Kan ik iets doen om het goed te maken?quote:
Inderdaad, prima om op de achtergrond te hebben. Ze moeten nu nog 2 uur volpraten zonder dat er iets gaat gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap dat gehaat op D&D niet zo...prima achtergrondgeluid bij een saaie maandagmiddagetappe.
Alles loopt nog prima, niet zo piepen, het is nu even kalm, dan praat je over andere dingen, zoals het commentaarquote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Het TDF forum blijft toch een farce elk jaar.
Ja, NK tijdrit en een overwinning van Hoflandquote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Lotto al 2 dingen gewonnen dit jaar?
Dus VRT-kijkers zijn Boonen-fans?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sorry ik liet mij gaan, het voelt voor ons gewoon als landverraad, beetje voor de belgen gaan juichen.
Hofland heeft volgens mij zelfs al twee keer gewonnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, NK tijdrit en een overwinning van Hofland
Knap van ze!quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, NK tijdrit en een overwinning van Hofland
Sporza kijken of juichen voor de Belgen is een groot verschil hoorquote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sorry ik liet mij gaan, het voelt voor ons gewoon als landverraad, beetje voor de belgen gaan juichen.
Als je het zo stelt.. team NPOquote:
Dat is om de rest van het jaar weer gelukkig te zijn met de situatie zoals hij is.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Het TDF forum blijft toch een farce elk jaar.
Ik juich wel keihard voor Greg van Avermaet, hopelijk mag dat gewoon.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sporza kijken of juichen voor de Belgen is een groot verschil hoor
Farce in de zin van teveel dagjesvolk dat nooit een koers kijkt. Ergerlijk.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles loopt nog prima, niet zo piepen, het is nu even kalm, dan praat je over andere dingen, zoals het commentaar
Ja want ook dan wint ie niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik juich wel keihard voor Greg van Avermaet, hopelijk mag dat gewoon.
Gaan we dan ook niet meer meeten?quote:
Viel me afgelopen jaren ook al vaak op dat deze teams nooit echt gegroepeerd rijden. Alsof ze niet echt vriendjes zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
LottoNL gewoon helemaal verspreid over peloton, is dat nieuwe tactiek van Boven?
Yorkshire en ZLM toerquote:Op maandag 6 juli 2015 14:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hofland heeft volgens mij zelfs al twee keer gewonnen.
Dacht dat jij cult wel zou herkennenquote:
quote:Zo! Die Fedrigo heeft een neus als een zinksnijder
quote:Kijk die Schumacher stoempen op zijn zadel…. Dat zal wel een aambei worden!”
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Doet die bekkentrekker nog mee, kom even niet meer op zijn naam?
iemand?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja daar had ik het net ook over maar toen kreeg ik de vraag of ik in de spiegel keek. Was er ook wel nieuwgierig naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |