Valt nog te bezien. Maar als ie niet gevallen is niet onmogelijk.quote:
Boeit mij geen flikker, ik heb ook de Belgen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat zegt de NOS eigenlijk allemaal? Heb de Belg opstaan.
Wat zegt de Belg over t uitvallen Dumoulin?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
#teamnosquote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je wilt horen wat de NOS zegt: SCHAKEL DAN OVER NAAR DE NOS
dumbass
Hetzelfde als altijd. Ducrot met zijn moderne wielrennen en Dijkstra met zijn huilerige stemmetje.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ongelofelijk he.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef marcodej het volgende:
Man, man, er mocht 1 Nederlander niet op zijn bek en dat was Tom.
Niet veel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat zegt de Belg over t uitvallen Dumoulin?
quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef marcodej het volgende:
Man, man, er mocht 1 Nederlander niet op zijn bek en dat was Tom.
Also also also....quote:Op maandag 6 juli 2015 16:24 schreef Godshand het volgende:
Heeft er weer een Nederlander kans op een podiumplek
opgehevenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Godshand het volgende:
Is de neutralisatie al opgeheven of blijft het zo'n wandeletappe?
Onoplettendheid.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Ik zie liever dat er eens serieus wordt gekeken naar wat nu zo'n valpartij veroorzaakt, vroeg of laat breekt nog iemand zijn nek.
Leek op een stuurfout van de FDJ renner. Of hij werd juist afgesneden.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Ik zie liever dat er eens serieus wordt gekeken naar wat nu zo'n valpartij veroorzaakt, vroeg of laat breekt nog iemand zijn nek.
Kom maar door.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef ledlamp het volgende:
Heeft iemand al de maarten en herbert bingo gepost?
nee, doe maar!quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef ledlamp het volgende:
Heeft iemand al de maarten en herbert bingo gepost?
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Alleen maar tijdrittenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
Heeft ie ooit een tour uitgereden?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef OProg het volgende:
Gerrans heeft dit jaar ook zo'n beetje overal al op de grond gelegen.
Zo is het. Het is nu eenmaal een harde sport.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.
Neutralisatie tot de eerste klim.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef tralalala het volgende:
Maar ze mogen nu toch weer knallen? Waarom zijn er geen aanvallen?![]()
Tijd om in een harnas te gaan fietsen. Helm op, hans in de nek en beschermende kleding aanquote:Op maandag 6 juli 2015 16:25 schreef Reya het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:17:16Never seen something like that -lots of blood here and pain - bad part of our sport #TDF2015 reageer retweet
Minder groot peloton.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:26 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Tsja wat doe je eraan? Iemand stuurt weg en raakt een wiel.
Tijd om allemaal in een simulator te gaan fietsen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tijd om in een harnas te gaan fietsen. Helm op, hans in de nek en beschermende kleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |