SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
/carequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:37 schreef WEST het volgende:
[..]
Ze hadden ook gezegd ga je tuin niet sproeien tussen 18:00 en 22:00
Mensen die niet luisteren
Dat gaat de grond niet eens raken!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Nou, hier komt ook een bui hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat trekt waarschijnlijk van Gorinchem naar Nieuwegein..quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Bredaneren, maar na Breda toch weer onweer op dat lijntje
Goddomme ik krijg gelijk en ik haat het.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze ontstaan er ook vaak net achter, ik gok dat we daar vandaag weer een voorbeeld van kunnen zien.
Die hele wolk is verdampt voordat het hier isquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat de grond niet eens raken!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Bredaneren, maar na Breda toch weer onweer op dat lijntje
En het beeldscherm als jouw avatar?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar de radar, zo.
[ afbeelding ]
In Twente kijken we niet veel anders naar de radarquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar de radar, zo.
[ afbeelding ]
Dat gaat om in m'n hoofd ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En het beeldscherm als jouw avatar?
Ik vrees dat Gohan die supercell weg geslagen heeftquote:
Zuid Frankrijkquote:
Het gaat hier ook gewoon echt net langs heen hequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Twente kijken we niet veel anders naar de radar
Dat gebeurd inderdaad te vaak. Had toch liever het huis andersom staan. Dan zie ik het tenminste niet steeds voorlangs gaan, want slaapkamer aan woonkamer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier ook gewoon echt net langs heen he.
nope. nog steeds heetquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Twente kijken we niet veel anders naar de radar
Nietusquote:
Er ontstaat wel iets. Lightningradar geeft veel bliksem bij Hoogeveen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:57 schreef bondage het volgende:
Het knettert in Assen maar ik zie geen bui op buienradar. Misschien zo na de update
En terwijl ik dit post, gaat het regenenquote:
Het komt er hier zowat nooit vanquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nope. nog steeds heet
komt dr misschien ook niet meer van.
én een flits én gerommel (anders dan de vliegtuigen).quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En terwijl ik dit post, gaat het regenen![]()
Nou ja, beter dan niks..
Frutsel heeft het nog zwaarder dan ons. Hij woont achter de tankenbergquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het komt er hier zowat nooit van
Leiden, Breda, Oost-Twente, altijd pissen wij naast de onweerspot
Ik zie in de verte inderdaad wat grijze bewolking, het geluid kom ook uit die richting. Naja, maar even in de gaten houden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Er ontstaat wel iets. Lightningradar geeft veel bliksem bij Hoogeveen.
Als die in een mooie lijn naar boven trekt, dan krijgt Almere ook wat!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:59 schreef marcel-o het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die cel bij dordt en omhoog
ik hou me verjaardag op de tankenberg. maar niemand die kwam vanwege het naderende level 2 onweer wat nooit gekomen isquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Frutsel heeft het nog zwaarder dan ons. Hij woont achter de tankenberg!
Dank jequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb net de planten in de tuin water gegeven om wat regen deze kant op te lokken.
randstadcistenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Mooi om te zien hoe alle buien weer precies boven of naast Leiden ontstaan,
[ afbeelding ]
Helaas niet... grijzig, maar nog warm en droogquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:06 schreef Frutsel het volgende:
er zit wel wat bewolking in het zuiden.... maar of daar nog iets uit gaat komen...
Ziet er niet spectaculair genoeg uit...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:06 schreef Frutsel het volgende:
er zit wel wat bewolking in het zuiden.... maar of daar nog iets uit gaat komen...
Boven Leiden, boven Breda en ten westen van Twentequote:
ik hoop dat de hitte van onze oosterburen onder ons wat gaat stoken zodat we nog een lekker onweersbuitje krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Helaas niet... grijzig, maar nog warm en droog
die cel bij de veluwe ontstond in 20 minuten. Ik hou nog ff hoop. anders wordt het hoog tijd dat ik de tankenberg ga afgravenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ziet er niet spectaculair genoeg uit...
Echt hèquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Mooi om te zien hoe alle buien weer precies boven of naast Leiden ontstaan,
[ afbeelding ]
mh18?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet nu wat ik in de verte hoor... Het komt recht op Assen af
Ik hoop het ook, maar ik vrees ervoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoop dat de hitte van onze oosterburen onder ons wat gaat stoken zodat we nog een lekker onweersbuitje krijgen
normaal scoren de Duitsers ook altijd in de dying seconds. het kan nog ...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik vrees ervoor
pestkopquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef senesta het volgende:
Het doet hier nu lekker onweren in Den helder, heerlijk.
Jij niet?quote:
het meeste gunnen we aan Balkbrugquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef beantherio het volgende:
Volgens buienradar had het hier in Zwolle als een dolle moeten gaan met het onweer. Edoch heeeeeel weinig tot nu toe.
Zaankanter hier.quote:
Laat ze maar scoren! Ik hoop dat het goal tot in Winterswijk reikt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal scoren de Duitsers ook altijd in de dying seconds. het kan nog ...
nee nada noppes . ut kan nog...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij niet?Normaal missen wij altijd alle pret hier
Nu nog even kijken wanneer dat isquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal scoren de Duitsers ook altijd in de dying seconds. het kan nog ...
Wij vallen er net tussendoor. Een grote pluk ten oosten van zwolle en een grote pluk over de NOPquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef beantherio het volgende:
Volgens buienradar had het hier in Zwolle als een dolle moeten gaan met het onweer. Edoch heeeeeel weinig tot nu toe.
Fort Leiden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een gigantische regenbui boven Noord Holland, hoe heeft het hier niet geregend?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:17 schreef danos het volgende:
Lekkere hagel in apeldoorn hoor ik, carportje geperforeerd:[ afbeelding ]
Rond 21.30 uur zouden we nog wat kunnen krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef WEST het volgende:
[..]
Wij vallen er net tussendoor. Een grote pluk ten oosten van zwolle en een grote pluk over de NOP
Volgens mij is het daar anders best onrustig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gebeurd dus echt helemaal niets in Den Haag
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar anders best onrustig.
Succes!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga iets anders doen, zoals zonder op de buienradar te kijken rondfietsen door Breda, wie weet lok ik iets uit.
BAMquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:21 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nog wat foto's genomen van de onweersbui, vlak voordat het los ging boven Breezand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga zo douchen, misschien triggert dat ook een plotselinge onweersbuiquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga iets anders doen, zoals zonder op de buienradar te kijken rondfietsen door Breda, wie weet lok ik iets uit.
Al om een uur of 12 zeewind vandaag. Wordt niks qua onweer dan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:21 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nog wat foto's genomen van de onweersbui, vlak voordat het los ging boven Breezand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het meeste tuig is al opgepakt denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt wel een schot hagelquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:17 schreef danos het volgende:
Lekkere hagel in apeldoorn hoor ik, carportje geperforeerd:[ afbeelding ]
En een misthoorn!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:22 schreef aloa het volgende:
Onweer is goed te zien op de webcam
http://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/havenmond.php
Nice!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:22 schreef aloa het volgende:
Onweer is goed te zien op de webcam
http://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/strand.phpquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En een misthoorn!
Nu blijf ik nog ff zitten.
Nietzoveel, het gaat over Gilze en Oisterwijk en Tilburg ligt er tussen inquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
Hoor wat gedonder in tilburg. Benieuwd wat we krijgen
En de grap is volgens mij dat het daar nog niet geregend heeft. Niet in Lelystad in ieder geval, maar 't is hier wel erg donker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:23 schreef YazooW het volgende:
Ontstaat een mooi lijntje tussen het noorden van Belgie en Utrecht ongeveer, bijna recht omhoog. Goed te zien op http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=en&page_0=16
Dat wordt 'm niet. Te dichtbij nog om 'super' te gaan denk ik ..quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:23 schreef YazooW het volgende:
Ontstaat een mooi lijntje tussen het noorden van Belgie en Utrecht ongeveer, bijna recht omhoog. Goed te zien op http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=en&page_0=16
Gaat recht hieroverquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef DemonRage het volgende:
Buien zijn getriggerd bij Eindhoven. Ik hoor onweer.
Blaas eens hard naar het zuidenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef DemonRage het volgende:
Buien zijn getriggerd bij Eindhoven. Ik hoor onweer.
Wel donker aan het worden nu. Kom op met die handel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:26 schreef RiKe het volgende:
Ik merk hier in Leiden vooral benauwdheid, HEEL, VEEL, benauwdheid.
Geen spatje regen.
Heel Assen verdwijnt alleen Djeez blijft over.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef Frutsel het volgende:
dat buitje bij Assen maakt nu een aardige lijn. komt dr nog een shelfje daar?
Dan klopt dat onweer des doods toch wel een beetjequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Heel Assen verdwijnt alleen Djeez blijft over.
Dit sowieso.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch zou ik er wel aan kunnen wennen als het altijd zo warm was. Ik begin het steeds prettiger te vinden. Beter dan kou. Stukken beter.
Nicequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef aloa het volgende:
Bizarre luchten nu bij Harlingen![]()
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Die heb ik ook boven Almere - Lelystad gezien, behalve de flitsen danquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef aloa het volgende:
Oh mooi die flitsen in de achtergrond...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef aloa het volgende:
Dat blijkt maar weer.quote:
Dat zijn nog eens mooie beelden!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef aloa het volgende:
zat net ook te kijken. Wel wat donkere lucht maar net als Breda krijgen we niksquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nietzoveel, het gaat over Gilze en Oisterwijk en Tilburg ligt er tussen in
Ik kan er niet naar kijken... Ik zit nog te zweten met 29.5 binnen en windstil buitenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:28 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik ken het, alles staat open hier maar geen zuchtje wind, Toen de temperatuur ineens zakte was het lekker, maar is nu afwachten op.. Maar er komt helemaal niks, behalve een plakkerige nacht, vrees ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken... Ik zit nog te zweten met 29.5 binnen en windstil buiten
Oh jij was al langs geweestquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:35 schreef TommyGun het volgende:
Totaal uit het niets pikdonker, flinke hagel en regen in Eindhoven.
Ja dat was net wel anders. Ik was bijna klaar met werken en zag een grote boom flink heen en weer gaan. Kort er na "ging het los"quote:
Vannacht wel weer. Als de bontkraagjes hun buikje weer vol hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
't Ziet er idd best donker uit in zuidoostelijke richtingquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef computergirl het volgende:
Yes, dikke druppels en 1 onweersflits te adam!
Druppels in Rhenen dus...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zag een bliksempje in Veenendaal.![]()
Veel meer zit er vandaag niet in vrees ik.
Wow! Strak!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel wat bizarre luchten hier, en wat gerommel in de verte, maar geen wind, dus in huis is het nog steeds warm++
[ afbeelding ]
Hier sluit ik me bij aan.. Helemaal niks... En blijft maar oplopen binnen.. 29.5 nuquote:
quote:
Ja was een leuke bui, kwam net terug van t motor rijden toen t begon. Nu is t wel weer zo'n beetje voorbij. Nog wat aangenaam gerommel in de verte. Wel lekker afgekoeld nu.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Er zit een bui in de richting van Zeist, die doet het nu mooi. Zuidelijk zit ook een hele mooie.
Onweerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:02 schreef Studiotje het volgende:
Nu in Amersfoort, storm! Koud opeens! Flitsen blijven maar doorgaan
Ook!quote:
Dit!!! Wordt gek hier, warmt alleen nog maar op binnen...quote:
Fijn, ik moet daar morgen heen. Het mag dan wel wat afkoelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:03 schreef Roguee het volgende:
In Amersfoort is het echt feest! Flitsen, keiharde regen, mooi
Bereidt je maar voor dat het alleen maar warmer gaat wordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dit!!! Wordt gek hier, warmt alleen nog maar op binnen...
En niet weinig ookquote:
echtquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:03 schreef Roguee het volgende:
In Amersfoort is het echt feest! Flitsen, keiharde regen, mooi
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor en achter m'n huis mooie bliksems, nu moet ik een kant kiezen. Zulke moeilijke keuzes hoeven mensen in Breda tenminste niet te maken.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor en achter m'n huis mooie bliksems, nu moet ik een kant kiezen. Zulke moeilijke keuzes hoeven mensen in Breda tenminste niet te maken.
Idem hier in Amsterdam. Waar blijven de beloofde hagelstenen zo groot als tennisballen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk. Het noordhollandse en het utrechtse buiengebied schampt Zaandam, maar het is net niks, zeg maar...
Je bent niet de enige. Zie die rode pit die ontstaat bóven Lelystad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat het overal los gaat, hier echt geen druppel
Is je straf voor het scholeksterincident.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Foto's/filmpjes??quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Deze bliksems en donders zijn toch wat heftig.
Gewoon het Leidsche Schildtquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:12 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Is je straf voor het scholeksterincident.
Katten in de hal zetten dadelijk en alles open gooienquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
Bereidt je maar voor dat het alleen maar warmer gaat worden
Je kunt net zo goed verhuizen naar Limburg... Hier ook niksquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Als er geen wind is, heeft dat nog weinig nutquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Katten in de hal zetten dadelijk en alles open gooien
Denk dat deze geraakt is door de bliksem, werkt niet meer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n301.html
Flitsende bende!
Voor het gevoelquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als er geen wind is, heeft dat nog weinig nut
Gaat lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:11 schreef Rabieluh het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n301.html
Flitsende bende!
help warm of help bliksem.quote:
In Assen momenteel behoorlijk wat regen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die regen ook echt vallen?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel een paar goede filmpjes denk ik
Nicequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel een paar goede filmpjes denk ik
In elk geval goed voor de tuin en wat verkoeling.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:19 schreef bondage het volgende:
[..]
In Assen momenteel behoorlijk wat regen.
gvd... jaloersquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef Rabieluh het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Hier nu rijden is echt geen pretje.
Laat maar komen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef Rabieluh het volgende:
Vliegtuigen hier. Verder niks.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef Burner82 het volgende:
Enige gerommel hier is van motoren en auto's met een ontplofte boombox![]()
Die flitsen erbijquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef Rabieluh het volgende:
Stroboscoopquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef Rabieluh het volgende:
Alle smog in de lucht die meeverbrandquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef DonGorgon het volgende:
Hier ook roze-rode gloed rond de flitsen
Hier ook inderdaad. Ik dacht dat ik me het eerst verbeelde maar ben blijkbaar niet de enige die dit waargenomen heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef DonGorgon het volgende:
Het is al lekker afgekoeld inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In elk geval goed voor de tuin en wat verkoeling.
Is dat niet ozon? Aangezien er ook smog was voorspeld voor vandaag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef DonGorgon het volgende:
Is het niet waard. Teveel pixels te zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe eens screenshot dan, doet het niet mobiel
Het is niet bij elke flits ...quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad. Ik dacht dat ik me het eerst verbeelde maar ben blijkbaar niet de enige die dit waargenomen heeft.
Ik zou het graag doen voor je, maar bliksem prt-scrnen is ook lastigquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
misschien de lichtdeeltjes die moeten reizen tussen de smog doorquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alle smog in de lucht die meeverbrand. Nee geen idee wat dat is
.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef Fred0w het volgende:
Ik kan morgen weer gerust de tuin gaan sproeien.
Gewoon doen, al is het maar de donkere luchtquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen voor je, maar bliksem prt-scrnen is ook lastig
Op die manier klinkt mijn gok enorm logisch en onderbouwd, hier gaan we voor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien de lichtdeeltjes die moeten reizen tussen de smog doorzelfde effect als de rode avondgloed.. denk ik
Denk het wel jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef tralalala het volgende:
Ik overdrijf misschien wel eens, maar dit was echt de ziekste onweersbui die ik ooit heb meegemaakt, eng zelfs.
Moet je 's nachts eens naar buiten kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:28 schreef dolf1010 het volgende:
PIK EN PIK ZWARTE lucht hier rond arnhem, niet normaal dit. Nog nooit zo zwart gezien.
meh, we kunnen leven zonder een Arnhemquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:28 schreef dolf1010 het volgende:
PIK EN PIK ZWARTE lucht hier rond arnhem, niet normaal dit. Nog nooit zo zwart gezien.
Dit neem ik terug. Gitzwart.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:29 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Moet je 's nachts eens naar buiten kijken
het wordt donkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:28 schreef dolf1010 het volgende:
Heb een filmpje van wat er aan komt, upload ik later
Ja hallo! Daar liggen mijn grootouders en overgrootouders begraven, straks spoelen ze weg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, we kunnen leven zonder een Arnhem
Zelfde! Stond even achter en het ging keihardquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef tralalala het volgende:
Ik overdrijf misschien wel eens, maar dit was echt de ziekste onweersbui die ik ooit heb meegemaakt, eng zelfs.
God zij met hunquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:30 schreef dolf1010 het volgende:
Nou dat was het dan jongens. RIP Arnhem en omstreek.
Regen was wel even lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Eerder deze avond in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |