Dat blijkt.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cavaliers weet niet hoe gespierd ik in het echt ben.
Als Astana fan ben ik diehard fan van elke rennerquote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen die-hard fans van Miguel zijn toegelaten. Vandaar dat Mani is uitgenodigd.
Inderdaad, door je een koek te geven, bedoel ik eigenlijk te zeggen dat ik heel veel van je houd.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeft niet, Cavaliers en ik hebben een rare soort van humor.
Gps systeem of iets dergelijksquote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef THEFXR het volgende:
die pennen aan het zadel, houders voor op de auto?
Dat is geheel wederzijds natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, door je een koek te geven, bedoel ik eigenlijk te zeggen dat ik heel veel van je houd.
Dat is hem ja. Irritatie gehalte is dus weer gegarandeerd dit jaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Reed nog even in beeld bij de start. (Voeckler).
#brolovequote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, door je een koek te geven, bedoel ik eigenlijk te zeggen dat ik heel veel van je houd.
quote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht eerst dat ze steeds jeuk hadden op hun rug maar ze hebben daar gewoon iets te eten zitten
Gewoon een vragenlijst opstellen en alleen mensen met meer dan 90% goede antwoorden toelaten, ditdatquote:Op maandag 6 juli 2015 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat blijf je houden met zoiets populairs
Dennis Rohanquote:
Zoiets opperde ik een maand geleden alquote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een vragenlijst opstellen en alleen mensen met meer dan 90% goede antwoorden toelaten, ditdat
Is toch alleen maar mooi dat het zo opleeft?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een vragenlijst opstellen en alleen mensen met meer dan 90% goede antwoorden toelaten, ditdat
welk decennia?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, leuk juist.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt per se iets negatiefs op een forum als dit?
abandon = opgavequote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chute = val
Crevaison = lek
Graag onthouden beste mensen, bedankt
Ik was ook niet serieus.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is toch alleen maar mooi dat het zo opleeft?
Je ziet ook wel eens abandon, wat is dat?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chute = val
Crevaison = lek
Graag onthouden beste mensen, bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |