Wees blij dat Jens Voigt niet meedoetquote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Van dat commentaar op npo word je toch helemaal simpel van
Dit.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ja daar had ik het net ook over maar toen kreeg ik de vraag of ik in de spiegel keek. Was er ook wel nieuwgierig naar.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:12 schreef yvonne het volgende:
Wat was dat net voor terrein met al die zuilen, bus, troep?
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij niet, val ons er niet mee lastig, we zitten op een Nederlands forum, als dat je niet bevalt dan ga je weg.
Jij ook al?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ik doe helemaal niks met deze post.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij niet, val ons er niet mee lastig, we zitten op een Nederlands forum, als dat je niet bevalt dan ga je weg.
Spreek voor jezelf, gier.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:
Lief doenquote:
Dit ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap dat gehaat op D&D niet zo...prima achtergrondgeluid bij een saaie maandagmiddagetappe.
Voor mensen die alleen wielrennen kijken tijdens de TdF zijn Ducrot en die andere oetlul goed genoeg.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meeste koersen kijk ik ook liever op de belg, maar het gouden duo is toch lachwekkend?Als je iets wil weten over de koers kom je alleen bedrogen uit
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap dat gehaat op D&D niet zo...prima achtergrondgeluid bij een saaie maandagmiddagetappe.
Nouja heb het voorlopig wel erger meegemaakt.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Het TDF forum blijft toch een farce elk jaar.
Luister dan! Leegheid ten top.quote:
Ik kan me echt doodergeren aan hun totale onbekwaamheid, dat heb ik een paar jaartjes volgehouden maar ik luister nu al 2 jaar pertinent niet meer naar die 2. Alleen als Mart commentaar doet schakel ik in.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meeste koersen kijk ik ook liever op de belg, maar het gouden duo is toch lachwekkend?Als je iets wil weten over de koers kom je alleen bedrogen uit
Waar zijn ze uberhaupt sinds 01-01-2015 ?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is LottoNL... Ze zouden toch wel met groepje, minimaal Gesink, Kelderman + 3 knechten voorin moeten zitten
Dan ga je toch naar een Colombiaans forum joh!?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Het TDF forum blijft toch een farce elk jaar.
in Belgie spreken ze Waals?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen mij.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een Colombiaans forum joh!?
In Giro was het een verademing om hun te zienquote:Op maandag 6 juli 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zijn ze uberhaupt sinds 01-01-2015 ?
Mart vind ik juist niets, die heeft niet zo'n saaie-verhalen-orakel modus, die doet alsof alles wat helemaal geen spektakel is toch spektakel is, hij is de ultieme minachting-van-de-kijker man.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan me echt doodergeren aan hun totale onbekwaamheid, dat heb ik een paar jaartjes volgehouden maar ik luister nu al 2 jaar pertinent niet meer naar die 2. Alleen als Mart commentaar doet schakel ik in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |