Mijn aansluiting zit aan de andere kant van de woning dan de meterkast.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:57 schreef moemoe het volgende:
Ik hoop dat je stroom in je meterkast hebt Fokker89.
Dat had ik niet en nu ligt hier een stekkerdoos overdwars in de gang.
*fopoquote:
*fipoquote:
*sepoquote:
Is dat niet haram?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Duurde lang gek.
Anyway; speklapjes zijn toch wel het beste ooit
Mooi.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn aansluiting zit aan de andere kant van de woning dan de meterkast.
Ik doe het sepo/tripo/fopo posten anders al jarenquote:
Tja, ik ben overal en nergens.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe het sepo/tripo/fopo posten anders al jaren
Die is wel echt verdiend hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe krijgen sommige users van die vreemde tags? Ik zie nu een donald duck held voorbij komen.
Ohquote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die is wel echt verdiend hoor.
In een FHF topic wist hij met weinig info precies te vertellen welk jaargang + nummer het was.
En niet 1 keer, maar elke keer.
Dat kun je krijgen van een FA of admin.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OhDat is wel knap. Maar die kan je dus winnen?
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kun je krijgen van een FA of admin.
Ik heb er vroeger ook 1 gehad :-8.
Makkelijke breezah?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kun je krijgen van een FA of admin.
Ik heb er vroeger ook 1 gehad.
Niet echt. Is ook een beetje hoe je ligt bij de crew denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?
We kunnen wel even kijken of 'woestijnratje' mogelijk is.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?
Zou ik nog best grappig vinden eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen wel even kijken of 'woestijnratje' mogelijk is.
Zo liev ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lieve meisjes zeggen dan ook geen nee.
Relturk zou ook wel kunnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou ik nog best grappig vinden eigenlijk.
Ja andere dingen die ik kan verzinnen zet ik niet neer, want dan gaan Specu & Specu Light weer lopen janken.quote:
Zet in spoiler dan, honeybunny.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja andere dingen die ik kan verzinnen zet ik niet neer, want dan gaan Specu & Specu Light weer lopen janken.
Specularium gaat hier straks wat over zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb wel een account maar het was redelijk wanhopig allemaal.
Ik zou jou wel fixenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb wel een account maar het was redelijk wanhopig allemaal.
Yoki verzint wel een hack.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zouden we eerst een match moeten hebben he.
Wowquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Een Franse vrouw van 28 jaar oud is overleden tijdens het maken van een bungeejump. Ze nam de sprong samen met een 32-jarige man, vermoedelijk haar vriend, maar er ging iets mis. De twee kwamen met volle vaart op de grond terecht.
De man is met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht, de vrouw was op slag dood. De sprong, een zogenaamde 'tandem dive' werd gemaakt vanaf een kraan in het Franse plaatsje Audincthun, dichtbij Lille.
Volgens een woordvoerder van de politie was de sprong een routineklus voor het bungeejumpbedrijf. Hij begrijpt dan ook niet waar het is misgegaan. ,,Het is 65 meter hoog, en het was de bedoeling dat ze het elastische touw ze op tijd tegen zou houden. Maar in plaats daarvan was er totaal geen weerstand."
Hoewel de precieze oorzaak van het ongeluk nog niet bekend is, is het volgens de woordvoerder van de politie wel zeker dat het touw niet is gebroken. Waarschijnlijk is er met het koord gesaboteerd, of is er wat misgegaan tijdens de bevestiging.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lottig-ongeval.dhtml
Dat klinkt verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow
Zou ik nooit durven.
Mijn zusje was eens op een festival waar er ook iets misging bij zo'n jump, het koord kwam om de nek van die gast ofzo. Maar dat was nog goed afgelopen.
Ik zou nog liever parachute springen dan dat.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow
Zou ik nooit durven.
Mijn zusje was eens op een festival waar er ook iets misging bij zo'n jump, het koord kwam om de nek van die gast ofzo. Maar dat was nog goed afgelopen.
Dit ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou nog liever parachute springen dan dat.
Of dat door die klap je heupen uit de kom raken ofzoquote:Op maandag 29 juni 2015 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Bungee jumpen lijkt mij ook zo'n aanslag op je rug als je weer omhoog gaat.
Ja zoiets, zou dat kunnen?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat door die klap je heupen uit de kom raken ofzo
Dus als wij jou dronken afvoeren naar Australië is de kans groot dat we jou niet meer terug zien?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Voor geen miljoen krijg je mij in een vliegtuig, laat staan dat ik er uit spring.
Weet niet, maar dat touw zit toch meestal om je voeten heen?quote:
Ook dronken stap ik niet in een vliegtuig.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus als wij jou dronken afvoeren naar Australië is de kans groot dat we jou niet meer terug zien?
Coma dronken welquote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook dronken stap ik niet in een vliegtuig.
Gewoon onder narcose dan.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook dronken stap ik niet in een vliegtuig.
Ja altijd volgens mij maar bedoel door de klap van het terug trekken.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet, maar dat touw zit toch meestal om je voeten heen?
Ik dacht om de nek.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja altijd volgens mij maar bedoel door de klap van het terug trekken.
Ja die klap bedoel ik ook, op het punt dat je beneden ben en weer omhoog gerukt wordt.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja altijd volgens mij maar bedoel door de klap van het terug trekken.
Ja dat moment jaquote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die klap bedoel ik ook, op het punt dat je beneden ben en weer omhoog gerukt wordt.
Detail.quote:
Niet zo hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar het interieur van Jasmijn.
Stond dat het een oud drumstel was.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet daar op spelen. Niet er een badkamer van maken.
Totaal onverwacht ook dittwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:31:57Inmiddels worden er met o.a. stenen gegooid. De ME grijpt inmiddels in, er worden diverse charges uitgevoerd #DenHaag http://t.co/j8GJo4njvF reageer retweet
Volgens vele in het NWS topic wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]Totaal onverwacht ook dittwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:31:57Inmiddels worden er met o.a. stenen gegooid. De ME grijpt inmiddels in, er worden diverse charges uitgevoerd #DenHaag http://t.co/j8GJo4njvF reageer retweet
Waarom nou.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]Totaal onverwacht ook dittwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:31:57Inmiddels worden er met o.a. stenen gegooid. De ME grijpt inmiddels in, er worden diverse charges uitgevoerd #DenHaag http://t.co/j8GJo4njvF reageer retweet
Zou het kunnen dat dit van die beroepsdemonstranten zijn?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof we hier in Amerika zitten waar ze een quotum hebben op het afschieten van negers
Ja die zijn al dat tuig daar gewend, daar kun je niet lief tegen chargeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat de Haagse politie wel vaker iets te ver gaat.
Dan moet je wel even je burka aantrekken als je naar de Shariawijk gaat.quote:
Die zit net in de was....quote:Op maandag 29 juni 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wel even je burka aantrekken als je naar de Shariawijk gaat.
twitter:johnvandertol twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:42:25Nu even op een rustige en veilige plek, verderop. Meerdere collega-journalisten zijn ook gevlucht #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
Dan trek je maar een gordijn aan.quote:
Toevallig ook foto's?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:44 schreef YokiKater het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:42:25Nu even op een rustige en veilige plek, verderop. Meerdere collega-journalisten zijn ook gevlucht #mitch #denhaag #aruba reageer retweet
LOL, laffing out lout.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:44 schreef YokiKater het volgende:
Den Gazaquote:Op maandag 29 juni 2015 21:50 schreef YokiKater het volgende:
http://regio.tpo.nl/2015/06/29/video-rellen-in-den-haag/
Het duurt nog bijna 3 wekenquote:
Ga maar niet kijken :pquote:Op maandag 29 juni 2015 21:50 schreef YokiKater het volgende:
http://regio.tpo.nl/2015/06/29/video-rellen-in-den-haag/
Gezelligquote:
Nja die mensen lopen natuurlijk nog gewoon rond ergens.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Staf Grootschalig en Bijzonder Optreden, en dat ze voorlopig nog wel even paraat staan.
Gewoon een stoeipartijtje dus, niks aan het handje.quote:
Is normaal in Den Haag.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stoeipartijtje dus, niks aan het handje.
Het is gewoon allemaal triest.. zijn ze tegen geweld gaan ze zelf geweld gebruiken. Hebben ze het over racisme gaan ze kankerjoden tegen de politie roepen, etc.quote:
Is dit het regelmatig terugkerende 'stenen en leuzen naar de politie gooien' evenement?quote:
Ja gratis evenement, is altijd de dag na Parkpop.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit het regelmatig terugkerende 'stenen en leuzen naar de politie gooien' evenement?
Dus dat.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal triest.. zijn ze tegen geweld gaan ze zelf geweld gebruiken. Hebben ze het over racisme gaan ze kankerjoden tegen de politie roepen, etc.
Na die vuurwerkshow binnenkort ook weer?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gratis evenement, is altijd de dag na Parkpop.
Dit dus, van mij mogen ze vanaf de hoefkade tot aan holland spoor al de oude gebouwen slopen. Ben je gelijk van alle tuig afquote:Op maandag 29 juni 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn al dat tuig daar gewend, daar kun je niet lief tegen chargeren.
Weet niet of ze daar al toestemming voor hebben gehad.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na die vuurwerkshow binnenkort ook weer?
Uhh liever niet...quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, van mij mogen ze vanaf de hoefkade tot aan holland spoor al de oude gebouwen slopen. Ben je gelijk van alle tuig afTenzij ze in een kartonnen doos willen wonen.
En waarom lees ik hier dat er wat aan de hand is terwijl ik hele dag buiten aan het hangen wasWaarschijnlijk omdat ik amper tot niet in de krottenwijk van den haag kom
De betere pigmentenmanquote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, van mij mogen ze vanaf de hoefkade tot aan holland spoor al de oude gebouwen slopen. Ben je gelijk van alle tuig afTenzij ze in een kartonnen doos willen wonen.
En waarom lees ik hier dat er wat aan de hand is terwijl ik hele dag buiten aan het hangen wasWaarschijnlijk omdat ik amper tot niet in de krottenwijk van den haag kom
Komt de Tweede Kamer ook nog even gezellig meerellenquote:
Wel genoeg plek voor je piramide danquote:
Goede actie weer dit, protesteren tegen politiegeweld en dan zelf een agent verwondenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ruiter is naar het ziekenhuis vervoerd.
En paard?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ruiter is naar het ziekenhuis vervoerd.
Alsof die onschuldig zal zijn geweestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Protestactie tegen het politiegeweld dat gebruikt is tegen die Arubaan.
Ze doen ook echt net alsof er dagelijks hordes mensen in elkaar worden getikt door de polite.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah dan nog, zo'n demo slaat echt nergens op.
Het merendeel van die mensen zullen die kerel niet eens gekend hebben.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En als de politie niets doet is het ook niet goed.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen ook echt net alsof er dagelijks hordes mensen in elkaar worden getikt door de polite.
Ze zullen allemaal hangry zijn vanwege de ramadan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja dat hoeft ook niet perse toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het merendeel van die mensen zullen die kerel niet eens gekend hebben.
Zei ik vanmiddag al, maar toen werd ik belachelijk gemaakt, en had ik geen respectquote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het merendeel van die mensen zullen die kerel niet eens gekend hebben.
Ja, maar ik zie net wat beelden bij Hart van Nederland en het is gewoonquote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hoeft die man niet te kennen om er iets van te vinden toch?
Dit helpt ook niet echt. Is alleen maar olie op vuur gooien, hebben de nabestaanden helemaal niets aan.quote:
Jeps. Nja was te verwachten. Midden in de Schilderswijk, mooi weer.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie net wat beelden bij Hart van Nederland en het is gewoon. Zijn gewoon herrieschoppers.
Dat sowieso maar bedoel dat je die man niet hoeft te kennen om bij een demo te gaan staan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet echt. Is alleen maar olie op vuur gooien, hebben de nabestaanden helemaal niets aan.
Nee, maar je weet van te voren al wat voor lui er op zo'n demonstratie komen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hoeft die man niet te kennen om er iets van te vinden toch?
Gewoon roadblocks en grenscontroles voor die wijkquote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Nja was te verwachten. Midden in de Schilderswijk, mooi weer.
Checkpoint Charlie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon roadblocks en grenscontroles voor die wijk
Ja maar misschien denk je dat mensen een keer verstandig zijn ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar je weet van te voren al wat voor lui er op zo'n demonstratie komen.
Checkpoint Mehmet.quote:
Een demonstratie in de Schilderswijk doen ja, dat is wel garantie voor landelijke bekendheidquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
Dan kun je nog beter een stille tocht regelen, die zijn over het algemeen nog vrij rustig, een demonstratie is altijd gezeik met dit soort dingen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Hmmm, dat paard heeft wel wat hechtingen nodig.
Ja, bij dit dus nimmer.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar misschien denk je dat mensen een keer verstandig zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paard
Hart van Nederland, commercieel nieuwsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie net wat beelden bij Hart van Nederland en het is gewoon. Zijn gewoon herrieschoppers.
Achmed had zijn vlindermes bij zich zeker.quote:
Dat is waar maar een demo in hartje schilderswijk en dan daar erbij gaan staan lijkt mij niet slimquote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat sowieso maar bedoel dat je die man niet hoeft te kennen om bij een demo te gaan staan.
Ging mij enkel om de beelden. En ja er is een omleiding.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Hart van Nederland, commercieel nieuwsMaar als het daadwerkelijk zo erg was als het in de media wordt overgebracht zou het verkeer en ov omgeleid worden.
Ja hoor, is het weer zo verquote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ging mij enkel om de beelden. En ja er is een omleiding.
Ben vrijquote:Op maandag 29 juni 2015 22:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hoor, is het weer zo verZe hebben veel betere dingen te doen ipv rellen. Zoals yasmin op dr werk lastig vallen
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
OMGLijkt me echt iets wat zo'n hysterisch wijf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paard
Beetje een paard gaan steken. Walgelijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets wat zo'n hysterisch wijf zou doen.
Probleem gevonden, hup snel aan het werk jij. Je hebt heel wat goed te maken voor je vrije dag vandaagquote:
Ik hoop ook dat het collateral damage is.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje een paard gaan steken. Walgelijk.
Spannend... Net gegeten natuurlijk dus volop energie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
Ze zijn nu op de Haagse Markt bezig. FF kijken of daar een webcam hangt
Eerst gingen ze het eten aanvallen, nu de politie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Spannend... Net gegeten natuurlijk dus volop energie.
Oh leuk, ze zijn net klaar met het verbouwen van de haagsche markt, gaan ze daar rellenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
Ze zijn nu op de Haagse Markt bezig. FF kijken of daar een webcam hangt
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst gingen ze het eten aanvallen, nu de politie.
Toprakquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef dit een 9/10, ik ben een beetje verliefd denk ik.
[ afbeelding ]
Niet verkeerd maar om 9/10 te geven is imo te hoog.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef dit een 9/10, ik ben een beetje verliefd denk ik.
[ afbeelding ]
Oh kut, ze leest gewoon mee hier jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kut, ze leest gewoon mee hier jaIk heb zojuist een foto van Enrique op mijn beeldscherm dus no worries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij enrique overhaalt om anna te verlaten zijn de rellen van vandaag vergeven. Deal?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een foto van Enrique op mijn beeldscherm dus no worries.
ja maar jij snapt zelf ook wel dat mij dat niet gaat lukken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Als jij enrique overhaalt om anna te verlaten zijn de rellen van vandaag vergeven. Deal?
Serieus. Zie je toevallig hoeveel mensen er nu nog bezig zijn?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
ME Rotterdam is ter plaatse gekomen in Den Haag. #Fissa
Ja je weet zelf toch ook wel hoe ruig die Haagse vrouwen zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef Viro het volgende:
Kijk m gelijk slijmen bij haar, hoe bedoel je onder de plak zitten?![]()
Ik ben nu gewoon ter plaatse hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je weet zelf toch ook wel hoe ruig die Haagse vrouwen zijn
Als je het nu doet kan je zijn lichaam buiten op de stoep dumpen, niemand die raar zal opkijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja maar jij snapt zelf ook wel dat mij dat niet gaat lukken.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paard.
Gewoon even een paar klinkers gooien om de spieren soepel te houdenquote:
Pussyquote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je weet zelf toch ook wel hoe ruig die Haagse vrouwen zijn
Ga Enrique toch niets aan doen?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je het nu doet kan je zijn lichaam buiten op de stoep dumpen, niemand die raar zal opkijken.
Het zit allemaal een beetje verspreid, maar kan zo weer omslaan. Er is nu iig genoeg politie.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus. Zie je toevallig hoeveel mensen er nu nog bezig zijn?
Zie het account van die knulquote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Is dit een grap van twitter??
[ afbeelding ]
Yoki??/
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus. Zie je toevallig hoeveel mensen er nu nog bezig zijn?
Of je gaat zelf naar buiten om te tellen als je toch ter plaatse bent. Luie turk dat je bentquote:
Er is geen brand.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Yoki??/
Maar ik misschien welquote:
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.quote:
Die zag ik ook ja. Was al verbaasd. Zo ziet die buurt er helemaal niet uit :pquote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.
Ja en daarvoor uitgebrande auto's allemaal zonder NL kenteken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.
Geen grap, dit is van een paar wijken verderop.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Yoki??/
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen grap, dit is van een paar wijken verderop.
[ afbeelding ]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaarquote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Zolang hij anna verlaat vind ik alles prima
Voor eeuwig?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaar
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaar
Ik heb nooit gezegd dat ik bang was, dat maak jij er vanquote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwen
Ja, ik moest lachen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
rpvandam @RenevDam7 1 min.1 minuut geleden
IS claimt rellen Haagse Schilderswijk #denhaag
My bad, wou zeggen: zegt degene die haagse vrouwen ruig vind, 3x raden wie broek aan heeft in jullie relatie?!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik bang was, dat maak jij er van
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwen
Zal wel terecht naar Reporter John gegooid worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef YokiKater het volgende:
Reporter John moest weer rennen voor rondvliegende stenen.
Uiteraard, hij moet oprotten met die camera!!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel terecht naar Reporter John gegooid worden.
Eehm, zijquote:Op maandag 29 juni 2015 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
My bad, wou zeggen: zegt degene die haagse vrouwen ruig vind, 3x raden wie broek aan heeft in jullie relatie?!
twitter:Al_Capsones twitterde op maandag 29-06-2015 om 23:16:00Zeg, kan iemand die rellende zwarte Pieten in Den Haag er even op wijzen dat ze met pepernoten moeten gooien ipv bakstenen? reageer retweet
Godverquote:Op maandag 29 juni 2015 23:20 schreef YokiKater het volgende:
twitter:Al_Capsones twitterde op maandag 29-06-2015 om 23:16:00Zeg, kan iemand die rellende zwarte Pieten in Den Haag er even op wijzen dat ze met pepernoten moeten gooien ipv bakstenen? reageer retweet
#pray4HTMquote:Op maandag 29 juni 2015 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
HTM is net klaar met het plaatsen van de nieuwe abri's gebeurt er dit![]()
Ze komen dichterbij...quote:Op maandag 29 juni 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Brandweer is inmiddels uitgerukt voor het eerste vuurtje @ hoefkade.
What did i say a couple posts ago?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Brandweer is inmiddels uitgerukt voor het eerste vuurtje @ hoefkade.
Maar is dat per se slecht danquote:
Het is er verdomme hartstikke gezellig, ik wou dat ik erbij was.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel mooi dat ik daar niet meer woon eigenlijk.
Deze toevalligquote:Op maandag 29 juni 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie nu echt te grappige foto's op twitter maar kan ze niet plaatsen.
Net was je nog ter plaatse, wat is er gebeurd? Heb je jouw kartonnen doos moeten verplaatsen?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel mooi dat ik daar niet meer woon eigenlijk.
Ja ze wilden hem in fik steken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Net was je nog ter plaatse, wat is er gebeurd? Heb je jouw kartonnen doos moeten verplaatsen?
Daar weet jij helemaal niks vanquote:
Proest.twitter:ErikHVNL twitterde op maandag 29-06-2015 om 23:30:29Inmiddels weg uit Den Haag. Zonder kleerscheuren. Werd net nog gevolgd door relschopper. Zie er ook uit als een stille. #hvnl reageer retweet
Ik had je al een onderduikadres aangeboden #achterhuisquote:Op maandag 29 juni 2015 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh noessssss.
# facts @Bugs___007 1 min.1 minuut geleden
De kans is aanwezig dat #Denhaag morgen niet bestaat
Misschien steekt het allemaal wel heel anders in elkaar, weet jij veelquote:Op maandag 29 juni 2015 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet dat ze ruig is tov jou en jij was heel snel met slijmen, 1+1=3.
#pray4yasminquote:
I see what you did therequote:Op maandag 29 juni 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had je al een onderduikadres aangeboden #achterhuis
Dat was gewoon een WOII vergelijking, jij bent hier volgens mij die viespeukquote:
Zij steekt jou ruig achterlangs met een strapon?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien steekt het allemaal wel heel anders in elkaar, weet jij veel
Kom je nu aanzetten met smoesjes? Ik heb je wel door vieze rukkert.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was gewoon een WOII vergelijking, jij bent hier volgens mij die viespeuk
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Zij steekt jou ruig achterlangs met een strapon?
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom je nu aanzetten met smoesjes? Ik heb je wel door vieze rukkert.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |