vermoeid van kop afkomen en niet achteruit kunnen kijken..quote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef Paxcon het volgende:
wat een debiel ben je als je zo'n val veroorzaakt
Dat hoor ik ook wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus.. álle ambulances zijn bezig bij de valpartij en de rit mag niet verder zonder ambulances
Er zullen vanavond in de diverse programma's wel extra beelden zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef McGrath het volgende:
Voor iedereen, de tour dus geneutraliseerd door een een gebrek aan ambulances.
Dat iedereen steeds vooraan wil zitten met zijn hele trein creeert juist de valpartijenquote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef marcodej het volgende: Zit je attent vooraan, gaan ze vooraan op de bek. Het maakt dus geen hol uit allemaal met je oplettend rijden.
Als dat het enige is, valt het dus (relatief gezien) mee.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zal wel pols van Dumoulin zijn
Zou wel beter zijnquote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Er zullen vanavond in de diverse programma's wel extra beelden zijn.
Er zijn ook genoeg mensen hier die géén tv kunnen kijken. Smoeltje dicht dusquote:
Geen ambulances meer beschikbaarquote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef houdjemond het volgende:
ik ben even weg. Ligt stil op last van organisatie?
Lijk wel of die lantaarnpaal en die fietsen aantrekkingskracht op elkaar uitoefenen. Haast magneten.quote:
alle ambulances zijn bezig bij de valpartij dus ze mogen niet verder.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef houdjemond het volgende:
Als een van de eersten, een hele lange schuiverquote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe Dumoulin valt trouwens.
Heb je geen ogen?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nog steeds niet hoe Dumoulin valt trouwens.
Yup, massale valpartij met veel gewonden en uitvallers, waaronder Ten Dam en Dumoulinquote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef houdjemond het volgende:
Henderson?quote:Op maandag 6 juli 2015 16:14 schreef marcodej het volgende:
Wie is die Lotto die op het laatst nog net aangetikt werd door Bonnet?
'caused by helicopter'quote:
Dit kan ook gebeuren als ze met 15 ploegen de tour rijden...quote:Op maandag 6 juli 2015 16:15 schreef kilon het volgende:
Volgend jaar toch maar minder ploegen in de tour? Of ligt het niet aan de drukte, maar is het gewoon amateurisme om met 60 per uur een bandje aan te tikken?
Boh hahahaha jij bent grappig xDDquote:Op maandag 6 juli 2015 16:16 schreef hmmmz het volgende:
Beter gebruiken ze nog wat meer anti-val-doping.
De wieken van de helikopter zorgen voor zo'n vlaag dat Bonnet onderuit gingquote:
Patje ziet gevaarlijke presidenten.twitter:PatLefevere twitterde op maandag 06-07-2015 om 16:09:05To be clear I hate crashes but this is really a dangerous president @ToDeFr reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |