Ik vrees het niet. Maar nu Dumoulin eruit is mag Cancellara van mij zo lang mogelijk in het geel blijven.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Cancellara gaat waarschijnlijk die gele trui wel nog kunnen houden, tenminste als zijn blessures meevallen?
Dan lach ik hem hard uitquote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Als Froome op de kasseien op zn bek gaat en er wordt doorgereden zul je hem horen
Ik hoop dat ze hem laten liggenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Als Froome op de kasseien op zn bek gaat en er wordt doorgereden zul je hem horen
formule 1 is er jaloers opquote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:letourdata twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:21:19The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015 http://t.co/wjQcWItIcM reageer retweet
Nee hoor, van neutralisatie was op dat moment geen sprakenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef ledlamp het volgende:
[..]
koers werd stilgelegd en zij probeerden langs de jury auto snel weg te fietsen
Ten Dam.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaat straks geel pakken denken jullie? Martin, Sagan, Krek?
Hij en Kelderman hadden beter op moeten letten idd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Strani het volgende:
Vreemd, normaal had Gesink er ongetwijfeld bij gelegen. Niet erg scherp van 'm.
Ze sprinten weg terwijl neutralisatie vanuit het peleton hoort in een dergelijke situatie.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Wat is er precies met Sky dat iedereen er zo op loopt te schelden?
Dumoulin die op zijn buik schuift.quote:
Lukte op het NK ook al nietquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Strani het volgende:
Vreemd, normaal had Gesink er ongetwijfeld bij gelegen. Niet erg scherp van 'm.
Maar het is niet handig om een groot deel van het peloton tegen je te krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Reya het volgende:
Tsja, koersen is oorlog, ergens begrijp ik dat wel van Sky.
Als je wilt horen wat de NOS zegt: SCHAKEL DAN OVER NAAR DE NOSquote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat zegt de NOS eigenlijk allemaal? Heb de Belg opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |