Iedere dag een feestdagquote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor atheisten als het begrip god zo gedavalueerd is dan kunnen ze wel opdoeken.
Of op z'n bek gaat, en dan boos wordt dat ie geen hulp krijgt en er doorgekoerst wordt.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt nog leuk morgen als Froome op achterstand komt op de kasseien.
twitter:letourdata twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:21:19The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015 http://t.co/wjQcWItIcM reageer retweet
ik had me zo op de muur verheugdquote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef HPLC het volgende:
Nu moet ik huilen, staat er Dumoulin op de weg
Hoop het niet voor de Geesquote:Op maandag 6 juli 2015 16:20 schreef THEFXR het volgende:
ik zie nog vechtpartijen uitbreken na de finish
Nee, dat doen ze namelijk niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Cancellara gaat waarschijnlijk die gele trui wel nog kunnen houden, tenminste als zijn blessures meevallen?
Wilden doorrijden na de crash ondanks neutralisatie.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Wat is er precies met Sky dat iedereen er zo op loopt te schelden?
Wie is de uitschieter naar boven?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:letourdata twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:21:19The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015 http://t.co/wjQcWItIcM reageer retweet
Die wilden maar wat graag doorfietsen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Bronson het volgende:
Waarom is Sky nou een kutploeg? Ik kan het niet volgen op mijn werk.
koers werd stilgelegd en zij probeerden langs de jury auto snel weg te fietsenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
De Sky renners wilden op hoog tempo doorfietsten. Paar jaar terug was Froome betrokken bij zo'n valpartij, maar werd er ook doorgereden. Dus nu wilden zij ook niet wachten.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Hard weg willen rijden terwijl het halve peloton op zijn gat ligtquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Omdat het een k-ploeg is.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Ze wilde koersenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Sky ging volle bak rijden nadat de organisatie het heel even stil had gelegd. Niet echt heel netjes omdat oa de gele trui erbij lag.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Die gingen keihard rijden toen de neutralisatie (eerste) over was. Eikelsquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik vrees het niet. Maar nu Dumoulin eruit is mag Cancellara van mij zo lang mogelijk in het geel blijven.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Cancellara gaat waarschijnlijk die gele trui wel nog kunnen houden, tenminste als zijn blessures meevallen?
Dan lach ik hem hard uitquote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Als Froome op de kasseien op zn bek gaat en er wordt doorgereden zul je hem horen
Ik hoop dat ze hem laten liggenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Als Froome op de kasseien op zn bek gaat en er wordt doorgereden zul je hem horen
formule 1 is er jaloers opquote:Op maandag 6 juli 2015 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:letourdata twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:21:19The crash in data - from within @DimensionData truck. Average speed during fall was 42.03 km/h. #TDFdata #TDF2015 http://t.co/wjQcWItIcM reageer retweet
Nee hoor, van neutralisatie was op dat moment geen sprakenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef ledlamp het volgende:
[..]
koers werd stilgelegd en zij probeerden langs de jury auto snel weg te fietsen
Ten Dam.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaat straks geel pakken denken jullie? Martin, Sagan, Krek?
Hij en Kelderman hadden beter op moeten letten idd.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Strani het volgende:
Vreemd, normaal had Gesink er ongetwijfeld bij gelegen. Niet erg scherp van 'm.
Ze sprinten weg terwijl neutralisatie vanuit het peleton hoort in een dergelijke situatie.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Reya het volgende:
Dumoulin die op zijn buik schuift.quote:
Lukte op het NK ook al nietquote:Op maandag 6 juli 2015 16:22 schreef Strani het volgende:
Vreemd, normaal had Gesink er ongetwijfeld bij gelegen. Niet erg scherp van 'm.
Maar het is niet handig om een groot deel van het peloton tegen je te krijgen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:23 schreef Reya het volgende:
Tsja, koersen is oorlog, ergens begrijp ik dat wel van Sky.
Als je wilt horen wat de NOS zegt: SCHAKEL DAN OVER NAAR DE NOSquote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat zegt de NOS eigenlijk allemaal? Heb de Belg opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |