Even wachten tot de bergritten.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:41 schreef Ferdii het volgende:
En gaan
Waar ia de tijd gebleven dat er het eerste uur zo hard wordt gereden dat een ontsnapping niet mogelijk is
Alleen maar omdat het een Belg is.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serge Pauwels. Bepaald geen god.
Neem wat pinda's mee voor Foeckler.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:43 schreef FritzWepper het volgende:
Ze komen dadelijk door m'n woonplaats. Zal ik gaan kijken? Ben vergeten de Nederlandse vlag mee te nemen van m'n ouders zolder
Hopelijk rijdt Sastre niet lek in de finale.quote:
Anders rijdt hij gewoon met 73.33km/h terug naar voren, geen probleemquote:Op maandag 6 juli 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Sastre niet lek in de finale.
Picavetquote:Op maandag 6 juli 2015 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
Carl Berteele op de motor. Ik wil Chris Picavet.
Zou wel zuur zijn als hij weer op zo'n manier de etappe verliest ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Sastre niet lek in de finale.
Picavetquote:Op maandag 6 juli 2015 13:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
PicavetDe enige bij de VRT met het niveau van de NOS.
Hé, hé, Peter. Je mist Bony, hè?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van Joep Schreuder?
He, Patrick, jij mist Museeuw he?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van Joep Schreuder?
Hagelslagquote:Op maandag 6 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een boterham met hagelslag (helaas geen vlokken) en kaas met komkommer
beter dan chocopastaquote:
Krijgen we nog pics?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaas met komkommer is erg lekkerquote:Op maandag 6 juli 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook genot dat in de Giro zoveel aanvallers een beloning voor hun aanval hebben gekregen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Alleen in de Tour is het zo geregisseerd. Giro > Tour.
Sorry.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Van die mensen die op de Belg kijken____!!!
Wat kijk jij dan; Ducrot en die mislukte schaatser?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Ik kan deze post wel begrijpen. Dat doen alleen kwaliteitsusersquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Kan niet veel wezen...quote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Nico Dijkshoorn twittert weer mee. Hilarische tweets over het duo Dijkstra/Ducrout.
NOS kijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Joezi het volgende:
Tweets van Thijs Zonneveld kan ik nog net tolereren maar bij Dijkshoorn trek ik toch echt de grens.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Nico Dijkshoorn twittert weer mee. Hilarische tweets over het duo Dijkstra/Ducrout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |