Jij niet?quote:
het meeste gunnen we aan Balkbrugquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef beantherio het volgende:
Volgens buienradar had het hier in Zwolle als een dolle moeten gaan met het onweer. Edoch heeeeeel weinig tot nu toe.
Zaankanter hier.quote:
Laat ze maar scoren! Ik hoop dat het goal tot in Winterswijk reikt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal scoren de Duitsers ook altijd in de dying seconds. het kan nog ...
nee nada noppes . ut kan nog...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij niet?Normaal missen wij altijd alle pret hier
Nu nog even kijken wanneer dat isquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal scoren de Duitsers ook altijd in de dying seconds. het kan nog ...
Wij vallen er net tussendoor. Een grote pluk ten oosten van zwolle en een grote pluk over de NOPquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef beantherio het volgende:
Volgens buienradar had het hier in Zwolle als een dolle moeten gaan met het onweer. Edoch heeeeeel weinig tot nu toe.
Fort Leiden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een gigantische regenbui boven Noord Holland, hoe heeft het hier niet geregend?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:17 schreef danos het volgende:
Lekkere hagel in apeldoorn hoor ik, carportje geperforeerd:[ afbeelding ]
Rond 21.30 uur zouden we nog wat kunnen krijgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef WEST het volgende:
[..]
Wij vallen er net tussendoor. Een grote pluk ten oosten van zwolle en een grote pluk over de NOP
Volgens mij is het daar anders best onrustig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gebeurd dus echt helemaal niets in Den Haag
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar anders best onrustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |