever dat er eens serieus wordt gekeken naar wat nu zo'n valpartij veroorzaakt, vroeg of laat breekt nog iemand zijn nek.
Alleen maar tijdrittenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Ik zie liever dat er eens serieus wordt gekeken naar wat nu zo'n valpartij veroorzaakt, vroeg of laat breekt nog iemand zijn nek.
Heeft ie ooit een tour uitgereden?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef OProg het volgende:
Gerrans heeft dit jaar ook zo'n beetje overal al op de grond gelegen.
Zo is het. Het is nu eenmaal een harde sport.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.
Neutralisatie tot de eerste klim.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
Maar ze mogen nu toch weer knallen? Waarom zijn er geen aanvallen?![]()
Tijd om in een harnas te gaan fietsen. Helm op, hans in de nek en beschermende kleding aanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:17:16Never seen something like that -lots of blood here and pain - bad part of our sport #TDF2015 reageer retweet
Minder groot peloton.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.
Tijd om allemaal in een simulator te gaan fietsen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tijd om in een harnas te gaan fietsen. Helm op, hans in de nek en beschermende kleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |