xd xd xdtwitter:dijkshoorn twitterde op maandag 06-07-2015 om 13:52:33De Tour is de Tour. Niet een Perzisch kleedje. Ook geen vaas. Maar de Tour. reageer retweet
Ik heb heb het juist andersom. Betweter Thijs lult alsof hij de Tour heeft uitgevonden...quote:Op maandag 6 juli 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tweets van Thijs Zonneveld kan ik nog net tolereren maar bij Dijkshoorn trek ik toch echt de grens.
Uiteraard. Op de vieze vuile Belg kijken is net zoiets als de WK-finale Nederland - Duitsland op de ZDF kijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan; Ducrot en die mislukte schaatser?
Vacansoleil stop hier mee!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
xd xd xdtwitter:dijkshoorn twitterde op maandag 06-07-2015 om 13:52:33De Tour is de Tour. Niet een Perzisch kleedje. Ook geen vaas. Maar de Tour. reageer retweet
humor om te lachenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel je de zelf voldane grijns eens voor van Nico op het moment dat hij tot de conclusie komt dat er een tweet inhoudelijk gelukt is.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tweets van Thijs Zonneveld kan ik nog net tolereren maar bij Dijkshoorn trek ik toch echt de grens.
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Dijkshoorn is begonnen op FOK!?
Hij zit vandaag in een shirt van Gewiss-Ballan.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Nico Dijkshoorn twittert weer mee. Hilarische tweets over het duo Dijkstra/Ducrout.
Nee hoor, dat is meer zoiets als oprecht blij zijn met Arno Vermeulen als commentator bij een wedstrijd.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uiteraard. Op de vieze vuile Belg kijken is net zoiets als de WK-finale Nederland - Duitsland op de ZDF kijken__!
Elke dag maximaal zeiken op TLJquote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uiteraard. Op de vieze vuile Belg kijken is net zoiets als de WK-finale Nederland - Duitsland op de ZDF kijken__!
Verschrikkelijk zeg. Die Dijkshoorn begint zichzelf steeds interessanter te vinden.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijkshoorn is held, dus dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg. Die Dijkshoorn begint zichzelf steeds interessanter te vinden.
Knoop in je Zakdoek was ook wel geinig.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n vlakke etappe is wel geinig met dat gelul van D&D
José Been is toch ook niet geinig? Eerder gênant.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n vlakke etappe is wel geinig met dat gelul van D&D
Been is gewoon irritant.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
José Been is toch ook niet geinig? Eerder gênant.
Ik wil best naar Jose luisteren, maar alleen als Maik er naast zit. Ik neem aan dat dat niet het geval is op dit moment.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Been is niet aan te horen. Vervelende stem en heeft het 9/10 keer niet goed gezien. Ik kijk Sporza.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als ik het goed zag rijdt Cancellara gewoon met nummer 143.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:14 schreef DeLuna het volgende:
Cancellara rijdt vandaag met startnummer 29 (ivm 29 dagen geel), maar met welk nummer rijdt Benoit Vaugrenard dan? Met 143?
Ho. Stop. Ik vind het een idioot.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fan van Van Rossem zijn, maar het nog steeds verkeerd spellen.
Pauwels is een halve Nederlander want hij reed ooit voor de Raboquote:
Bij die Spanjaarden is het glas voor de start altijd half leeg. Zegt meestal weinig.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Purito maakt zich zorgen om z'n knie lees ik. Hadden ze wel wat eerder mogen zeggen
Dan gebruikt hij zijn 3de been maar om omhoog te komen. Punten scoren verdomme.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Purito maakt zich zorgen om z'n knie lees ik. Hadden ze wel wat eerder mogen zeggen
Tief dan op naar een Belgenforumquote:Op maandag 6 juli 2015 13:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is meer zoiets als oprecht blij zijn met Arno Vermeulen als commentator bij een wedstrijd.
Doe even normaal joh, wij luisteren gewoon liever naar die Belgjes.quote:
Ga jij maar vrouwenvoetbal kijkenquote:
Wees blij dat Jens Voigt niet meedoetquote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Van dat commentaar op npo word je toch helemaal simpel van
Dit.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ja daar had ik het net ook over maar toen kreeg ik de vraag of ik in de spiegel keek. Was er ook wel nieuwgierig naar.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:12 schreef yvonne het volgende:
Wat was dat net voor terrein met al die zuilen, bus, troep?
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij niet, val ons er niet mee lastig, we zitten op een Nederlands forum, als dat je niet bevalt dan ga je weg.
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |