Even wachten tot de bergritten.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:41 schreef Ferdii het volgende:
En gaan
Waar ia de tijd gebleven dat er het eerste uur zo hard wordt gereden dat een ontsnapping niet mogelijk is
Alleen maar omdat het een Belg is.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serge Pauwels. Bepaald geen god.
Neem wat pinda's mee voor Foeckler.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:43 schreef FritzWepper het volgende:
Ze komen dadelijk door m'n woonplaats. Zal ik gaan kijken? Ben vergeten de Nederlandse vlag mee te nemen van m'n ouders zolder
Hopelijk rijdt Sastre niet lek in de finale.quote:
Anders rijdt hij gewoon met 73.33km/h terug naar voren, geen probleemquote:Op maandag 6 juli 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Sastre niet lek in de finale.
Picavetquote:Op maandag 6 juli 2015 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
Carl Berteele op de motor. Ik wil Chris Picavet.
Zou wel zuur zijn als hij weer op zo'n manier de etappe verliest ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Sastre niet lek in de finale.
Picavetquote:Op maandag 6 juli 2015 13:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
PicavetDe enige bij de VRT met het niveau van de NOS.
Hé, hé, Peter. Je mist Bony, hè?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van Joep Schreuder?
He, Patrick, jij mist Museeuw he?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van Joep Schreuder?
Hagelslagquote:Op maandag 6 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een boterham met hagelslag (helaas geen vlokken) en kaas met komkommer
beter dan chocopastaquote:
Krijgen we nog pics?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaas met komkommer is erg lekkerquote:Op maandag 6 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook genot dat in de Giro zoveel aanvallers een beloning voor hun aanval hebben gekregen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Alleen in de Tour is het zo geregisseerd. Giro > Tour.
Sorry.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Van die mensen die op de Belg kijken____!!!
Wat kijk jij dan; Ducrot en die mislukte schaatser?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Ik kan deze post wel begrijpen. Dat doen alleen kwaliteitsusersquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Kan niet veel wezen...quote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Nico Dijkshoorn twittert weer mee. Hilarische tweets over het duo Dijkstra/Ducrout.
NOS kijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Tweets van Thijs Zonneveld kan ik nog net tolereren maar bij Dijkshoorn trek ik toch echt de grens.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Nico Dijkshoorn twittert weer mee. Hilarische tweets over het duo Dijkstra/Ducrout.
xd xd xdtwitter:dijkshoorn twitterde op maandag 06-07-2015 om 13:52:33De Tour is de Tour. Niet een Perzisch kleedje. Ook geen vaas. Maar de Tour. reageer retweet
Ik heb heb het juist andersom. Betweter Thijs lult alsof hij de Tour heeft uitgevonden...quote:Op maandag 6 juli 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tweets van Thijs Zonneveld kan ik nog net tolereren maar bij Dijkshoorn trek ik toch echt de grens.
Uiteraard. Op de vieze vuile Belg kijken is net zoiets als de WK-finale Nederland - Duitsland op de ZDF kijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan; Ducrot en die mislukte schaatser?
Vacansoleil stop hier mee!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
xd xd xdtwitter:dijkshoorn twitterde op maandag 06-07-2015 om 13:52:33De Tour is de Tour. Niet een Perzisch kleedje. Ook geen vaas. Maar de Tour. reageer retweet
humor om te lachenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel je de zelf voldane grijns eens voor van Nico op het moment dat hij tot de conclusie komt dat er een tweet inhoudelijk gelukt is.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tweets van Thijs Zonneveld kan ik nog net tolereren maar bij Dijkshoorn trek ik toch echt de grens.
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dijkshoorn is begonnen op FOK!?
Hij zit vandaag in een shirt van Gewiss-Ballan.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, dat is meer zoiets als oprecht blij zijn met Arno Vermeulen als commentator bij een wedstrijd.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uiteraard. Op de vieze vuile Belg kijken is net zoiets als de WK-finale Nederland - Duitsland op de ZDF kijken__!
Elke dag maximaal zeiken op TLJquote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uiteraard. Op de vieze vuile Belg kijken is net zoiets als de WK-finale Nederland - Duitsland op de ZDF kijken__!
Verschrikkelijk zeg. Die Dijkshoorn begint zichzelf steeds interessanter te vinden.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijkshoorn is held, dus dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg. Die Dijkshoorn begint zichzelf steeds interessanter te vinden.
Knoop in je Zakdoek was ook wel geinig.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n vlakke etappe is wel geinig met dat gelul van D&D
José Been is toch ook niet geinig? Eerder gênant.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n vlakke etappe is wel geinig met dat gelul van D&D
Been is gewoon irritant.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
José Been is toch ook niet geinig? Eerder gênant.
Ik wil best naar Jose luisteren, maar alleen als Maik er naast zit. Ik neem aan dat dat niet het geval is op dit moment.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Been is niet aan te horen. Vervelende stem en heeft het 9/10 keer niet goed gezien. Ik kijk Sporza.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als ik het goed zag rijdt Cancellara gewoon met nummer 143.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:14 schreef DeLuna het volgende:
Cancellara rijdt vandaag met startnummer 29 (ivm 29 dagen geel), maar met welk nummer rijdt Benoit Vaugrenard dan? Met 143?
Ho. Stop. Ik vind het een idioot.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fan van Van Rossem zijn, maar het nog steeds verkeerd spellen.
Pauwels is een halve Nederlander want hij reed ooit voor de Raboquote:
Bij die Spanjaarden is het glas voor de start altijd half leeg. Zegt meestal weinig.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Purito maakt zich zorgen om z'n knie lees ik. Hadden ze wel wat eerder mogen zeggen
Dan gebruikt hij zijn 3de been maar om omhoog te komen. Punten scoren verdomme.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Purito maakt zich zorgen om z'n knie lees ik. Hadden ze wel wat eerder mogen zeggen
Tief dan op naar een Belgenforumquote:Op maandag 6 juli 2015 13:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is meer zoiets als oprecht blij zijn met Arno Vermeulen als commentator bij een wedstrijd.
Doe even normaal joh, wij luisteren gewoon liever naar die Belgjes.quote:
Ga jij maar vrouwenvoetbal kijkenquote:
Wees blij dat Jens Voigt niet meedoetquote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Van dat commentaar op npo word je toch helemaal simpel van
Dit.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ja daar had ik het net ook over maar toen kreeg ik de vraag of ik in de spiegel keek. Was er ook wel nieuwgierig naar.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:12 schreef yvonne het volgende:
Wat was dat net voor terrein met al die zuilen, bus, troep?
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij niet, val ons er niet mee lastig, we zitten op een Nederlands forum, als dat je niet bevalt dan ga je weg.
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ik doe helemaal niks met deze post.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij niet, val ons er niet mee lastig, we zitten op een Nederlands forum, als dat je niet bevalt dan ga je weg.
Spreek voor jezelf, gier.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:
Lief doenquote:
Dit ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap dat gehaat op D&D niet zo...prima achtergrondgeluid bij een saaie maandagmiddagetappe.
Voor mensen die alleen wielrennen kijken tijdens de TdF zijn Ducrot en die andere oetlul goed genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meeste koersen kijk ik ook liever op de belg, maar het gouden duo is toch lachwekkend?Als je iets wil weten over de koers kom je alleen bedrogen uit
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap dat gehaat op D&D niet zo...prima achtergrondgeluid bij een saaie maandagmiddagetappe.
Nouja heb het voorlopig wel erger meegemaakt.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Het TDF forum blijft toch een farce elk jaar.
Luister dan! Leegheid ten top.quote:
Ik kan me echt doodergeren aan hun totale onbekwaamheid, dat heb ik een paar jaartjes volgehouden maar ik luister nu al 2 jaar pertinent niet meer naar die 2. Alleen als Mart commentaar doet schakel ik in.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meeste koersen kijk ik ook liever op de belg, maar het gouden duo is toch lachwekkend?Als je iets wil weten over de koers kom je alleen bedrogen uit
Waar zijn ze uberhaupt sinds 01-01-2015 ?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is LottoNL... Ze zouden toch wel met groepje, minimaal Gesink, Kelderman + 3 knechten voorin moeten zitten
Dan ga je toch naar een Colombiaans forum joh!?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
in Belgie spreken ze Waals?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen mij.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een Colombiaans forum joh!?
In Giro was het een verademing om hun te zienquote:Op maandag 6 juli 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zijn ze uberhaupt sinds 01-01-2015 ?
Mart vind ik juist niets, die heeft niet zo'n saaie-verhalen-orakel modus, die doet alsof alles wat helemaal geen spektakel is toch spektakel is, hij is de ultieme minachting-van-de-kijker man.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan me echt doodergeren aan hun totale onbekwaamheid, dat heb ik een paar jaartjes volgehouden maar ik luister nu al 2 jaar pertinent niet meer naar die 2. Alleen als Mart commentaar doet schakel ik in.
Sorry ik liet mij gaan, het voelt voor ons gewoon als landverraad, beetje voor de belgen gaan juichen.quote:
Kan ik iets doen om het goed te maken?quote:
Inderdaad, prima om op de achtergrond te hebben. Ze moeten nu nog 2 uur volpraten zonder dat er iets gaat gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Alles loopt nog prima, niet zo piepen, het is nu even kalm, dan praat je over andere dingen, zoals het commentaarquote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, NK tijdrit en een overwinning van Hoflandquote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Lotto al 2 dingen gewonnen dit jaar?
Dus VRT-kijkers zijn Boonen-fans?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sorry ik liet mij gaan, het voelt voor ons gewoon als landverraad, beetje voor de belgen gaan juichen.
Hofland heeft volgens mij zelfs al twee keer gewonnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, NK tijdrit en een overwinning van Hofland
Knap van ze!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, NK tijdrit en een overwinning van Hofland
Sporza kijken of juichen voor de Belgen is een groot verschil hoorquote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sorry ik liet mij gaan, het voelt voor ons gewoon als landverraad, beetje voor de belgen gaan juichen.
Als je het zo stelt.. team NPOquote:
Dat is om de rest van het jaar weer gelukkig te zijn met de situatie zoals hij is.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik juich wel keihard voor Greg van Avermaet, hopelijk mag dat gewoon.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sporza kijken of juichen voor de Belgen is een groot verschil hoor
Farce in de zin van teveel dagjesvolk dat nooit een koers kijkt. Ergerlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles loopt nog prima, niet zo piepen, het is nu even kalm, dan praat je over andere dingen, zoals het commentaar
Ja want ook dan wint ie niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik juich wel keihard voor Greg van Avermaet, hopelijk mag dat gewoon.
Gaan we dan ook niet meer meeten?quote:
Viel me afgelopen jaren ook al vaak op dat deze teams nooit echt gegroepeerd rijden. Alsof ze niet echt vriendjes zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
LottoNL gewoon helemaal verspreid over peloton, is dat nieuwe tactiek van Boven?
Yorkshire en ZLM toerquote:Op maandag 6 juli 2015 14:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hofland heeft volgens mij zelfs al twee keer gewonnen.
Dacht dat jij cult wel zou herkennenquote:
quote:Zo! Die Fedrigo heeft een neus als een zinksnijder
quote:Kijk die Schumacher stoempen op zijn zadel…. Dat zal wel een aambei worden!”
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Doet die bekkentrekker nog mee, kom even niet meer op zijn naam?
iemand?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja daar had ik het net ook over maar toen kreeg ik de vraag of ik in de spiegel keek. Was er ook wel nieuwgierig naar.
Ok deal.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, zodat ik je een enorme koek op je kanus kan geven.
Reed nog even in beeld bij de start. (Voeckler).quote:Op maandag 6 juli 2015 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Doet die bekkentrekker nog mee, kom even niet meer op zijn naam?
Hier moet ik bij zijnquote:Op maandag 6 juli 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar kan ik die username ook alweer van herkennen?quote:
Dit. Klein beetje dimmen hier graagquote:Op maandag 6 juli 2015 14:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
Kijk gewoon waar je wilt en juich voor wie je wilt.
Lekker boeiend, als ie weer onzin gaat uitkramen moet je m maar gewoon negeren ofzo.quote:
Cavaliers weet niet hoe gespierd ik in het echt ben.quote:
TR gezetquote:Op maandag 6 juli 2015 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat blijf je houden met zoiets populairsquote:Op maandag 6 juli 2015 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Farce in de zin van teveel dagjesvolk dat nooit een koers kijkt. Ergerlijk.
Hoeft niet, Cavaliers en ik hebben een rare soort van humor.quote:
Is dat uberhaupt per se iets negatiefs op een forum als dit?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat blijf je houden met zoiets populairs
Dat blijkt.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers weet niet hoe gespierd ik in het echt ben.
Als Astana fan ben ik diehard fan van elke rennerquote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen die-hard fans van Miguel zijn toegelaten. Vandaar dat Mani is uitgenodigd.
Inderdaad, door je een koek te geven, bedoel ik eigenlijk te zeggen dat ik heel veel van je houd.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeft niet, Cavaliers en ik hebben een rare soort van humor.
Gps systeem of iets dergelijksquote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef THEFXR het volgende:
die pennen aan het zadel, houders voor op de auto?
Dat is geheel wederzijds natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, door je een koek te geven, bedoel ik eigenlijk te zeggen dat ik heel veel van je houd.
Dat is hem ja. Irritatie gehalte is dus weer gegarandeerd dit jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Reed nog even in beeld bij de start. (Voeckler).
#brolovequote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, door je een koek te geven, bedoel ik eigenlijk te zeggen dat ik heel veel van je houd.
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht eerst dat ze steeds jeuk hadden op hun rug maar ze hebben daar gewoon iets te eten zitten
Gewoon een vragenlijst opstellen en alleen mensen met meer dan 90% goede antwoorden toelaten, ditdatquote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat blijf je houden met zoiets populairs
Dennis Rohanquote:
Zoiets opperde ik een maand geleden alquote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een vragenlijst opstellen en alleen mensen met meer dan 90% goede antwoorden toelaten, ditdat
Is toch alleen maar mooi dat het zo opleeft?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een vragenlijst opstellen en alleen mensen met meer dan 90% goede antwoorden toelaten, ditdat
welk decennia?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, leuk juist.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt per se iets negatiefs op een forum als dit?
abandon = opgavequote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chute = val
Crevaison = lek
Graag onthouden beste mensen, bedankt
Ik was ook niet serieus.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is toch alleen maar mooi dat het zo opleeft?
Je ziet ook wel eens abandon, wat is dat?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chute = val
Crevaison = lek
We roepen hier eigenlijk nooit CREVAISON! als er iemand lek rijdt, gemiste kans.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chute = val
Crevaison = lek
Froome gaat eruit.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede aanvullingAl verwacht ik vandaag geen afstapper
Altijd handig om even te melden, hopelijk hoeven we het dan ook niet te herhalenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede aanvullingAl verwacht ik vandaag geen afstapper
Het tegenovergestelde van derriere de la coursequote:
in beide gevallen meer letters dan in NL taalquote:Op maandag 6 juli 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We roepen hier eigenlijk nooit CREVAISON! als er iemand lek rijdt, gemiste kans.
Jij hebt Helene Hendriks in je hoofd.quote:
Wat heb jij tegen blanke vrouwen?quote:
Zet je hartje toch eens open voor de dagjesmensen.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die twee lijken verdacht veel op elkaar, sorry.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt Helene Hendriks in je hoofd.
Nu ga je er zelf teveel in geloven.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom hebben ze allemaal een helmpje op?
Is voor extra sponsoringquote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
meer sponsor geldquote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
Cava wil alleen maar negerinnen met een dikke bips.quote:
Ahjakkiebah, nee.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cava wil alleen maar negerinnen met een dikke bips.
Ik denk dat hij een feeder is.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cava wil alleen maar negerinnen met een dikke bips.
Ik houd meer van Contra el Relojquote:
Ik hoop het, dan kan ik daarna naar huis.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met dit tempootje zijn ze al om 16.45 binnen
Die is best leuk.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik houd meer van Contra el Reloj
Dat kllinkt niet man. Ik kijk trouwens niet eensquote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik houd meer van Contra el Reloj
Ik laat toch ook niemand binnen op mijn zolderkamer?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet je hartje toch eens open voor de dagjesmensen.
Ik vind reloj een mooi woord. Geen idee waarom, het is mijn favoriete Spaanse woord.quote:
Karina-topicquote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
TDF / De mooiste wielertermen
We zouden dit topic nieuw leven in moeten blazen
Die van mij is Miguel.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind reloj een mooi woord. Geen idee waarom, het is mijn favoriete Spaanse woord.
Mogen we hier off topicquote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind reloj een mooi woord. Geen idee waarom, het is mijn favoriete Spaanse woord.
Ja, dat magquote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mogen we hier off topicEerste Spaans wat ik leerde van mijn opa: hijo de puta
___
Nee je mag niet off topic. TR gemacht.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
___
Hongerklapquote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
TDF / De mooiste wielertermen
We zouden dit topic nieuw leven in moeten blazen
Klinkt als een geslachtsziekte.quote:
Cago en dios was hier thuis een klassiekerquote:Op maandag 6 juli 2015 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
___
Dankzij dn Belg weet ik.nu alles over dat kasteelquote:Op maandag 6 juli 2015 14:29 schreef Joezi het volgende:
Dijkstra: kijk, een middeleeuws kasteel
Ducrot: dat had ik je ook wel kunnen vertellen
Hier zou ik graag bewijs van zien.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In het Spaanse Van Dale staat het volgende:
Miguel - Toekomstig Tourwinnaar
Kun je het delen met ons?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankzij dn Belg weet ik.nu alles over dat kasteel
Ik moest er zelf anders geweldig om lachen.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu begin je te veel in je zelf te geloven.
vertelquote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blij dat ik niet luister naar dn Belg dan, kastelenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dit een weinig ambitieuze graadmeter.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest er zelf anders geweldig om lachen.
Wat is een UI?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Het leidt wel een beetje af dat er hier 1 user post zonder UI.
ONZ / [De UI-politie! #3] De klopjacht op de UI-lozen!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Het leidt wel een beetje af dat er hier 1 user post zonder UI.
Hier ga ik niet meer op reageren.quote:
Vet!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:35 schreef ledlamp het volgende:
[..]
De Rode Ridder van suske en wiske woonde er
Nee dit klopt dus niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Rijmt op lui als in te lui om er eentje te maken.
Mannen met een zachte Gquote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is gewoon Nederlands hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mannen met een zachte GIk kan dat taaltje gewoon niet aanhoren
Stop eens met trollen, halve gare.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
toch kijkt de belg lekkerder dan de nos.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?quote:
quote:
Ga er effe op inquote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk (of zo iets)
Ja maar hij sprak het een beetje raar uitquote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk (of zo iets)
Hoeveelste wordt dn Loller vandaag?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:39 schreef Sked het volgende:
Interview met Krek de grootste afnemer van Olvarit_O_
Denk slechte etappe voor hemquote:Op maandag 6 juli 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveelste wordt dn Loller vandaag?
Een andere mening mag niet? Je zeikt net NPO toch ook af. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stop eens met trollen, halve gare.
Not.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:42 schreef ledlamp het volgende:
bij lotto jumbo straalt de winnaarsmentaliteit er echt af
Sarcastisch doen over de Lotto Jumbo goden is echt not dunquote:Op maandag 6 juli 2015 14:42 schreef ledlamp het volgende:
Nou ja, ze gaan nog steeds voor een mooie top 10 plaats. Dat is al heel wat!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:42 schreef ledlamp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |