SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
/carequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:37 schreef WEST het volgende:
[..]
Ze hadden ook gezegd ga je tuin niet sproeien tussen 18:00 en 22:00
Mensen die niet luisteren
Dat gaat de grond niet eens raken!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Nou, hier komt ook een bui hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat trekt waarschijnlijk van Gorinchem naar Nieuwegein..quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Bredaneren, maar na Breda toch weer onweer op dat lijntje
Goddomme ik krijg gelijk en ik haat het.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze ontstaan er ook vaak net achter, ik gok dat we daar vandaag weer een voorbeeld van kunnen zien.
Die hele wolk is verdampt voordat het hier isquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat de grond niet eens raken!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Bredaneren, maar na Breda toch weer onweer op dat lijntje
En het beeldscherm als jouw avatar?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar de radar, zo.
[ afbeelding ]
In Twente kijken we niet veel anders naar de radarquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar de radar, zo.
[ afbeelding ]
Dat gaat om in m'n hoofd ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En het beeldscherm als jouw avatar?
Ik vrees dat Gohan die supercell weg geslagen heeftquote:
Zuid Frankrijkquote:
Het gaat hier ook gewoon echt net langs heen hequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Twente kijken we niet veel anders naar de radar
Dat gebeurd inderdaad te vaak. Had toch liever het huis andersom staan. Dan zie ik het tenminste niet steeds voorlangs gaan, want slaapkamer aan woonkamer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier ook gewoon echt net langs heen he.
nope. nog steeds heetquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Twente kijken we niet veel anders naar de radar
Nietusquote:
Er ontstaat wel iets. Lightningradar geeft veel bliksem bij Hoogeveen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:57 schreef bondage het volgende:
Het knettert in Assen maar ik zie geen bui op buienradar. Misschien zo na de update
En terwijl ik dit post, gaat het regenenquote:
Het komt er hier zowat nooit vanquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nope. nog steeds heet
komt dr misschien ook niet meer van.
én een flits én gerommel (anders dan de vliegtuigen).quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En terwijl ik dit post, gaat het regenen![]()
Nou ja, beter dan niks..
Frutsel heeft het nog zwaarder dan ons. Hij woont achter de tankenbergquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het komt er hier zowat nooit van
Leiden, Breda, Oost-Twente, altijd pissen wij naast de onweerspot
Ik zie in de verte inderdaad wat grijze bewolking, het geluid kom ook uit die richting. Naja, maar even in de gaten houden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Er ontstaat wel iets. Lightningradar geeft veel bliksem bij Hoogeveen.
Als die in een mooie lijn naar boven trekt, dan krijgt Almere ook wat!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:59 schreef marcel-o het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die cel bij dordt en omhoog
ik hou me verjaardag op de tankenberg. maar niemand die kwam vanwege het naderende level 2 onweer wat nooit gekomen isquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Frutsel heeft het nog zwaarder dan ons. Hij woont achter de tankenberg!
Dank jequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:01 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb net de planten in de tuin water gegeven om wat regen deze kant op te lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |